abonnement Unibet Coolblue
pi_179591946
Het is weer terug! (8> :+ Het nieuwe seizoen begint zondag 6 Mei om 22.00 uur op MTV.

De cast dit jaar (tot nu toe).


Alex
WAIT… WHAT?! Inderdaad, deze man komt je waarschijnlijk erg bekend voor.. De 27-jarige Alex ken je waarschijnlijk als de allerbeste en grootste verleider van Temptation Island. Hij omschrijft zichzelf als een echte alfaman, want als the man himself over een festivalterrein loopt grijpen alle mannen gelijk hun vriendin vast. Maar er wordt niet alleen versierd maar ook gewerkt in zijn leven, sinds kort heeft Alex zijn eigen sportschool waar hij zijn leden persoonlijk helpt om beach-ready te raken! Wat hij met zijn deelname aan Ex on the Beach: Double Dutch wil bereiken? Hij wil laten zien dat er meer achter hem zit dan de verleider die we eerder op TV hebben gezien. Hij geeft toe met meerdere vrouwen tegelijk te daten, maar belooft in Thailand zijn goede kant te laten zien. Een lading exen en de Tablet of Terror zijn alleen niet bepaald de ideale combinatie en dat kan nog weleens voor wat opschudding zorgen in de villa…


Jorden
De Amstelveense Jorden is 27 jaar en met meer dan 400 bedpartners en zeker 50 trio's omschrijft hij zichzelf als de ultieme playboy. Het liefst is hij dag en nacht bezig met zijn uit de hand gelopen hobby om iedere vrouw die hij tegenkomt voor zich te winnen! Jorden luistert niet graag naar anderen en doet lekker wat hij zelf wil, zoals een feestje bouwen. Want waar Jorden komt, daar is het gezellig! Zijn doel in de villa? Zoveel mogelijk meiden zijn bed in krijgen. Maar of hem dat ook gaat lukken?


Roy
Roy uit het Limburgse Lanaken noemt zichzelf de beste versierder en het motto van de 25-jarige luidt dan ook: "Ge zijt geen player als ge echt goed erin zijt". Roy wordt chagrijnig van liegende mensen en bad hair-days, maar vrouwen, feesten, voetbal en muziek brengen het beste in hem naar boven! Toch blijft zijn moeder de #1 vrouw in zijn leven; zij maakt zelfs ontbijt voor ieder meisje dat blijft slapen. Roy voelt zichzelf een wereldverbeteraar, maar toch zijn er veel meisjes kwaad op hem omdat ze zich gebruikt en geplayed voelen. Het kan dus zomaar zijn dat er een paar exen aanspoelen om Roy het leven zuur te maken…


Nico
De 23-jarige Nico komt uit Brasschaat en omschrijft zichzelf als flirterig, sportief, ijdel en als een echte feestvierder! Hij is ontzettend koppig en laat zich niet commanderen door anderen. Nico ziet er misschien wat onschuldig uit, maar deze wolf in schaapskleren date vaak met meerdere meisjes tegelijk. "Meestal na een one-night-stand laat ik niets meer van mij horen. Dus die zoeken dan ruzie als die mij zien." Hopelijk voor hem weten deze ruziezoekers de weg naar de villa niet te vinden. En wat zal er gebeuren als iemand wl zijn hart weet te raken?


Elodie
De no-nonsens Hagenees Elodie is 23 jaar oud en staat bekend om haar grote mond, maar stiekem heeft ze een heel klein hartje. Deze meid heeft geen filter, zegt alles wat ze denkt en is ieder weekend wel op een feestje waar je haar boven alles uit hoort schreeuwen. Als ze dronken is wordt ze baldadig en komt ze nog weleens thuis met een tuinkabouter of bloempot. Jordi, uit het vorige seizoen, is echt haar type. "Ik ben bij iedere aflevering bijna van mijn stoel gegleden toen ik hem zag". Hopelijk komt er dit seizoen een Jordi look-a-like voorbij! Of misschien spoelt Jordi zelf weer aan op de Thaise stranden…


Channah
Channah uit Amsterdam is 23 jaar en heeft een imposant lijstje met exen, waaronder enkele BN'ers! Momenteel is ze eventplanner en make-up artiest, maar haar grote droom is om piloot te worden. Ze is heerlijk direct en flapt er van alles uit! Achteraf realiseert ze zich vaak dat ze best iets aardiger had mogen zijn. Channah is iedere week wel weer verliefd op iemand anders en hoopt stiekem in de villa haar grote liefde te vinden. Zal dit haar lukken?



Lie
Voor de 24-jarige Lie is Belgi eigenlijk te klein, she thinks big en woonde dan ook al een aantal jaren in LA! Lie is verslaafd aan tattoos, 10 jaar geleden wist ze al dat ze er heel veel wilde laten zetten en dat is gelukt. "Enkel de voorkant hou ik vrij, want dat is hetgeen dat iemand vrouwelijk maakt." Ze omschrijft zichzelf als sexy, cute en psycho en kan er niet tegen om afgewezen te worden. Als ze verliefd is laat ze niet zo snel los en kan ze obsessief jaloers zijn waarbij ze haar man maar al te graag controleert. Met een huis vol knappe mannen en vrouwen zijn er genoeg redenen om jaloers te zijn. Als dat maar goed gaat…


Jamecia
De 27-jarige Jamecia runt samen met haar zus een beautysalon in Gent, maar is in het weekend een grote losbol! Jamecia drinkt graag een glaasje en als ze dat doet wordt deze mevrouw handtastelijk en flirterig. Ze omschrijft zichzelf als een toffe exotische meid die graag feest en vol verrassingen zit. Er zijn eigenlijk geen dingen die Jemecia niet zou doen op TV; ze houdt van aandacht en weet van jongs af aan al dat ze voor de camera wil staan. Boven aan haar bucketlist staat een shoot voor de Playboy. Jamecia hoopt in de villa haar ideale partner te vinden en vindt Alex echt een droomman… Komt dat even goed uit! Zal zij haar klauwen in hem weten te zetten in dit nieuwe seizoen van Ex on the Beach: Double Dutch?
pi_179591969
Bonusshopper was een leukere TT geweest.
pi_179591984
Ik heb de hele OP gelezen, wow. Wat een leuk clubje mensen zo bij elkaar. Er zit een gast bij die heeft meer trio’s gehad dan ik mensen ken.
-nee-
pi_179598645
Wat een verschrikkelijk wijf die Elodie :r
  maandag 4 juni 2018 @ 17:28:22 #5
437880 hoekandit
gele paprika
pi_179604043
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf die Elodie :r
Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwens
pi_179613142
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 17:28 schreef hoekandit het volgende:

[..]

Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwens
Channah klinkt af en toe net als Soundos. En Lisa als Britt :P
pi_179616353
Die Jorden mag dan wel een dikke loser zijn, hij houdt wel woord en neukt bijna alle sletten daar.
pi_179620727
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 17:28 schreef hoekandit het volgende:

[..]

Ja viel flink door de mand gisteren, samen met Channah trouwens
eerste aflevering kwamen ze gewoon normaal en down to earth over inmiddels mening bijgesteld nu komen ze over als onredelijke loeders :P het kan snel verkeren 👻
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179621072
Het adagium: 'don't stick your dick in crazy' is aan hem niet besteed.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 juni 2018 @ 17:20:49 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179622756
Die elodie en channah doen me denken aan zo een lelijk mokkel die mee deed aan de britse versie twee keer was een beetje een saai wijf tweede keer dat ze meedeed liep ze met die gaz van geordie shore.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 juni 2018 @ 16:23:19 #11
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179639138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf die Elodie :r
Ze klinkt echt als het valse zusje van Sylvia Geersen.

Ik zou nooit op Jorden vallen, maar kan wel heel erg als buitenstaander waarderen hoe hij dit spelletje speelt en daarmee goeie televisie maakt. Ik dacht dat zijn hosselskills overdreven waren in het begin en hij is ook niet bepaald superlekker, maar hij regelt het toch maar vrij makkelijk omdat ie een snelle babbel heeft en er soms wat humor in gooit. En hij manipuleert mensen ook op hun zwakke plekken : Lie wil zich bijzonder voelen dus hij geeft bij haar aan dat zij anders is dan het vorige chickie en ze trapte er gewoon in.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_179639186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:23 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ze klinkt echt als het valse zusje van Sylvia Geersen.

Ik zou nooit op Jorden vallen, maar kan wel heel erg als buitenstaander waarderen hoe hij dit spelletje speelt en daarmee goeie televisie maakt. Ik dacht dat zijn hosselskills overdreven waren in het begin en hij is ook niet bepaald superlekker, maar hij regelt het toch maar vrij makkelijk omdat ie een snelle babbel heeft en er soms wat humor in gooit. En hij manipuleert mensen ook op hun zwakke plekken : Lie wil zich bijzonder voelen dus hij geeft bij haar aan dat zij anders is dan het vorige chickie en ze trapte er gewoon in.
Jup, en daar gebruikt hij zijn directe opmerkingen en grapjes in het begin voor. Krijg je een directe opmerking danwel geile blik terug kun je meteen de actie opvoeren, krijg je iets afhoudends terug moet je het subtieler aanpakken.
  donderdag 7 juni 2018 @ 10:42:37 #13
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_179651172
wat is die channah een domme kut zeg :+

die quinten zit aan al die meisjes en zij blijft zichzelf aanbieden
en gaat ze trots vertellen dat ie zo'n grote lul heeft :') :') :')
TEAM TAFEL
pi_179713010
vanavond weer *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179717220
👏 spannend
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717460
Love mansion 👻
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717464
Jorden en zijn love mansion :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179717511
Hallo schatjes :W

Mooi door na de oersaaie F1 race
pi_179717522
Michelle lijkt qua praten op die tweeling van vorig jaar.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717548
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooi door na de oersaaie F1 race
Ja, timinggoden daar in Canada ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717665
wtf _O-
pi_179717677
Wtf :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717699
Wtf _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717703
Ik hoop dat de ex van Jordan komt 👻
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717757
Omg
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717761
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoop dat de ex van Jordan komt 👻
Daar is ze al _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717771
18 jaar? _O-
pi_179717780
Beau is wel een knap chickie
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179717792
Wat een lul
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717808
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Daar is ze al _O-
ja haha
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179717810
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
18 jaar? _O-
Ja, en hij was 27 toch? _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717880
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ja, en hij was 27 toch? _O-
Daar oordeel ik na afgelopen weekend niet meer over
pi_179717903
Ezeltje prikje _O- _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179717906
Jorden z'n pik werd niet hard _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179717983
Lekker choken _O-
pi_179718243
Lukt hem weer :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179718259
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lukt hem weer :P
Op de WC _O-
  zondag 10 juni 2018 @ 22:28:57 #38
437880 hoekandit
gele paprika
pi_179718274
Welke chick neukte jorden nou op de wc?
pi_179718292
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:28 schreef hoekandit het volgende:
Welke chick neukte horden nou op de wc?
zijn ex
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179718321
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Op de WC _O-
Raketgenot _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 10 juni 2018 @ 22:41:21 #41
437880 hoekandit
gele paprika
pi_179718633
Dat was erg subtiel ja, Roy gewoon naar voren duwen
  Moderator zondag 10 juni 2018 @ 22:42:16 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_179718661
Ik heb niet elke aflevering gekeken en zie nu pas hoeveel tattoos Lie heeft :o Vind haar trouwens best wel leuk. Afgezien van die tattoos dan.

Dit zou ik dus echt nooit doen he :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179718701
quote:
99s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet elke aflevering gekeken en zie nu pas hoeveel tattoos Lie heeft :o Vind haar trouwens best wel leuk. Afgezien van die tattoos dan.
Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator zondag 10 juni 2018 @ 22:44:31 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_179718733
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.
Het zijn er een beetje teveel. En echt overal ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179718756
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Lie is idd wel leuk. En de tattoos zijn mooi... Maar op een of andere manier vind ik die tattoos gewoon niet bij zo'n meisje passen.
En daarom vind ik het juist cool

Mensen verwachten bij mij ook nooit dat ik tattoos heb. Daarom vind ik het extra cool dat ik ze wel heb :P Niet zo veel als Lie trouwens hoor :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179718787
Plottwist :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179718813
Alex en Elodie, dat wordt neuken. *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator zondag 10 juni 2018 @ 22:47:47 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_179718836
OK Lisa dat pakje staat je niet echt hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179718848
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Alex en Elodie, dat wordt neuken. *O*
Ja, echt wel!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator zondag 10 juni 2018 @ 22:51:12 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_179718961
Dat is een gigantische vrouw.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')