yepquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wordt die op het gewone kanaal uitgezonden ja?
Toch ben ik blij dat Max niet de Indy500 rijdt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
yep
14:00 LIVE Formule 1 GP van Monaco Race
17:59 LIVE Indycar: Indianapolis 500
extra zuur dat het soms wel goed gaat maar bij max telkens net nietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
Zin in!
Mooi shot..Bottas die de vangrail schampt
[ afbeelding ]
Hartley er tegenaan
[ afbeelding ]
twitter:grandprixradio twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 22:55:19Red Bull-topman Marko wil na Monaco gesprek met Verstappen https://t.co/cOKRlwsfOs reageer retweet
Logisch dat hij een gesprekje wil. Ook heel verstandig dit pas volgende week te doen.quote:Op zondag 27 mei 2018 02:53 schreef Gehrman het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 22:55:19Red Bull-topman Marko wil na Monaco gesprek met Verstappen https://t.co/cOKRlwsfOs reageer retweet
F1 om 15:10uur toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
yep
14:00 LIVE Formule 1 GP van Monaco Race
17:59 LIVE Indycar: Indianapolis 500
Je wilt de fantastische 70 minuten voorbeschouwing door Kamplul toch niet missen?quote:
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten?quote:Op zondag 27 mei 2018 07:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je wilt de fantastische 70 minuten voorbeschouwing door Kamplul toch niet missen?
Hoe ik die onzin verzin???quote:
Witte L bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2018 09:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even Kijken of het makkelijk is om zo'n Botsauto bumper om zijn auto te zetten met The Gimp
En een blauwe L erop
Ik denk dat Max één geluk heeft, en dat is dat die gewoon snel is.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ik die onzin verzin???
omdat ik kennis van zaken heb hoe de wereld werkt...
wat denk jij joh gozer dat het een playmobiel spelletjes is ofzo?
Verstappen presteert gewoon ondermaats
En we hebben het over een sport die Redbull een paar 100 miljoen euro kost...
Keiharde feit is dat Verstappen heel veel belachelijke fouten maakt
En dat wordt allemaal geanaliseerd bij Redbull
Dus gaan ze zich misschien afvragen of het misschien niet beter zou zijn om een stabiele rijder in hun auto te stoppen die wedstrijden wil uitrijden......en niet als een debiel wil inhalen....
Ok, ik had m'n reactie toch al weer ge-backspaced. Het heeft toch geen zin.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:37 schreef zoem het volgende:
Het geroep dat Max maar moet wieberen of degraderen eindigt dan ook meteen hier. Aan deze speculatie en luchtfietserij heeft niemand wat, behalve dat het weer een verhitte discussie wordt.
Vraag me ook af wat nu de beste strategie is. Starten op Hypers, snel pitten en naar Ultra's, hopen op een SC daarna?quote:Op zondag 27 mei 2018 09:40 schreef Benoves het volgende:
Denken jullie dat het realistisch is meteen na de start te pitten en dan zoveel
Mogelijk passeren bij de eerste wissels of sc? Hij zal toch zo weer naar de achterste toe rijden.
Voor die speculaties zorgt RB toch zelf door een gesprek met max aan te willen gaanquote:Op zondag 27 mei 2018 09:37 schreef zoem het volgende:
Het geroep dat Max maar moet wieberen of degraderen eindigt dan ook meteen hier. Aan deze speculatie en luchtfietserij heeft niemand wat, behalve dat het weer een verhitte discussie wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |