SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
Misschien
- cafca
- rafeiro
- knokkels
- tailfox
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 27-05-2018 21:37:57 ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mijn pancreatitis is bijna weg en ik kan nu echt bezig gaan met revalideren en herstel
quote:Op zondag 27 mei 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik de post van Muis zag...
Mouse verzoekjes danquote:
Ik pas even, het is momenteel boven de 30 graden in mijn draaihok...quote:Op zondag 27 mei 2018 21:46 schreef knokkels het volgende:
Word ik zo nog opgevolgd door een DJ?
Ik met mijn Muis Memory Trip
Oeh, best warm.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pas even, het is momenteel boven de 30 graden in mijn draaihok...
Avond, ok01quote:
quote:
Ik heb daar aardig wat boekjes van weggelezen en elke keer moet ik daar aan denken als ok01 opduikt...quote:Op zondag 27 mei 2018 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo dan, jeugdsentiment. Nee ik ben niet zó oud maar we hadden dat boek wel
just mequote:
quote:
Oeh cool.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Een house shop op de Zeedijk is naar dit nummer vernoemt:
https://marygowild.nl/
Kan je live draaien en dat wordt dan live uitgezonden...
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo kan je die tekst ook opvatten...
Yep, en met je kanus op de webcam...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh cool.
Maar dan moet je zeker mixen
Ik ga altijd spontaan per ongeluk mixenquote:
Helaas, ze zijn daar niet zo van dat genre...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga altijd spontaan per ongeluk mixen![]()
Dan nog meestal met hardcore
Ik zou het ook niet zomaar in een openbare plek (durven) doen. Op mijn zolderkamerIn mijn woonkamer vind ik het wel okeequote:Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ze zijn daar niet zo van dat genre...
Het verhaal achter dat nummer is ook wel fascinerendquote:Op zondag 27 mei 2018 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Een fastball bij honkbal is vaak wel interessant...
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Meet Her At The Love Parade (Fergie Mix)...
gaat het goed met de nieuwe aanwinstquote:Op zondag 27 mei 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, vuilnis regelen en nog even wat met de kat spelen...
liefquote:Op zondag 27 mei 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alles is nu in diepe slaap.
Gaat prima samen...
tja... Knokkels hè...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels draait nog? De TT is wat verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |