dat was lichtelijk sarcastischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht dat je pleitte voor het sluiten van MEN.
Ander keertjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
OP mag ook wel even opgeschoond worden trouwens. Header even tussen [ [url=]afbeelding[/url] ] zetten, kapotte UI's er uit, overige UI's normaal uitlijnen, laatste regel er uit
Ik had al zo'n flauw vermoedenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat was lichtelijk sarcastisch
mijn ui er inquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
OP mag ook wel even opgeschoond worden trouwens. Header even tussen [ [url=]afbeelding[/url] ] zetten, kapotte UI's er uit, overige UI's normaal uitlijnen, laatste regel er uit
quote:
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.
prachtigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ieder meisje dat moet weten
Dat zij een mooie roos bezit
Die in het midden is gespleten
Binnen rood en buiten wit
Iedere maand dan moet zij bloeien
Bloeit zij niet dan is zij ziek
En als de tuinman dan komt sproeien
Bloeit zij 9 maanden niet
wie is devquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.
Devzeroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ahhhhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ieder meisje dat moet weten
Dat zij een mooie roos bezit
Die in het midden is gespleten
Binnen rood en buiten wit
Iedere maand dan moet zij bloeien
Bloeit zij niet dan is zij ziek
En als de tuinman dan komt sproeien
Bloeit zij 9 maanden niet
Wauw!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als de tussenstand zo blijft heeft limoentjuh om 22:00 gewonnen
Dan heb ik er nog twee tegoed.quote:
nopequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:12 schreef -sabine- het volgende:
Haagse
Heb jij jouw belasting al terug?
Ik niets!
Zwembad is zelfs 24 gradenquote:
Ik heb dat ding nog nooit gezochtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat mensen daar nog zin in hebben eigenlijk na al die jaren
Stoppen met roken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:57 schreef -sabine- het volgende:
Waar is dat FOK!stoptopic?
Weet iemand dat?
En werkloosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb het idee dat je voor dat spel echt autistisch moet zijn.
Bedankt hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb het idee dat je voor dat spel echt autistisch moet zijn.
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenquote:
vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenEcht sneu
Die rel toen de stok gejat wasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenEcht sneu
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
wtf waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:03 schreef I. het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenTriest
Is toch godverdomme niet normaal man.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alle gordijnen dicht, deuren dicht en airco aan op kantoor, maar t haalt niks uit.
Dat soort dingen doel ik inderdaad op jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:03 schreef I. het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenTriest
nekschotquote:
wietsmaken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
dark tangerine
papaya whip
pale cornflower blue
maastricht blue
avocado
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
color palette voor nieuwe app die ik ga maken.
heeft te maken met boodschappen.quote:
Boodschappquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heeft te maken met boodschappen.
Misschien gooi ik over een tijdje een topic open op FOK! voor beta testing.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heeft te maken met boodschappen.
Misschien gooi ik over een tijdje een topic open op FOK! voor beta testing.
quote:
zal het hier wel laten wetenquote:
markquote:
nee dat nietquote:
Ik wil ook toestemming vragen voor m'n forum, maar ben bang dat ik het antwoord al weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal het hier wel laten weten
moet ook nog even dig mods vragen, had wel toestemming maar is al weer een half jaar terug of zo.
Waar heb je toestemming voor nodig ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil ook toestemming vragen voor m'n forum, maar ben bang dat ik het antwoord al weet.
lol denk dat je eerder een ban krijgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil ook toestemming vragen voor m'n forum, maar ben bang dat ik het antwoord al weet.
Voor het openen van een topic met daarin de vraag of mensen willen komen testenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Waar heb je toestemming voor nodig ?
Hoe kom je bij deze kleuren?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
color palette voor nieuwe app die ik ga maken.
Idd, dan maar een Guerilla marketingstuntje tegen die tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol denk dat je eerder een ban krijgt.
Zou testen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef I. het volgende:
[..]
Voor het openen van een topic met daarin de vraag of mensen willen komen testen
Dan beter niet vragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
over de bolquote:
https://color.adobe.com Is ook awesomequote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beetje valspelen maar:
https://coolors.co
kan je daar meer dan 5 kleuren doen?quote:
Voor zover ik weet niet. Maar dat moet je ook niet willen lijkt mij? Alleen shades van bepaalde kleuren zou nog kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan je daar meer dan 5 kleuren doen?
voor apps vind ik 6 handigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:23 schreef I. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar dat moet je ook niet willen lijkt mij? Alleen shades van bepaalde kleuren zou nog kunnen.
ja is best leuk inderdaad, werkt goed, zeker als je al twee of drie kleuren hebt, dan kan je die al invoeren en zoekt die er twee goede bij.quote:
ah top die kan ik gebruiken nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:25 schreef I. het volgende:
https://www.materialpalette.com/pink/blue
Ook mooi. Kies twee basiskleuren, en hij stelt een palette van 8 kleuren samen, met bijbehorende doelgroep; primary tekstkleur, secondary tekstkleur, accentkleuren, bg-kleur etc.
oh niet helemaal kan niet mijn papaya orange invoeren.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:31 schreef -sabine- het volgende:
BAM, de kleur voor de keukenmuren gevonden.
Geen idee of dit zo werkt:
https://www.materialpalette.com/deep-orange/amber
Die lichtroze![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh niet helemaal kan niet mijn papaya orange invoeren.
ja moet zelf eentje erbij verzinnen maar.quote:
Klopt, moest nog wel die donkerbruin tussen en de geel weg.quote:
coolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt, moest nog wel die donkerbruin tussen en de geel weg.
https://www.materialpalette.com/deep-orange/brown
http://www.color-hex.com/color-palette/28869 voor dangerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja moet zelf eentje erbij verzinnen maar.
Heb iig achtergrond, toolbar en primary secondary dark en font color.Nog een mooie danger en light lukt wel.
Ohjaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Dat dus kan wel 2 keer de zelfde reactie postenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
neen niet 2 totaal dezelfde reactiesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Dat dus kan wel 2 keer de zelfde reactie posten
Jawelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
neen niet 2 totaal dezelfde reacties
Maf ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:54 schreef I. het volgende:
25.5 graad hier binnen, voordat ik m'n raam opendeed was het hier 25 graden. Gekkigheid
Ik voel nu wel een frisse lucht langs me heen gaan, dus heb er vertrouwen in dat het goedkomt.quote:
quote:
Er zou net ook een bui vallen hier, vrijwel geheel opgelost voor dat ie in de buurt kwamquote:
topquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:05 schreef I. het volgende:
https://www.buienradar.nl(...)t/weerwaarschuwingen
Weerwaarschuwingen
Weerwaarschuwingen uitgegeven door het KNMI voor de komende twee dagen
Opgesteld: 29 mei 2018 - 16:59
In een groot deel van het land, met uitzondering van het uiterste noordoosten, is code oranje van kracht vanwege zware onweersbuien. Bij deze buien valt er plaatselijk zeer veel regen (50 mm/u) met wateroverlast tot gevolg. Ook is er zeer lokaal kans op zware windstoten van 75 km/u en grote hagelstenen van circa 2 cm. In het uiterste noordoosten is code geel van kracht voor onweersbuien. Ook bij deze buien is er kans op veel regen (30-50 mm/u), windstoten (60-75 km/u) en hagel. Vanaf de tweede helft van de avond nemen de buien af.
ze hebben alleen geen debielen die er doorheen willen nuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:42 schreef I. het volgende:
Jezus, 5 euro korting op een bestelling vandaag, vanwege code oranje. Doen ze goed.
geef me 450 euro en ik geef een fantastische bezorging met dit weerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze hebben alleen geen debielen die er doorheen willen nu
wat een topper ben je ookquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geef me 450 euro en ik geef een fantastische bezorging met dit weer
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:41 schreef I. het volgende:
Krijg nu een mailtje van Thuisbezorgd; Blijf lekker binnen en geniet met code oranje.
En die bezorgers wel lekker laten fietsen / rijden in de regen
Kon het niet laten om niet te bestellen. Bestelling geplaatst van 10 euro, kreeg 5 euro korting dankzij die mail.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef I. het volgende:
[..]
Kon het niet laten om niet te bestellen. Bestelling geplaatst van 10 euro, kreeg 5 euro korting dankzij die mail.
Laat ik ze fietsen voor een bestelling van 5 euro.
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt alleen niet meer nieuwe aangemaakt, maar je kan het nog steeds gebruiken bij bepaalde zaken
In supermarkt met notitieboekje heel streng kijken zodat de manager denkt oei wat krijgen we nou weer voor inspectie, ook leukquote:
moet je wel een leuk woordje klaar hebben voor als je aangesproken wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In supermarkt met notitieboekje heel streng kijken zodat de manager denkt oei wat krijgen we nou weer voor inspectie, ook leuk
Alleen met een account of niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:42 schreef I. het volgende:
Jezus, 5 euro korting op een bestelling vandaag, vanwege code oranje. Doen ze goed.
Coolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:00 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, als vouchercode 'codeoranje' gebruiken
Pizza voor 5 euro.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:02 schreef I. het volgende:
[..]
2 dagen geleden ook zo'n actie, toen was de code 'lekkerwarm'
Daar heb je er 3 voor in de winkel gok ikquote:
Diepvriespizza is wel net iets minderquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Daar heb je er 3 voor in de winkel gok ik
DENK opdoeken, DIK opzettenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
Vetzakken aan de macht
Tijd voor een vetzakken partij die de belangen van dikkerdjes behartigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |