Oh dat was mij niet opgevallen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een wit tasje...
ja graag, was echt hilarischquote:Op zondag 17 juni 2018 22:33 schreef Max23 het volgende:
Als nu nog iemand een gifje maakt van Alex met zijn standje plastic is mijn hele week goed.
Over het gezicht van Genevieve tijdens het paaldansen. Nee eigenlijk haar dagelijkse gezicht 😂quote:Op zondag 17 juni 2018 22:55 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had dat gemist. Ging dat over Robin en Genevieve?
Ze beticht Jamecia daar van terwijl:quote:
Zichzelf vooral als A-merk zien.....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:51 schreef marco_sire het volgende:
"Ga je voor een bonusshopper of A-merk?", is ook wel een mooie van Elodie.
Maakt mij niet uit zegt Robin terwijl hij zijn tong weer in Jamecia duwt.
Ja en het huppelkutje van Alex/Genevieve/Elodie spelen. Hypocriet wijfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:00 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ze beticht Jamecia daar van terwijl:
- zij zelf zonder aanleiding de koffer van Lisa uit haar kamer donderde
- Jamecia niet op de avances van haar vent inging tijdens hun date als een soort van erecode (niet je in een relatie mengen).
Yeahquote:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2018 22:09 schreef houdjemond het volgende:
Ik had me trouwens prima vermaakt tussen die katten in een hutje
Ik ook niet. Maar denk ook dat al die mannen daar mij niks zullen vinden.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:08 schreef houdjemond het volgende:
Ik zie niet waarom ze die Robin zo lekker vinden
Nee, mij ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar denk ook dat al die mannen daar mij niks zullen vinden.
Kan je woensdaggggg? Doen we in mijn huisje of pakken we terrasjeeeequote:Op zondag 24 juni 2018 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer doen we weer een roseeeeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |