Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwensquote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf die Elodie
Channah klinkt af en toe net als Soundos. En Lisa als Brittquote:Op maandag 4 juni 2018 17:28 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwens
eerste aflevering kwamen ze gewoon normaal en down to earth over inmiddels mening bijgesteld nu komen ze over als onredelijke loedersquote:Op maandag 4 juni 2018 17:28 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwens
Ze klinkt echt als het valse zusje van Sylvia Geersen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf die Elodie
Jup, en daar gebruikt hij zijn directe opmerkingen en grapjes in het begin voor. Krijg je een directe opmerking danwel geile blik terug kun je meteen de actie opvoeren, krijg je iets afhoudends terug moet je het subtieler aanpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ze klinkt echt als het valse zusje van Sylvia Geersen.
Ik zou nooit op Jorden vallen, maar kan wel heel erg als buitenstaander waarderen hoe hij dit spelletje speelt en daarmee goeie televisie maakt. Ik dacht dat zijn hosselskills overdreven waren in het begin en hij is ook niet bepaald superlekker, maar hij regelt het toch maar vrij makkelijk omdat ie een snelle babbel heeft en er soms wat humor in gooit. En hij manipuleert mensen ook op hun zwakke plekken : Lie wil zich bijzonder voelen dus hij geeft bij haar aan dat zij anders is dan het vorige chickie en ze trapte er gewoon in.
Daar is ze alquote:Op zondag 10 juni 2018 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoop dat de ex van Jordan komt 👻
Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet elke aflevering gekeken en zie nu pas hoeveel tattoos Lie heeftVind haar trouwens best wel leuk. Afgezien van die tattoos dan.
Het zijn er een beetje teveel. En echt overal ook.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.
En daarom vind ik het juist coolquote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.
Ja, echt wel!quote:Op zondag 10 juni 2018 22:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Alex en Elodie, dat wordt neuken.
Ja hequote:
Vind het niet 1 geheel. Bij haar lijkt het rommelig.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn er een beetje teveel. En echt overal ook.
Dit ja - ik heb niks tegen tattoo's maar ik vind Lie net een beetje een kleurblok waar iemand op gedoedeld heeft. Dan liever een mooie grote tattoo.quote:Op maandag 11 juni 2018 03:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vind het niet 1 geheel. Bij haar lijkt het rommelig.
Volgens mij waren het Jorden (die hem dus niet stijf kreeg want teveel alcohol) Lie, Channah en Quintenquote:Op donderdag 14 juni 2018 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke vrouwen deden ee eigenlijk allemaal mee aan die orgi ?
Ik weet Li die vriendin van Quinten en die jamacaainse maar was er nog 1 toch ?
Nieuwe aflevering begint pas om 10quote:
ow is dit een herhalingquote:
Iddquote:Op zondag 17 juni 2018 22:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe het weekend met verstand op 0 afsluiten.![]()
je weet wat ze zeggen over grote vrouwenquote:
Dat vroeg ik me net ook al afquote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaat Alex nu ook zeggen: "Of je gaat met me neuken, anders kun je gaan?"
heerlijk dat belgischquote:
Echt hequote:
hoe vinden ze deze mensen allemaal.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:11 schreef ato het volgende:
Is cheyenne de 2e ex van Roy? Die grote vrouw? Ik heb het net gemist.
Ja klopt, die is net in de villa gekomen ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:11 schreef ato het volgende:
Ja maar wie is de eerste ook alweer? Britt is van Nico dacht ikquote:Op zondag 17 juni 2018 22:11 schreef ato het volgende:
OK dank je.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja klopt, die is net in de villa gekomen ja.
Een of andere Laurence dacht ik of zoiets. Komt heel weinig in beeld. (Oke nu toevallig welquote:Op zondag 17 juni 2018 22:13 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja maar wie is de eerste ook alweer? Britt is van Nico dacht ik
Elodie?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:13 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja maar wie is de eerste ook alweer? Britt is van Nico dacht ik
Vreselijk iddquote:
Nou inderdaad, heel naar mens, bah!quote:
Oh dat was mij niet opgevallen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een wit tasje...
ja graag, was echt hilarischquote:Op zondag 17 juni 2018 22:33 schreef Max23 het volgende:
Als nu nog iemand een gifje maakt van Alex met zijn standje plastic is mijn hele week goed.
Over het gezicht van Genevieve tijdens het paaldansen. Nee eigenlijk haar dagelijkse gezicht 😂quote:Op zondag 17 juni 2018 22:55 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had dat gemist. Ging dat over Robin en Genevieve?
Ze beticht Jamecia daar van terwijl:quote:
Zichzelf vooral als A-merk zien.....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:51 schreef marco_sire het volgende:
"Ga je voor een bonusshopper of A-merk?", is ook wel een mooie van Elodie.
Maakt mij niet uit zegt Robin terwijl hij zijn tong weer in Jamecia duwt.
Ja en het huppelkutje van Alex/Genevieve/Elodie spelen. Hypocriet wijfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:00 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ze beticht Jamecia daar van terwijl:
- zij zelf zonder aanleiding de koffer van Lisa uit haar kamer donderde
- Jamecia niet op de avances van haar vent inging tijdens hun date als een soort van erecode (niet je in een relatie mengen).
Yeahquote:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2018 22:09 schreef houdjemond het volgende:
Ik had me trouwens prima vermaakt tussen die katten in een hutje
Ik ook niet. Maar denk ook dat al die mannen daar mij niks zullen vinden.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:08 schreef houdjemond het volgende:
Ik zie niet waarom ze die Robin zo lekker vinden
Nee, mij ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar denk ook dat al die mannen daar mij niks zullen vinden.
Kan je woensdaggggg? Doen we in mijn huisje of pakken we terrasjeeeequote:Op zondag 24 juni 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer doen we weer een roseeeeetje
Of omdat je je zaad wil lozen, andere redenen zijn er nietquote:Op zondag 24 juni 2018 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Een vrouw neuken omdat ze mooie ogen heeft
Nou, dat vind ik persoonlijk wel erg ordinair.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of omdat je je zaad wil lozen, andere redenen zijn er niet![]()
Ja dat moet je tegen Alex zeggenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik persoonlijk wel erg ordinair.
Beetje maarquote:Op zondag 24 juni 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik persoonlijk wel erg ordinair.
dat vroeg ik me ook al afquote:
Neequote:
Altijd alquote:
Dat jaquote:
Hij had inderdaad wel gelijkquote:
quote:
Ja maar als ie dat gaat liggen doen komen er geen goede oneliners uitquote:Op zondag 24 juni 2018 22:30 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Nee hoor! Na de reclame gaat hij liplezen zag ik net. Maar mis hem ook
quote:
Hij kreeg m toch niet omhoog in die mansionquote:
quote:
Komen ze weer binnenstormen met die plaatjesquote:Op zondag 24 juni 2018 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat bepaalde users dit niet zien
Die meme is gewoon erg geestigquote:Op zondag 24 juni 2018 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat bepaalde users dit niet zien
haha hier gaat iets foutquote:Op zondag 24 juni 2018 22:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die hield je zeker goed in de gaten!
[ afbeelding ]
Omdat Genevieve gebatst blijkbaarquote:Op zondag 24 juni 2018 22:52 schreef Karina het volgende:
Hoezo is dat zijn ex? Ze zijn zo te zien nog gek op elkaar.
Ja dat kwam terwijl ik aan het typen wasquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:54 schreef Max23 het volgende:
Alex vindt haar gewoon leuk vanwege haar naam.
Kan die telkens zeggen, mag ik Erin?
Ik ook en ik snap niet dat hij daarmee wegkomt en de meiden als vals worden gezien.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:55 schreef Anouk83 het volgende:
Nou ik vind Alex wel ontzettend onvoorspelbaar en agressief, toen Lisa arriveerde begon hij met vanalles te gooien en haar lichamelijk vast te gooien, en ik het voorstukje van vlg week is hij ook niet echt aardig voor z'n laatste ex
nou het werd mij niet duidelijk suggestief kwam het in beeldquote:
http://www.mtv.nl/nieuws/(...)ongeneeslijke-ziektequote:Ze schittert nu in het nieuwste seizoen van Ex on the Beach: Double Dutch maar dat Jamecia haar leven niet altijd een feest is blijkt uit een openhartig interview dat vandaag gepubliceerd is. Daarin vertelt ze over de neurologische aandoening Multiple Sclerose (MS), die haar leven voorgoed veranderd heeft.
Las het ja, is met het enige wat ik met haar gemeen hebquote:Op maandag 25 juni 2018 17:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
http://www.mtv.nl/nieuws/(...)ongeneeslijke-ziekte
JIj hebt geen vagina en borsten?quote:Op zondag 1 juli 2018 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Las het ja, is met het enige wat ik met haar gemeen heb
Ik ben ook Laurencequote:Op zondag 1 juli 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
Omdat voetbal ook niks is;
http://www.upcoming.nl/m/(...)double-dutch-ben-jij
Ik ben WIE?! Juist Laurence. Die kwam dus in aflevering 2 (!!) opdagen als ex van Roy, maar we hebben ondertussen al 6 weken niets meer van haar vernomen. Ze is nogal onzichtbaar, net zoals jij.
Jij bent Jordenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
Omdat voetbal ook niks is;
http://www.upcoming.nl/m/(...)double-dutch-ben-jij
Ik ben WIE?! Juist Laurence. Die kwam dus in aflevering 2 (!!) opdagen als ex van Roy, maar we hebben ondertussen al 6 weken niets meer van haar vernomen. Ze is nogal onzichtbaar, net zoals jij.
Jij bent het andere uiterstequote:Op zondag 1 juli 2018 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij bent Jorden
Het draait in jouw leven maar om n ding, en dat is scoren. Kun jij je exen berhaupt nog wel uit elkaar houden? Tip: breng binnenkort weer eens een bezoekje aan de SOA polikliniek
![]()
Wat doe je hier op FOK! johquote:Op zondag 1 juli 2018 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij bent Jorden
Het draait in jouw leven maar om n ding, en dat is scoren. Kun jij je exen berhaupt nog wel uit elkaar houden? Tip: breng binnenkort weer eens een bezoekje aan de SOA polikliniek
![]()
Als ik n vraag anders invul, ben ik ook Laurencequote:
Chicks hosselenquote:
Netjesquote:Op zondag 1 juli 2018 21:47 schreef Tassendief het volgende:
Jij bent Quentin
Je mag er dan wel hartstikke hot uitzien, maar daar gedraag je je ook naar. Of wat zeg ik? Gedragen, dat doe je juist niet echt. Je bent altijd bezig om een leukere jongen of meid aan de haak te slaan; sneaky hoor!
Weg magiequote:Op zondag 1 juli 2018 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ik n vraag anders invul, ben ik ook Laurence
Omdat ik m'n ex nog wel zou bespringen ben ik Jordenquote:
Heyyyyquote:Op zondag 1 juli 2018 21:47 schreef Tassendief het volgende:
Jij bent Quentin
Je mag er dan wel hartstikke hot uitzien, maar daar gedraag je je ook naar. Of wat zeg ik? Gedragen, dat doe je juist niet echt. Je bent altijd bezig om een leukere jongen of meid aan de haak te slaan; sneaky hoor!
Pas als er strafschoppen zijn, schakel ik overquote:Op zondag 1 juli 2018 22:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik wissel wel tussen voetbal en dit maar here we go
Lijkt wel 34 ipv 24quote:
Alex en Lisa krijgen weer motquote:Op zondag 1 juli 2018 22:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind de het wel meevallen tot nu toe. Wanneer wordt het nou echt spannend!!!
Echt hequote:Op zondag 1 juli 2018 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh, ook alweer een ex van een paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |