Dat valt me nog mee; ik lijk wel een gesmolten wassenbeeld, met touwhaar zonder volume.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie er trouwens zo uit met dit weer:
[ afbeelding ]
Ook best vaak zonder dit weer, trouwens.
Nooit gezien, jammer genoeg ben ik nu veel te laatquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:14 schreef Greys het volgende:
The Proposal is op tv.
En ik kijk wéér.
Voor de vierde keer ofzo.
En ik geniet wéér.
Ik ben een treurig geval
Ooit móet je hem kijken Pi! Hij is zo leukquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gezien, jammer genoeg ben ik nu veel te laat
Great British Bake off. Ook te laat ingeschakeld.
Ik zet hem op mijn lijstje!quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit móet je hem kijken Pi! Hij is zo leukAlleen de bloopers zijn al leuk. Zie onder. OH EN BETTY WHITE
![]()
![]()
Een van mijn lievelings wbt romantische filmsquote:
Great British Bake Offquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit gezien, jammer genoeg ben ik nu veel te laat
Great British Bake off. Ook te laat ingeschakeld.
Dat is inderdaad een mooie film. Heeeel lang geleden een keer gezien, maar mooi hoe op het einde zoiets dan toch ineens helemaal in elkaar valt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een van mijn lievelings wbt romantische films
Ja, dat heb ik ook bij veel films!quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
The Proposal is zo'n film waar ik zoveel stukjes van heb meegekregen via tv uitzendingen dat ik praktisch elke scene wel gezien heb, maar toch heb ik het nooit achter elkaar gekeken.
Doen ze het zó goed?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden ze beter ook Sandra Bullock op kunnen stellen
Die film is briljant.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:14 schreef Greys het volgende:
The Proposal is op tv.
En ik kijk wéér.
Voor de vierde keer ofzo.
En ik geniet wéér.
Ik ben een treurig geval
Oh, daarom had ik zo'n moeite met teruglezen, het licht was uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, verkeerde moment uitgekozen weer...
*Licht maar uit doet *klik*
Goedemorgen! Maar hoe kun je hier posten als er geen WiFi is?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:17 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen vanuit een geweldig leuke Ierse cottage aan zee maar wel zonder WiFi dus daaaaag internetdata.![]()
Wel klaarwakker nu om 6 uur en dan ga je aan rare dingen denken zoals wist je dat het vandaag pas een maand geleden is dat de eerste krumprepetities waren?Maar echt het voelt alsof dat minstens drie maanden geleden is gebeurd.
3/4G databundelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen! Maar hoe kun je hier posten als er geen WiFi is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |