SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
Misschien
- cafca
- rafeiro
- knokkels
- tailfox
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 27-05-2018 21:37:57 ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mijn pancreatitis is bijna weg en ik kan nu echt bezig gaan met revalideren en herstel
quote:Op zondag 27 mei 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik de post van Muis zag...
Mouse verzoekjes danquote:
Ik pas even, het is momenteel boven de 30 graden in mijn draaihok...quote:Op zondag 27 mei 2018 21:46 schreef knokkels het volgende:
Word ik zo nog opgevolgd door een DJ?
Ik met mijn Muis Memory Trip
Oeh, best warm.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pas even, het is momenteel boven de 30 graden in mijn draaihok...
Avond, ok01quote:
quote:
Ik heb daar aardig wat boekjes van weggelezen en elke keer moet ik daar aan denken als ok01 opduikt...quote:Op zondag 27 mei 2018 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo dan, jeugdsentiment. Nee ik ben niet zó oud maar we hadden dat boek wel
just mequote:
quote:
Oeh cool.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Een house shop op de Zeedijk is naar dit nummer vernoemt:
https://marygowild.nl/
Kan je live draaien en dat wordt dan live uitgezonden...
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo kan je die tekst ook opvatten...
Yep, en met je kanus op de webcam...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh cool.
Maar dan moet je zeker mixen
Ik ga altijd spontaan per ongeluk mixenquote:
Helaas, ze zijn daar niet zo van dat genre...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga altijd spontaan per ongeluk mixen![]()
Dan nog meestal met hardcore
Ik zou het ook niet zomaar in een openbare plek (durven) doen. Op mijn zolderkamerIn mijn woonkamer vind ik het wel okeequote:Op zondag 27 mei 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ze zijn daar niet zo van dat genre...
Het verhaal achter dat nummer is ook wel fascinerendquote:Op zondag 27 mei 2018 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Een fastball bij honkbal is vaak wel interessant...
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Meet Her At The Love Parade (Fergie Mix)...
gaat het goed met de nieuwe aanwinstquote:Op zondag 27 mei 2018 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, vuilnis regelen en nog even wat met de kat spelen...
liefquote:Op zondag 27 mei 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alles is nu in diepe slaap.
Gaat prima samen...
tja... Knokkels hè...quote:Op zondag 27 mei 2018 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels draait nog? De TT is wat verwarrend.
Knokkels draait inderdaad nog. Hij was twee minuten off air en toen kwam er net een nieuw topic.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Knokkels draait inderdaad nog. Hij was twee minuten off air en toen kwam er net een nieuw topic.
Ik kan dat rechtbreien!quote:Op zondag 27 mei 2018 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dan wel weer een typische Knokkels-plaat, inderdaad
Dat kun je wel zeggenquote:Op zondag 27 mei 2018 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dan wel weer een typische Knokkels-plaat, inderdaad
quote:
Das lang geleden dat ik dat gegeten hebquote:
Ja, hier ook. Gelukkig wel. Wat een ongedefinieerd spul is dat.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik dat gegeten heb
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de eindtijd van Knokkels maar even aangepast naar 23:10, anders was het slotje tijdens deze monoloog op geweest
quote:
Niet eens 11:11quote:Op zondag 27 mei 2018 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de eindtijd van Knokkels maar even aangepast naar 23:10, anders was het slotje tijdens deze monoloog op geweest
Ach ja, ik vind dat niet erg, dat weet je.. Maar misschien wil iemand anders. Anders kan ik natuurlijk wel doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2018 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Uiteraard kan de eindtijd verder worden aangepast
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon doenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind dat niet erg, dat weet je.. Maar misschien wil iemand anders. Anders kan ik natuurlijk wel doorgaan
En kom gewoon eens in de bewoonde wereld wonen Knokkelsquote:Op zondag 27 mei 2018 23:06 schreef livelink het volgende:
Maar dat gaat vast goed komen met die examens, Knokkels. En je verjaardag kan je altijd nog een keer vieren.
Nou, vooruit dan maarquote:Op zondag 27 mei 2018 23:05 schreef knokkels het volgende:
Ach ja, ik vind dat niet erg, dat weet je.. Maar misschien wil iemand anders. Anders kan ik natuurlijk wel doorgaan
Indeedeequote:Op zondag 27 mei 2018 23:06 schreef livelink het volgende:
Maar dat gaat vast goed komen met die examens, Knokkels. En je verjaardag kan je altijd nog een keer vieren.
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Indeedee
Hopelijk icm een housewarmingparty
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet de eindtijd gewoon door naar 23:45 uur (anders blijft hij bezig)...
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
En kom gewoon eens in de bewoonde wereld wonen Knokkels
Ik zing ook meequote:
Als ze nou de "elder" weghalen en er "aag" voor in de plaats zetten, dan zitten ze al wat centraler.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar dan moet ik zover reizen om naar Den Helder Suns te komen
Ow ja, roosteren ditdatallesquote:Op zondag 27 mei 2018 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zet de eindtijd gewoon door naar 23:45 uur (anders blijft hij bezig)...
Da's alleen weer zo'n end fietsen om even te parkeerbeheren in Den Helderquote:Op zondag 27 mei 2018 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze nou de "elder" weghalen en er "aag" voor in de plaats zetten, dan zitten ze al wat centraler.
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft hier gewoon de cd-single van
Het ergste is dat je het toegeeftquote:Op zondag 27 mei 2018 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Roni Size, Reprazentquote:Op zondag 27 mei 2018 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs moderators worden hier gewoon geband:
Moira.
ONZ / #FREEMOIRA.
als het terecht is dan is het gewoon zoquote:Op zondag 27 mei 2018 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs moderators worden hier gewoon geband:
Moira.
ONZ / #FREEMOIRA.
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed. Dank je wel Knokkels
Trustequote:Op zondag 27 mei 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
Trustenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
Ook trustenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Voor mij ook tijd om te gaan slapen
bedankt voor de chaos Knokkels en welterusten
Slaap lekker livelinkquote:Op zondag 27 mei 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
chaosquote:Op zondag 27 mei 2018 23:25 schreef just me het volgende:
Voor mij ook tijd om te gaan slapen
bedankt voor de chaos Knokkels en welterusten
Prima. Ik ga dan ook afhakenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:26 schreef knokkels het volgende:
Ik begin wat wazig te zien, ik doe nog een minuutje of 10 mee
#SamenHakenquote:
quote:
quote:
Nou ja nu niet meer nodig, ik heb nu al een knapperig randje. Volgende keer parkeerbeheer-verkeer regelen dan maarquote:Op zondag 27 mei 2018 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Toedels knokkels! Slaap lekker en vergeet de zonnebrandspray niet.
Dus ik doe dansjes en ik zwaai met vlaggetjes en je ziet me niet?quote:Op maandag 28 mei 2018 05:57 schreef livelink het volgende:
En ook goedemorgen Oscar. Ik had je niet gezien![]()
Nee, ik heb goed geslapen gelukkig.
* OscarMopperkont is ook wel regelmatig wakker geworden ja.... irritant is datquote:Op maandag 28 mei 2018 05:54 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Oscar en livelink.
Hebben jullie ook zo slecht geslapen?
4 keer wakker geworden.
Tja, ambtenaar hè? Verschil moet er zijn met ons gepeupel.quote:Op maandag 28 mei 2018 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben vandaag vrijAlleen even 2 uurtjes thuis werken...
quote:Op maandag 28 mei 2018 07:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, ambtenaar hè? Verschil moet er zijn met ons gepeupel.
quote:Op maandag 28 mei 2018 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
* just me heeft goed geslapen
geen last van muggen gehad
en uiteraard niet werken vandaag
Goedemorgen.quote:Op maandag 28 mei 2018 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
* just me heeft goed geslapen
geen last van muggen gehad
en uiteraard niet werken vandaag
Nee joh, die had geprobeerd bij ToT nog een plekje te vinden om te steken maar dat is niet gelukt en kwam boos bij jou klagen!quote:Op maandag 28 mei 2018 08:47 schreef knokkels het volgende:
Good morning boyz n gurlz![]()
Ik had wel een mug in mijn slaapkamer, maar die durfde mij blijkbaar niet te steken ofzo. Bleef heel zielig in een hoekje zoemen
Kreeg ie ineens een stopteken. Da's nou effe balen zegquote:Op maandag 28 mei 2018 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, die had geprobeerd bij ToT nog een plekje te vinden om te steken maar dat is niet gelukt en kwam boos bij jou klagen!
quote:Op maandag 28 mei 2018 08:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kreeg ie ineens een stopteken. Da's nou effe balen zeg
Ik was idd weer gaan slapen.quote:Op maandag 28 mei 2018 05:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Ik hoop dat jij inmiddels weer slaapt, ToT. Ik kan ook wakker worden van muggenbulten en me er zelfs lichtelijk beroerd van voelen. Dus ik snap hoe je je voelde.
Beetje tandpasta op de muggenbulten smerenquote:Op maandag 28 mei 2018 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was idd weer gaan slapen.
Pfff linker pols goed opgezwollen, de rechter hand in mindere mate.
De benen jeuken ook aardig.
Minty freshquote:Op maandag 28 mei 2018 09:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje tandpasta op de muggenbulten smeren
antihistamine nemen en prikweg erop smerenquote:Op maandag 28 mei 2018 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was idd weer gaan slapen.
Pfff linker pols goed opgezwollen, de rechter hand in mindere mate.
De benen jeuken ook aardig.
Dan kan ik beter een bad met tandpasta nemen; ik ben echt fakking lek geprikt!quote:Op maandag 28 mei 2018 09:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje tandpasta op de muggenbulten smeren
Antihistamine, da's wel een goeie. Dat heb ik ook wel eens eerder gehoord. Misschien vandaag maar ff halen dan.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
antihistamine nemen en prikweg erop smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |