nouuu hij post in aardig wat SC he.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geef haags nou maar die hand, daar gaat toch niemand tegenop kunnen, zelfs met strafpunten niet.
andere topics. Dus kom terug als je ergens anders gepost heb dan krijg je puntenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Eindelijk een wedstrijd waar ik een kans zou kunnen maken.
In dat geval denk ik dat Haags alsnog gaat winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
andere topics. Dus kom terug als je ergens anders gepost heb dan krijg je punten
hij doet nog niet mee hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat Haags alsnog gaat winnen.
jup na je eerste post hier is het gewoon tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:52 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh dus je moet in dit topic posten om meegeteld te worden?
lurk heeft op dit moment in 2 verschillende topics gepost.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Eindelijk een wedstrijd waar ik een kans zou kunnen maken.
Heeft op dit moment in 4 topics gepostsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geef haags nou maar die hand, daar gaat toch niemand tegenop kunnen, zelfs met strafpunten niet.
1 topicquote:
Maar dit topic is een verkapt slowchat topic, dus nu verlies ik dus al een puntquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup na je eerste post hier is het gewoon tellen.
niks slowchat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dit topic is een verkapt slowchat topic, dus nu verlies ik dus al een punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |