abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 juni 2018 @ 13:33:35 #276
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179869895
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar zelfs een AZ vraagt nu 25 miljoen voor een Jahanbahksh en kregen een paar jaar terug 20 miljoen voor Janssen. Je moet gewoon een opvallend talent hebben, langdurig contract laten tekenen, beetje hypen en een Feyenoord kan ook gewoon grote bedragen vragen.

Ik zou niet Van Geel die tropische verrassingen laten halen trouwens.
Precies. Een Davidson Sanchez zou ook bij Feyenoord een hoofdprijs opleveren. Alleen dat weet je niet, omdat er geen scouting is en wordt gekozen voor bekende namen uit de Eredivisie.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:35:24 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179869917
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:33 schreef Oldground het volgende:

[..]

Precies. Een Davidson Sanchez zou ook bij Feyenoord een hoofdprijs opleveren. Alleen dat weet je niet, omdat er geen scouting is en wordt gekozen voor bekende namen uit de Eredivisie.
Jup en dat is dan wel lekker veilig, maar veilige keuzes laten je ook niet groeien. Je zal als club ook wat risico's moeten nemen, al snap ik wel dat er bij Feyenoord voorzichtigheid is daarmee met de nasleep van die financiële ellende. Zal nog wel wat jaren duren dus.
Oh.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:36:36 #278
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179869932
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit is wel een goed punt
Dat past ook helemaal niet in zijn systeem.

Ik kan me het rijtje nog wel herinneren uit de interviews:

1. Jeugdopleiding
2. Nederland
3. Buitenland

Dat komt dan wel deels uit de tijden met een krappe portemonnee, maar hij is hier in de daaropvolgende jaren niet erg veel vanaf geweken.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:37:52 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179869953
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:36 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat past ook helemaal niet in zijn systeem.

Ik kan me het rijtje nog wel herinneren uit de interviews:

1. Jeugdopleiding
2. Nederland
3. Buitenland

Dat komt dan wel deels uit de tijden met een krappe portemonnee, maar hij is hier in de daaropvolgende jaren niet erg veel vanaf geweken.
Toen hij bij Ajax zat kon hij uit het buitenland alleen types als Luque, Urzaiz, Gabri halen. Dat wil je ook niet.
Oh.
pi_179869958
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar zelfs een AZ vraagt nu 25 miljoen voor een Jahanbahksh en kregen een paar jaar terug 20 miljoen voor Janssen. Je moet gewoon een opvallend talent hebben, langdurig contract laten tekenen, beetje hypen en een Feyenoord kan ook gewoon grote bedragen vragen.

Ik zou niet Van Geel die tropische verrassingen laten halen trouwens.
Als Larsson volgend seizoen een geweldig seizoen draait en bij Zweden doorbreekt kun je ook zulke bedragen gaan vragen. Voor Jorgensen was in de winterstop ook interesse, had je ook mee kunnen lopen. We hebben Berghuis nog lopen en Kongolo en Karsdorp hebben ook prima geld in het laatje gebracht.
Maar het gras bij de buren is altijd groener blijkbaar.
blablablabla
  maandag 18 juni 2018 @ 13:38:33 #281
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179869967
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup en dat is dan wel lekker veilig, maar veilige keuzes laten je ook niet groeien. Je zal als club ook wat risico's moeten nemen, al snap ik wel dat er bij Feyenoord voorzichtigheid is daarmee met de nasleep van die financiële ellende. Zal nog wel wat jaren duren dus.
Exact. Ik denk dat daar ook wel een serieuze koerswijziging in de clubleiding voor nodig is ja. Zie het niet onder Van Geel gebeuren.
Van alles is weer waardeloos.
pi_179870010
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het enige wat ik vraag is diezelfde 5 miljoen die je nu aan een Amrabat of Larsson uitgeeft eens een keer te stoppen in betere scouting en een speler uit Zuid-Amerika (of Afrika / Azië voor mijn part). Het is al meerdere malen bewezen dat ze gewoon rondlopen voor die prijs en dat dat een succes kan zijn.

Maar jij bent blijkbaar meer van wat de boer niet kent dat vreet ie niet.

Ik geloof Nederlandse media meer als het gaat om wat PSV betaald heeft, dan buitenlandse media. Misschien dat er met allerlei gekke constructies ooit nog een hoger bedrag uit gaat komen, maar die 24 miljoen is nooit in 1 keer overgemaakt.
PSV heeft niet eens een verklaring gegeven wat hij gekost heeft, maar goed blijf jij lekker denken dat het 8 miljoen was en dat Feyenoord ook zulke spelers kan kopen :X .
Je bent Feyenoord in de periode onder Gullit vergeten zeker. Duizend miljoen miljard tropische verassingen elk seizoen en de ene was nog kutter dan de andere.
Dan zie ik toch liever dit ietwat saaie maar consistente beleid wat netto ook gewoon behoorlijk winstgevend is gebleken. En niet vergeten ons vaneen nagenoeg failliet bedrijf naar een gezonde BVO, 2 KNVB-bekers en een kampioenschap hebben geleid _O_
blablablabla
  maandag 18 juni 2018 @ 13:43:01 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179870030
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:38 schreef Oldground het volgende:

[..]

Exact. Ik denk dat daar ook wel een serieuze koerswijziging in de clubleiding voor nodig is ja. Zie het niet onder Van Geel gebeuren.
We weten nog vrij weinig over Jan de Jong. Voorlopig lijkt er nog niet heel veel te veranderen, maar het kan dat ie de club niet meteen ingrijpend wil(de) veranderen in een seizoen dat ie niet eens volledig heeft meegemaakt.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:43:27 #284
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179870038
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen hij bij Ajax zat kon hij uit het buitenland alleen types als Luque, Urzaiz, Gabri halen. Dat wil je ook niet.
Oh ja, die Luque verdiende toch ook een gruwelijk godsvermogen? :D

Op zich lijkt het me niet verkeerd om op niet al te lange termijn afscheid te nemen van Van Geel en een nieuwe koers in te zetten (misschien als voorloper op het nieuwe stadion).

Van Geel heeft zijn job (technische zaken in de wederopbouw van de club) met verve vervuld, maar je moet als club ook doorgaan.
Van alles is weer waardeloos.
pi_179870052
Ik hoop vooral dat men inzet op jeugd. En niet op achterlijk hoge transfers en tropische scouting, daar heeft de kracht van Feyenoord werkelijk nog nooit gelegen.
blablablabla
  maandag 18 juni 2018 @ 13:46:11 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179870099
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]

PSV heeft niet eens een verklaring gegeven wat hij gekost heeft, maar goed blijf jij lekker denken dat het 8 miljoen was en dat Feyenoord ook zulke spelers kan kopen :X .
Nederlandse media haalt z'n informatie van bronnen die dichter bij PSV liggen dan bij die Mexicaanse club, dat leek me logisch. Bovendien heb ik nooit gezegd dat we de nieuwe Lozano moeten halen.

quote:
Je bent Feyenoord in de periode onder Gullit vergeten zeker. Duizend miljoen miljard tropische verassingen elk seizoen en de ene was nog kutter dan de andere.
Gelukkig is niet iedere technisch directeur Mark Wotte.

quote:
Dan zie ik toch liever dit ietwat saaie maar consistente beleid wat netto ook gewoon behoorlijk winstgevend is gebleken. En niet vergeten ons vaneen nagenoeg failliet bedrijf naar een gezonde BVO, 2 KNVB-bekers en een kampioenschap hebben geleid _O_
Dat is inderdaad een mooi beleid geweest om ons uit de put te trekken, nu graag beleid waarmee we ook echt verder kunnen groeien.
pi_179870231
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nederlandse media haalt z'n informatie van bronnen die dichter bij PSV liggen dan bij die Mexicaanse club, dat leek me logisch. Bovendien heb ik nooit gezegd dat we de nieuwe Lozano moeten halen.

[..]

Gelukkig is niet iedere technisch directeur Mark Wotte.

[..]

Dat is inderdaad een mooi beleid geweest om ons uit de put te trekken, nu graag beleid waarmee we ook echt verder kunnen groeien.

Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.
Nog buiten de buitenlandse talenten die je doorverkoopt. 16 miljoen voor Locadia. Zie je het al gebeuren met Vente?
blablablabla
pi_179870509
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.
Nog buiten de buitenlandse talenten die je doorverkoopt. 16 miljoen voor Locadia. Zie je het al gebeuren met Vente?
Jouw vergelijkingen lopen manker dan mank.
pi_179870562
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Jouw vergelijkingen lopen manker dan mank.
?
blablablabla
  maandag 18 juni 2018 @ 14:18:31 #290
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179870719
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ajax en PSV liggen op gebied van geld wat ze kunnen vragen voor hun spelers gewoon mijlenver voor op ons en daar zal een ander technisch beleid of intensievere buitenlandse scouting ook niets aan kunnen veranderen.
Nog buiten de buitenlandse talenten die je doorverkoopt. 16 miljoen voor Locadia. Zie je het al gebeuren met Vente?
Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.

Locadia en Vente vergelijken... :')
Van alles is weer waardeloos.
pi_179870819
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:18 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.

Locadia en Vente vergelijken... :')
Dit is precies wat ik bedoelde, Elan. Maar dat zal je wel niet snappen
pi_179870896
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:18 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ze kunnen meer geld vragen, omdat het ook betere spelers zijn. Voor 'een' Jozefzoon krijgt ook PSV verre van dubbele cijfers hoor.

Locadia en Vente vergelijken... :')
Oh zo, bedoel niet qua statuur of prestaties maar meer alsof wij ooit onze reservespits voor een dergelijk bedrag ergens zouden kunnen slijten :P

Om zeg maar aan te geven hoe bizar het verschil is dat men bereid is neer te tellen voor spelers van Feyenoord of anderzijds PSV.

Zij verkopen hun b-garnituur voor bedragen die wij niet eens voor onze a-garnituur krijgen, met name Ajax is daar koning is. Echt niet wat jij roept omdat ze per se meer kwaliteit hebben.

Neem nou zo?n Klaassen die gaat voor 27 miljoen naar Everton, voor Vilhena mag je blij zijn als je de helft krijgt.
blablablabla
pi_179871098
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh zo, bedoel niet qua statuur of prestaties maar meer alsof wij ooit onze reservespits voor een dergelijk bedrag ergens zouden kunnen slijten :P

Om zeg maar aan te geven hoe bizar het verschil is dat men bereid is neer te tellen voor spelers van Feyenoord of anderzijds PSV.

Zij verkopen hun b-garnituur voor bedragen die wij niet eens voor onze a-garnituur krijgen, met name Ajax is daar koning is. Echt niet wat jij roept omdat ze per se meer kwaliteit hebben.

Neem nou zo?n Klaassen die gaat voor 27 miljoen naar Everton, voor Vilhena mag je blij zijn als je de helft krijgt.
Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.
pi_179871135
Die tt's worden wel steeds schreeuweriger zeg
* Verwijderd *
pi_179871178
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.
:')
Je overdrijft weer eens enorm in je blinde Feyenoord-haat.
En die vergelijkbaar gaat prima op. Scorende middenvelders, kampioen geworden in Nederland en met enige regelmaat in het Oranje-shirt te bewonderen :) .

Het prijsverschil zit hem in het shirtje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elan op 18-06-2018 14:51:02 ]
blablablabla
pi_179871695
Klaasen ging met drie titels op zak en als aanvoerder weg. Logisch dat hij geld opleverde. Vilhena was dit seizoen pas vanaf december weer goed..

Wat ik meer bizar vind is dat Bazoer en Kluivert gewoon dubbele cijfers opleverden en een De Vrij bij ons slechts 8 mio.
#12 is not for sale!
pi_179871720
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je ziet het gewoon nog steeds niet. Veel wisselspelers bij Ajax en PSV zijn nu eenmaal beter dan de basisspelers bij Feyenoord. Logisch dat je er dan meer voor krijgt. En de vergelijking Klaassen-Vilhena loopt ook weer lekker mank. Mag jij raden waarom.
Jullie wisselspelers beter _O-
Wat een poep praat jij nu weer. PSV mocht dolblij zijn dat get weinig blessures en schorsingen kende dit seizoen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 18-06-2018 15:23:47 ]
#12 is not for sale!
pi_179871880
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:15 schreef Haringkop het volgende:
Klaasen ging met drie titels op zak en als aanvoerder weg. Logisch dat hij geld opleverde. Vilhena was dit seizoen pas vanaf december weer goed..

Wat ik meer bizar vind is dat Bazoer en Kluivert gewoon dubbele cijfers opleverden en een De Vrij bij ons slechts 8 mio.
Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.
blablablabla
pi_179871943
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.
Touché.
#12 is not for sale!
pi_179872322
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Was 4 jaar geleden ook wel een andere markt. Ajax kreeg in die periode 12 miljoen voor Eriksen, met de gedachte dat aanvallende spelers bijna altijd meer opleveren dan verdedigers is 8.5 miljoen best een hele redelijke prijs voor die tijd.
En vergeet niet dan Feyenoord in 2014 elke cent dubbel en dwars kon gebruiken. Pas 4 jaar na het bijna faillissement van 2010 en nog bijna geen vermogen opgebouwd. Dat is nu ook wel anders, na de miljoen van de Vrij, BMI, Janmaat, Clasie en Pelé en wat later de periode met Kongolo, Karsdorp en de CL gelden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')