Ik onder een lakentje, anders is het me veel te warm. Zonder iets over slaapt ook weer niet lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:25 schreef jajablahblah het volgende:
Ik slaap gewoon onder een dekbed met dit weer
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik onder een lakentje, anders is het me veel te warm. Zonder iets over slaapt ook weer niet lekker
De grond gaat zo blij zijn met de regen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:51 schreef d.k. het volgende:
Ik zie vanuit hier de buien in België hangen. Ziet behoorlijk zwart. En de vogels buiten zijn stilletjes dus ik denk dat wij zo aan de beurt zijn rond Eindhoven.
We zijn aan de beurt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:51 schreef d.k. het volgende:
Ik zie vanuit hier de buien in België hangen. Ziet behoorlijk zwart. En de vogels buiten zijn stilletjes dus ik denk dat wij zo aan de beurt zijn rond Eindhoven.
De zoveelste Hulsbeek dag op rijquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Hier is het warm en benauwd en het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn iets aankomt.
En de koffie op het werk smaakt raar vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Hier is het warm en benauwd en het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn iets aankomt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:57 schreef MaLo het volgende:
Dus je zweet is netjes weggespoeld?quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
En gewoon wéér regen.
Zeiknat van het zweten bij het hardlopen en bij de laatste 5 minuten kwam er nog een bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |