Bij mij binnen nu ook 25 en dat voelt gewoon serieus lekker, aangezien het gister rond deze tijd nog iets van 28 was 😂quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:06 schreef Nijna het volgende:
Het is nu heerlijk buiten hier in Emmen. Binnen nog erg warm... 25 graden en op zolder is het 34 graden
Hoi Slob,quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Jongens hoe warm is het bij jullie binnen?
Hier 26.
28quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Hier 26.
28 graadjes op mijn zolderkamer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Hier 26.
Ja veel intenser wordt het niet..quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:03 schreef AQUILA. het volgende:
Briljant voorjaar was dit, lekker extreem begin met die ijsdagen en tropisch aan het einde: https://www.knmi.nl/neder(...)erzichten/2018/lente
hier hebben we een heel topic over GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #16quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Hier 26.
Zo was de rest van onze bovenverdieping.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:17 schreef MaLo het volgende:
Ooh wat had ik het warm vannacht. Slaapkamer was 26 graden.
Ik onder een lakentje, anders is het me veel te warm. Zonder iets over slaapt ook weer niet lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:25 schreef jajablahblah het volgende:
Ik slaap gewoon onder een dekbed met dit weer
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik onder een lakentje, anders is het me veel te warm. Zonder iets over slaapt ook weer niet lekker
De grond gaat zo blij zijn met de regen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:51 schreef d.k. het volgende:
Ik zie vanuit hier de buien in België hangen. Ziet behoorlijk zwart. En de vogels buiten zijn stilletjes dus ik denk dat wij zo aan de beurt zijn rond Eindhoven.
We zijn aan de beurt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:51 schreef d.k. het volgende:
Ik zie vanuit hier de buien in België hangen. Ziet behoorlijk zwart. En de vogels buiten zijn stilletjes dus ik denk dat wij zo aan de beurt zijn rond Eindhoven.
De zoveelste Hulsbeek dag op rijquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Hier is het warm en benauwd en het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn iets aankomt.
En de koffie op het werk smaakt raar vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Hier is het warm en benauwd en het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn iets aankomt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Dus je zweet is netjes weggespoeld?quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
En gewoon wéér regen.
Zeiknat van het zweten bij het hardlopen en bij de laatste 5 minuten kwam er nog een bui.
Bijna, toch maar een douche gepaktquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus je zweet is netjes weggespoeld?
Best wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:39 schreef Dven het volgende:
Dauwpunten tot 20 graden, heel Nederland momenteel aan het sterven
Ik woon in Noorwegen (Bergen); maar hier wordt het vandaag ook bijna 30 graden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Best wel ja
RIP ons. Veel plezier met het in je eentje hier posten Dven.
Gezellig voor Dven en jou danquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik woon in Noorwegen (Bergen); maar hier wordt het vandaag ook bijna 30 graden.
Ik was bijna drie weken weg, en daarvan heeft het slechts 1 dag echt geregend.
RIP! Je was een Wereldgozerquote:
het waren drie goede natte druppels. En dat was het. Dus nog steeds grijs en benauwd.quote:
Tis echt te ranzig hier nuquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:39 schreef Dven het volgende:
Dauwpunten tot 20 graden, heel Nederland momenteel aan het sterven
Alphen ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt opeens ontzettend donker in Den Haag.
Leuk, Bergen. Is de natste stad van Europa toch? Boh.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
I am overcomequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis echt te ranzig hier nu
En heel onheilspellend donker grijs gelig.
WE SHALL REBUILDDDDDDDDDDDDD
Oh ik ben jaloers, Bergen is zó leuk en mooiquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat nu loos met regen hier in Alphenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk dat Alphen aan de Rijn behoorlijk de sjaak is. Wolkenhoogtes van bijna 16 km
Ehhhhh.... Ik moet nu als de donder naar huis om m'n ramen dicht te doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk dat Alphen aan de Rijn behoorlijk de sjaak is. Wolkenhoogtes van bijna 16 km
Ok succesquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehhhhh.... Ik moet nu als de donder naar huis om m'n ramen dicht te doen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:27 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Gaat nu loos met regen hier in Alphen
RIP jullie beide.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik nu ben gaat het al als een gek tekeer terwijl het eerst gewoon droog zou blijvenquote:
Volgens een weer app?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik nu ben gaat het al als een gek tekeer terwijl het eerst gewoon droog zou blijven
Hier ook geen onweerquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:31 schreef zakjapannertje het volgende:
Flinke regenbui hier momenteel in Zoetermeer. Van onweer niet heel veel gemerkt tot nu toe.
Het activeert behoorlijk in dat gebied en het lijkt wel of er 3 cellen bij elkaar komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow, begint idd nu ook bij leiden!
Sterktequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanuit waar?quote:
Je UI en ondertitelquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:39 schreef MaLo het volgende:
Twenterand is stikbenauwd.
Geen enkel ook maar enigszins dreigend wolkje in de buurt.
Oh ben benieuwd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |