Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:41 schreef Antaris het volgende:
Ik las net dat Feyenoord 5 miljoen heeft geboden voor Babel, volgens Beskitas dan. Of het waar is weet ik niet maar zou het een speler zijn voor Feyenoord?
Ik hoop dat Feyenoord slimme spelers zoekt zoals van Persie, wat extra ervaring is nooit verkeerd, vooral als we mee willen doen in Europa League
Op diverse sites, maar voornamelijk knip en plakwerkquote:
Soccernewsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:12 schreef Antaris het volgende:
[..]
Op diverse sites, maar voornamelijk knip en plakwerk
http://www.soccernews.nl/(...)euro-op-oranjespeler
No way dat Feyenoord zo veel geld gaat betalen voor een speler van die leeftijd. Ik lees ook iets over een salaris van 2 miljoen - je moet wel heel slecht geïnformeerd zijn om dat serieus te nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:41 schreef Antaris het volgende:
Ik las net dat Feyenoord 5 miljoen heeft geboden voor Babel, volgens Beskitas dan. Of het waar is weet ik niet maar zou het een speler zijn voor Feyenoord?
Ook voor 5 miljoen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb babel altijd een goede speler gevonden
zeker voor de linksbuitenplaats zou het een grote versterking zijn
van mij mag die komen
Laat maar, zegt alweer genoeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Soccernews![]()
![]()
die hebben nog net geen nieuwsberichten dat Messi naar Emmen gaat en PSG 34 miljoen overheeft voor Breuer
`ja maar je gaat echt geen international voor minder kopenquote:
babel is te goed voor feyenoordquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef fetX het volgende:
Babel heeft zelf al aangegeven niet te willen via Twitter. En dat is maar goed ook. Mocht deze interesse serieus zijn, is Martin Middelmaat weer lekker bezig.
gouden bekers en schalen is maar 1 keer in de 100 jaar ...dat weet je toch wel goser....quote:
Precies dit. Die man is van toegevoegde waarde voor Feyenoord, maar iedereen hier vindt hem te slechtquote:
welke spelers danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:03 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Precies dit. Die man is van toegevoegde waarde voor Feyenoord, maar iedereen hier vindt hem te slecht![]()
Zal wel met zijn verleden te maken hebben. Maar dat zou apart zijn want een aardig deel van de huidige selectie van Feyenoord heeft een Ajax-verleden. Te slecht voor Amsterdam? Dan maar naar Rotterdam.
Dude, kijk jij wel voetbal? Jorgensen is een veel betere spits dan Babel. Lijkt me beter om een spits te halen die het niveau van Nico benadert, kan gaan halen of misschien zelfs voorbij is.quote:
Babel deed het uitstekend bij het Nederlands Elftal de laatste twee interlands, het lijkt er eerder op dat jij hem onderschatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dude, kijk jij wel voetbal? Jorgensen is een veel betere spits dan Babel.
Neem ‘m lekker bij PSV als je ‘m zo goed vindt. Ik hoef ‘m niet in ieder geval.
Dat is tegenwoordig een graadmeter? Het armzalige Nederlands Elftal? Ik zou zeker geen 5 miljoen uitgeven aan een spits die niet bijzonder is en waar je ook geen geld meer aan gaat verdienen. Geef dan Vente maar de kans.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Babel deed het uitstekend bij het Nederlands Elftal de laatste twee interlands, het lijkt er eerder op dat jij hem onderschat
Haps, Scharie, Bilal, Vermeer (zit hij er nog?). Zouden bij Ajax niet eens vaste invaller zijn.quote:
Haps is de beste linksback van de Eredivisie, maar hij zou bij Ajax niet in de basis staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Haps, Scharie, Bilal, Vermeer (zit hij er nog?). Zouden bij Ajax niet eens vaste invaller zijn.
Als het Nederlands Elftal echt zo armzalig was dat spelers uit de basis daar niet goed genoeg voor ons zijn zouden Haps, Vilhena en Berghuis in het NL Elftal wel in de basis staan. Maar Promes, Babel en Depay krijgen de voorkeur.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een graadmeter? Het armzalige Nederlands Elftal? Ik zou zeker geen 5 miljoen uitgeven aan een spits die niet bijzonder is en waar je ook geen geld meer aan gaat verdienen. Geef dan Vente maar de kans.
Ja want bij Feyenoord spelen is een geweldige graadmeterquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een graadmeter? Het armzalige Nederlands Elftal? Ik zou zeker geen 5 miljoen uitgeven aan een spits die niet bijzonder is en waar je ook geen geld meer aan gaat verdienen. Geef dan Vente maar de kans.
Vermeer is jullie beste keeper in jaren geweest. En Haps is natuurlijk gewoon een simpele sprintneger. Waar gaan we heen, jongens. Een simpele back bestempelen tot beste van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Haps is de beste linksback van de Eredivisie, maar hij zou bij Ajax niet in de basis staan?![]()
VD Heijden zou een prima back-up zijn. Bilal en Vermeer heb je gelijk in, maar die komen ook tekort voor Feyenoord.
Zou prima zijn voor in de breedte als hij transfervrij was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Babel is een prima speler. Maar niet om als Nederlandse club nu nog 5 miljoen aan uit te geven.
Er zijn toch wel betere opties kom op zeg
Ik zie Babel het niet beter doen dan Jorgensen nee. En zou er al helemaal geen 5 miljoen aan uitgeven. Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:20 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja want bij Feyenoord spelen is een geweldige graadmeter.
Babel heeft het in Turkije (vergelijkbaar met Nederland qua niveau) heel aardig gedaan. Ook in de CL redelijk gespeeld.
Vente is weer zo'n typisch overschat talentje.
Jorgensen heeft vorig jaar één uitschieter gehad. Babel heeft al een heel stuk meer laten zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie Babel het niet beter doen dan Jorgensen nee. En zou er al helemaal geen 5 miljoen aan uitgeven. Zonde van het geld.
Dan geef ik inderdaad liever Vente de kans. Jij vindt hem blijkbaar overschat. Door wie precies? Hij moet zijn echte kans nog krijgen.
Dat ligt meer aan het treurige niveau qua keepers van Feyenoord dan aan de kwaliteiten van Vermeer. Die maakte regelmatig zijn fouten en kostte Feyenoord behoorlijk wat punten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Vermeer is jullie beste keeper in jaren geweest. En Haps is natuurlijk gewoon een simpele sprintneger. Waar gaan we heen, jongens. Een simpele back bestempelen tot beste van de Eredivisie.
Als Jorgensen dit seizoen niet zoveel geblesseerd was geweest, was het natuurlijk wel anders geweest. Dat weet jij ook wel. Laatst liet iemand nog wat statistieken zien. In de eerste seizoenshelft bij elke wedstrijd die hij mee deed geloof ik bij bijna elk doelpunt betrokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:25 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jorgensen heeft vorig jaar één uitschieter gehad. Babel heeft al een heel stuk meer laten zien.
Vermeer is een extreem kwetsbare keeper gebleken met name bij hoge ballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Vermeer is jullie beste keeper in jaren geweest. En Haps is natuurlijk gewoon een simpele sprintneger. Waar gaan we heen, jongens. Een simpele back bestempelen tot beste van de Eredivisie.
Jij oordeelt op basis van één seizoen. Zo kun je Michiel Kramer ook wel bestempelen als topspits na dat ene seizoen met ADO. Als je de statistieken erbij pakt dan zie je dat Jorgensen vorig jaar een uitzonderlijk goed seizoen had. Hij levert je gewoon tien tot vijftien goals per seizoen op. Jullie verwachtingen zijn echt te hoog na het gelukkige vorige seizoen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Jorgensen dit seizoen niet zoveel geblesseerd was geweest, was het natuurlijk wel anders geweest. Dat weet jij ook wel. Laatst liet iemand nog wat statistieken zien. In de eerste seizoenshelft bij elke wedstrijd die hij mee deed geloof ik bij bijna elk doelpunt betrokken.
Nee, want je moet naast statistieken ook kijken naar zijn voetballende kwaliteiten en wat hij verder bijdraagt aan het team. Daarin is Jorgensen erg belangrijk en heeft hij specifieke kwaliteiten. En dan zijn z'n statistieken zowel bij Kopenhagen als Feyenoord ook nog eens dikke prima. Jorgensen speelt bijna altijd een belangrijke rol bij een doelpunt van Feyenoord. Afmaker, assist of pre-assist.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:32 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jij oordeelt op basis van één seizoen. Zo kun je Michiel Kramer ook wel bestempelen als topspits na dat ene seizoen met ADO. Als je de statistieken erbij pakt dan zie je dat Jorgensen vorig jaar een uitzonderlijk goed seizoen had. Hij levert je gewoon tien tot vijftien goals per seizoen op. Jullie verwachtingen zijn echt te hoog na het gelukkige vorige seizoen.
Het rendement van Jorgensen was gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde. hij maakte doelpunten, gaf assist of was direct vaak betrokken bij een opzet van een goalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:32 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jij oordeelt op basis van één seizoen. Zo kun je Michiel Kramer ook wel bestempelen als topspits na dat ene seizoen met ADO. Als je de statistieken erbij pakt dan zie je dat Jorgensen vorig jaar een uitzonderlijk goed seizoen had. Hij levert je gewoon tien tot vijftien goals per seizoen op. Jullie verwachtingen zijn echt te hoog na het gelukkige vorige seizoen.
Dit seizoen heb ik anders weinig voetballende kwaliteiten gezien en ik kan me voorstellen dat dat met uitzondering van vorig seizoen ook in het verleden het geval is geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, want je moet naast statistieken ook kijken naar zijn voetballende kwaliteiten en wat hij verder bijdraagt aan het team. Daarin is Jorgensen erg belangrijk en heeft hij specifieke kwaliteiten. En dan zijn z'n statistieken zowel bij Kopenhagen als Feyenoord ook nog eens dikke prima. Jorgensen speelt bijna altijd een belangrijke rol bij een doelpunt van Feyenoord. Afmaker, assist, opzet of pre-assist.
Dan kijk jij niet vaak naar Feyenoord, maar dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:44 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit seizoen heb ik anders weinig voetballende kwaliteiten gezien en ik kan me voorstellen dat dat met uitzondering van vorig seizoen ook in het verleden het geval is geweest.
jorgensen heeft meer laten zien dan dolberg de afgelopen 2 seizoenen....quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:44 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit seizoen heb ik anders weinig voetballende kwaliteiten gezien en ik kan me voorstellen dat dat met uitzondering van vorig seizoen ook in het verleden het geval is geweest.
Ik vind Dolberg net als jij ook geen veertig miljoen waard. Dat was gewoon weer de media die iedereen overschatten. Maar ik vind Dolberg nu al erg goed en daarnaast zie ik ook enorm veel potentie bij hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het rendement van Jorgensen was gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde. hij maakte doelpunten, gaf assist of was direct vaak betrokken bij een opzet van een goal
bovendien had hij problemen prive en blessures...
want hoe jij redeneert kan je ook over de halve ajax selectie praten als ze vaak 1 of 2 wedstirjden goed spelen tegen laag geklasseerde ploegen en dan gelijk 40 miljoen waard zijn volgens de media en andere clowns..
om maar een mooi voorbeeld te noemen.....dolberg....
ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik vind Dolberg net als jij ook geen veertig miljoen waard. Dat was gewoon weer de media die iedereen overschatten. Maar ik vind Dolberg nu al erg goed en daarnaast zie ik ook enorm veel potentie bij hem.
Ik kijk elke wedstrijd in de Eredivisie van Feyenoord. Als je daadwerkelijk vindt dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft dan snap ik wel waarom Feyenoord niet zo veel succes heeft de afgelopen jaren. Feyenoord denkt namelijk precies hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet vaak naar Feyenoord, maar dat vermoeden had ik al.
Is goed Maul.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:50 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik kijk elke wedstrijd in de Eredivisie van Feyenoord. Als je daadwerkelijk vindt dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft dan snap ik wel waarom Feyenoord niet zo veel succes heeft de afgelopen jaren. Feyenoord denkt namelijk precies hetzelfde als jij.
Je kan een hoop op Feyenoord aanmerken, maar Jørgensen is voor Feyenoord begrippen een prima speler. Weinig mis mee. Je analyse slaat werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:50 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik kijk elke wedstrijd in de Eredivisie van Feyenoord. Als je daadwerkelijk vindt dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft dan snap ik wel waarom Feyenoord niet zo veel succes heeft de afgelopen jaren. Feyenoord denkt namelijk precies hetzelfde als jij.
Dat is het grote probleem met ajax supporters...alleen kijken naar voetballende kwaliteiten en daarop al eigenlijk 4 jaar niets gewonnenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:50 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Al jouw posts wel ja, vermoeiende kut troll.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:57 schreef Mr.Maul het volgende:
Hoort dit topic eigenlijk niet thuis in onz
Hoe meer klaas hier post, hoe meer het thuishoort in ONZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:57 schreef Mr.Maul het volgende:
Hoort dit topic eigenlijk niet thuis in onz
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe meer klaas hier post, hoe meer het thuishoort in ONZ.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:32 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit seizoen de eerste seizoenshelft: 7 goals, 4 assists voor de winterstop, terwijl hij 4 wedstrijden niet mee deed.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich deed hij het de 1e competitiehelft (statistisch gezien) niet slecht hoor, op 1 wedstrijd na, is hij in alle competitiewedstrijden die hij 90 min speelde gewoon van waarde geweest
Ik ben het wel met je eens dat hij minder dominant was dan het seizoen ervoor, maar dat kan wel eens iets te maken hebben met de vorm van het gehele team, waar heel het seizoen weinig automatisme in leek te zitten..
EDIT, ik zie dat ik verkeerd geknipt had, maar dit was de laatste pot voor de winterstop:
24-12-17 Feyenoord - Roda JC (5:1), 90 minuten gespeeld: 2 goals, 1 assist
noem je dat een analyse.....quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan een hoop op Feyenoord aanmerken, maar Jørgensen is voor Feyenoord begrippen een prima speler. Weinig mis mee. Je analyse slaat werkelijk nergens op.
Schuurs is verstandig. Vrij aannemelijk dat hij naar de echte top wilde. Feyenoord had kunnen slijmen wat het wilde, maar hij zou echt niet gekomen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef Elan het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)en-feyenoord-en-psv/
Wanbeleid.
We noteren het even Hans.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:49 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Schuurs is verstandig. Vrij aannemelijk dat hij naar de echte top wilde. Feyenoord had kunnen slijmen wat het wilde, maar hij zou echt niet gekomen zijn.
Jullie kunnen dan wel leuk lopen doen, maar nogmaals: jullie verwachtingen zijn totaal onrealistisch. Opmerkelijk dat jullie dan boos om zoiets worden terwijl datgene onhaalbaar was.quote:
Jij vindt de verwachtingen onrealistisch, maar dat komt uit de mond van een PSV'er die een behoorlijk treurige haat heeft jegens Feyenoord. Dus nee, dat nemen wij niet serieus.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jullie kunnen dan wel leuk lopen doen, maar nogmaals: jullie verwachtingen zijn totaal onrealistisch. Opmerkelijk dat jullie dan boos om zoiets worden terwijl datgene onhaalbaar was.
Blijf er anders even lekker op ingaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vindt de verwachtingen onrealistisch, maar dat klinkt uit de mond van een PSV'er die een behoorlijk treurige haat heeft jegens Feyenoord. Dus nee, dat nemen wij niet serieus.
Nogmaals; zijn keuze is te begrijpen. Wat Jong Feyenoord betreft kunnen we nog wel wat stappen maken. Het onderscheid wat jij heel erg graag wil maken en benadrukken tussen Ajax, PSV en Feyenoord is er op dat gebied inderdaad. Verder valt het allemaal wel mee.
Er staat dat ik niet moet happen op Elan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:55 schreef Elan het volgende:
Hij wilde ook niet naar PSV Hans.
Maar alsnog had een team in de Juup wel praktisch geweest, als je bij ons niet in het eerste speelt sta je ontwikkelingswijs wel meteen stil.
Haat? Kan je dat onderbouwen? Je roept zoals gewoonlijk maar wat. Omdat iemand een afwijkende mening heeft, haat hij Feyenoord!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij vindt de verwachtingen onrealistisch, maar dat komt uit de mond van een PSV'er die een behoorlijk treurige haat heeft jegens Feyenoord. Dus nee, dat nemen wij niet serieus.
Nogmaals; zijn keuze is te begrijpen. Wat Jong Feyenoord betreft kunnen we nog wel wat stappen maken. Het onderscheid wat jij heel erg graag wil maken en benadrukken tussen Ajax, PSV en Feyenoord is er op dat gebied inderdaad. Verder valt het allemaal wel mee.
Leuk hoor, dat je constant vermeldt dat ik 'zomaar wat roep', maar inhoudelijk ben je nog nooit ergens op in gegaan. Ook wel logisch, want je kraamt alleen maar onzin uit gestoeld op je antipathie richting Feyenoord.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:03 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Haat? Kan je dat onderbouwen? Je roept zoals gewoonlijk maar wat. Omdat iemand een afwijkende mening heeft, haat hij Feyenoord!!!!!
quote:Jan de Jong: 'Feyenoord niet bezig met megalomaan project'
Volgens Feyenoord-directeur Jan de Jong is er een verkeerd beeld ontstaan over het beoogde nieuwe stadion. 'Mensen zijn gaan denken dat Feyenoord bezig is met een megalomaan project.'
'Naar mijn bescheiden mening heeft dat met de naamgeving te maken', reageert de voormalige NOS-baas op de recent weer opgelaaide oppositie tegen de verhuizing. 'Feyenoord City is iets heel anders dan de bouw van het nieuwe stadion. In werkelijkheid is Feyenoord alleen bezig met het stadion en niet met de ontwikkeling van Rotterdam-Zuid. Feyenoord gaat geen huizen, geen hotels en geen kantoren bouwen. Ik denk dat die twee lijnen in de beeldvorming enorm door elkaar lopen.'
Volgens de Jong wordt het 'geen knetterduur stadion. Sec de bouwkosten zullen naar schatting een miljoen of 260 zijn. Daarmee bouw je een van de goedkoopste stadions van die omvang.'
Momenteel onderzoekt Feyenoord nog de haalbaarheid. 'Twee vragen staan centraal: Kunnen we de financieringslasten dragen? En krijgen we een aanzienlijk hoger spelersbudget? Als op één van die twee vragen het antwoord nee luidt, gaan we het niet doen.'
In de nieuwe editie van VI of op VI Pro leest u een uitgebreid interview met Jan de Jong.
Ik had er nog enig vertouwen in dat jij verstandig was. Maar je bewijst keer op keer met je beperkte inzicht en leesvaardigheid dat ik fout zit. Chapeau.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat je constant vermeldt dat ik 'zomaar wat roep', maar inhoudelijk ben je nog nooit ergens op in gegaan. Ook wel logisch, want je kraamt alleen maar onzin uit gestoeld op je antipathie richting Feyenoord.
Even een korte bloemlezing van jouw 'geschreeuw' in de Feyenoord-topics:
- Feyenoord is geen topclub, PSV en Ajax wel!!!!
- Geen enkele speler van Feyenoord zou ooit bij PSV en Ajax in de basis staan!!!
- Feyenoord supporters zijn allemaal dom!!!
- Rotterdam is een kutstad met alleen maar tokkies!!!!
- De prijzen die Feyenoord pakt zijn allemaal met heel veel geluk tot stand gekomen!!
- De constante vraag of je iets kan onderbouwen. Vervolgens ga je er inhoudelijk op in en krijg je geen reactie meer terug.
Mr. Maul in een notendop. Dit bespaart voor veel mensen tijd om terug te lezen.
Alwéér zo'n sterke, inhoudelijke comeback. Daar ben jij wel van he?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:14 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik had er nog enig vertouwen in dat jij verstandig was. Maar je bewijst keer op keer met je beperkte inzicht en leesvaardigheid dat ik fout zit. Chapeau.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Alwéér zo'n sterke, inhoudelijke comeback. Daar ben jij wel van he?
Het ligt aan iedereen hier, behalve aan meneertje Maul zelf. Het is treurig om te merken dat je zelf niet eens door hebt hoe erg je jezelf voor lul zet.
Zoals Johan Derksen zou zeggen: 'je loopt met je eigen domheid te koop'.
quote:
Dit is toch al lang gedaanquote:Momenteel onderzoekt Feyenoord nog de haalbaarheid. 'Twee vragen staan centraal: Kunnen we de financieringslasten dragen? En krijgen we een aanzienlijk hoger spelersbudget? Als op één van die twee vragen het antwoord nee luidt, gaan we het niet doen.'
hoezo .....onkruid stopt nooit...ga door met je werk knuppel......die plantsoen medewerkers van tegenwoordigquote:
Dit was een poging om grappig te zijn? Of ik snap 'm nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo .....onkruid stopt nooit...ga door met je werk knuppel......die plantsoen medewerkers van tegenwoordig
wtfquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was een poging om grappig te zijn? Of ik snap 'm niet![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:53 schreef Iwanius het volgende:
Wij doen niet aan restjes van anderen. Omgekeerd wel( Angelos Charisteas naar Feyenoord.
beste verkoop ooit.)
Avond Rotterdam-Zuid. :Iedereen inmiddels op vakantie of wat?
quote:EERSTE OPENBARE TRAINING NIEUWE SEIZOEN OP 25 JUNI
De eerste openbare training van het seizoen 2018-2019 is op maandag 25 juni. Die dag begint Feyenoord vanaf 14:30 uur in De Kuip aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Met de eerste training begint voor het team van trainer Giovanni van Bronckhorst een periode van zes weken voorbereiding, waarin het toewerkt naar de eerste officiële wedstrijd van seizoen 2018-2019. Die wordt gespeeld op zaterdag 4 augustus in het Philips Stadion, waar landskampioen PSV de tegenstander is in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Een week later begint de Eredivisie, terwijl Feyenoord op donderdag 9 en 16 augustus de wedstrijden in de derde voorronde van de Europa League speelt.
De eerste trainingsweek wordt afgesloten met de eerste vriendschappelijke wedstrijd, op zaterdag 30 juni op de Veluwe tegen SDC Putten.
TRADITIONELE OPENINGSWEDSTRIJD TEGEN LEVANTE UD
Feyenoord speelt op zondag 29 juli de officiële openingswedstrijd van het seizoen 2018-2019 in De Kuip. Het Spaanse Levante UD is de tegenstander in de eerste oefenwedstrijd in eigen stadion voorafgaand aan het nieuwe seizoen. De aftrap is om 14:30 uur.
Primera División
Levante keerde vorig seizoen na één jaar afwezigheid terug naar de Primera División. Het team presteerde dit seizoen naar behoren, met onder meer een spectaculaire 5-4 overwinning op Barcelona. Door clubs als Deportivo La Coruña en Athletic Bilbao onder zich te houden verzekerde de tweede club uit Valencia zich ook voor komend seizoen van deelname aan de hoogste Spaanse competitie.
Laatste krachtmeting
In de wetenschap dat naast landskampioen Barcelona ook Champions League-winnaar Real Madrid (2-2) en Sevilla (2-1 verlies) eerder dit jaar de nodige moeite hadden om tegen Levante een goed resultaat te behalen, kan Feyenoord kort voor de start van het nieuwe seizoen dus rekenen op een serieuze laatste krachtmeting in De Kuip.
Automatisch toegang voor seizoenkaarthouders
De openingswedstrijd zit inbegrepen bij de seizoenkaart 2018-2019, wat inhoudt dat seizoenkaarthouders automatisch toegang hebben tot het stadion voor de oefenwedstrijd tegen Levante. Zodra er meer informatie bekend is over de kaartverkoop wordt dit gecommuniceerd via de officiële clubkanalen.
Programma voorbereiding
De voorbereiding van Feyenoord op het seizoen 2018-2019 ziet er inclusief de openingswedstrijd tegen Levante UD tot dusver als volgt uit:
Voorlopig programma voorbereiding:
Maandag 25 juni Eerste training (14:30 uur)
Zaterdag 30 juni SDC Putten - Feyenoord (14:30 uur)
Zaterdag 7 juli Zeeuws Elftal - Feyenoord (17:00 uur)
Maandag 9 juli t/m zaterdag 14 juli Trainingskamp Zwitserland
Woensdag 11 juli BSC Young Boys - Feyenoord (18:00 uur)
Vrijdag 13 juli FC Basel - Feyenoord (20:00 uur)
Donderdag 19 juli Open Dag (11:00 uur)
Zondag 29 juli Feyenoord – Levante UD (14:30 uur)
Is de bingokaart met Spaanse middenmoters al vol?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Levante.. alweer zo'n niet-aansprekende tegenstander in de openingswedstrijd. Is er nou echt niks beters te vinden?
Engeland, Duitsland en België is risico en mag dus niet van Aboutaleb. Dat je dan alsnog wel een keer mag hopen op wat anders dan een matige Spaanse club, tja..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Levante.. alweer zo'n niet-aansprekende tegenstander in de openingswedstrijd. Is er nou echt niks beters te vinden?
Alavésquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is de bingokaart met Spaanse middenmoters al vol?
95ste minuut ofzo? KNFB!!!!11twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 14:27:59JORDY WEHRMANNNN! 1-1#feypsv #FeyenoordO19 https://t.co/Td1Nr7rzWC reageer retweet
Justice, wat een tokkieteam dat PSV.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
95ste minuut ofzo? KNFB!!!!11twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 14:27:59JORDY WEHRMANNNN! 1-1#feypsv #FeyenoordO19 https://t.co/Td1Nr7rzWC reageer retweet
Wil je er iets anders van maken dan?quote:
https://twitter.com/Plevla1985/status/1002898137156149248quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:04 schreef satecl het volgende:
Eindelijk genieten dit seizoen. Lekker knokken.
Omdat ik zeg dat het een stelletje tokkies zijn? Die coach moet z'n team eens in bedwang houden, juist omdat het een jeugdpot is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo gefrustreerd joh. Het is maar een jeugd bekerfinale.
Volgens mij was die Feyenoord-speler hier de tokkie getuige de rode kaartquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat het een stelletje tokkies zijn? Die coach moet z'n team eens in bedwang houden, juist omdat het een jeugdpot is.
Ik zou die gasten ook een poffert op de neus geven als je zolang zit te zuigen en agressief aan het doen bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:12 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Volgens mij was die Feyenoord-speler hier de tokkie getuige de rode kaart
Commentatorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://twitter.com/Plevla1985/status/1002898137156149248
Gezellig
Feyenoord 019 - PSV O19 gestaakt door massale vechtpartij omdat die PSV'ers niet tegen hun verlies kunnen en maar gaan schoppen.quote:
was het op neutraal terrein?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Feyenoord 019 - PSV O19 gestaakt door massale vechtpartij omdat die PSV'ers niet tegen hun verlies kunnen en maar gaan schoppen.
Nope, Varkenoord. Vraag me overigens af waar het normaal gesproken gespeeld wordt (loting?).quote:
twitter:Plevla1985 twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 15:02:03Beschamende vertoningen bij de U19 bekerfinale Feyenoord - PSV. https://t.co/KkvzVASNW6 reageer retweet
wel vreemd, voor zo'n jeugdwedstrijd kan je wel een neutrale plek vinden lijkt mequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nope, Varkenoord. Vraag me overigens af waar het normaal gesproken gespeeld wordt (loting?).
Dan komt er geen hond kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel vreemd, voor zo'n jeugdwedstrijd kan je wel een neutrale plek vinden lijkt me
Tuurlijk, lekker je kop in het zand. Heel goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:49 schreef fetX het volgende:
Terechte overwinning inderdaad. Verder voor beide kanten echt een dikke. Waar 2 vechten 2 schuld. Triest gedoe.
Dat zijn doorgaans wel de standaardteksten van de partij die het meest fout zit....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:49 schreef fetX het volgende:
Terechte overwinning inderdaad. Verder voor beide kanten echt een dikke. Waar 2 vechten 2 schuld. Triest gedoe.
De grootste tokkie stond helaas bij PSV in de dugout..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans wel de standaardteksten van de partij die het meest fout zit....
Ik heb overigens helemaal niet kunnen beoordelen wie er de meeste schuld had. Feit is wel dat er bergen met onwaarschijnlijke doorgesnoven Tokkies achter de PSV dugout stonden.
Daar zou je best een punt kunnen hebben. Ik schaam me diep dat Ooijer bij PSV een functie heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De grootste tokkie stond helaas bij PSV in de dugout..
Wie bepaalt dan welke partij ‘het meest’ fout zit en hoe bepaal je dat? Je snapt natuurlijk wel dat ik PSV’ers die zeggen dat de meeste fouten bij de Feyenoorders liggen niet echt serieus neem. De reactie die wordt gegeven (de ‘vechtpartij’) is net zo fout als het uitlokken, maar dat vinden sommige mensen maar moeilijk te accepteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans wel de standaardteksten van de partij die het meest fout zit....
Ik heb overigens helemaal niet kunnen beoordelen wie er de meeste schuld had. Feit is wel dat er bergen met onwaarschijnlijke doorgesnoven Tokkies achter de PSV dugout stonden.
niet alleen aan de gemiddelde voetbalsupporter.quote:[b]Op zaterdag 2 juni 2018 19:41 schreef fetX Duidelijk is wel al jaren dat dit, hoe triest ook, inherent is aan de gemiddelde voetbalsupporter.
Hoewel het gedrag van kanslozen langs de kant afgekeurd moet worden, is het wel zo dat wat op het veld gebeurt losstaat van wat mensen achter een hek. Tuurlijk zit je niet te wachten op gedreun op je dugout en een constant gekanker achter je, tegelijkertijd moet je daar als sportman, coach, immuun voor zijn (of worden). Als je dan die beelden bekijkt en je ziet dat ene spelertje van PSV nog iemand een beuk verkopen waardoor de boel compleet escaleert, dan ben je gewoon niet zo heel erg slim bezig.quote:Op zondag 3 juni 2018 01:21 schreef satecl het volgende:
Heerlijk man. Beetje knokken op t veld. Worden ze hard van. Al die ophef man man man. Het zijn allemaal pubers en psv was terecht gefrustreerd. Kan gebeuren, er zijn toch geen doodschoppen gevallen oid.
Beetje temperament kunnen we wel gebruiken in het huidige Nederlands voetbal waar mensen als Veltman aanvoerder zijn bij een topclub.
Kwalijk alleen is het gedrag van de volwassen supporters langs het veld. Inmiddels wel bekend, maar het blijft schandalig! De Rotterdamse cokeboer heeft weer een mooie omzet gedraaid..
Dit. Ik moet vooral lachen om die Rik Elfrink je krijgt toch een beetje een idee dat het Pinkeltje in de grote randstad is, man man man...quote:Op zondag 3 juni 2018 01:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoewel het gedrag van kanslozen langs de kant afgekeurd moet worden, is het wel zo dat wat op het veld gebeurt losstaat van wat mensen achter een hek. Tuurlijk zit je niet te wachten op gedreun op je dugout en een constant gekanker achter je, tegelijkertijd moet je daar als sportman, coach, immuun voor zijn (of worden). Als je dan die beelden bekijkt en je ziet dat ene spelertje van PSV nog iemand een beuk verkopen waardoor de boel compleet escaleert, dan ben je gewoon niet zo heel erg slim bezig.
Maar goed, het beste team won vandaag, als je beter bent dan de tegenstander heeft het niets met luck of andere factoren te maken. Het was luck dat het zo lang duurde voordat Feyenoord een goal maakte, that’s all.
Pinkeltjequote:Op zondag 3 juni 2018 10:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit. Ik moet vooral lachen om die Rik Elfrink je krijgt toch een beetje een idee dat het Pinkeltje in de grote randstad is, man man man...
Sjakie en de wondersloffen.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik was meer van Pietje BellEn snelle Jelle maar toen hij Ajax-liedjes bij het kampvuur ging zingen was het snel afgelopen..
Die is helaas wel wat afgegleden met zn wekelijkse youtubefilmpjes nuquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die is helaas wel wat afgegleden met zn wekelijkse youtubefilmpjes nu
Nee dan Theo Maassen gisteren op NPO 1, alle ajacieden kanker wensen.....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar zou je best een punt kunnen hebben. Ik schaam me diep dat Ooijer bij PSV een functie heeft.
Neemt niet weg dat het constante 'gekanker' aan zijn adres gewoon in en in triest is.
Verstandige jongen die Snelle Jellequote:Op zondag 3 juni 2018 10:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik was meer van Pietje BellEn snelle Jelle maar toen hij Ajax-liedjes bij het kampvuur ging zingen was het snel afgelopen..
Is moeilijk hè, cabaret.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee dan Theo Maassen gisteren op NPO 1, alle ajacieden kanker wensen.....
Dat was een leuke grapquote:Op zondag 3 juni 2018 13:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee dan Theo Maassen gisteren op NPO 1, alle ajacieden kanker wensen.....
Dit dus. Tegenwoordig zijn mensen wel erg snel beledigd of verontwaardigd.quote:
Als het geen twee jaar of langer is.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Tegenwoordig zijn mensen wel erg snel beledigd of verontwaardigd.
Die show is overigens al ruim een jaar oud dacht ik?
Mocht het doorgaan krijgen we daar sowieso wel een vrij aardige compensatie opleidingsvergoeding (rond de 1 mln). Ik weet niet of we daarnaast nog een doorverkoop-percentage hadden bedwongen? Want een 20% over de winst (volgens mij is ergens tussen de 10-30% niet zo een vreemde constructie) zou ook nog een 1.2 mln zijnquote:'AS Monaco kan 6 miljoen euro winst maken op Kongolo: gesprekken over transfer'
Maandag 4 juni 2018 om 12:50
AS Monaco kan na één jaar een flinke winst maken op Terence Kongolo. Volgens France Football zijn de Monegasken met Huddersfield Town in gesprek over een verkoop van de Oranje-verdediger. Vraagprijs: een slordige 20 miljoen euro.
Een jaar geleden betaalde Monaco 14 miljoen euro aan Feyenoord voor de diensten van de 24-jarige Kongolo. De in Zwitserland geboren Kongolo signeerde bij zijn nieuwe club een vijfjarig contract. Zijn debuutseizoen in de Ligue 1 werd echter een debacle: Monaco-trainer Leonardo Jardim deed amper een beroep op de international.
Na een halfjaar bankzitten verhuurde Monaco Kongolo aan Huddersfield Town. Bij The Terriers stond Kongolo wél wekelijks in de basis. Huddersfield wist zich te handhaven in de Premier League en hoopt de verdediger nu definitief in te lijven, weet France Football.
Kongolo liet afgelopen weekend voor de camera van Telegraaf TV weten dat hij binnenkort in gesprek gaat met Monaco. De linkspoot wil alleen bij de Ligue 1-club blijven wanneer hem speelminuten worden toegezegd.
Als Feyenoord geen doorverkoop-perc deal heeft inbegrepen bij zo'n jonge speler met veel potentie, zou dat wel erg slordig zijn. Ik vind een miljoen nog te weinig.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mocht het doorgaan krijgen we daar sowieso wel een vrij aardige compensatie opleidingsvergoeding (rond de 1 mln). Ik weet niet of we daarnaast nog een doorverkoop-percentage hadden bedwongen? Want een 20% over de winst (volgens mij is ergens tussen de 10-30% niet zo een vreemde constructie) zou ook nog een 1.2 mln zijn
Ja, nja, 20% doorverkooppercentage (dus niet over alleen de winst) is natuurlijk al gelijk weer 4 mln, + 1 mln opleidingsvergoeding is 5 mln, das gelijk wel al een stuk beter. Maar ik gok dat we er toch minimaal een miljoen of 2 aan over moeten houden (mocht het zo ver komen dan he)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:18 schreef PuddingPizzaPoesje het volgende:
[..]
Als Feyenoord geen doorverkoop-perc deal heeft inbegrepen bij zo'n jonge speler met veel potentie, zou dat wel erg slordig zijn. Ik vind een miljoen nog te weinig.
Nachtje aan de GHB gezeten?quote:
#KAMPIOENEN2030/2031quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Nachtje aan de GHB gezeten?
Feyenoord heeft overigens de nieuwe Messi binnen![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330734
Papa Ranu legt de lat lekker laag voor zijn zevenjarige zoon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft overigens de nieuwe Messi binnen![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330734
Het is de vader van een ploeggenoot die vergelijking met Messi maakt, niet Papa Ranu.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Papa Ranu legt de lat lekker laag voor zijn zevenjarige zoon.
Die kinderen moeten tegen hun ouders in bescherming worden genomen.
Dat weet ik, maar papa Ranu doet een interview met het Brabants Dagblad en maakt dit soort vreemde compilatievideos.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is de vader van een ploeggenoot die vergelijking met Messi maakt, niet Papa Ranu.
Gio geeft liever matige spelers van Utrecht de kans .quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:48 schreef alopio het volgende:
GIO WAKKER WORDEN! Deze jongen dus direct een kans geven in de voorbereiding, niet bang zijn voor talent. Ranu gaat een sensatie worden, dus gewoon lef hebben en in de basis flikkeren
Ah, okay dat is inderdaad niet zo slim.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar papa Ranu doet een interview met het Brabants Dagblad en maakt dit soort vreemde compilatievideos.
Juni zou er bericht komen. Nog niks gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wanneer krijg je die seizoenskaarten meestal in de post?
Ok thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Juni zou er bericht komen. Nog niks gehad.
Alleen dat schot in de kruising is enigszins bewonderingswaardog. Al het andere zie ik wekelijks 's morgens om 9 uur bij de f-jes.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Papa Ranu legt de lat lekker laag voor zijn zevenjarige zoon.
Die kinderen moeten tegen hun ouders in bescherming worden genomen.
Gast gebruik eens minder drugs, man.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fekir naar Liverpool Lyon wil Vilhena halen wij dan Wijnaldum cirkeltje rond?
De buitenlandse roddelpers schrijft de laatste weken vooral over Tonny Vilhena. De middenvelder van Feyenoord werd eerder in verband gebracht met een transfer naar Valencia. Nu schrijven Franse media dat Vilhena Olympique Lyon deze zomer moet gaan versterken op het middenveld.quote:
Da's leuk, maar dat heeft nog niks te maken met Gini terug, dat gaat de komende 10 jaar nog niet gebeuren (en waarschijnlijk sowieso nooit)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De buitenlandse roddelpers schrijft de laatste weken vooral over Tonny Vilhena. De middenvelder van Feyenoord werd eerder in verband gebracht met een transfer naar Valencia. Nu schrijven Franse media dat Vilhena Olympique Lyon deze zomer moet gaan versterken op het middenveld.
De transfer van Vilhena hangt wel samen met een mogelijk vertrek van Nabil Fekir naar Liverpool. De sterspeler maakt mogelijk een toptransfer van maar liefst zeventig miljoen euro naar Engeland. Een akkoord hangt volgens de media al weken in de lucht, maar de Franse club geeft aan dat de berichtgeving niet juist is.
De 23-jarige Tonny Vilhena heeft nog een contract tot 2020 in De Kuip. De verwachtingen zijn dat hij deze zomer een stap gaat maken naar het buitenland. In totaal heeft de Feyenoorder 175 wedstrijden gespeeld en wist daarin dertig keer te scoren.
Mikey, zorg er eerst eens voor dat je daadwerkelijk een Franse link vindt die dit gerucht meldt. Fekir en Vilhena vergelijken is überhaupt ronduit hilarisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De buitenlandse roddelpers schrijft de laatste weken vooral over Tonny Vilhena. De middenvelder van Feyenoord werd eerder in verband gebracht met een transfer naar Valencia. Nu schrijven Franse media dat Vilhena Olympique Lyon deze zomer moet gaan versterken op het middenveld.
De transfer van Vilhena hangt wel samen met een mogelijk vertrek van Nabil Fekir naar Liverpool. De sterspeler maakt mogelijk een toptransfer van maar liefst zeventig miljoen euro naar Engeland. Een akkoord hangt volgens de media al weken in de lucht, maar de Franse club geeft aan dat de berichtgeving niet juist is.
De 23-jarige Tonny Vilhena heeft nog een contract tot 2020 in De Kuip. De verwachtingen zijn dat hij deze zomer een stap gaat maken naar het buitenland. In totaal heeft de Feyenoorder 175 wedstrijden gespeeld en wist daarin dertig keer te scoren.
Als hij terugkomt neemt Gini misschien ook wel zijn rotzooi meequote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Da's leuk, maar dat heeft nog niks te maken met Gini terug, dat gaat de komende 10 jaar nog niet gebeuren (en waarschijnlijk sowieso nooit)
Plus opleidingsvergoeding, komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
Kongolo is voor om en nabij de 20 miljoen euro definitief van Monaco naar Huddersfield. Volgens Mikos Gouka vangt Feyenoord nog een percentage van 5%, dus zou het een miljoen euro zijn.
Mooi dat is weer bijna een Gustafson (of andere middelmaat).quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
Kongolo is voor om en nabij de 20 miljoen euro definitief van Monaco naar Huddersfield. Volgens Mikos Gouka vangt Feyenoord nog een percentage van 5%, dus zou het een miljoen euro zijn.
Dat is de volle 10% toch? Van 12 tot 23.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Plus opleidingsvergoeding, komt er ook nog bij
Hoeveel krijgt Feyenoord voor hem?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Bilal schijnt rond te zijn met Kayserispor.
Twee köfte en een döner.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Feyenoord voor hem?
Al zou het geld kosten, als hij echt weggaat is het een droom die uitkomt man.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Feyenoord voor hem?
Fuck man, wat was dit lekker.quote:
Dacht het wel. Toch weer mooi meegenomenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de volle 10% toch? Van 12 tot 23.
Dit dus. Het is iets over tienen, maar als dit echt waar is dan gaat hier terstond een fles open.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Al zou het geld kosten, als hij echt weggaat is het een droom die uitkomt man.
Kongolo gaat eenzelfde soort ontwikkeling doormaken als de Vrij. Die speelt gewoon 2 seizoen basis bij Huddersfield en gaat dan naar een club als Spurs of Arsenal. Prima verdediger, moet nog wel wat groeien qua ervaring maar daar krijgt hij nu de kans voor, net als de Vrij bij Lazio heeft gedaan en gekregen. En net als de Vrij word hij onderschat in Nederland en moet hij zich eerst driedubbel bewijzen voor hij serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:13 schreef Qarrad het volgende:
Goede stap voor Kongolo ook. Duurste aankoop, dus gegarandeerd veel speeltijd. Premier League, maar wel op een niveau dat hij zich goed kan ontwikkelen en aanhaken. Denk dat ie binnen anderhalf seizoen omhoog gaat vallen.
Dit zie ik ook zo ongeveer voor me. Prima voor hem, en straks heeft het Nederlands elftal er weer een beest bij met Premier League-ervaring. Net als De Vrij heeft hij ook iets aparts, het is geen standaard verdediger, Kongolo. Komt onder andere door zijn atypische bouw voor een verdediger en daarnaast doordat hij ondanks zijn bouw erg snel is. Het enige minpunt vind ik dat hij -waarschijnlijk opnieuw door zijn bouw- blessuregevoelig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Kongolo gaat eenzelfde soort ontwikkeling doormaken als de Vrij. Die speelt gewoon 2 seizoen basis bij Huddersfield en gaat dan naar een club als Spurs of Arsenal. Prima verdediger, moet nog wel wat groeien qua ervaring maar daar krijgt hij nu de kans voor, net als de Vrij bij Lazio heeft gedaan en gekregen. En net als de Vrij word hij onderschat in Nederland en moet hij zich eerst driedubbel bewijzen voor hij serieus genomen wordt.
De Vrij speelde een uitstekend WK, uitgeroepen tot beste verdediger van het WK ook. Daarna jaren onbetwist basis bij Lazio maar nergens lovende verhalen in de media. Dat komt nu pas na zijn transfer naar Inter en de media zien nu ook hoe hij word gewaardeerd en geprezen in Italie, waar men het verdedigen zowat heeft uitgevonden. Kongolo gaat zich ook stapje voor stapje omhoog werken.
Ik vind hem voor zijn leeftijd nog wel erg iel. Zeker voor een centrum verdediger.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:29 schreef alopio het volgende:
Ik vind hem altijd van die Inspector Gadget benen hebben, dwz van die uitschuifbare benen die onmogelijke ballen nog wegtikken voor de voet van een verdediger
Het uitschuifbeen van King Kongolo was ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:29 schreef alopio het volgende:
Ik vind hem altijd van die Inspector Gadget benen hebben, dwz van die uitschuifbare benen die onmogelijke ballen nog wegtikken voor de voet van een verdediger
Ach de Vrij oogde ook lang “iel”, en zelf nu hij wat meer body heeft is het nog steeds geen Jaap Stam, en dat zal die ook niet worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind hem voor zijn leeftijd nog wel erg iel. Zeker voor een centrum verdediger.
Nee hoor, hij staat nog altijd in de schaduw van King Kanu wat dat betreft.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het uitschuifbeen van King Kongolo was ongeëvenaard.
Als hij maar te veel gaat kracht trainen zoals Vlaarquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind hem voor zijn leeftijd nog wel erg iel. Zeker voor een centrum verdediger.
Nog niet? Nieuwe scc zijn niet uitgenodigd, maar volgens mij loop je al wat jaren meequote:
Natuurlijk is hij vrij iel, maar is het zo dat hij daardoor duels verliest of op een andere manier tekort komt?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee, en ik heb verlengdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nog niet? Nieuwe scc zijn niet uitgenodigd, maar volgens mij loop je al wat jaren mee
Maar goed als je straks geen 500 ekkies wil lappen telt je mening toch niet mee
Ze hadden er beter geen prijzen bij kunnen zetten natuurlijk. Maar Feyenoord met inderdaad elk woord en zinnetje 354 keer nakijken want alles kan anders of verkeerd worden opgevat.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Van mijn part gaan we op Varkenoord spelen. Als het gejank over de Kuip en Feyenoord City maar stopt. Duurt al een jaar of 10 en het gaat allemaal helemaal nergens meer over. Zowel vanuit de club als vanuit de supporters. Dat gejank over die enquete bijvoorbeeld. Er staat 50 keer dat de prijzen fictief zijn. Feyenoord kan nooit iets goed doen.
Dat is het natuurlijk ook, of het nou over 10, 20 of 30 jaar wordt besproken, er zullen altijd een hoop tegenstanders zijn die uit nostalgische overwegingen tegen het 'vervangen' van de Kuip zijn. Volgens mij haalt Feyenoord echt bizar weinig geld uit het spelen in dat stadion, dan moet er natuurlijk iets gebeuren. Feyenoord is geen Liverpool waar de verdiensten van de stoeltjes en catering in het stadion maar bijzaak zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze hadden er beter geen prijzen bij kunnen zetten natuurlijk. Maar Feyenoord met inderdaad elk woord en zinnetje 354 keer nakijken want alles kan anders of verkeerd worden opgevat.
Er gaat toch wel een nieuw stadion komen. Of Feyenoord City en gaat dat niet door dan gebeurt er de komende 10 jaar niks en dan krijgen we opnieuw dit gezeur, maar ooit gaat het gebeuren. Dan kan je als supporters groeperingen beter aan tafel zitten en meedenken ipv hakken in het zand en dan buiten gesloten worden omdat er toch niet met je te praten valt
Helemaal mee eens dat het een aardig gepolariseerd debat is geworden. Maar dat van die fictieve prijzen is gewoon een onzin verhaal. Het zal een paar tientjes schelen maar waarom zou je anders deze bedragen hanteren. Die komen dan toch gewoon uit je business case. Het heeft toch geen zin om dan andere prijzen te hanteren?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Van mijn part gaan we op Varkenoord spelen. Als het gejank over de Kuip en Feyenoord City maar stopt. Duurt al een jaar of 10 en het gaat allemaal helemaal nergens meer over. Zowel vanuit de club als vanuit de supporters. Dat gejank over die enquete bijvoorbeeld. Er staat 50 keer dat de prijzen fictief zijn. Feyenoord kan nooit iets goed doen.
Ja Feyenoord moet duidelijker/eerlijker communiceren. Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om in gesprek te gaan met de groep die fel tegen is. Ik vraag me ook af hoe groot/klein die groep daadwerkelijk is.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het een aardig gepolariseerd debat is geworden. Maar dat van die fictieve prijzen is gewoon een onzin verhaal. Het zal een paar tientjes schelen maar waarom zou je anders deze bedragen hanteren. Die komen dan toch gewoon uit je business case. Het heeft toch geen zin om dan andere prijzen te hanteren?
Neem je achterban gewoon serieus, stel eerlijke vragen en ga door. Als er dan mensen afvallen prima, maar dar gedraaikonterij is waar men de buik van vol heeft.
Neuh, de echte fanatiekelingen ga je er niet mee overtuigen. Je creëert alleen wel een voedingsbodem voor ze. Ik denk dat een groot deel van de achterban het simpelweg ook niet meer weet wat nu de waarheid is.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja Feyenoord moet duidelijker/eerlijker communiceren. Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om in gesprek te gaan met de groep die fel tegen is. Ik vraag me ook af hoe groot/klein die groep daadwerkelijk is.
Volgens mij moet er in september meer duidelijk worden over wat het Feyenoord uiteindelijk gaat opleveren?
Feyenoord en communiceren....quote:Op zondag 10 juni 2018 21:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja Feyenoord moet duidelijker/eerlijker communiceren. Ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om in gesprek te gaan met de groep die fel tegen is. Ik vraag me ook af hoe groot/klein die groep daadwerkelijk is.
Volgens mij moet er in september meer duidelijk worden over wat het Feyenoord uiteindelijk gaat opleveren?
Het gehele jaar wmbquote:Op zondag 10 juni 2018 22:52 schreef R-woud88 het volgende:
Dit topic is altijd weer genieten tijdens de zomerstop
Omdat hij voor het eerst in z'n leven veel meer scoort dan hij normaal doet. Ook zijn leeftijd en het mislukte avontuur bij een matige Engelse middenmotor spelen mee natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:30 schreef TC03 het volgende:
Waarom is er zo weinig interesse voor Berghuis? Eén van de beste spelers van de eredivisie, paar keer in de CL gescoord. Ik zou verwachten dat er dan wel een keer een goed bod komt.
Omdat hij al een keer mislukt is in Engeland en daar de kleinere clubs zitten die echt flink kunnen betalen. Subtoppers als Sevilla of Dortmund zie ik niet snel komen voor Berghuis.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:30 schreef TC03 het volgende:
Waarom is er zo weinig interesse voor Berghuis? Eén van de beste spelers van de eredivisie, paar keer in de CL gescoord. Ik zou verwachten dat er dan wel een keer een goed bod komt.
Daar kan hij natuurlijk ook helemaal niet mee qua niveau.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij al een keer mislukt is in Engeland en daar de kleinere clubs zitten die echt flink kunnen betalen. Subtoppers als Sevilla of Dortmund zie ik niet snel komen voor Berghuis.
We weten niet of er weinig interesse is voor Berghuis. Er komt alleen niets naar buiten. Ik denk dat er best een aantal geïnteresseerde clubs zullen zijn eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:30 schreef TC03 het volgende:
In onze gehandicapten competitie kan hij uitblinken.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Daar kan hij natuurlijk ook helemaal niet mee qua niveau.
Kongolo vertrok ook ineens, zonder enige geruchten.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten niet of er weinig interesse is voor Berghuis. Er komt alleen niets naar buiten. Ik denk dat er best een aantal geïnteresseerde clubs zullen zijn eerlijk gezegd.
Nu moet ik zeggen dat als er veel interesse in een speler is er meestal ook geruchten naar buiten komen, maar ik denk dat dit voor Berghuis vroeg of laat ook wel gaat spelen.
Sowieso komt de transfercarrousel pas na het WK goed op gang en dan zijn het de grote clubs die als eerste toeslaan, daarna pas rest. Spelers als Vilhena en Berghuis komen pas aan de beurt als een kleinere club wat spelers heeft verkocht.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten niet of er weinig interesse is voor Berghuis. Er komt alleen niets naar buiten. Ik denk dat er best een aantal geïnteresseerde clubs zullen zijn eerlijk gezegd.
Nu moet ik zeggen dat als er veel interesse in een speler is er meestal ook geruchten naar buiten komen, maar ik denk dat dit voor Berghuis vroeg of laat ook wel gaat spelen.
Onzin. Binnen die topcompetities heb je ook weer gradaties he. Waarom zou hij niet bij een goede middenmoter of subtopper mee kunnen?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In onze gehandicapten competitie kan hij uitblinken.
Is al weer 26, als je dan hier speelt is er iets mis met je, niet goed genoeg voor buitenlandse topcompetitie in ieder geval.
Omdat hij niet bij Ajax speelt maar bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:30 schreef TC03 het volgende:
Heb hem inmiddels ingevuldquote:Op zondag 10 juni 2018 13:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, begreep dag hij bij meerdere niet was aangekomen..
Gewoon Toure een kans gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:47 schreef Elan het volgende:
Hopelijk blijft Berghuis gewoon.
Leuk dat je 15+ miljoen voor hem pakt maar zie maar weer eens een waardige vervanger te vinden.
Verwacht niets spannends.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben benieuwd wie Bilal gaat vervangen. Berghuis kan het niet in z'n eentje en op basis van afgelopen seizoen heb ik niet heel veel vertrouwen dat Larsson het veel beter gaat doen dan dat hij afgelopen seizoen heeft laten zien. Voor zover hij al wat liet zien.
Dan wordt het iig een geruisloze overgangquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Verwacht niets spannends.
Van Geel zal wel met iemand als Assaidi aankomen zetten.
Als vervanger van Berghuis zou het natuurlijk belachelijk zijn, maar als vervanger van Bilal zou ik dat per se heel gek vinden. Was afgelopen seizoen geloof ik een lange tijd geblesseerd, weet niet of hij ondertussen alweer stappen gemaakt heeft. Zou best kunnen dat hij wel klaar is om wat minuutjes te maken. Zoveel speelde Bilal natuurlijk ook niet..quote:
Toornstra kan er ook nog spelen, andere posities hebben inderdaad prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als vervanger van Berghuis zou het natuurlijk belachelijk zijn, maar als vervanger van Bilal zou ik dat per se heel gek vinden. Was afgelopen seizoen geloof ik een lange tijd geblesseerd, weet niet of hij ondertussen alweer stappen gemaakt heeft. Zou best kunnen dat hij wel klaar is om wat minuutjes te maken. Zoveel speelde Bilal natuurlijk ook niet..
Natuurlijk kun je beter een basiswaardige vervanger halen, maar ik denk niet dat de deze reservepositie een erg hoge prioriteit heeft.
Berghuis is de speler waar je als club voor kan cashen, maar dat hoeft nog niet meteen. Laat hem eerst even een vaste plaats in Oranje kijker spelen en ons naar de Europa League brengen. Dat laatste is w.m.b. eerste prioriteit samen met opnieuw meedoen met de titelrace.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:47 schreef Elan het volgende:
Hopelijk blijft Berghuis gewoon.
Leuk dat je 15+ miljoen voor hem pakt maar zie maar weer eens een waardige vervanger te vinden.
Heb die Toure 1x in zien vallen, dat belooft ook niet veel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus gewoon toure doorschuiven nu of een ander die er kan spelen.
Wel knap van jou dat je dat na 1 invalbeurt kunt zien. Moet je geen scout worden?quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb die Toure 1x in zien vallen, dat belooft ook niet veel.
Berghuis zal uiteindelijk gewoon een financiële stap willen gaan maken. Dat kan deze transferperiode gebeuren, in de winterstop of komende zomer. Maar binnen een jaar is hij wel vertrokken dat geef ik je op een briefje.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als vervanger van Berghuis zou het natuurlijk belachelijk zijn, maar als vervanger van Bilal zou ik dat per se heel gek vinden. Was afgelopen seizoen geloof ik een lange tijd geblesseerd, weet niet of hij ondertussen alweer stappen gemaakt heeft. Zou best kunnen dat hij wel klaar is om wat minuutjes te maken. Zoveel speelde Bilal natuurlijk ook niet..
Natuurlijk kun je beter een basiswaardige vervanger halen, maar ik denk niet dat de deze reservepositie een erg hoge prioriteit heeft.
Ze zouden die Kadioglu van NEC van mij ook wel mogen halen (waar Ajax en Utrecht oa ook achteraan zitten). Dat zou nog wel een speler kunnen zijn waar je het over hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis zal uiteindelijk gewoon een financiële stap willen gaan maken. Dat kan deze transferperiode gebeuren, in de winterstop of komende zomer. Maar binnen een jaar is hij wel vertrokken dat geef ik je op een briefje.
Je kunt dus maar beter wel zoeken naar een waardige vervanger, liefst een jonge speler die indien hij blijft dit seizoen zich in zijn schaduw kan ontwikkelen naar een basiswaardig niveau.
Eigenlijk hebben we Elia vervangen met Larsson hequote:Op woensdag 13 juni 2018 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig jaar hebben we Elia vervangen met fucking Boetius laten we maar hopen dat Berghuis nog even blijft.
Dat laatste hoor ik vaker, maar dat dat natuurlijk nooit het argument zijn als er gerede twijfel zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd maak ik me ook zorgen of het financieel niet een te megalomaan project is, maar het geouwehoer duurt nu al tien jaar en de keuze is gemaakt. Nu doorpakken
Raakte werkelijk geen knikker.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:06 schreef macca728 het volgende:
3 goals maken en de vraagprijs wordt 40 miljoen !! Haha
Wat moet ik verder zeggen op zo'n domme reactie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:30 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat het enige wat je kan zeggen?
Blijkbaar kwam mijn verwachting wel overeen met de werkelijkheid. Jammer dat je dat dan als dom bestempelt. Is het onmacht?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet ik verder zeggen op zo'n domme reactie?
Heel Denemarken stelde teleur. Waarschijnlijk konden ze gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:17 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam mijn verwachting wel overeen met de werkelijkheid. Jammer dat je dat dan als dom bestempelt. Is het onmacht?
Ach, prima als je zo onzinnig wilt doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel Denemarken stelde teleur. Waarschijnlijk konden ze gewoon niet beter.
Eriksen bijvoorbeeld was ook matig. Al had jij dat ongetwijfeld ook al gezien in je glazen bol
Amper.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:37 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat PSV Ajax geregeld goede spelers uit het buitenland haalt terwijl Feyenoord niet verder komt dan de categorie Larson, Assaidi, Basacikoglu etc. Hebben jullie geen scouts in andere landen zitten ofzo?
We hebben Maup Martens, maar die kan er volgens mij niet zoveel van.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:37 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat PSV Ajax geregeld goede spelers uit het buitenland haalt terwijl Feyenoord niet verder komt dan de categorie Larson, Assaidi, Basacikoglu etc. Hebben jullie geen scouts in andere landen zitten ofzo?
Alle genoemde spelers komen uit de Eredivisie dus zijn niet in het buitenland gescout.quote:Op maandag 18 juni 2018 09:37 schreef nickhguitar het volgende:
Dat was mijn punt inderdaad ook een beetjequote:Op maandag 18 juni 2018 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle genoemde spelers komen uit de Eredivisie dus zijn niet in het buitenland gescout.
We hebben wel Tapia en Jorgensen gescout.
Scouten in Duitsland vind ik niet tellen.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle genoemde spelers komen uit de Eredivisie dus zijn niet in het buitenland gescout.
We hebben wel Tapia en Jorgensen gescout.
Wat kun je voor 2-3 miljoen halen in het buitenland dan? We kunnen ons nog steeds geen tropische miskopen permitteren. Of een speler als Romero halen voor 7 miljoen en hem vervolgens een heel seizoen op de bank positioneren.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:56 schreef Oldground het volgende:
[..]
We hebben Maup Martens, maar die kan er volgens mij niet zoveel van.
Dat hier niet op wordt ingezet vind ik vrij onbegrijpelijk.
Dit is zo'n fatalistische instelling. Je moet het in ieder geval proberen, want de spelers die zich al hebben bewezen (muv een handjevol Nederlanders) willen al helemaal niet komen. Er zijn best een aantal talenten geweest die niet op de radar stonden of voor relatief weinig vertrokken en een schot in de roos bleken te zijn voor de Eredivisie of andere relatief kleine clubs in Europaquote:Op maandag 18 juni 2018 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kun je voor 2-3 miljoen halen in het buitenland dan? We kunnen ons nog steeds geen tropische miskopen permitteren. Of een speler als Romero halen voor 7 miljoen en hem vervolgens een heel seizoen op de bank positioneren.
Van Geel kiest liever voor de relatieve zekerheid van binnenlandse transfers omdat je dan weet wat je krijgt. Het is ook niet dat potentiële wereldtoppers staan te springen om naar Feyenoord te komen he.
Romero was gewoon geblesseerd he. Die zal dit jaar echt wel flink wat minuten gaan maken.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kun je voor 2-3 miljoen halen in het buitenland dan? We kunnen ons nog steeds geen tropische miskopen permitteren. Of een speler als Romero halen voor 7 miljoen en hem vervolgens een heel seizoen op de bank positioneren.
Die Lozano kostte volgens diverse media PSV iets van 20 miljoen euro, dat is iets minder dan het volledige bedrag dat wij afgelopen zomer totaal in spelers geïnvesteerd hebben.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is zo'n fatalistische instelling. Je moet het in ieder geval proberen, want de spelers die zich al hebben bewezen (muv een handjevol Nederlanders) willen al helemaal niet komen. Er zijn best een aantal talenten geweest die niet op de radar stonden of voor relatief weinig vertrokken en een schot in de roos bleken te zijn voor de Eredivisie of andere relatief kleine clubs in Europa
Moeten we afwachten .Hij was al geblesseerd toen ze hem kochten, misschien is hij wel van glas.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Romero was gewoon geblesseerd he. Die zal dit jaar echt wel flink wat minuten gaan maken.
Als je meer geld verdient aan spelersverkopen kan je ook weer meer investeren hè. Als je altijd Eredivisiespelers voor ~5 miljoen blijft halen die nooit meer dan 10 miljoen opleveren (de enigen die dat wel deden waren zelf opgeleid + Pellè) kom je ook niet verder. Dan zijn er ook geen spelers die denken "hey, die landgenoot van mij ging naar die club en maakte daarna een mooie transfer naar een grote competitie". Dat is een status die je op moet bouwen.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Lozano kostte volgens diverse media PSV iets van 20 miljoen euro, dat is iets minder dan het volledige bedrag dat wij afgelopen zomer totaal in spelers geïnvesteerd hebben.
Als je nou realistisch kijkt naar de bedragen en wat men daarvoor gekocht heeft zie ik ook weinig reden tot klagen verder. Haps, Larsson en Berghuis zijn toch prima versterkingen gebleken?
En nee die zullen geen 50 miljoen opbrengen, maar in die positie zitten wij ook helemaal niet om dat kaliber spelers te kopen.
PSV en Ajax krijgen traditiegetrouw veel meer voor hun spelers. Heeft ook met sporieve successen te maken en spelers uit het verleden.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je meer geld verdient aan spelersverkopen kan je ook weer meer investeren hè. Als je altijd Eredivisiespelers voor ~5 miljoen blijft halen die nooit meer dan 10 miljoen opleveren (de enigen die dat wel deden waren zelf opgeleid + Pellè) kom je ook niet verder. Dan zijn er ook geen spelers die denken "hey, die landgenoot van mij ging naar die club en maakte daarna een mooie transfer naar een grote competitie". Dat is een status die je op moet bouwen.
quote:Dat voorbeeld van Lozano is ook vrij extreem. Ten eerste kostte hij geen 20 miljoen en ten tweede hoef je geen 10-20 miljoen aan een speler uit te geven om een succes te zijn.
Zelfde met Sanchez van Ajax, zijn prima deals maar niet binnen bereik van Feyenoord. De spelers die daar voor minder worden gehaald zijn ook echt niet allemaal geweldenaars.quote:Buitenspeler Hirving Lozano doet het erg goed in de Nederlandse Eredivisie, maar er is nog altijd veel onduidelijkheid over hoeveel hij PSV nou precies gekost heeft. In ons land wordt er gedacht aan 8 miljoen euro plus een vet doorverkooppercentage, maar in Mexico denkt men daar anders over.
Het medium El Universal houdt namelijk bij hoog en laag vol dat Lozano de Eindhovenaren liefst 24 miljoen euro heeft gekost. Dat lijkt bijzonder sterk, maar het is niet de eerste keer dat de Mexicanen iets soortgelijks melden. Het Spaanse Marca, dat toch niet geheel onbetrouwbaar is, rept van een bedrag van 20 miljoen euro, maar stelt wel dat Lozano binnenkort hoogstwaarschijnlijk twee keer zoveel waard is.
Het enige wat ik vraag is diezelfde 5 miljoen die je nu aan een Amrabat of Larsson uitgeeft eens een keer te stoppen in betere scouting en een speler uit Zuid-Amerika (of Afrika / Azië voor mijn part). Het is al meerdere malen bewezen dat ze gewoon rondlopen voor die prijs en dat dat een succes kan zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV en Ajax krijgen traditiegetrouw veel meer voor hun spelers. Heeft ook met sporieve successen te maken en spelers uit het verleden.
Je kunt als Van Geel die cirkel niet zomaar even geforceerd gaan proberen te doorbreken door nu er voor de verandering wat geld is voor een godsvermogen aan spelers te kopen. Of zie jij ons graag Twente achterna gaan?
[..]
[..]
Maar zelfs een AZ vraagt nu 25 miljoen voor een Jahanbahksh en kregen een paar jaar terug 20 miljoen voor Janssen. Je moet gewoon een opvallend talent hebben, langdurig contract laten tekenen, beetje hypen en een Feyenoord kan ook gewoon grote bedragen vragen.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV en Ajax krijgen traditiegetrouw veel meer voor hun spelers. Heeft ook met sporieve successen te maken en spelers uit het verleden.
Je kunt als Van Geel die cirkel niet zomaar even geforceerd gaan proberen te doorbreken door nu er voor de verandering wat geld is voor een godsvermogen aan spelers te kopen. Of zie jij ons graag Twente achterna gaan?
[..]
Dit is wel een goed puntquote:Op maandag 18 juni 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zelfs een AZ vraagt nu 25 miljoen voor een Jahanbahksh en kregen een paar jaar terug 20 miljoen voor Janssen. Je moet gewoon een opvallend talent hebben, langdurig contract laten tekenen, beetje hypen en een Feyenoord kan ook gewoon grote bedragen vragen.
Ik zou niet Van Geel die tropische verrassingen laten halen trouwens.
Precies. Een Davidson Sanchez zou ook bij Feyenoord een hoofdprijs opleveren. Alleen dat weet je niet, omdat er geen scouting is en wordt gekozen voor bekende namen uit de Eredivisie.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zelfs een AZ vraagt nu 25 miljoen voor een Jahanbahksh en kregen een paar jaar terug 20 miljoen voor Janssen. Je moet gewoon een opvallend talent hebben, langdurig contract laten tekenen, beetje hypen en een Feyenoord kan ook gewoon grote bedragen vragen.
Jup en dat is dan wel lekker veilig, maar veilige keuzes laten je ook niet groeien. Je zal als club ook wat risico's moeten nemen, al snap ik wel dat er bij Feyenoord voorzichtigheid is daarmee met de nasleep van die financiële ellende. Zal nog wel wat jaren duren dus.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Precies. Een Davidson Sanchez zou ook bij Feyenoord een hoofdprijs opleveren. Alleen dat weet je niet, omdat er geen scouting is en wordt gekozen voor bekende namen uit de Eredivisie.
Dat past ook helemaal niet in zijn systeem.quote:
Toen hij bij Ajax zat kon hij uit het buitenland alleen types als Luque, Urzaiz, Gabri halen. Dat wil je ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:36 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat past ook helemaal niet in zijn systeem.
Ik kan me het rijtje nog wel herinneren uit de interviews:
1. Jeugdopleiding
2. Nederland
3. Buitenland
Dat komt dan wel deels uit de tijden met een krappe portemonnee, maar hij is hier in de daaropvolgende jaren niet erg veel vanaf geweken.
Als Larsson volgend seizoen een geweldig seizoen draait en bij Zweden doorbreekt kun je ook zulke bedragen gaan vragen. Voor Jorgensen was in de winterstop ook interesse, had je ook mee kunnen lopen. We hebben Berghuis nog lopen en Kongolo en Karsdorp hebben ook prima geld in het laatje gebracht.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Exact. Ik denk dat daar ook wel een serieuze koerswijziging in de clubleiding voor nodig is ja. Zie het niet onder Van Geel gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup en dat is dan wel lekker veilig, maar veilige keuzes laten je ook niet groeien. Je zal als club ook wat risico's moeten nemen, al snap ik wel dat er bij Feyenoord voorzichtigheid is daarmee met de nasleep van die financiële ellende. Zal nog wel wat jaren duren dus.
PSV heeft niet eens een verklaring gegeven wat hij gekost heeft, maar goed blijf jij lekker denken dat het 8 miljoen was en dat Feyenoord ook zulke spelers kan kopenquote:Op maandag 18 juni 2018 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige wat ik vraag is diezelfde 5 miljoen die je nu aan een Amrabat of Larsson uitgeeft eens een keer te stoppen in betere scouting en een speler uit Zuid-Amerika (of Afrika / Azië voor mijn part). Het is al meerdere malen bewezen dat ze gewoon rondlopen voor die prijs en dat dat een succes kan zijn.
Maar jij bent blijkbaar meer van wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
Ik geloof Nederlandse media meer als het gaat om wat PSV betaald heeft, dan buitenlandse media. Misschien dat er met allerlei gekke constructies ooit nog een hoger bedrag uit gaat komen, maar die 24 miljoen is nooit in 1 keer overgemaakt.
We weten nog vrij weinig over Jan de Jong. Voorlopig lijkt er nog niet heel veel te veranderen, maar het kan dat ie de club niet meteen ingrijpend wil(de) veranderen in een seizoen dat ie niet eens volledig heeft meegemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Exact. Ik denk dat daar ook wel een serieuze koerswijziging in de clubleiding voor nodig is ja. Zie het niet onder Van Geel gebeuren.
Oh ja, die Luque verdiende toch ook een gruwelijk godsvermogen?quote:Op maandag 18 juni 2018 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax zat kon hij uit het buitenland alleen types als Luque, Urzaiz, Gabri halen. Dat wil je ook niet.
Nederlandse media haalt z'n informatie van bronnen die dichter bij PSV liggen dan bij die Mexicaanse club, dat leek me logisch. Bovendien heb ik nooit gezegd dat we de nieuwe Lozano moeten halen.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens een verklaring gegeven wat hij gekost heeft, maar goed blijf jij lekker denken dat het 8 miljoen was en dat Feyenoord ook zulke spelers kan kopen.
Gelukkig is niet iedere technisch directeur Mark Wotte.quote:Je bent Feyenoord in de periode onder Gullit vergeten zeker. Duizend miljoen miljard tropische verassingen elk seizoen en de ene was nog kutter dan de andere.
Dat is inderdaad een mooi beleid geweest om ons uit de put te trekken, nu graag beleid waarmee we ook echt verder kunnen groeien.quote:Dan zie ik toch liever dit ietwat saaie maar consistente beleid wat netto ook gewoon behoorlijk winstgevend is gebleken. En niet vergeten ons vaneen nagenoeg failliet bedrijf naar een gezonde BVO, 2 KNVB-bekers en een kampioenschap hebben geleid
Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederlandse media haalt z'n informatie van bronnen die dichter bij PSV liggen dan bij die Mexicaanse club, dat leek me logisch. Bovendien heb ik nooit gezegd dat we de nieuwe Lozano moeten halen.
[..]
Gelukkig is niet iedere technisch directeur Mark Wotte.
[..]
Dat is inderdaad een mooi beleid geweest om ons uit de put te trekken, nu graag beleid waarmee we ook echt verder kunnen groeien.
Jouw vergelijkingen lopen manker dan mank.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.
Nog buiten de buitenlandse talenten die je doorverkoopt. 16 miljoen voor Locadia. Zie je het al gebeuren met Vente?
?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen lopen manker dan mank.
Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.
Nog buiten de buitenlandse talenten die je doorverkoopt. 16 miljoen voor Locadia. Zie je het al gebeuren met Vente?
Dit is precies wat ik bedoelde, Elan. Maar dat zal je wel niet snappenquote:Op maandag 18 juni 2018 14:18 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.
Locadia en Vente vergelijken...
Oh zo, bedoel niet qua statuur of prestaties maar meer alsof wij ooit onze reservespits voor een dergelijk bedrag ergens zouden kunnen slijtenquote:Op maandag 18 juni 2018 14:18 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.
Locadia en Vente vergelijken...
Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo, bedoel niet qua statuur of prestaties maar meer alsof wij ooit onze reservespits voor een dergelijk bedrag ergens zouden kunnen slijten![]()
Om zeg maar aan te geven hoe bizar het verschil is dat men bereid is neer te tellen voor spelers van Feyenoord of anderzijds PSV.
Zij verkopen hun b-garnituur voor bedragen die wij niet eens voor onze a-garnituur krijgen, met name Ajax is daar koning is. Echt niet wat jij roept omdat ze per se meer kwaliteit hebben.
Neem nou zo?n Klaassen die gaat voor 27 miljoen naar Everton, voor Vilhena mag je blij zijn als je de helft krijgt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 14:41 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.
Jullie wisselspelers beterquote:Op maandag 18 juni 2018 14:41 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.
Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:15 schreef Haringkop het volgende:
Klaasen ging met drie titels op zak en als aanvoerder weg. Logisch dat hij geld opleverde. Vilhena was dit seizoen pas vanaf december weer goed..
Wat ik meer bizar vind is dat Bazoer en Kluivert gewoon dubbele cijfers opleverden en een De Vrij bij ons slechts 8 mio.
Touché.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.
En vergeet niet dan Feyenoord in 2014 elke cent dubbel en dwars kon gebruiken. Pas 4 jaar na het bijna faillissement van 2010 en nog bijna geen vermogen opgebouwd. Dat is nu ook wel anders, na de miljoen van de Vrij, BMI, Janmaat, Clasie en Pelé en wat later de periode met Kongolo, Karsdorp en de CL gelden.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |