Probeer je 1st te worden? Ik vraag me af of aloa nog wat gaat proberen of dat hij weer niets kan presterenquote:
Ik denk wel dat hij een poging gaat wagen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je 1st te worden? Ik vraag me af of aloa nog wat gaat proberen of dat hij weer niets kan presteren
Ja nee, ik probeer niet eens actief mee te doen, maar gewoon lekker te SC'enquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je 1st te worden? Ik vraag me af of aloa nog wat gaat proberen of dat hij weer niets kan presteren
Dat doe ik al 9 maandenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja nee, ik probeer niet eens actief mee te doen, maar gewoon lekker te SC'en
Ja ik dus ook niet, kwam er net pas achter dat ik zo hoog stondquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kijk de helft van de tijd niet eens waar ik sta in de ranglijst
Ik ben hier pas vorige maand terug gekomen. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik sinds eh, april? Geen idee wanneer ik hier terugkwam
Wow!quote:
jupquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow!
Ben je zo lang helemaal van fok weg geweest?
Waarom ben je terug gekomen? Buiten de gezeligheidquote:
Ik had wat vraagjes over van alles en nog wat, dus ben ik hier gaan zoeken naar antwoorden, en toen bleef ik hier plakkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je terug gekomen? Buiten de gezeligheid
Zo is iedereen hier wel gekomen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had wat vraagjes over van alles en nog wat, dus ben ik hier gaan zoeken naar antwoorden, en toen bleef ik hier plakken
Behalve Danny en z'n oude garde uiteraardquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo is iedereen hier wel gekomen denk ik.
Danny kreeg een ban op tweakers voor een onnozele vraag en vond iemand die zijn forum software wel wou lenen.quote:
Volgens mij liep het net iets andersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny kreeg een ban op tweakers voor een onnozele vraag en vond iemand die zijn forum software wel wou lenen.
Oh, ik vond het wel goed klinkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:00 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij liep het net iets andersMaar ik kan me vergissen
quote:
quote:
Hoelang duurde het voor breuls Replique schreef? (en wanneer is het eindelijk afquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:02 schreef I. het volgende:
[..]Ik hoop het vrij snel testbaar te krijgen, soort van closed-alpha. Dat dan nog niet alles werkt boeit dan vrij weinig. Neemt niet weg dat er nog aardig wat moet gebeuren.
Adminpanel shit komt later allemaal wel, is nog niet MVP voor een alpha-release
MED / Welkom bij Replique!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor breuls Replique schreef? (en wanneer is het eindelijk af)
Euh, 1999 werd FOK! geopend, en draaide het op pure bagger, voor een jaartje geloof ik. Toen werd Topix ontwikkeld. Dat draaide tot begin 2004. Ondertussen is Breuls bezig gegaan met Replique, i.s.m. Danny. Dat is in een jaartje uit de grond gestampt, maar is voor een groot deel gebaseerd op Topix.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor breuls Replique schreef? (en wanneer is het eindelijk af)
Ik pak zo wel even een paar uurtjes rust.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:08 schreef Limoentjuh het volgende:
slapen zal niet meer gebeurenjullie zijn hier nog steeds in jullie eigen taal aan het praten
Heb ik het goed onthoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MED / Welkom bij Replique!
februari 2004 dus
Nee, een hoop kleine dingetjes, maar het forum voelt nog steeds het zelfde als toen ik begon in 2003quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:10 schreef I. het volgende:
Volgens mij is er in de tussentijd (2004 t/m nu) vrij weinig echt veranderd aan FOK!, op de ajax-functionaliteiten na. Maar goed, da's dan ook niet heel bijzonder.
Ow nee ik bedoel het niet verkeerd ofzo hoor. Het komt allemaal heel interessant over ook al snap ik er niks van.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:09 schreef devzero het volgende:
Waar zullen we het dan over hebben? Werkte je in een kleuterschool/kiinderdagopvang?
Nou, waar zullen we het over hebben?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow nee ik bedoel het niet verkeerd ofzo hoor. Het komt allemaal heel interessant over ook al snap ik er niks van.
Stoere boy talkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
En het is beetje lachen om jullie te zien praten maar dat kan ook door de slaaptekort komen
Over hoe Lila het nieuwe lichtgrijs is?quote:
Je naam eerst. Ik vermoed dat er wat achter zit en je niet zomaar wat hebt verzonnen. Iets met algebra ?quote:
De meeste wijzigingen zijn door GlowMouse gedaan, maar die is inmiddels weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, een hoop kleine dingetjes, maar het forum voelt nog steeds het zelfde als toen ik begon in 2003
Hahaha dat is mijn naamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over hoe Lila het nieuwe lichtgrijs is?
Wel vreemd om je kind lichtgrijs te noemenquote:
Knap dat je zelf je eigen pizza maakt. Ik doe niet zoveel moeite met kokenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:15 schreef devzero het volgende:
Vanavond of morgenavond ga ik pizza makenDaarom vanavond alvast het deeg gemaakt zodat het lekker een dag of 2 kan fermenteren.
Tsja, je bent een nerd of niet. Ook als het om eten gaat
Ja mijn oudersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel vreemd om je kind lichtgrijs te noemen
Ik kon niets bedenken en alles wat ik wou was al weg en daarom maar deze (wat kinderachtige) nick genomen. /dev/zero is een type file (een "character device") in Unix operating system wat alleen maar 0 produceert als je de file leest. Leek me toepasselijk voor mijn postsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je naam eerst. Ik vermoed dat er wat achter zit en je niet zomaar wat hebt verzonnen. Iets met algebra ?
Soort van stress relievequote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Knap dat je zelf je eigen pizza maakt. Ik doe niet zoveel moeite met koken
Ik heb gelukkig weinig last van stress, lekker naar/van werk fietsen en rustig kokenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanwaar de stress dan. Teveel algebra/ wiskunde en computertalk
Is een leuke naamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon niets bedenken en alles wat ik wou was al weg en daarom maar deze (wat kinderachtige) nick genomen. /dev/zero is een type file (een "character device") in Unix operating system wat alleen maar 0 produceert als je de file leest. Leek me toepasselijk voor mijn posts
https://en.wikipedia.org/wiki//dev/zero
Computertalk is er nooit genoeg vanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weinig last van stress, lekker naar/van werk fietsen en rustig kokenTe veel burocratie, te weinig computer talk
Kan hij zelf ook niets aan doenquote:
Is hij erg actief op fok? MEN is alleen maar tellen, dat noem ik niet echt actief zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:32 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: "Voorspel hier wat haags gaat doen als Fok! er niet meer is?"
hexxxieeeequote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:34 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Win ik toch nooit. Teveel betere meedoeners.
[..]
Naar zijn telefoon staren.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:32 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: "Voorspel hier wat haags gaat doen als Fok! er niet meer is?"
lolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lol. je komt als een workaholic over
dat is de eeuwige nummer 2quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik kwam kijken wie winnaar is geworden. Niet Aloa
er is een totaalscore vanaf het begin. Daarin staat hij stevig tweede.quote:
1stequote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er is een totaalscore vanaf het begin. Daarin staat hij stevig tweede.
of jij een keer 1e?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze maand waarschijnlijk weer 4 of 5, met I en grrr 2de en 3de en mark misschien 4 of 5.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet meer reageren als jij post. Ronde 9 Devzero
Een beetje ja. Maar het is al bijna 7uur dat is geen tijd meer om te gaan slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb jij niet een beetje slaaptekort?
oh okquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een beetje ja. Maar het is al bijna 7uur dat is geen tijd meer om te gaan slapen
Maar heb jij dat dan ook niet? Je was zelf ook tot best laat actief nog.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb jij niet een beetje slaaptekort?
half 1, valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar heb jij dat dan ook niet? Je was zelf ook tot best laat actief nog.
doe je zelfquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
4-5 uurtjes geslapen ... zijn wel 4-5 uurtjes meer dan wat ik heb geslapen
wtfquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ja ik weet. Had 3 koffie op rond middernacht
in de nachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het was te lekker om te laten staan of om het bij 1 of 2 te laten
ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Ben je nou weer expres niet aan het tellen
Ik drink 2 bakken in de ochtend en soms 1 in de avond, maar niet meer na 19.00quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]was lekker toen maar niet meer zo
Na 19 uur drink ik sowieso nog wel 1. Meestal rond 20uurquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink 2 bakken in de ochtend en soms 1 in de avond, maar niet meer na 19.00
en dat maakt het totaal tot 3?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Na 19 uur drink ik sowieso nog wel 1. Meestal rond 20uur
Nee nou had ik 22:00 mijn eerste koffie pas en 23:30 mijn 3equote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en dat maakt het totaal tot 3?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nou had ik 22:00 mijn eerste koffie pas en 23:30 mijn 3e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
lekker geslapen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel alles rustig. Net wakker.
Slaapkopquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel alles rustig. Net wakker.
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met jou ook alles goed Moentjuh?
niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een beetje kort...lig nog in me bed nu
OPSTAANquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een beetje kort...lig nog in me bed nu
onderweg.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
Nee op zaterdag geen wekker. Zijn jullie wel aan het werk?
Op zaterdag geen werkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
Nee op zaterdag geen wekker. Zijn jullie wel aan het werk?
Nopequote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zeker nooit de luizenmoeder gekeken?
oiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is dat in het topic gezet? Los van dat het waar is
Die hebben nog hele pronte tetten.quote:
lekkah schelden met kankuh!quote:
met flinke regelmaatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je gaat hopen, lekker op het gemak, weer verder gaat met de dag en dat je dan binnen een uur weer moet voor een tweede persing?
En er komt ook gewoon weer echt een goede portie uit, het is niet dat het even napruttelen is of zo.quote:
ja ik snap het ook nooitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En er komt ook gewoon weer echt een goede portie uit, het is niet dat het even napruttelen is of zo.
Achterlijk lichaam met zijn gedoe altijd.quote:
sowieso mensen met een lichaamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Achterlijk lichaam met zijn gedoe altijd.
lekker manquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, het was dat ik moest schijten anders was ik nog aan het slapen geweest
Na een nachtje doorhalen in coma liggen en dan wakker worden met zo'n hoge nood dat je meteen naar de pot moet, voorzichtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, het was dat ik moest schijten anders was ik nog aan het slapen geweest
aandrang als natuurlijke wekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na een nachtje doorhalen in coma liggen en dan wakker worden met zo'n hoge nood dat je meteen naar de pot moet, voorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |