Leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:56 schreef ato het volgende:
Nog over OG3NE, inderdaad sai nummer en inderdaad zonde van zoveel talent.
Ik vind nog steeds hun Ed Sheeran cover het leukst (met dat echoing, of hoe het ook heet).
Vandaag sinds een lange tijd gebarbecued. Heerlijk en gezellig.
Morgen Central park, ik zie en hoor eindelijk Anouk een keer live![]()
Ja, ook Kensington, Blaudzun, Wulf, Haevn..quote:
Oooh, tof zegquote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, ook Kensington, Blaudzun, Wulf, Haevn..
Wel een hele dag, t/m 22.30 uur.
Oh gaaf. Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja, ook Kensington, Blaudzun, Wulf, Haevn..
Wel een hele dag, t/m 22.30 uur.
Vind het niet briljant, maar ook wel een prima liedje ja. Radioliedje.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:11 schreef Nexum het volgende:
Oh, ik vind OG3NE's nieuwe single eigenlijk best wel leuk.![]()
Geeft me een beetje Destiny's Child 'Emotions' mixed met zomerse invloeden voor een lekker rustig zomerhitje dat je op Pinkpop zou horen.
Hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:26 schreef ato het volgende:
Dank jullie wel, zondag naar het strand. Rot leven heb ik
Geniet er maar lekker vanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:26 schreef ato het volgende:
Dat is toch niks om "quote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:11 schreef Nexum het volgende:
Oh, ik vind OG3NE's nieuwe single eigenlijk best wel leuk.![]()
POHH, jaloers. Moet morgen de hele dag werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:26 schreef ato het volgende:
Veel plezier alvast beide dagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 23:26 schreef ato het volgende:
Ik heb net met een paar vriendinnen twee ovenschalen vol nacho's weggewerkt en nu heb ik verdoriequote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en dan een lekker zoet koud stukje ananas erbij. The Cee touch.
Oh water loopt me nu in de mondquote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net met een paar vriendinnen twee ovenschalen vol nacho's weggewerkt en nu heb ik verdorie
wéér honger.
At home, in a zolderroom. Where else?quote:
Ah Rozjeeee, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
At home, in a zolderroom. Where else?
I am nothing if not reliable.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ah Rozjeeee, ik wist dat ik op je kon rekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef grazz het volgende:
Utrecht was weer gezellig. Wat een warmte ook vandaag, heerlijk lopen zweten. Naar Five Guys geweest. Goede service, lekker snel en veel ook, maar dat mag ook wel voor dat geld. Geloof dat ik een nieuwe favo fastfoodketen heb in NL. Gaat er iemand morgen nog naar Utrecht?Baskin Robbins (Amerikaans ijssalon) vond ik wat minder. Of nouja, de smaken die ik had: suikerspin
en iets met kokos en pecannoten. Gatverdamme. Daar houd ik helemaal niet van, maar blijkbaar niet goed gelezen.
Voor de mensen die iets persoonlijks willen lezen: (en anders, sla vooral over)
Reactie op je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:41 schreef grazz het volgende:
Utrecht was weer gezellig. Wat een warmte ook vandaag, heerlijk lopen zweten. Naar Five Guys geweest. Goede service, lekker snel en veel ook, maar dat mag ook wel voor dat geld. Geloof dat ik een nieuwe favo fastfoodketen heb in NL. Gaat er iemand morgen nog naar Utrecht?Baskin Robbins (Amerikaans ijssalon) vond ik wat minder. Of nouja, de smaken die ik had: suikerspin
en iets met kokos en pecannoten. Gatverdamme. Daar houd ik helemaal niet van, maar blijkbaar niet goed gelezen.
Voor de mensen die iets persoonlijks willen lezen: (en anders, sla vooral over)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |