dat was lichtelijk sarcastischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht dat je pleitte voor het sluiten van MEN.
Ander keertjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
OP mag ook wel even opgeschoond worden trouwens. Header even tussen [ [url=]afbeelding[/url] ] zetten, kapotte UI's er uit, overige UI's normaal uitlijnen, laatste regel er uit
Ik had al zo'n flauw vermoedenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat was lichtelijk sarcastisch
mijn ui er inquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
OP mag ook wel even opgeschoond worden trouwens. Header even tussen [ [url=]afbeelding[/url] ] zetten, kapotte UI's er uit, overige UI's normaal uitlijnen, laatste regel er uit
quote:
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:14 schreef I. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.
prachtigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ieder meisje dat moet weten
Dat zij een mooie roos bezit
Die in het midden is gespleten
Binnen rood en buiten wit
Iedere maand dan moet zij bloeien
Bloeit zij niet dan is zij ziek
En als de tuinman dan komt sproeien
Bloeit zij 9 maanden niet
wie is devquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle ui's eruit zo als jij of dev laatst hadden gedaan was mooi.
Devzeroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ahhhhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ieder meisje dat moet weten
Dat zij een mooie roos bezit
Die in het midden is gespleten
Binnen rood en buiten wit
Iedere maand dan moet zij bloeien
Bloeit zij niet dan is zij ziek
En als de tuinman dan komt sproeien
Bloeit zij 9 maanden niet
Wauw!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als de tussenstand zo blijft heeft limoentjuh om 22:00 gewonnen
Dan heb ik er nog twee tegoed.quote:
nopequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:12 schreef -sabine- het volgende:
Haagse
Heb jij jouw belasting al terug?
Ik niets!
Zwembad is zelfs 24 gradenquote:
Ik heb dat ding nog nooit gezochtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat mensen daar nog zin in hebben eigenlijk na al die jaren
Stoppen met roken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:57 schreef -sabine- het volgende:
Waar is dat FOK!stoptopic?
Weet iemand dat?
En werkloosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb het idee dat je voor dat spel echt autistisch moet zijn.
Bedankt hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb het idee dat je voor dat spel echt autistisch moet zijn.
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenquote:
vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenEcht sneu
Die rel toen de stok gejat wasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, die reacties vroeger en die arme Kanovinnie die de boel moest proberen te sussenEcht sneu
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
wtf waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:03 schreef I. het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenTriest
Is toch godverdomme niet normaal man.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alle gordijnen dicht, deuren dicht en airco aan op kantoor, maar t haalt niks uit.
Dat soort dingen doel ik inderdaad op jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:03 schreef I. het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens wel, ik heb hem een paar keer verplaatst, toen begonnen ze ergens te zeiken dat hij niet langer dan 24 uur ergens mag blijven hangen, en dat het lang duurt etc.. Heb zelfs nog een nieuw slot gekocht omdat die ander bijna doorgeknipt was, en dan zitten zeurenTriest
nekschotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |