Hierquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:15 schreef chufi het volgende:
Denk dat deze nog wel ergens bij iemand in de keuken staat
[ afbeelding ]
Die had ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jullie had ik het idd verwacht.
Mijn LP's staan nog steeds in dit soort plastic rekken
[ afbeelding ]
Troep van brabantia zeker?quote:Op zondag 27 mei 2018 16:23 schreef AchJa het volgende:
En dit mocht natuurlijk niet ontbreken in de keuken:
[ afbeelding ]
Verkeerde qoutequote:
Even griekse yoghurt kopen, beetje mixen met wat cayennepeper / basilicum of ander spul in zakjes en je hebt de perfecte dipsaus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis soms een dipsausje die was groen en verdomd lekker (ik mengde dat met een deel yogurt)
Met chipsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Even griekse yoghurt kopen, beetje mixen met wat cayennepeper / basilicum of ander spul in zakjes en je hebt de perfecte dipsaus.
Veel troep is blijven hangenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben 34 en herken zo gruwelijk veel dingen
oh nee! niet nog een user voor 40 plus, dat kan ik niet handelen, we hebben er al 5quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben 34 en herken zo gruwelijk veel dingen
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
oh nee! niet nog een user voor 40 plus, dat kan ik niet handelen, we hebben er al 5
sas is al heel lang 28quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat heet tolerantie. Alleen 40 plus kent dat, wie dat niet kent is jonger. Hoe jong ben jij?
Muahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
oh nee! niet nog een user voor 40 plus, dat kan ik niet handelen, we hebben er al 5
Pas op met wat je zegt, sas is 28 las ik net en volgens mij lust ze jou rauw ofzo.quote:
Ja en dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, sas is 28 las ik net en volgens mij lust ze jou rauw ofzo.
Heel simpel je wordt door haar gekortwiekt.quote:
Ik heb al kort haar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel simpel je wordt door haar gekortwiekt.
die kan je nog steeds kopen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:15 schreef chufi het volgende:
Denk dat deze nog wel ergens bij iemand in de keuken staat
[ afbeelding ]
Dat kun je met wel meerdere dingen... meestal ietsjes gemodificeerd door de jarenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
die kan je nog steeds kopen hoor
vanmorgen nog gebruiktquote:
Vast niet. Maar de sju stond er nog wel in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |