preciesquote:Op zondag 27 mei 2018 09:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max één geluk heeft, en dat is dat die gewoon snel is.
Als Max geen fouten maakt, is die sneller dan ric.
Hierdoor zal die nog het voordeel van de twijfel krijgen bij Red Bull.
Maar ben het wel met je eens, er komt een moment dat ze er klaar mee zijn en verder gaan kijken.
Misschien een coureur die minder snel is, maar stabieler rijd en daardoor wel de punten pakt.
Werner Budding nam een Vlog op: https://twitter.com/wernerbudding/status/1000640484145074176?s=21quote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:27 schreef Geralt het volgende:
Op de terugweg van het ziekenhuis vanmiddag eerst een auto pal voor mn neus over de kop op de snelweg en daarna werd ik ingehaald door een Porsche GT2RS met Monegask's kenteken.
WTF doet zo een auto in Limburg als er F1 is waar je vandaan komt???
Balen dat Max zn auto niet klaar was
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Max wordt helemaal gek als hij op de laatsteplek rijdt
dat zou inderdaad een wonder zijnquote:Op zondag 27 mei 2018 10:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
Al zou het wel echt een goede comeback zijn als ie vandaag nog door een wonder of pure skills op het podium komt.
whisful thinkingquote:Op zondag 27 mei 2018 10:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
Al zou het wel echt een goede comeback zijn als ie vandaag nog door een wonder of pure skills op het podium komt.
Dat sowieso, blijf een beetje fanboy.quote:
z'n auto heel houden is al heel watquote:Op zondag 27 mei 2018 10:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat sowieso, blijf een beetje fanboy.
Maar denk het belangrijker is dat die de race uitrijdt en in de punten komt. Anders word het gezellig na de race
Gaat niet gebeuren. Gewoon netjes de race uitrijden.. plek ergens tussen 5 en 8 is het meest realistische imo.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
bij de start gaat hij 8 man voorbij, maar max is max en wilt er minimaal 9 pakken. nummer 9 is echter stroll en daar boort hij hem door de auto heenquote:Op zondag 27 mei 2018 09:45 schreef Nober het volgende:
Denk eerder dat Max crasht en dat Horner hem vervolgens direct via team radio verteld dat ie ontslagen is.
Zoiets zie ik wel gebeuren ja.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
bij de start gaat hij 8 man voorbij, maar max is max en wilt er minimaal 9 pakken. nummer 9 is echter stroll en daar boort hij hem door de auto heen
Het is toch ook niet zo dat Red Bull hem nu volledig aan het afbranden is?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:11 schreef daNpy het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze bij Red Bull (nog) niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Zijn ze vorig jaar alweer vergeten? Natuurlijk, want dit jaar ligt het niet aan die brakke kar of hun strategie waarmee Max op kansrijke posities uitviel
Ik hoor het Horner nog zeggen "Het is zuur, maar Max wordt hier sterker van en blablablablabla"Waar is die Horner nu?
Dit jaar heeft Max wat incidenten gehad, waarvan ik niet per sé vind dat ze allemaal aan Max liggen. Dat Daniel hem achterin bij iemand schuift was een kwestie van tijd, jammer dat het Max was. Helaas wordt met alle incidenten dit jaar snel naar Max gewezen, omdat hij overal bij betrokken is. Men vind dat hij hier nog van moet leren, maar is vergeten dat dat vorig jaar niet kon, want toen was hij al van de baan geragd of zaten de bougies niet goed vast
Ik hoop dat Max snel het tij kan keren, al heb je niet alles zelf in de hand. Hij doet niet mee voor spek en bonen, dat zit niet in hem. De race in Brazilie 2016 zegt meer dan genoeg over Max, toen hij in de regen 3x het hele veld in moest halen (mede door domme beslissingen van het team).
Dit dus...quote:Op zondag 27 mei 2018 10:11 schreef daNpy het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze bij Red Bull (nog) niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Zijn ze vorig jaar alweer vergeten? Natuurlijk, want dit jaar ligt het niet aan die brakke kar of hun strategie waarmee Max op kansrijke posities uitviel
Ik hoor het Horner nog zeggen "Het is zuur, maar Max wordt hier sterker van en blablablablabla"Waar is die Horner nu?
Dit jaar heeft Max wat incidenten gehad, waarvan ik niet per sé vind dat ze allemaal aan Max liggen. Dat Daniel hem achterin bij iemand schuift was een kwestie van tijd, jammer dat het Max was. Helaas wordt met alle incidenten dit jaar snel naar Max gewezen, omdat hij overal bij betrokken is. Men vind dat hij hier nog van moet leren, maar is vergeten dat dat vorig jaar niet kon, want toen was hij al van de baan geragd of zaten de bougies niet goed vast
Ik hoop dat Max snel het tij kan keren, al heb je niet alles zelf in de hand. Hij doet niet mee voor spek en bonen, dat zit niet in hem. De race in Brazilie 2016 zegt meer dan genoeg over Max, toen hij in de regen 3x het hele veld in moest halen (mede door domme beslissingen van het team).
Afbranden niet (dat doet de (social)media al), maar een beetje meer support zou oke zijn.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo dat Red Bull hem nu volledig aan het afbranden is?
Horner kan moeilijk zeggen dat Max het tot nu toe fantastisch doet dit seizoen.
WK gaat ie nooit worden. RB valt nog steeds uit én is te traag op banen met lange rechte stukken en Max is op pure racepace snellerquote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Tarado het volgende:
Ric zit er wel lekker bij zo, die kunnen ze eigenlijk niet laten gaan dus hij zal een aardig contract voorgeschoteld krijgen
Wie van de twee staat er precies hoger in het kampioenschap?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
WK gaat ie nooit worden. RB valt nog steeds uit én is te traag op banen met lange rechte stukken en Max is op pure racepace sneller
Vorig jaar telt niet in de Formule 1.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:11 schreef daNpy het volgende:
kost RB dan een flinke duit, net een nieuw contractquote:Op zondag 27 mei 2018 09:45 schreef Nober het volgende:
Denk eerder dat Max crasht en dat Horner hem vervolgens direct via team radio verteld dat ie ontslagen is.
Vettel en Hamiltonquote:Op zondag 27 mei 2018 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie van de twee staat er precies hoger in het kampioenschap?
Eens, maar als het aan de auto ligt moet je geduld hebben, als het al dan niet aan de bestuurder ligt hoort kritiek erbij. Noted.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorig jaar telt niet in de Formule 1.
Max heeft gewoon een dramaseizoen en maakt steeds fouten omdat hij te gretig is. Om wereldkampioen te worden moet je dat afleren of toevallig het gelukt te hebben een extreem veel snellere wagen te hebben dan de rest van het veld, zoals Hamilton dat jaren heeft gehad. Dan is het namelijk veel eenvoudiger om rustig de punten naar je toe te laten komen.
Kritiek hoort erbij. Zeker op topniveau.
RB heeft sowieso fors geïnvesteerd in hem. Nou moet je ook altijd uitkijken voor de sunken cost fallacy, maar er moet nog wel wat meer gebeuren voordat RB echt serieus het contract van Verstappen gaat herevalueren. Die zien ook gewoon nog steeds dat die jongen ondanks zijn fouten van het moment gewoon een potentiële wereldkampioen is.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kost RB dan een flinke duit, net een nieuw contract
een potentiële wereldkampioen ben je alleen als je in een Ferrari of een Mercedes rijdt...quote:Op zondag 27 mei 2018 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
RB heeft sowieso fors geïnvesteerd in hem. Nou moet je ook altijd uitkijken voor de sunken cost fallacy, maar er moet nog wel wat meer gebeuren voordat RB echt serieus het contract van Verstappen gaat herevalueren. Die zien ook gewoon nog steeds dat die jongen ondanks zijn fouten van het moment gewoon een potentiële wereldkampioen is.
Het is inderdaad niet alsof Red Bull de laatste tien jaar nog een keer een kampioenschap heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een potentiële wereldkampioen ben je alleen als je in een Ferrari of een Mercedes rijdt...
Toen het aan de auto (motor) lag kwam er ook bakken met kritiek vanuit RB richting Renault.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens, maar als het aan de auto ligt moet je geduld hebben, als het al dan niet aan de bestuurder ligt hoort kritiek erbij. Noted.
De betekenis van potentieel is gewijzigd?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een potentiële wereldkampioen ben je alleen als je in een Ferrari of een Mercedes rijdt...
Het is namelijk ook niet zo dat Mclaren of Redbull ooit wat gedaan hebben op dat gebied.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja de roze bril moet af. dat zal bij Ziggo vanwege afspraken niet gaan.
is het dan een idee om zijn naam te wijzigen van Max naar Medium.
Selectief geheugen heb je.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:11 schreef daNpy het volgende:
En toch heeft hij al jaren minder punten dan ricgod.quote:Op zondag 27 mei 2018 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
WK gaat ie nooit worden. RB valt nog steeds uit én is te traag op banen met lange rechte stukken en Max is op pure racepace sneller
Ik denk dat dit nog veruit het beste idee is van alles wat hier gepost isquote:Op zondag 27 mei 2018 09:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Klinkt gek Maar misschien moet Max in navolging van grosjean gewoon eens naar een sport psychologe. Hij hoeft zich niet te bewijzen. In ieder geval niet door altijd maar bloed of bloemen te denken.
Marko heeft destijds bij de overstap van Max van Toro naar RB gezegt dat hij beslissingen neemt over de coureurs in overleg met RedBull baas Dietrich Mateschitz. Horner heeft hierin slechts een adviserende rol.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kost RB dan een flinke duit, net een nieuw contract
Denk het wel jaquote:Op zondag 27 mei 2018 11:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen het aan de auto (motor) lag kwam er ook bakken met kritiek vanuit RB richting Renault.
Bij RB klagen ze gewoon graag in de pers. Of dat constructief is, is een tweede. Maar het levert aandacht op. Misschien dat ze daarmee ook meer blikjes met die bocht kunnen verkopen?
BEn niet de enige met een selectief geheugen zie ik.quote:Op zondag 27 mei 2018 11:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En toch heeft hij al jaren minder punten dan ricgod.
Reageren op RubenSosa...quote:Op zondag 27 mei 2018 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
BEn niet de enige met een selectief geheugen zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |