abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179451737
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Een nieuwe schutting plaatsen en niet lopen miepen over wel of niet iets mogen hangen aan hun kant.
Dit ja. Zou wel erg kinderachtig zijn en je maakt er geen vrienden mee in de buurt waar je woont.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:33:25 #52
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_179451743
Maar goed mensen, ik heb mijn antwoord, wij zetten hem gewoon 5 cm van de erfgrens af op onze grond.

Toch jammer dat vrijwel niemand schijnt te begrijpen hoe frustrerend het is om zo een gevaarte steeds recht te zetten, al je eigen plantjes en potten steeds in de vernieling, en vervolgens buren die het geen zak uitmaakt, en waar ook niet mee te praten valt over dit onderwerp. ( En ja, ook ver voor dat we de heg eruit hadden gehaald)
pi_179451779
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:33 schreef _Dizzy_ het volgende:
Maar goed mensen, ik heb mijn antwoord, wij zetten hem gewoon 5 cm van de erfgrens af op onze grond.

Toch jammer dat vrijwel niemand schijnt te begrijpen hoe frustrerend het is om zo een gevaarte steeds recht te zetten, al je eigen plantjes en potten steeds in de vernieling, en vervolgens buren die het geen zak uitmaakt, en waar ook niet mee te praten valt over dit onderwerp. ( En ja, ook ver voor dat we de heg eruit hadden gehaald)
Oh ik denk wel dat men het begrijpt, maar zelf heb ik aan de andere kant van het verhaal gezeten; ik was een nieuwe huurder van een huis en een paar maand nadat ik er kwam wonen, kwamen de buren met de mededeling dat de schutting steeds hun kant uit viel en dat ze hem wilden vervangen.
Ik zei dat dat prima was, maar ik ging er echt niet aan meebetalen.
Gelukkig hoefde dat ook niet van hen! ^O^
  maandag 28 mei 2018 @ 18:36:21 #54
121741 _Dizzy_
pi_179451808
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Een nieuwe schutting plaatsen en niet lopen miepen over wel of niet iets mogen hangen aan hun kant.
Aan de andere kant van hun tuin hebben ze klimop geplant vlak voor de houten schutting, dus heel dat ding zit onder, de buren aan hun andere kant klagen ook steen en been omdat ze die haag aan de andere kant niet snoeien, en vervolgens deze man nog steeds met de klimop rotzooi zit.
Dit willen we dus voorkomen!
  maandag 28 mei 2018 @ 18:37:25 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_179451824
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:23 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Wat moesten we dan doen????
elke paar maanden valt die heg om, aan onze kant.... dat is 2,5 hoog, 12 meter lang, en 1,5 dik.
In totaal is dit minstens 10x gebeurd, wij zetten hem steeds recht, want de buren maakt het geen donder uit, zij snoeien niet aan hun kant.

We zijn wel 100 keer langsgeweest om erover te praten, het interesseert ze niet, want hij valt nooit aan hun kant.

Dus zeg het maar, wat hadden we dan moeten doen?
Logisch dat het hun niet interesseert, het was hun probleem niet. Misschien niet netjes en vervelend voor jou, maar wel begrijpelijk.

Jij had met hun moeten bespreken dat je die heg, die dus niet enkel van jou was, weg wilde halen. Dat heb je verzaakt en dat is jouw fout. Nu je eigen tuin kleiner gaan maken, omdat zij (terecht) niet willen meebetalen voor de schutting, met het risico dat de erfgrens uiteindelijk verschuift is een beetje kinderachtig en dom.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:38:26 #56
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_179451848
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:36 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Aan de andere kant van hun tuin hebben ze klimop geplant vlak voor de houten schutting, dus heel dat ding zit onder, de buren aan hun andere kant klagen ook steen en been omdat ze die haag aan de andere kant niet snoeien, en vervolgens deze man nog steeds met de klimop rotzooi zit.
Je weet dat ze kunnen vorderen dat je een vergelijkbare scheiding, een haag dus, terugzet op de erfgrens?
  maandag 28 mei 2018 @ 18:38:31 #57
121741 _Dizzy_
pi_179451849
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh ik denk wel dat men het begrijpt, maar zelf heb ik aan de andere kant van het verhaal gezeten; ik was een nieuwe huurder van een huis en een paar maand nadat ik er kwam wonen, kwamen de buren met de mededeling dat de schutting steeds hun kant uit viel en dat ze hem wilden vervangen.
Ik zei dat dat prima was, maar ik ging er echt niet aan meebetalen.
Gelukkig hoefde dat ook niet van hen! ^O^
Fijn voor je !
plant jij er klimop tegen aan? Zodat jou buren alsnog met die rotzooi zitten?
Die van ons doen dat namelijk wel, en dat wil ik dus voorkomen! Spul groeit als kool, en komt overal doorheen.
pi_179451856
De enige andere optie was denk ik geweest om de buren via een juridische procedure te dwingen tot meewerken. Als vervanging echt noodzakelijk was, en dat begrijp ik hier wel uit, dan zou dat volgens mij wel kans van slagen gehad hebben. Maar waarschijnlijk wel een dure grap :X

En mogelijk heb je dan ook niet eens te maken met de buren zelf, als het eigenlijk het eigendom vd woningbouw is. Nuja, hoe dat allemaal precies zit weet ik verder ook niet..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_179451879
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:36 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Nee, je wil gewoon geld en dat krijg je niet van ze dus ga je die schutting 5cm op eigen grond plaatsen. Mag, maar t is gewoon sneu.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_179451907
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:38 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Fijn voor je !
plant jij er klimop tegen aan? Zodat jou buren alsnog met die rotzooi zitten?
Die van ons doen dat namelijk wel, en dat wil ik dus voorkomen! Spul groeit als kool, en komt overal doorheen.
Toen ik daar kwam wonen, was de klimop juist de reden dat die schutting al een aantal jaren aan het omvallen was. Dat was aan beide kanten geplant.

Als ik degene geweest zou zijn die daar al langer in die huurwoning woonde en het was mijn klimop, dan had ik sowieso wel meebetaald. Als dat bij jou ook zo het geval is (dat het klimop aan de kant van de huurwoning staat en dat de huidige bewoner het er geplant heeft), dan zou je kunnen kijken of je er werk van kunt maken. Ik denk wel dat je dan bepaalde rechten hebt.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:42:04 #61
121741 _Dizzy_
pi_179451935
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee, je wil gewoon geld en dat krijg je niet van ze dus ga je die schutting 5cm op eigen grond plaatsen. Mag, maar t is gewoon sneu.
Ik heb aangegeven dat het geld niet het probleem was, maar dat ik wilde weten hoe ik kan voorkomen dat de buren gebruik van de schutting maken.

En nu ga ik hier verder niet meer op in, issues maken die er niet zijn.
pi_179451963
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Ik heb aangegeven dat het geld niet het probleem was, maar dat ik wilde weten hoe ik kan voorkomen dat de buren gebruik van de schutting maken.

Dat doe je nadat je merkte dat ze niet mee wilden betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marsan op 28-05-2018 19:58:07 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 28 mei 2018 @ 18:50:47 #63
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179452117
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:23 schreef _Dizzy_ het volgende:
Wat moesten we dan doen????
elke paar maanden valt die heg om, aan onze kant.... dat is 2,5 hoog, 12 meter lang, en 1,5 dik.
In totaal is dit minstens 10x gebeurd, wij zetten hem steeds recht, want de buren maakt het geen donder uit, zij snoeien niet aan hun kant.

We zijn wel 100 keer langsgeweest om erover te praten, het interesseert ze niet, want hij valt nooit aan hun kant.

Dus zeg het maar, wat hadden we dan moeten doen?
Aanbellen bij de buren, "Hoi buren, wij willen graag de heg weghalen, we zijn het beu dat hij steeds omvalt. We willen er graag een schutting voor in de plaats terugzetten. Zien jullie het zitten om mee te betalen? We denken dat het ongeveer xyz euro in totaal gaat kosten dus zo'n abc euro als we de kosten delen."

Dan geef je je buren in elk geval de kans om mee te denken. Misschien hebben ze net een tegenvaller gehad of hebben ze simpelweg niet genoeg inkomen om een schutting te betalen.

Als ze dan niet mee willen betalen kan je nog voorstellen dat je de heg weg snoeit aan jullie zijde en dat je de schutting strak tegen de heg aanzet. Nu heb je ze alle mogelijkheid tot inspraak ontnomen.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef _Dizzy_ het volgende:

Je bent nu wel heel kinderachtig aan het doen. Zowel richting je buren, als tegen ons.

Als je zo ook in real life bent dan snap ik wel dat je buren geen zin hebben om met je praten over een heg/schutting/erfscheiding.
So we just called him Fred
pi_179452151
Ik begrijp ts wel. bij ons aan 1 kant viel de schutting zowat uit elkaar van ellende, in eerste instantie wilde de buurvrouw ook niet mee betalen.
Ik had met liefde 10 cm opgeofferd van mijn tuin en de palen aan haar kant gezet, zij tegen de mooie kant aan kijken en ik tegen de lelijke dacht het niet + de schutting was dan wel van ons.
Gelukkig bond ze in en betaalde ze wel mee (koophuizen trouwens)
pi_179452155
Eerst werken de buren niet mee, en nu WGR ook al niet. Wat een ellende voor TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179452185
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Daarom zeg ik: Frank Visser bellen! :Y
  maandag 28 mei 2018 @ 19:09:35 #67
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_179452516
quote:

Dan moet je nog wel hopen dat je buren niet gaan zeiken. Ik kan me voorstellen dat ze het recht willen hebben dingen aan de schutting te hangen. Jij hebt immers zonder toestemming de gedeelde erfafscheiding weggehaald en hebt aangegeven dat ze niet aan jouw schuttinkje mogen zitten.

Dat is zowel kansloos als niet volgens de regels.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 28 mei 2018 @ 19:10:57 #68
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_179452549
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:09 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dan moet je nog wel hopen dat je buren niet gaan zeiken. Ik kan me voorstellen dat ze het recht willen hebben dingen aan de schutting te hangen. Jij hebt immers zonder toestemming de gedeelde erfafscheiding weggehaald en hebt aangegeven dat ze niet aan jouw schuttinkje mogen zitten.

Dat is zowel kansloos als niet volgens de regels.
Hoezo? De buren mogen gewoon een schutting aan hun kant van de erfgrens zetten. Kunnen ze daar aanhangen wat ze willen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 28 mei 2018 @ 19:14:49 #69
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_179452635
Je zou eventueel prikkeldraad over de schutting kunnen spannen, aan de kant van de buren. Met stroom erop. En twee Duitse Herders die de boel in de gaten houden. En landmijnen. Wordt wel een beetje proppen in die 5 centimeter maar het is het waard, als je er zeker van wilt zijn dat ze de schutting niet gebruiken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 28 mei 2018 @ 19:15:42 #70
267651 Klaploper
pi_179452654
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoezo? De buren mogen gewoon een schutting aan hun kant van de erfgrens zetten. Kunnen ze daar aanhangen wat ze willen.
Dat klopt. Maar TS had niet zomaar de erfafscheiding weg mogen halen. Wat ik dus wilde zeggen is dat het heel redelijk is dat de buren eisen dat ze wel dingen aan de schutting mogen hangen. Anders zal TS de oude erfafscheiding moeten herstellen.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:16:32 #71
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_179452676
Kon je eigenlijk geen nieuwe schutting tegen de haag aanplaatsen? Dan heb je een mooie schutting en wordt de haag tegengehouden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 28 mei 2018 @ 19:16:58 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179452688
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:15 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar TS had niet zomaar de erfafscheiding weg mogen halen. Wat ik dus wilde zeggen is dat het heel redwlijk is dat de buren eisen dat ze wel dingen aan de achutting mogen hangen. Anders zal TS de oude erfafscheiding moeten herstellen.
Het was geen erfscheiding, het was rotzooi die in TS zijn tuin lag
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:19:40 #73
267651 Klaploper
pi_179452748
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was geen erfscheiding, het was rotzooi die in TS zijn tuin lag
Mee eens. Als TS het goed had aangepakt was het allemaal prima. Nu heeft TS op eigen houtje gehandeld is dat is niet verstandig.
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 19:27:19 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179452935
Deze TS :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 28 mei 2018 @ 19:29:16 #75
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179452974
Laatste paar reacties niet gelezen maar dit is toch een typische gevalletje "rijdende rechter",

TS, kan jij ook een potje schelden en er goed tegenin gaan? Dan zoekt Meester Visser wellicht jou!

Ps.: Laatst was er ook een soortgelijk akkefietje met buren en een 'schutting' bij de rijdende rechter, kijktip!
  maandag 28 mei 2018 @ 19:32:09 #76
45206 Pietverdriet
pi_179453047
Buurman, die klimop, altijd ellende daarvan, vind je het goed dat ik het weghaal en dan een schutting plaats?
> Ja.
Kom je helpen?
  maandag 28 mei 2018 @ 19:34:16 #77
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179453094
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Buurman, die klimop, altijd ellende daarvan, vind je het goed dat ik het weghaal en dan een schutting plaats?
> Nee
Kom je helpen?..... oh wacht
  maandag 28 mei 2018 @ 19:35:21 #78
45206 Pietverdriet
pi_179453119
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

> nee
Roundup koop
pi_179453187
Ben ik nou de enige die 500¤ peanuts vindt voor een schutting, als je een koopwoning hebt? (van toch minimaal 1,5 ton gok ik zo).

De buren zijn wellicht minder fortuinlijk, dat ze dus huren. Misschien moeten zij wel ieder dubbeltje omdraaien.
٩๏̯͡๏)۶
pi_179453195
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is altijd de schuld van de ander
pi_179453677
Ik snap je redenatie niet, jij wil een nieuwe schutting, of laat je ze ook mee betalen aan een nieuwe auto?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 28 mei 2018 @ 20:02:56 #82
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_179453711
Beetje raar om zonder overleg een schutting te slopen en dan wel willen bespreken als je geld wilt zien...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 28 mei 2018 @ 20:04:00 #83
45206 Pietverdriet
pi_179453734
Zullen we allemaal een:
Aaaah wat gemeen van de buren TS, wat ben jij zielug en natuurlijk heb je gelijk
Doen?
pi_179453782
Ik doe mee:

Aaaah wat gemeen van de buren TS, wat ben jij zielug en natuurlijk heb je gelijk
  maandag 28 mei 2018 @ 20:11:14 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_179453833
quote:
2s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:54 schreef ToT het volgende:
Daarom zeg ik: Frank Visser bellen! :Y
Reid!

En dan verliest 'ie, net als al die eerdere zaken van kleinzerige lui die niet wilden hebben dat de buren iets aan hun schutting zouden hangen.
Ik ga naar huis.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:19:44 #86
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179453966
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Mwah het zou pas sneu zijn als ze op haar eigen grond een schutting zet die ze aan de kant van de buren eerst roze zou schilderen. >:)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:27:05 #87
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179454078
Of gewoon niks plaatsen totdat zij het zat zijn.
pi_179454192
quote:

Bekijk het eens van hun kant. Je hebt een haag welke zonder overleg opeens wordt weggehaald. Hiervoor in de plaats komt een schutting, waarop je geen inspraak hebt hoe deze eruit komt te zien. Toch wordt je gevraagd om de helft te betalen. Mogen ze de helft van de schutting ook meenemen als ze gaan verhuizen? Je had de haag beter kunnen laten staat en hier tegenaan de schutting zetten.

Sowieso hebben huurders een hele andere instelling dan kopers. Het is niet voor niks dat koophuizen in sociale huurwijken goedkoper zijn. Dan zit je naast buren die hun huis wat meer verwaarlozen. Als je een beetje pech hebt hoor je je buren ook dag en nacht omdat ze in hun tuin halve liters zitten te drinken.
pi_179454212
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:19 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mwah het zou pas sneu zijn als ze op haar eigen grond een schutting zet die ze aan de kant van de buren eerst roze zou schilderen. >:)
Een medaille voor dit geweldige idee! :D

Het is natuurlijk achteraf, maar ts kon zijn eigen schutting gewoon tegen de bestaande haag plaatsen ipv die te verwijderen, zelfs na die eerste reactie van de buren.

Maar die roze schutting aan hun kant op zijn grond zou echt zoete 'wraak' zijn _O-

Oh, ts is een zij. Excuses

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2018 20:40:10 ]
pi_179454254
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:17 schreef _Dizzy_ het volgende:
Dag allen,

Zoals TT aangeeft willen onze buren niet meetalen aan een nieuwe schutting.
De oude schutting welke bestond uit een hele dikke klimop haag hebben wij eruit gegooid, elke zomer als er nieuw blad kwam viel hij weer om, en ook steeds naar onze kant.

Dit voorjaar waren we het zat en hebben we hem eruit gesloopt, de haag was 1,5 meter dik en 12 meter lang, dus best een klus, we waren hier veel tijd en geld aan kwijt want alles moest ook nog eens naar de stort.

Nu willen we dus een nieuwe schutting, hier zijn we mee naar de buren gegaan, verder vriendelijke mensen maar ze hebben toen aangegeven pertinent niet mee te willen betalen aan een nieuwe schutting, het totaal plaatje is ongeveer 500 Euro, dit is ons eerste koophuis, dus heel breed hebben we het ook niet, dus het had fijn geweest als ze wilde meewerken....
(EDIT) Wij zijn koop, hun zijn huur, ik had de woningstichting al gebeld, maar die zeggen dat buiten de 2 meter bij de deur het hun een rotzorg is.

Hoe zit het nu met de erfafscheiding? Als we het geheel op onze eigen grond zetten mogen zij er toch niets mee doen, zoals zaken erop spijkeren, bloembakken aanhangen enzo verder?

Als we het exact op de afscheiding zetten dan is het automatisch ook half van de buren, dat zit mij tegen, en vind ik niet eerlijk....

Wat kan ik nu het beste doen?
op eigen grond zetten, kan je zelf kiezen en geen gezeik. De buren hebben dan verder niets in te brengen.
pi_179454291
Afgelopen vrijdag;

Ik; Buurman, ik krijg binnenkort een schutting achter. Wou het je even laten weten ivm je kar die je dan mogelijk moeilijker op je erf krijgt.

Buurman; Goed dat je het zegt, ik ben zelf ook wel toe aan een nieuwe schutting.

Ik; Goh, komt mooi uit. Hier heb je de website, kijk maar even wat je leuk vindt, splitten we de kosten.

Buurman; Prima, ik overleg even met m'n vriendin en dan hoor je het nog wel.

Opgelost, slotje.
Overigens 2 sociale huur bewoners :+
pi_179454342
Oh en als buurman geen nieuwe schutting had gewild had ik gewoon een paar van die goedkope panelen aan mijn kant getimmerd.
  maandag 28 mei 2018 @ 21:05:07 #93
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_179454803
Ik mis in het hele verhaal nog waarom er niet eerst teruggesnoeid is tot zeg 1,50 meter hoogte.
pi_179454831
Wat kan een mens het zich toch moeilijk maken!

Niet meebetalen, nou mooi toch! Kun jij een schutting uitzoeken geheel in je eigen smaak.
pi_179454867
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef Poes. het volgende:
Afgelopen vrijdag;

Ik; Buurman, ik krijg binnenkort een schutting achter. Wou het je even laten weten ivm je kar die je dan mogelijk moeilijker op je erf krijgt.

Buurman; Goed dat je het zegt, ik ben zelf ook wel toe aan een nieuwe schutting.

Ik; Goh, komt mooi uit. Hier heb je de website, kijk maar even wat je leuk vindt, splitten we de kosten.

Buurman; Prima, ik overleg even met m'n vriendin en dan hoor je het nog wel.

Opgelost, slotje.
Overigens 2 sociale huur bewoners :+
Sa dogge wy dat in Fryslân _O_
pi_179455068
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja jong, doch mar normaal, dochst ol gek genoach now :+
pi_179455816
TS, ik zou paaltjes met een draad precies op de grens zetten als officiële afscheiding. Dan kan er over de erfgrens geen twijfel ontstaan als je dan daarnaast op jouw grond de schutting zet.
dag
  maandag 28 mei 2018 @ 22:16:34 #98
267651 Klaploper
pi_179456323
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:50 schreef Peter het volgende:
TS, ik zou paaltjes met een draad precies op de grens zetten als officiële afscheiding. Dan kan er over de erfgrens geen twijfel ontstaan als je dan daarnaast op jouw grond de schutting zet.
Dan mag ze alsnog de buren compenseren voor het zomaar verwijderen van die heg.
pi_179456952
Als je buren verhuizen, mogen ze dan ook de helft van de schutting meenemen?
  maandag 28 mei 2018 @ 22:55:19 #100
261630 marsan
"D'oh!"
pi_179456982
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wss gewoon overal in de rest van Nederland ook hoor. Op een enkele uitzondering na,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')