SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Juist lekker koel nuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:50 schreef zakjapannertje het volgende:
De bikkels van Zoetermeer lopen de Avondvierdaagse vandaag ook nog, ondanks code oranje.
Welke kant op? Ik kijk over alles heen en zie niksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er hangt nu ook echt een dik wolkendek met af en toe een flitsje.
Het begint nu!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:48 schreef svann het volgende:
In Leiden zijn tot nog toe alle stortbuien boven- of onderlangs gegaan.
Nu lijkt er iets aan te komen, maar die bui wordt steeds minder extreem nu hij dichterbij komt.
Ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Groningen krijgt nog een lekkere lading straks.
[ afbeelding ]
Ik kijk richting zuidwesten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Welke kant op? Ik kijk over alles heen en zie niks
Ik woonde vroeger in Hoorn, de sterflat in De Grote Waal, 5 hoog (ruim 30 jaar terug)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Bliksem in West-Friesland, het komt al dichterbij!
Hier rommelt en dondert het. Maar niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
inderdaad, 18°C nu buiten. Maar het onweer staat wel steeds voor de deur hier lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |