Ik mis soms een dipsausje die was groen en verdomd lekker (ik mengde dat met een deel yogurt)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en mayo aanroeren met een zakje dipsauspoeder, want chips alleen was nog niet vet genoeg.
Ik weet welke je bedoelt.. maar dat is ook allesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis soms een dipsausje die was groen en verdomd lekker (ik mengde dat met een deel yogurt)
Ik denk dat het deze isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.. maar dat is ook alles
Oh, die had ik ook, als die reed kwam er een rood stukje plastic in en uit de uitlaatquote:
Holy shit wat was dat ook alweer?quote:
Rolykit, kon je dingen in opbergen en oprollenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Holy shit wat was dat ook alweer?![]()
Laatstr keer dat ik aan dat ding dacht was ik acht jaar oud ofzo
En was een kutding. Beetje de eerste van TV promotie shitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Rolykit, kon je dingen in opbergen en oprollen
Heb ik ook nog gehad, wat een bud apparaat was dat...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Rolykit, kon je dingen in opbergen en oprollen
Wij hadden er geenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En was een kutding. Beetje de eerste van TV promotie shit
Mijn vader wel die nooit klusjes deedquote:
Dit komt me ook vaag bekend voor. Iets met prikken in papier, maar waarom?quote:
Prikkaarten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit komt me ook vaag bekend voor. Iets met prikken in papier, maar waarom?
Ik ga het ergens op de kop tikken, mijn dochter van 3 vind dat geweldig, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En was een kutding. Beetje de eerste van TV promotie shit
Ja maar wat was het nut?quote:
Voor legoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ga het ergens op de kop tikken, mijn dochter van 3 vind dat geweldig, weet ik zeker.
Oh okquote:
Het was ook bezigheidstherapie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |