morgen aloa of limoentjuh gok ikquote:Op maandag 4 juni 2018 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je neemt de honneurs van Haags_Kwartiertje waar?
Geen 1000 in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
morgen aloa of limoentjuh gok ik
Waarom heb jij eigk een tag met je oude username?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
morgen aloa of limoentjuh gok ik
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn enorm trots op je, een waarlijk grote prestatie.
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn enorm trots op je, een waarlijk grote prestatie.
Rijkeluis kindjes altijd min 1quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef devzero het volgende:
Alsjeblieft, een stukje worst voor mark.
[ afbeelding ]
wrom?quote:
Ja dat had ik niet verwacht aangezien je het amper koffie kan noemen zoals ik het drink. Koffie heel erg verkeerd, 95% melkquote:
Volgens mij score je meer punten door vroeg op te staanquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders blijf ik weer wakker. Leuk als je punten wil scoren maar minder leuk als je wil slapen
verstandig.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders blijf ik weer wakker. Leuk als je punten wil scoren maar minder leuk als je wil slapen
Punten kunnen me eerlijk gezegd niet zoveel meer schelen maar is wel leuk als iedereen mij even moet inhalenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij score je meer punten door vroeg op te staan
Voldoende slapenquote:
Wrijf het maar in, het is nog maar de 4de van de maand en je hebt al gewonnen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Punten kunnen me eerlijk gezegd niet zoveel meer schelen maar is wel leuk als iedereen mij even moet inhalendan maak ik het wel beetje moeilijk voor ze
quote:
Ik zal niet winnen. Is pas 4e zoals je zegt. Misschien win jij welquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wrijf het maar in, het is nog maar de 4de van de maand en je hebt al gewonnen.
Bolke aanvalquote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, vol op de aanval nu en gelijk maken
Breng me niet op ideeënquote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Olijfje, dat zou een mooie naam voor een kloon van Moentjuh zijn.
"Hoi! Ik ben Olijfje, ik wil even zeggen dat ik geen kloon van Limoentjuh ben. Oh, en Bolke&Bolke rulen!".quote:
Ook gelijk hoog scoren met de dagcijfersquote:Op maandag 4 juni 2018 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hoi! Ik ben Olijfje, ik wil even zeggen dat ik geen kloon van Limoentjuh ben. Oh, en Bolke&Bolke rulen!".
zo kom je nooit hoog in de lijst der lijsten van FOK .quote:Op maandag 4 juni 2018 22:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook gelijk hoog scoren met de dagcijfers
Wel als al mijn klonen de top halen. Met mij bovenaan uiteraard. Top 5 zal uit mijn klonen bestaanquote:Op maandag 4 juni 2018 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
zo kom je nooit hoog in de lijst der lijsten van FOK .
Ligt eraan wie je klonen zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel als al mijn klonen de top halen. Met mij bovenaan uiteraard. Top 5 zal uit mijn klonen bestaan
saaiquote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Met mezelf tellen in men heel de dag door
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
duurt wel een paar jaar voor je dan op 1 staatquote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Olijfje sowieso en de rest moet ik nog even kijken wie geschikt is
Wat jaloers, mijn kloons zijn Haags, tong80 en ajacied422 en zo. Ik heb niks meer te bewijzen.quote:
Ken alleen Haags en die is te nurks om jouw kloon te zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat jaloers, mijn kloons zijn Haags, tong80 en ajacied422 en zo. Ik heb niks meer te bewijzen.
Voor een amsterdammer is hij niet verkeerd, maar hij is nog erg traditioneel en kan het niet goed hebben dat een vrouw meer post dan hij in MENquote:Op maandag 4 juni 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zelfs op mijn nog niet bestaande klonen
Als je die andere twee niet kent ben een noobquote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken alleen Haags en die is te nurks om jouw kloon te zijn
Weet je zeker dat het een vrouw is?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor een amsterdammer is hij niet verkeerd, maar hij is nog erg traditioneel en kan het niet goed hebben dat een vrouw meer post dan hij in MEN
Vind je Amsterdam ook al niks ?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor een amsterdammer is hij niet verkeerd, maar hij is nog erg traditioneel en kan het niet goed hebben dat een vrouw meer post dan hij in MEN
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is het tong80 die weer terug is gekomen
Oh ik ben héél nurks hoor. Maar Bolke&Bolke helpen me om vrolijker en aardiger te zijn!quote:Op maandag 4 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken alleen Haags en die is te nurks om jouw kloon te zijn
Jij bent dus echt niet nurks !quote:Op maandag 4 juni 2018 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ik ben héél nurks hoor. Maar Bolke&Bolke helpen me om vrolijker en aardiger te zijn!
:"Moooooooo!"
:"TJILP!"
Hier niet nee.quote:
Als ik weer in Amsterdam ben na ergens anders te zijn geweest dan voelt het weer alsof ik thuis benquote:
Logischquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik weer in Amsterdam ben na ergens anders te zijn geweest dan voelt het weer alsof ik thuis ben
Ik heb ze dan ook niet bedacht.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hou op. Jij bent niet nurksiemand die nurks is zou nooit op Bolke&Bolke kunnen zijn gekomen
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
Ik denk altijd aan een lekker steak als ik bolke hoor. Maakt mij dat nurks?
Nee, nurks is ongeveer hetzelfde als een brombeer zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
Ik denk altijd aan een lekker steak als ik bolke hoor. Maakt mij dat nurks?
Ja, bromberen zijn niet erg lekkerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, nurks is ongeveer hetzelfde als een brombeer zijn.
ik niet,maar heb wel het gevoel op vakantie geweest te zijn als ik daar ben met al die op toeristen gerichte bedrijvigheidquote:Op maandag 4 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik weer in Amsterdam ben na ergens anders te zijn geweest dan voelt het weer alsof ik thuis ben
Nope, misschien zo nog even om af te koelen voor het slapen gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog een late wandeling door de buurt gemaakt om ervoor te zorgen dat het er veilig is
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog een late wandeling door de buurt gemaakt om ervoor te zorgen dat het er veilig is
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:
Jij komt dan ook uit Rotterdam (ook mooi) De drukte in Amsterdam is juist wat ik leuk vind.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet,maar heb wel het gevoel op vakantie geweest te zijn als ik daar ben met al die op toeristen gerichte bedrijvigheid
Hardhandig alle vuige figuren weg bolkenquote:
Bolk op je hoofd jonguh!quote:
ook al komt het toerisme hier ook enorm stevig op gang de laatste jaren, maar is andere soort toerismequote:Op maandag 4 juni 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij komt dan ook uit Rotterdam (ook mooi) De drukte in Amsterdam is juist wat ik leuk vind.
hij moet zijn taken wel uitvoeren he anders vinden we wel een ander konijntje die het van DerRabbit overneemtquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hij moet zijn taken wel uitvoeren he anders vinden we wel een ander konijntje die het van DerRabbit overneemt
Bugs Bunny bv
Goed goed. En de buurt veilig houden. De buurt rekent op jou!!quote:Op maandag 4 juni 2018 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, misschien zo nog even om af te koelen voor het slapen gaan.
lolololoquote:
elke dag iemand andersquote:
Echt wel! Bolkersquote:
Die mag wel uit mijn buurt blijvenquote:
ja, veel bolk!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed goed. En de buurt veilig houden. De buurt rekent op jou!!
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzijen
![]()
Bolke&Bolke
2 bier?quote:
Nee wel hoofdpijn. Maar geen migraine. Blijf morgwn nog een dagje thuis. Kijken hoe moe ik ben. Vandaag tot 15.30u geslapen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen last meer van je migraine toch
Ik krijg juist hoofdpijn als ik tot zo laat slaapquote:Op maandag 4 juni 2018 23:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee wel hoofdpijn. Maar geen migraine. Blijf morgwn nog een dagje thuis. Kijken hoe moe ik ben. Vandaag tot 15.30u geslapen.
Ik normaal ook hoor. Maar ik kan gewoon mn ogen niet openhouden... Dus ben wel echt moe danquote:Op maandag 4 juni 2018 23:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik krijg juist hoofdpijn als ik tot zo laat slaap
Oke. Ja als je weinig hebt geslapen is het anders natuurlijk. Maar dan ben 's nachts weer wakkerquote:Op maandag 4 juni 2018 23:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik normaal ook hoor. Maar ik kan gewoon mn ogen niet openhouden... Dus ben wel echt moe dan
Neehoor slaap snachts gewoon doorquote:Op maandag 4 juni 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Ja als je weinig hebt geslapen is het anders natuurlijk. Maar dan ben 's nachts weer wakker
Ben je al zover dat je testers zoekt ?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:59 schreef I. het volgende:
Je kan je nu aanmelden als tester, en ideeen doorgeven via de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |