ome god en tante maria...a match made in heavenquote:
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:58 schreef rowan634 het volgende:
Do mag straks Bas gaan ophalen schijft ze op instagram
misschien dat er toch een ''live''-gedeelte komt vandaag?
heb ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.
Ze zaten vanaf woensdagmiddag in een hotel
Zou ook wel raar zijn als ze naar huis hadden mogen gaan. Ik hoorde Mehmet eerder ook praten over vandaag (vrijdag) dat ie meteen de stad in wilde etc. Ivan zei al, er komt veel te veel op je af, je bent niet zomaar thuisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de bewoners voor/tijdens/na de finale de loods weer in gaan en dan met zijn 5en tegelijk de loods verlaten...zoiets.
Ze zaten vanaf woensdagmiddag in een hotel
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als ze naar huis hadden mogen gaan. Ik hoorde Mehmet eerder ook praten over vandaag (vrijdag) dat ie meteen de stad in wilde etc. Ivan zei al, er komt veel te veel op je af, je bent niet zomaar thuis
Heeft iemand dat capje nog van Fles... bijna gewonnen dus??
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkiesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsen dan mogen ze eindelijk naar huis
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkies
Ik gok dat er twee afgevallen zijn en dat het vanavond om 3 gaat
Maakt het wel echterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat is nog gemener...nog langer wachten
Dat zou wel leuk zijn, maar denk het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien weten ze zelf ook nog niet wie gewonnen heeft? We gaan het zien strakkies
Nee in de uitzending van gister zei Folkert van de Graaf (De Notaris) dat hij woensdag weer terug komt. Het is dus niet livequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van die zwakzinnige natte tronies...... aaaaahwwquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
jankende twins wil ik zien en niet van geluk
Het is wel jammer dat we dat niet kunnen meemaken. Oh wacht de vloggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ik stel me de twins voor...laatste geworden, janken en dan 2 dagen in een hotel en dan weer naar de loodsen dan mogen ze eindelijk naar huis
Misschien komt ie vanavond weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee in de uitzending van gister zei Folkert van de Graaf (De Notaris) dat hij woensdag weer terug komt. Het is dus niet live
Lees eens goed, hij was er woensdag alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien komt ie vanavond weer![]()
Ik gok ook maar wat hoor. Ik zie het strakkies wel en laat me door niemand gek maken. Ivan gaat winnen en jankende twins!
je zag het gisteren als cliffhanger. Of het was weer een montagetrucjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien komt ie vanavond weer![]()
Ik gok ook maar wat hoor. Ik zie het strakkies wel en laat me door niemand gek maken. Ivan gaat winnen en jankende twins!
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was mijn utopia![]()
We zien het strakkies wel toch
Haha. Die kun je verorberen omdat UTO2 geen tweelingen heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat. Heb ik voor niks chips en drank in huis gehaald
Veel juist.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Die kun je verorberen omdat UTO2 geen tweelingen heeft.
51.000 euro zei Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef MacDeMarco het volgende:
welk bedrag krijgt de winnaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |