Lichtjes verbrandquote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Prachtige dag gehad.
Het was gewoon echt WARM vanmiddag in de zon
Lekkere after-sun in huis?quote:
We leven dan ook niet meer in 1980 dat dat nog moet :pquote:[b]Op zaterdag 2 juni 2018 21:53 schreef AchJa het vroeger gebeurde het vrij regelmatig dat het riool doorgeblazen werd, je kreeg dan ook even een berichtje van de gemeente dat de wc even niet gebruikt kon worden en dat je het wc deksel naar beneden moest doen... In de 11 jaar dat ik hier nu woon is dit tot nu toe 1 keer gebeurd...
Voor hier in ZH staat er vandaag en morgen wat koeler (maar wel 20+) en woensdag en donderdag volop zon en 26 graden. Lijkt me best zomers.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:19 schreef dick_laurent het volgende:
Lange termijn KNMI staat inmiddels op "wisselvallig en temperaturen onder normaal"
Oftewel, we hebben de zomer gehad in mei! Dag vriendjes, en vriendinnetjes!
Das korte termijnquote:Op maandag 4 juni 2018 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor hier in ZH staat er vandaag en morgen wat koeler (maar wel 20+) en woensdag en donderdag volop zon en 26 graden. Lijkt me best zomers.En zo zal er vast nog genoeg komen de komende maanden.
Ik reageerde op het 'dus we hebben de zomer gehad' stukje.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das korte termijn![]()
En een zomer vol 20+ / 25- is ook prima...
Juni is hier tot nu toe behoorlijk grijs.... hebben over drie dagen iets van 4 uur zon gehad. En vandaag is het ook weer grijs.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde op het 'dus we hebben de zomer gehad' stukje.
Hier was er dit weekend ook weinig zon, zaterdag pas vanaf een uurtje of 5 en gisteren ook maar mondjesmaat. Over vandaag moeten we het helemaal nog niet hebben, grijsheid troefquote:Op maandag 4 juni 2018 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Juni is hier tot nu toe behoorlijk grijs.... hebben over drie dagen iets van 4 uur zon gehad. En vandaag is het ook weer grijs.
Ach ik vind het geen drama allemaal, mei was extreem mooi natuurlijk. Maar ik ben wel bang dat juni wel eens heel anders kan gaan verlopen....
In juni komen er vast ook mooie dagen. En dan heb je juli nog. En augustus. Waarin het ook nog prachtig weer kan worden. "De zomer hebben we gehad" lijkt me nogal voorbarig.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Juni is hier tot nu toe behoorlijk grijs.... hebben over drie dagen iets van 4 uur zon gehad. En vandaag is het ook weer grijs.
Ach ik vind het geen drama allemaal, mei was extreem mooi natuurlijk. Maar ik ben wel bang dat juni wel eens heel anders kan gaan verlopen....
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:10 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
godver knmi heeft temperaturen naar boven gesteld naar 28 graden
[ afbeelding ]
De zomer is geeneens begonnen. Moet nog beginnenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:56 schreef MaLo het volgende:
31 graden hier donderdag
De zomer stopt maar niet, haha.
Zomer is weerkundig inmiddels al een vijftal dagen oud.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
De zomer is geeneens begonnen. Moet nog beginnenKen je nagaan
Bedankt Erwinquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Zomer is weerkundig inmiddels al een vijftal dagen oud.
*Pietquote:
Waddinxveenquote:
Ohquote:
twitter:WeermanMichael twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 20:00:42Ergens halverwege juni koele zomer dip? 🤔😇 https://t.co/k82nbRWOE0 reageer retweet
Elk jaar in juni wel een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:07 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WeermanMichael twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 20:00:42Ergens halverwege juni koele zomer dip? 🤔😇 https://t.co/k82nbRWOE0 reageer retweet
27 - 28 - 24 - 26 - 24quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou het wordt nu maar 2 dagen warm en daarna kakt het in naar 20 graden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zoveel onweersdagen? Ja, idd zeldzaam
Hier ook totaal geen wanhoop want de warmte is uit de muren dus duurt wel weer paar dagen voordat het binnen weer viesheet wordt. (En ik heb nu dat koelmatje voor in bedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:05 schreef lily het volgende:
Hier ook 28-28-26-26-26
Maaar hopelijk daarna wel naar 20 dus wanhoop niet
google geeft me deze https://www.bertis.nl/product-tag/koelmatjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook totaal geen wanhoop want de warmte is uit de muren dus duurt wel weer paar dagen voordat het binnen weer viesheet wordt. (En ik heb nu dat koelmatje voor in bed![]()
)
Is goed gekomenquote:
Is er het seizoen momenteel voor in de regio.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag in Puglia Italie onweer gehad waar jullie jaloers op zouden zijn. Prachtige bliksems van twee kanten en oorverdovende knallen. De komende dagen gewoon weer zonnig en 30 graden.
Ja, ik vond het ook al best warm toen ik net ging lopen met hond!quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Best warm alen moet nog een keer fietsen omdat ik pas op station merkte dat ik mijn pasjes vergeten was
Nu doe je net alsof het vannacht een hittegolf wasquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Was vroeg wakker dus heb de kamer nog kunnen koelen tot 20 graden!
Woonkamer, gisteren nog 24 gradenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het vannacht een hittegolf wasHet was toch niet warm? Of slaap je op zolder?
Ja is ook wel heel gek dat het in juni warm en zonnig isquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij slapen dus op zolder en het was eindelijk eens lekker boven.
Nu wordt het weer warm
De woonkamer hier was de afgelopen dagen 22 graden en dat was heerlijkquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Was vroeg wakker dus heb de kamer nog kunnen koelen tot 20 graden!
Heb de slaapkamer op het zuiden gelukkig, die was alleen oncomfortabel na de onweer van afgelopen donderdagquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
De woonkamer hier was de afgelopen dagen 22 graden en dat was heerlijk
Boven ietsje warmer maar met raam stukje open was het heerlijk koel slapen afgelopen nacht.
Klopt. Volgende week hebben we een paar dagen van rond de 18 graden zoals het er nu naar uitziet. Vrieskou dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef Greys het volgende:
"Normaal" in deze tijd is kennelijk 19 graden overdag. Grappig. Op de een of andere manier had ik dat hoger verwacht
[ afbeelding ]
We zijn gewoon een stel verwende nesten met de afgelopen maand en deze komende dagen weer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Volgende week hebben we een paar dagen van rond de 18 graden zoals het er nu naar uitziet. Vrieskou dus.
Maar ik geniet tot in mijn tenen en bedank de zon nog net nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn gewoon een stel verwende nesten met de afgelopen maand en deze komende dagen weer.
Kan me voorstellen!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik geniet tot in mijn tenen en bedank de zon nog net niet
Greys, na hoeveel dagen warmte is het in je huis vervelend aan het worden? Dag of 4?
Dat mens praat als een vertaalde youtube-video.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Alleen Texel wordt veilig verklaard.
Ik denk alleen in de komende week dinsdag t/m vrijdag, daarna weer voorzichtigaan boven de 20°C.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
Hollandse nep zomer, kom er maar in 😂
[ afbeelding ]
Ssstttt. Ik ben mentaal zo ver nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Al dat mooie weer wordt zeker besteld in Rusland.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Het was hier gewoon weer 26 graden in huis, vandaag. Ik ga binnenkort even zware gordijnen ophangen, dit is niet te doen, de hele zomer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me voorstellen!
Ja dan moet het hier echt een dag of vier/vijf boven de 27 ofzo zijn. Daarna zit het zodanig in de muren dat je het slecht meer koeler krijgt. Maar nu is het bv binnen gewoon nog 22 en heerlijk! Dan vind ik het buiten ook lekker warm en binnen weer lekker koel, op die manier geniet zelfs ik er van haha. Dus dit vind ik geen probleem. Komende dagen ook niet want hiervoor kon het lekker paar dagen afkoelen dus goed te doen in huis.
Op die manier mag het van mij de hele zomer warm zijn, als het bv elke tien dagen even twee dagen maar twintig is en 's nachts twaalf. En dan weer door.
Warmte weer je aan de buitenkant. Oftewel volschroeven met rolluiken die tentquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was hier gewoon weer 26 graden in huis, vandaag. Ik ga binnenkort even zware gordijnen ophangen, dit is niet te doen, de hele zomer.
Ik zag op de site 'activeren met water' en voor de levensduur van je matras wil je geen natte zooi in bed dus kijk wel even goed of het de goeie zijn met alleen heel erin en geen water nodig (misschien staat het verkeerd op de site!)quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:10 schreef minthy het volgende:
Het ging hier laatst over van die koelmatjes. Nu ook bij de Action voor maar ¤2,79
Precies op de dagen dat ze mijn loods komen bouwenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk alleen in de komende week dinsdag t/m vrijdag, daarna weer voorzichtigaan boven de 20°C.
Hmm jammerquote:Op donderdag 7 juni 2018 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag op de site 'activeren met water' en voor de levensduur van je matras wil je geen natte zooi in bed doos kijk wel even goed of het de goeie zijn met alleen heel erin en geen water nodig (misschien staat het verkeerd op de site!)
Inderdaad... we gaan het meemaken maar het kan maar zo weer richting 25 graden gaan daarnaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk alleen in de komende week dinsdag t/m vrijdag, daarna weer voorzichtigaan boven de 20°C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |