Ja, Arrow doet er om een of andere vage reden langer over om op Netflix beschikbaar te komen. Moet nu ook tot morgen wachten tot ik verder kan met de crossoverquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:59 schreef Vinture het volgende:
Eerste aflevering van elseworlds gezien en vond het best leuk
Jammer dat de 2de nog niet op netflix staat en se 3de al wel
Hebben we wel overwogen, maar de kinderen wilden toch alvast beginnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:15 schreef Breuls het volgende:
Ik had al bedacht dat ik gewoon sowieso pas morgen begin met de crossover. Dan kijk ik ze morgenavond achter elkaar, als een film.
Lang leve streamen via Kodi.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, Arrow doet er om een of andere vage reden langer over om op Netflix beschikbaar te komen. Moet nu ook tot morgen wachten tot ik verder kan met de crossover
Ik heb de afleveringen wel, gewoon via usenet, maar de voorkeur gaat uit naar ondertiteling en die is er nog niet. Dus wachten we een dagje. Ik kijk niets rechtstreeks via netflix, maar alles via Kodi. Netflixseries 'neem ik op' met Playon of komen via sickbeard/usenet binnen. Meestal met alle ondertitels erin en anders kan ik die via een browserplugin voor Netflix met een druk op de knop voor een hele serie in één keer binnenhalen van Netflix af.quote:
Heb gewoon met ondertiteling gekeken hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb de afleveringen wel, gewoon via usenet, maar de voorkeur gaat uit naar ondertiteling en die is er nog niet. Dus wachten we een dagje. Ik kijk niets rechtstreeks via netflix, maar alles via Kodi. Netflixseries 'neem ik op' met Playon of komen via sickbeard/usenet binnen. Meestal met alle ondertitels erin en anders kan ik die via een browserplugin voor Netflix met een druk op de knop voor een hele serie in één keer binnenhalen van Netflix af.
Maar daar gaat het hier even niet om
Arrow s07e09?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:31 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb gewoon met ondertiteling gekeken hoor.
Engelse sub. Heb Nederlandse en anders Engels.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Arrow s07e09?
Ik zie die NL subs nergens terug... Maakt verder ook niet uit, ik kijk morgen verder, maar er worden voor de DC series eigenlijk geen custom subs meer gemaakt omdat die toch binnen een paar dagen (hooguit) via Netflix te krijgen zijn.
Ok thnx. Heb nooit Arrow gekeken, alleen de crossovers. Ben nu maar eens begonnen aan Arrow. Zit net in S1E5. Dus heb nog ff te gaanquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:11 schreef DoomCow het volgende:
Ja, half januari zijn ze weer terug (Flash 16, Supergirl 21, Arrow 22). Legends pas in April
Wel over de strips, in TTK: TTK / DC Comics #4 | The new topic risesquote:Op zondag 23 december 2018 12:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Is er ook een algemeen DC topic? Kan m niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:26 schreef amp25 het volgende:
het is weer begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]Is dat een aanname of heb ik iets gemist deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Is geen aanname dat zit in de aflevering.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:27 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Is dat een aanname of heb ik iets gemist deze aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ook, hoe zit dat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ah dat zal ik dan wel gemist hebben
Vooral seizoen 1 en 2 waren top. Daarna zakte het al flink in imho.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:58 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind dat gedoe met die voorwerpen die nu krachten veroorzaken wel erg slap verzonnen en Nora is ook vooral een irritant character. Nu is dit nooit de top serie geweest maar naar mijn mening heeft de kwaliteit een duikvlucht genomen dit seizoen.
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:20 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens mij zit Iris alleen in de serie om de kijkers te irriteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |