morgen aloa of limoentjuh gok ikquote:Op maandag 4 juni 2018 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je neemt de honneurs van Haags_Kwartiertje waar?
Geen 1000 in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
morgen aloa of limoentjuh gok ik
Waarom heb jij eigk een tag met je oude username?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
morgen aloa of limoentjuh gok ik
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn enorm trots op je, een waarlijk grote prestatie.
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn enorm trots op je, een waarlijk grote prestatie.
Rijkeluis kindjes altijd min 1quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef devzero het volgende:
Alsjeblieft, een stukje worst voor mark.
[ afbeelding ]
wrom?quote:
Ja dat had ik niet verwacht aangezien je het amper koffie kan noemen zoals ik het drink. Koffie heel erg verkeerd, 95% melkquote:
Volgens mij score je meer punten door vroeg op te staanquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders blijf ik weer wakker. Leuk als je punten wil scoren maar minder leuk als je wil slapen
verstandig.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders blijf ik weer wakker. Leuk als je punten wil scoren maar minder leuk als je wil slapen
Punten kunnen me eerlijk gezegd niet zoveel meer schelen maar is wel leuk als iedereen mij even moet inhalenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij score je meer punten door vroeg op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |