Kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:16 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik hoop op Mehmet, maar verwacht Ivan.
Het stomme van heel utopia 1 is dat het nooit bedoelt was en ook niet aangekondigd werd als spel/ wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Vanavond 1 juni 19:30 - 20:30 uur: de Utopia finale!
Wie wordt de grote winnaar van Utopia? Er zijn nog vijf finalisten over. Bas, Demi, Fay, Ivan en Mehmet hebben hun uiterste best gedaan om de titel en het geld mee naar huis te nemen.
[ afbeelding ]
Bedankt Fluitertje! Heb het in de OP gezetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Vanavond 1 juni 19:30 - 20:30 uur: de Utopia finale!
Wie wordt de grote winnaar van Utopia? Er zijn nog vijf finalisten over. Bas, Demi, Fay, Ivan en Mehmet hebben hun uiterste best gedaan om de titel en het geld mee naar huis te nemen.
[ afbeelding ]
Bedankt, een samenwerking.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt Fluitertje! Heb het in de OP gezet
Ja, helemaal mee eens, daarom keek ik bijna niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:29 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Het stomme van heel utopia 1 is dat het nooit bedoelt was en ook niet aangekondigd werd als spel/ wedstrijd.
Ik vind het zoooo jammer dat het eindigt in een wedstrijd, dat heeft imo niets met een utopie te maken, staat er zelfs ver vandaan.
Meen je dat echt?quote:
Leugensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef Gert het volgende:
Wie er ook de winnaar wordt, het is al lang prachtig dat het niet de walging opwekkende Billy is.
heyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef Gert het volgende:
Wie er ook de winnaar wordt, het is al lang prachtig dat het niet de walging opwekkende Billy is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik heb geen idee wie gaat winnen.
Ja dat zou ongeloofwaardig zijn, maar ik heb zo de indruk dat de productie graag wil dat er een twin wint. Het zou natuurlijk belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal toch hopelijk nietDat zou zo ongeloofwaardig zijn.
Nee joh. Dit was juist een heel milde typering!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hey![]()
TR gemakt Conjo
beledeging van een spelerin buiten functie
Daarom zou het nog zomaar kunnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zou ongeloofwaardig zijn, maar ik heb zo de indruk dat de productie graag wil dat er een twin wint. Het zou natuurlijk belachelijk zijn.
denk hetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:54 schreef pollewop77 het volgende:
Kunnen we hier ook COS-sen tijdens de finale?
Ik hoop echt ontzettend Ivan, of anders Mehmet
Commentaar op de aflevering van vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:54 schreef pollewop77 het volgende:
Zal vast aan mij liggen, maar ik begrijp hier weinig van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:23 schreef DKUp het volgende:
Iemand heeft het aantal stemmen 9,46/9,48 van het publiek.
45/9=5
Hoeveel bewoners zijn er?
5
Fay heeft er 6, dus dat zal worden 15,46/48 (Fay wint dan automatisch niet of Bas krijgt minder dan 0,50 stemmen)
Demi heeft er 9, dus dat zal worden 18,46/48
Mehmet heeft er 12, dus dat zal worden 21,46/48
Ivan heeft er 13, dus dat zal worden 22,46/48
Bas heeft er 15, dus dat zal worden 24,46/48
Blijven er nog 35,54/35,52 stemmen over.
Deze stemmen worden nog onder vier mensen verdeeld.
Ik verwacht dat Demi heel weinig stemmen gaat krijgen. Deze 9,46/9,48 stemmen zullen dan wel voor Bas zijn.
Fay moet wel heel veel stemmen hebben om nog te kunnen winnen, ze loopt nu al zes stemmen mis op de nummer drie, zeven op de nummer twee en negen op de nummer een. Ivan en Mehmet halen allebei wel makkelijk 10 of meer stemmen.
Ivan, Mehmet of Fay krijgt de meeste stemmen en iets meer dan 35 stemmen moeten er worden verdeeld onder vier mensen. Fay kan bijna niet winnen.
Ik heb ook liever dat ze met z'n tweetjes winnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leugens!
Die twins mogen alleen niet winnen
Dit is hét topic/de topicreeks voor de finale! Dus ja, je kunt hier naar hartelust al finale kijkend "COS'en".quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:54 schreef pollewop77 het volgende:
quote:
Nog een TR gemacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh. Dit was juist een heel milde typering!
Maar wie gaat er dan wél winnen... ehm..... Ivan.
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ze met z'n tweetjes winnen.![]()
[ afbeelding ]
Jeujjjjquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is hét topic/de topicreeks voor de finale! Dus ja, je kunt hier al finale kijkend "COS'en".
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is hét topic/de topicreeks voor de finale! Dus ja, je kunt hier naar hartelust al finale kijkend "COS'en".
Dat zou het kunnen verklaren SMS bommetjes, maar goed als je daarmee wilt winnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Het zou echt een deceptie/desillusie voor het programma Utopia als Fay wint en lijkt me met de tussenstand zoals nu bekend godsonmogelijk omdat allemaal nog in te halen. Er was namelijk ook niet veel tijd om je stem uit te delen mind you. Dus het wordt 1 van de heren![]()
Anders is het pure Febo actie en verklaard ook waarom ze al die tijd zijn voorgetrokken. Iemand van die familie van de Twins of Chipp en cs. moet dan flink in de buidel hebben getast om dit mogelijk te maken. Of er zijn SMS bommetjes gekocht.
Als een echte COFfer.Gezellig Pollewop.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Klinkt zo ongemakkelijk COF-fenmaar ik ben er bij
Die is wel mooi!quote:
Het lijkt me wel een familie die alle spaartegoeden aanspreekt als er een dochter moet winnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Het zou echt een deceptie/desillusie voor het programma Utopia als Fay wint en lijkt me met de tussenstand zoals nu bekend godsonmogelijk omdat allemaal nog in te halen. Er was namelijk ook niet veel tijd om je stem uit te delen mind you. Dus het wordt 1 van de heren![]()
Anders is het pure Febo actie en verklaard ook waarom ze al die tijd zijn voorgetrokken. Iemand van die familie van de Twins of Chipp en cs. moet dan flink in de buidel hebben getast om dit mogelijk te maken. Of er zijn SMS bommetjes gekocht.
Waarom zeg je dat. Heb ik voor niks chips en drank in huis gehaaldquote:
Ik kan het me niet voorstellen, dit zijn tv kijkers (doe ik ook) en daar staan die 2 al een paar weken niet echt fraai op. De winnaar was woensdag al bekend, het zou goed kunnen dat er iets gelekt is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat stelt me weer een beetje gerust na de beweringen dat Fay heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik las hier gisteren ook ergens dat Ivan heeft gewonnen, maar dat kan een troll zijn. Vandaag niet meer gezien.
Ik word er toch nerveus doorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:45 schreef rowan634 het volgende:
er is niks bekend
die berichten zijn allemaal fake
Ja ik kijk er anders tegen aanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zou ongeloofwaardig zijn, maar ik heb zo de indruk dat de productie graag wil dat er een twin wint. Het zou natuurlijk belachelijk zijn.
Ja ja ja...hoezo zeg je dat tegen mij? Doe ik het vaak fout dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar geen COS over UTO2 dus hè!
Wel over:
[ afbeelding ]
(die tussen de reclameblokken door te zien is).
Klopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ja ja...hoezo zeg je dat tegen mij? Doe ik het vaak fout dan?![]()
Nog 2 uurtjes...
Ik ga opletten COF = Finale op TV ... COS = UTO2
Toch toch toch?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En nee, was niet tegen jou persoonlijk joh.
(was sowieso geen kritiek alleen een verduidelijking)
De hele finale is toch een desptie?.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Niet zo negatief, Wij gaan met z'n allen Uto 1 uitzwaaien vanavond en dat is feest tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:41 schreef parel100 het volgende:
[..]
De hele finale is toch een desptie?.
In debrief stond dat 1 iemand winnaar zou worden tijdens de "Grote Finale".
Ik weet niet wat er groots aan is maar vind Utopia en daarbij de finale, uitgaan als een nachtkaars.
Het maat me echt geen .........! meer uit wie de finale geeft gewonnen, afgelopen woensdag.
nee.quote:
ome god en tante maria...a match made in heavenquote:
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:58 schreef rowan634 het volgende:
Do mag straks Bas gaan ophalen schijft ze op instagram
misschien dat er toch een ''live''-gedeelte komt vandaag?
heb ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.
Ze zaten vanaf woensdagmiddag in een hotel
Zou ook wel raar zijn als ze naar huis hadden mogen gaan. Ik hoorde Mehmet eerder ook praten over vandaag (vrijdag) dat ie meteen de stad in wilde etc. Ivan zei al, er komt veel te veel op je af, je bent niet zomaar thuisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.
Ze zaten vanaf woensdagmiddag in een hotel
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als ze naar huis hadden mogen gaan. Ik hoorde Mehmet eerder ook praten over vandaag (vrijdag) dat ie meteen de stad in wilde etc. Ivan zei al, er komt veel te veel op je af, je bent niet zomaar thuis
Heeft iemand dat capje nog van Fles... bijna gewonnen dus??
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkiesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsen dan mogen ze eindelijk naar huis
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkies
Ik gok dat er twee afgevallen zijn en dat het vanavond om 3 gaat
Maakt het wel echterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat is nog gemener...nog langer wachten
Dat zou wel leuk zijn, maar denk het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkies
Nee in de uitzending van gister zei Folkert van de Graaf (De Notaris) dat hij woensdag weer terug komt. Het is dus niet livequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van die zwakzinnige natte tronies...... aaaaahwwquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
jankende twins wil ik zien en niet van geluk
Het is wel jammer dat we dat niet kunnen meemaken. Oh wacht de vloggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsen dan mogen ze eindelijk naar huis
Misschien komt ie vanavond weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee in de uitzending van gister zei Folkert van de Graaf (De Notaris) dat hij woensdag weer terug komt. Het is dus niet live
Lees eens goed, hij was er woensdag alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien komt ie vanavond weer![]()
Ik gok ook maar wat hoor. Ik zie het strakkies wel en laat me door niemand gek maken. Ivan gaat winnen en jankende twins!
je zag het gisteren als cliffhanger. Of het was weer een montagetrucjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien komt ie vanavond weer![]()
Ik gok ook maar wat hoor. Ik zie het strakkies wel en laat me door niemand gek maken. Ivan gaat winnen en jankende twins!
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was mijn utopia![]()
We zien het strakkies wel toch
Haha. Die kun je verorberen omdat UTO2 geen tweelingen heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat. Heb ik voor niks chips en drank in huis gehaald
Veel juist.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Die kun je verorberen omdat UTO2 geen tweelingen heeft.
51.000 euro zei Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef MacDeMarco het volgende:
welk bedrag krijgt de winnaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |