Is er iets gezegd over de weersverwachting voor de rest van de avond?quote:
Alle partijen zijn al naar morgen gegaan.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er iets gezegd over de weersverwachting voor de rest van de avond?
Dank je wel. Staat er ergens al een OOP? OP de RG-site kom ik alleen die van gister en vandaag tegen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle partijen zijn al naar morgen gegaan.
Richèl 2e partij op Suzanne Lenglen morgen en Kieks 3e partij op Court 7, na twee mannenpartijen. Dat zal dus wel pas na 15.00 worden.
Dan kijk je niet goedquote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Staat er ergens al een OOP? OP de RG-site kom ik alleen die van gister en vandaag tegen.
je bent teleurgesteld en je bent een Nadal fanquote:Op maandag 28 mei 2018 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Vervolgens Mariëtte Pakker is het in het voordeel van Nadal dat het nu regent en dat de ballen zwaarder worden en de baan trager.
Ja, net stond het er nog niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed
https://www.rolandgarros.(...)ay=20180529&type=ALL
Hoe bedoel je? Ik bedoel dat het nergens op slaat wat ze zegt. Nadal wil dat het zonnig is en dat de ballen droog zijn, want dan komt die topspin beter door.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent teleurgesteld en je bent een Nadal fan
quote:Op maandag 28 mei 2018 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik bedoel dat het nergens op slaat wat ze zegt. Nadal wil dat het zonnig is en dat de ballen droog zijn, want dan komt die topspin beter door.
Wat bedoel je dan? Ik snap het niet.quote:
als ipquote:Op maandag 28 mei 2018 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ik snap het niet.
Wat is dat?quote:
Ja, moet je gewoon van genieten.quote:
niet gezienquote:
Hij ziet er altijd uit alsof hij is vergeten zijn kunstgebit in te doen.quote:
lolquote:
Tot het droog isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Federer-fan het volgende:
Weer regen zie ik op de app. Is er iets gezegd over hoe lang het gaat duren?
Zijn inmiddels weer los.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Federer-fan het volgende:
Weer regen zie ik op de app. Is er iets gezegd over hoe lang het gaat duren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:34 schreef Sked het volgende:
Wat hoop ik dat die Achterhoekse pot Sharapova (![]()
) eruit knikkert
Dank je wel.quote:
Zullen wel wachten op Nadal.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport haalt wel het maximale uit die twee zenders zeg. Gaan ze op Eurosport en Euosport 2 allebei Sharapova-Hogenkamp uitzenden.
Ja, vind het alleen zo gaar dat ze dan op Eurosport 2 niet een andere partij uitzenden.quote:
Dat is wel heel matig ja. En de Belg zendt Bemelfrans uit. Gelukkig is dit potje snel klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind het alleen zo gaar dat ze dan op Eurosport 2 niet een andere partij uitzenden.
Ook raar trouwens dat ze op Eurosport en Eurosport 2 Sharapova-Hogenkamp uitzenden met verschillende Nederlands commentaar.![]()
Nadal-Bolelli is gewoon al begonnen. Slaat toch nergens op dit.![]()
Echt heel triest. Vraag me af of ze daar zitten te slapen of iets dergelijks. En de NOS heeft de rechten natuurlijk niet meer. Ben nu maar op sportlemon.tv aan het kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel heel matig ja. En de Belg zendt Bemelfrans uit.
Da's wel handig voor het geval Eurosport 1 het niet doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport haalt wel het maximale uit die twee zenders zeg. Gaan ze op Eurosport en Euosport 2 allebei Sharapova-Hogenkamp uitzenden.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Da's wel handig voor het geval Eurosport 1 het niet doet.
Op welke zender kijk jij of kijk je ook via een stream?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:05 schreef Norrage het volgende:
Rome Dejavu. Rafa na regenonderbreking in paar minuten weer terug in de set....
Mevrouw maxi-mus vroeg ook al wat ik aan het kijken was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:13 schreef EP3 het volgende:
Ik dacht even dat het oorlog was, maar het is gewoon Sharapova die n balletje slaat.
'We nemen het mee naar achter'.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een berichtje gestuurd naar Eurosport. Hopelijk schrikken ze er wakker door.
Vind het wel een dieptepunt hoor dit. Waar slaat het op om zo'n wedstrijd op beide zenders uit te zenden.quote:
Technische problemen misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het wel een dieptepunt hoor dit. Waar slaat het op om zo'n wedstrijd op beide zenders uit te zenden.
Kan, maar laat ze dan even iets zeggen. Dan zou ik er nog wel begrip voor hebben.quote:
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal wel weer komen omdat Europsport 1 nationaal geregeld is. En Eurosport 2 kiezen ze internationaal. Krijg je dus op Eurosport 1 de Nederlandse tennister en op 2 de internationale keuze voor Sharapova....
Oké, maar bizar toch dat op Eurosport 1 Kristie Boogert commentaar geeft en op Eurosport 2 John van Lottum?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal wel weer komen omdat Europsport 1 nationaal geregeld is. En Eurosport 2 kiezen ze internationaal. Krijg je dus op Eurosport 1 de Nederlandse tennister en op 2 de internationale keuze voor Sharapova....
Oké dat is wel vreemd ja. Wellicht weten ze van elkaar niet wat ze doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar bizar toch dat op Eurosport 1 Kristie Boogert commentaar geeft en op Eurosport 2 John van Lottum?
Maar dan nog kun je toch beter een enigszins spannende partij van Nadal uitzenden dan een tot voor kort halve walkover van Sharapova?quote:
Dat zou wel mijn keuze zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je toch beter een enigszins spannende partij van Nadal uitzenden dan een tot voor kort halve walkover van Sharapova?
Grappig dat je dit zegt. Stukje uit de Bijbel over de redactie van Eurosport dat ik nooit ben vergeten: "Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen."quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:29 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Oké dat is wel vreemd ja. Wellicht weten ze van elkaar niet wat ze doen. Maar bij de Olympische spelen was dit wel de verklaring die ze gaven. John zal wel meeswitchen met alle wedstrijden van kanaal 2.
Ik zou me bijvoorbeeld wel iets kunnen voorstellen als ze een spannende partij op een buitenbaan (iets van Fognini-Kohlschreiber) zouden uitzenden in plaats van een walkover van Nadal. Maar dit dus niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou wel mijn keuze zijn inderdaad.
De verklaring daarvoor zal dan wel zijn dan op de internationale Europsport 1 wel is gekozen voor Nadal. In Nederland wordt er dan alleen voor gekozen om iets anders op dat kanaal uit te zenden. Dus zo krijg je in feite Nederlanders op Eurosport 1 en de tweede keuze op Eurosport 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je toch beter een enigszins spannende partij van Nadal uitzenden dan een tot voor kort halve walkover van Sharapova?
Ja, klinkt logisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
De verklaring daarvoor zal dan wel zijn dan op de internationale Europsport 1 wel is gekozen voor Nadal. In Nederland wordt er dan alleen voor gekozen om iets anders op dat kanaal uit te zenden. Dus zo krijg je in feite Nederlanders op Eurosport 1 en de tweede keuze op Eurosport 2.
Wow, knap!quote:
Zou het andersom kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:51 schreef Max23 het volgende:
Muguruza is 32 en 8 jaar jonger dan Kuznetsova, aldus de NOS Teletekst
Dat is het effect als je het spel van sjarapova van zo dichtbij moet bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Sharapova al flink gejankt van tevoren? Ze lijkt twee van die mascarasporen over d'r gezicht te hebben
Kijk daar ook nu.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk nu op Unibet. Daar heb je gewoon scherp beeld, zij het niet heel groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |