SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was 't ook lastig geweest als her 15.2 of 16 was geweest?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
Organisatie is niet zo goed met afstanden denkik. Dus ik liep 14,2km ipv 15.
Mijn autistisch lopers brein heeft daar moeite mee ja.
Onze hersenen zijn gewoon niet goed snik, Pinutsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:30 schreef Pinuts het volgende:
Pff. soms snap ik mijn gedachten echt niet. Had met mezelf afgesproken dat ik vanaf 1 juni weer echt aan de bak moet qua afvallen. Gisteren een goede dag, zelfs voor werk gaan hardlopen. Vandaag goede dag qua sporten en eten. Bedenk ik me opeens dat ik nog een halve chocolade reep heb liggen en dat ik die maar beter kan opeten, want ja, dan is ie er tenminste niet meer. Waarom kan ik niet gewoon zo'n open reep laten liggen, maar moet ie perse op...
Hoe vond je ze? Ik proef echt geen verschil met normale wraps omdat dat wat je op een wrap doet meestal toch wel sterk genoeg van smaak is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kocht door jou ook wortelwraps! Heb ze heel braaf gegeten met kip, ijsbergsla, paprika en een klein beetje roomkaas.
Diner van nog geen 400 kcal om mijn middag te compenseren
We hadden een verjaardag in het park en daar stond allemaal schrans. Heb uiteindelijk anderhalve punt vlaai op (Belgische roomvlaai met fruit), anderhalf zakje chips en nog best een paar zure snoepjes. Dat was gelukkig wel mijn lunch.
Ja, maar het is wel gewoon 1000 calorieënquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe vond je ze? Ik proef echt geen verschil met normale wraps omdat dat wat je op een wrap doet meestal toch wel sterk genoeg van smaak is.
Ik vind je lunch nog wel heel erg meevallen hoor!
mik jij die pindakaas eigenlijk in je kwark of eet je dat zo uit de pot of zo?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ok. Aangevuld lijstje.
O: 2 chocolade croissants en 500ml sportdrank
S: 14,2km hardlopen
L: 500 gram Kwark met 25 gram pindakaas
D: Afhaalpasta in t winkelcentrum in Luik
S: IJshockeywedstrijdje fluiten
Dat wrap recept is 1.000 kcals?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel gewoon 1000 calorieën
Ik vond de wraps lekker, proefde eigenlijk ook geen verschil verder. Vind de maat alleen wat te klein, maar ja, grotere wraps maak je niet voor minder dan 100 calorieën en dan is je marketingplan weer naar z'n grootje natuurlijk
Ah. Okay.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, al die taart wel die ik als lunch had...
In de kwark! Meestal met havermout erbij, maar die bleek op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mik jij die pindakaas eigenlijk in je kwark of eet je dat zo uit de pot of zo?
Ik ga het binnenkort eens proberen. Klinkt wel echt als een rare combinatiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:05 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
In de kwark! Meestal met havermout erbij, maar die bleek op.
Lekker is datquote:
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wauw wat een drops ineens goed bezig.
Ik vond een oudere foto. Al moet je hier nog zeker 10 kilo bij optellen voor het zwaarst
[ link | afbeelding ]
Ja, het is echt prima te doen zo. 2 shakes, eind v d middag een flinke bak groente en dan avondeten.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker is datGaat het nu goed met de twee maaltijdvervangers?
ook hier ben je niet dik hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wauw wat een drops ineens goed bezig.
Ik vond een oudere foto. Al moet je hier nog zeker 10 kilo bij optellen voor het zwaarst
[ link | afbeelding ]
Hier had ik al een net wel net niet gezond bmi. Ik kom van 89 kilo af.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook hier ben je niet dik hoormooi lijf!
net wel/net niet gezond bmi is beter dan ik nu heb want ik zit tegen de 27 aan. En je noemt mij wél slankiequote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier had ik al een net wel net niet gezond bmi. Ik kom van 89 kilo af.
Woah, grote stappen!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En woei! Voor be, isa en cactus!
Hier geen drop en geen stijg, mijn weegschaal was Zwitserland vanmorgen. Toch fijn na een pond vlaai.
Ik heb me gisteravond ingeschreven voor een loopje5km ladies run. Over een week
Mijn broertje wilde met mij de 10k lopen bij de Eindhoven marathon, dus nieuw doel is ook gezet
Ik was er eigenlijk nog niet klaar voor hoor, maar vriendinnetje opperde het zó enthousiast dat ik geen nee kon zeggenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah, grote stappen!Wanneer is dat, die 10k?
Loopjes met publiek zijn wel erg tof en motiverend
Ik kan je garanderen dat je makkelijker loopt dan als je aan het trainen bentquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was er eigenlijk nog niet klaar voor hoor, maar vriendinnetje opperde het zó enthousiast dat ik geen nee kon zeggen
Ik geloof niet dat SQ nog 2 BMI punten in haar tieten heeft zittenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wauw de 10km die red ik echt niet. Mooi streven.
Bij jou zie je een bmi van 27 niet af. Bij jou zit het in je tieten. En die heb ik helaas maar amper
Als mod ook?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dit bíjna als een challenge om mijn naakte waarheid hier te posten qua tetters. Maar dan krijg ik een ban
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat SQ nog 2 BMI punten in haar tieten heeft zitten(dat is 5-6 kg)
ben je dan 100 kilo afgevallen?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sq goed bezig hoor!!
Fr dat ziet er gewoon goed uit.
Ik denk dat ik mijn doel wel ga halen 69 kg voor eind juni. Ik ben nu 70.7.
Ik woog 151 kg. Op mijn dieptepunt was ik 85 kg afgevallen. Eind juni krijg ik mijn bwc.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je dan 100 kilo afgevallen?
Mij staat bij dat je in de 160 woog ooit...
Krijg jij nog een bwc?
oh dus je hebt al op 65 gezeten? Waanzinnig joh!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik woog 151 kg. Op mijn dieptepunt was ik 85 kg afgevallen. Eind juni krijg ik mijn bwc.
De mijne wel, mooie tijd was 't toenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn tieten zijn nooit fotowaardig geweest.
De mijne wel. Dat is toch wel één van de minpuntjes van het afvallen hoor. Maar geloof dat mijn gezondheid en minder kans op een herseninfarct etc het wel waard is om minder mooie jetsers te hebben. Ben al voorzien van een man en hoef ook niet meer te flaneren in bikini oid.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn tieten zijn nooit fotowaardig geweest.
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En woei! Voor be, isa en cactus!
Hier geen drop en geen stijg, mijn weegschaal was Zwitserland vanmorgen. Toch fijn na een pond vlaai.
Ik heb me gisteravond ingeschreven voor een loopje5km ladies run. Over een week
Mijn broertje wilde met mij de 10k lopen bij de Eindhoven marathon, dus nieuw doel is ook gezet
Ja, dat geloof ik ook!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Als je 7 weken geleden tegen jou had gezegd dat je 10 km gaat rennen binnenkort, had je rollend op de grond gelegen van het lachen.
Nee niet echt. Ja 66 kg was maar 2 dagen maar toch hequote:Op zondag 3 juni 2018 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dus je hebt al op 65 gezeten? Waanzinnig joh!
Kun je het je nog voorstellen? Zo zwaar zijn?
Strandmeet zomer 2019quote:Op zondag 3 juni 2018 10:57 schreef Pinuts het volgende:
Volgend jaar lopen we allemaal trots in bikini![]()
Hoeveel jaar roep ik nu al van volgende zomer ben ik slank![]()
Het onderhandelen erover staat toch los van zijn mening erover?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:59 schreef Hupje het volgende:
Wat een praat hier![]()
Wat ik vooral lastig vind, is dat mijn vriend niet snapt dat sporten leuk kan zijn. Dus elke keer als mijn vaste sportmoment er aan komt, of ik wil een keer extra sporten omdat het kan, moet ik onderhandelen over tijd en oppas.
Vanochtend wel weer 5 km gelopen. Heerlijke temperatuur, wel een beetje vochtig helaas.
onderhandelen over "oppas"?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:59 schreef Hupje het volgende:
Wat een praat hier![]()
Wat ik vooral lastig vind, is dat mijn vriend niet snapt dat sporten leuk kan zijn. Dus elke keer als mijn vaste sportmoment er aan komt, of ik wil een keer extra sporten omdat het kan, moet ik onderhandelen over tijd en oppas. Dat was zonder kind veel makkelijker, kon hij uitslapen en ik lopen.
Vanochtend wel weer 5 km gelopen. Heerlijke temperatuur, wel een beetje vochtig helaas.
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onderhandelen over "oppas"?
Is jouw vriend er ook zo 1 die zucht dat hij moet "oppassen" als jij een keer iets alleen wil doen?
Dat zit echt extreem in mijn allergiezone. Heeft hij zo'n druk leven dan? Is het kind jouw verantwoordelijkheid en doet hij het er af en toe bij als hobbyproject?
Ik vind het echt een leuke tentquote:Op zondag 3 juni 2018 13:24 schreef Rauw. het volgende:
Woon niet ver van Zwolle en ben gek op burgers maar op een of andere manier nog niet tot daar gekomen. Moet ik deze zomer toch echt even doen.
Gezondheid gaat voor. Mijn vriend klaagt niet maar als ik geld genoeg had.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mijne wel. Dat is toch wel één van de minpuntjes van het afvallen hoor. Maar geloof dat mijn gezondheid en minder kans op een herseninfarct etc het wel waard is om minder mooie jetsers te hebben. Ben al voorzien van een man en hoef ook niet meer te flaneren in bikini oid.
Goeie generalisatie wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Vrouwen hebben gewoon kinderen, mannen passen alleen maar op. Blijkbaar. Of hebben 'pappadag', ook zo iets achterlijks
Wat is daar achterlijk aan dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Vrouwen hebben gewoon kinderen, mannen passen alleen maar op. Blijkbaar. Of hebben 'pappadag', ook zo iets achterlijks
zo bedoelt ze het niet. Maar er zijn genoeg mannen die zo denken, helaasquote:
Vrouwen die een dag minder gaan werken hebben ook geen mamadag, dat noemt dan iedereen "parttimen" oid. En als de vrouw na de geboorte van het kind niét minder gaan werken is ze een carrièrebitchquote:
Met het verschil dat het bij vrouwen eerder de norm is dan uitzondering en het vaak niet over slechts 1 dag gaat.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vrouwen die een dag minder gaan werken hebben ook geen mamadag, dat noemt dan iedereen "parttimen" oid. En als de vrouw na de geboorte van het kind niét minder gaan werken is ze een carrièrebitch Daarbij wordt het in onze samenleving eerder als vanzelfsprekend aangenomen dat de vrouw voor de kinderen zorgt.
Het lijken minieme verschillen, maar de onderliggende boodschap vertelt toch wel dat dit nog erg diepgeworteld zit
Conclusie. Hartslag omhoog is gezonder, dus stevig doorlopen is beter dna enkel meer stappen zettenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Docu opgenomen van rtl z oa of de 10000 stappen echt helpt of niet. Ben benieuwd
Of dat bv 3x 10minuten stevig doorstapoen beter is. (ongeveer 3000 stappen)
Als je kinderen niet langskomen als je oud bent, is het misschien nog wel eenzamer dan wanneer je ze niet had gehadquote:Op zondag 3 juni 2018 16:43 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik hou niet zo van (kleine) kinderen. Vind ze eigenlijk pas leuk als ze zo 7 - 8 jaar zijn. Maar anders lijkt het me zo eenzaam als je oud bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op mijn zwaarst met als enig excuus dat ik hier een baby van 6mnd had.
Lief dat je het typt.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
FR ik vind je daar ook helemaal niet dik eigenlijk
Is niets lief aan bedoeld eigenlijk. Ben meer verbaasd.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Lief dat je het typt.
Ik vond mezelf ook nooit heel erg dik, was zelfs verontwaardigd toen de mdl arts aangaf dat afvallen ook kon helpen tegen mijn klachten. Mijn vriend vond mij ook nooit dik. Als ik nu terug kijk vind ik mezelf toen echt wel fors en te dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |