Het lijkt wel als of het gisteren gebeurdequote:Mei 18 1569 - De hertog van Alva krijgt toestemming van de Staten-Generaal voor de invoering van de Tiende Penning in, een belasting op roerende goederen.
smileys zijn alleen maar gemeen als de context gemeen is. Jij bent te aardig daarvoorquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Defzero ik neem de gemene smiley terug. Ik meende dat niet hoor
nooitquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen Den Haag(over paar jaar Amsterdammer)
Druk jaar hoor 1569quote:Pieter Bruegel de Oude (mogelijk Breda of Breugel, tussen 1525 en 1530 – Brussel, 9 september 1569) was een Brabantse kunstschilder. Hij was de vader van Pieter Brueghel de Jonge en van Jan Brueghel de Oude. Zelf schreef hij zijn naam en tekende hij zijn werken van 1559 tot aan zijn dood als Bruegel (zonder "h" dus), maar zijn zoons tekenden met Brueghel wat voor hem dan soms ook gebruikt wordt. Hij wordt in de literatuur soms ook de "Boeren-Bruegel" genoemd, omdat er in zijn oeuvre een aantal schilderijen voorkomen die scènes uit het boerenleven afbeelden.
iddquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
amsterdams_kwartiertje klinkt toch niet zo goed.
mokums_kwartiertje dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
amsterdams_kwartiertje klinkt toch niet zo goed.
dit jaquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:54 schreef sp3c het volgende:
in Amsterdam is er toch niemand meer het laatste kwartier?
dat kan helemaal niet
goedzoquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry ik hou wel op. Je bent en blijft haags_kwartiertje. Den haag oh Den Haag
Ik denk dat de naam het "makkelijkste" is, daarna moet je nog publiek zien te krijgen en dat zal nog best lastig worden nu forums er eigenlijk niet meer zo toe doen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb je zelf al enkele namen voor je forum ? Of nog helemaal niks
Het zal lastig zijn maar doorzettingsvermogen is de sleutel tot succes. (1 van de sleutels dan)quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam het "makkelijkste" is, daarna moet je nog publiek zien te krijgen en dat zal nog best lastig worden nu forums er eigenlijk niet meer zo toe doen.
Je kunt alles zeggen over danny, maar niet dat hij geen doorzettingsvermorgen heeft. Oftewel, veel elbow grease nodig.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het zal lastig zijn maar doorzettingsvermogen is de sleutel tot succes. (1 van de sleutels dan)
Nope, niks.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb je zelf al enkele namen voor je forum ? Of nog helemaal niks
Ik kan niks over Danny zeggen. Ik weet helemaal niks over hem. Behalve dat hij oprichter van fok isquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt alles zeggen over danny, maar niet dat hij geen doorzettingsvermorgen heeft. Oftewel, veel elbow grease nodig.
Valt vies tegen hoor, zo'n naam.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam het "makkelijkste" is, daarna moet je nog publiek zien te krijgen en dat zal nog best lastig worden nu forums er eigenlijk niet meer zo toe doen.
Dat mag ook, niets zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan niks over Danny zeggen. Ik weet helemaal niks over hem. Behalve dat hij oprichter van fok is
Ik weet best veel over hem, wat ik dan weer vrij creepy vind.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan niks over Danny zeggen. Ik weet helemaal niks over hem. Behalve dat hij oprichter van fok is
Zo creepy is dat niet. Als je zijn adres en dagelijkse routine wist dan was het "creepy"quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet best veel over hem, wat ik dan weer vrij creepy vind.
Bijvoorbeeld dat hij twee kids heeft, Alicia en Jayden, en een vrouw genaamd Jolanda
Straks ga je nog beweren dat Yvonne een dochter heeft die graag paard rijdt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet best veel over hem, wat ik dan weer vrij creepy vind.
Bijvoorbeeld dat hij twee kids heeft, Alicia en Jayden, en een vrouw genaamd Jolanda
Nou, ik weet dat hij rond 8:00 met ..quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo creepy is dat niet. Als je zijn adres en dagelijkse routine wist dan was het "creepy"
Als oldbie moet je die dingen ook wel weten inmiddelsquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat Yvonne een dochter heeft die graag paard rijdt.
jetli.nl denk ik aan de acteur Jet Liquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:26 schreef I. het volgende:
cipit.nl
jetli.nl
frypt.nl
Klinkt allemaal nergens naar
quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jetli.nl denk ik aan de acteur Jet Li
lolquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:27 schreef I. het volgende:
[..]
BeetjeWerd op een erg onpraktische tijd wakker gisteren, dus maar weer even een nachtje door
Random gegenereerd, gevonden in domeinenlijstenquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is best een goede acteur. Hoe ben je op deze 3 namen gekomen ?
nehquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ga eens leren programmeren dan, dan kan je mij meehelpen
Het beste forum van west-friesland! I. moet alleen nog de software schrijven en een naam bedenkenquote:
jezusquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste forum van west-friesland! I. moet alleen nog de software schrijven en een naam bedenken
nicequote:Op woensdag 23 mei 2018 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.sidn.nl/whois?q=i-forum.nl
nou, toch wel van Nederland hoor. Enne, die software gaat de goede kant al opquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste forum van west-friesland! I. moet alleen nog de software schrijven en een naam bedenken
Goed, we wachten afquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:54 schreef I. het volgende:
[..]
nou, toch wel van Nederland hoor. Enne, die software gaat de goede kant al op
Ik zet hem straks gewoon op een "derp.nl" domeintje ofzo, of iets dergelijks. Dan zien we later wel wat voor naam het wordt. Wisdom of the crows enzulks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:
das opzich wel handig jaquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:12 schreef I. het volgende:
[..]
Danku
Is nog een conceptje natuurlijk, kan nog van alles aan veranderen.
D'r moet rechts sowieso nog een login / registreer optie bij komen.
ik hou daar zo vanquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer een dagje lekker hard werken.
Wordt wel lastig anders.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:15 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt wel lastig anders.
Ga 't ook mogelijk maken om te registreren met facebook / google / twitter / whatever, zodat je alleen nog een username hoeft uit te zoeken. Scheelt weer shit invullen en verifieren, e-mailadres etc.
voldaan moe is anders dan helemaal gesloopt en verrotquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker bezig zijn, aan het eind van de dag misschien beetje moe maar het voelt goed
Als je wat nuttigs met de dag hebt gedaan is het goed. Spierpijn voelt ook prettig vind ikquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voldaan moe is anders dan helemaal gesloopt en verrot
krijg je wel een moordlustige doelgroep van jaquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:20 schreef I. het volgende:
Ik zat te denken (naar aanleiding van m'n forumtitel in die screenshot) om is-forum.nl te registreren. Maar dat leek me achteraf vanwege verkeerde interpretaties toch niet heel slim.
exactquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je wat nuttigs met de dag hebt gedaan is het goed. Spierpijn voelt ook prettig vind ik
beetje spierpijn wel. Dat je voelt dat je iets gedaan hebt. Zodra je er moeilijk van gaat lopen vind ik het altijd wat minder fijn worden.quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je wat nuttigs met de dag hebt gedaan is het goed. Spierpijn voelt ook prettig vind ik
Moeten we niet willenquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
krijg je wel een moordlustige doelgroep van ja
Het moet niet ondraaglijk zijn neequote:Op woensdag 23 mei 2018 06:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
beetje spierpijn wel. Dat je voelt dat je iets gedaan hebt. Zodra je er moeilijk van gaat lopen vind ik het altijd wat minder fijn worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
beetje spierpijn wel. Dat je voelt dat je iets gedaan hebt. Zodra je er moeilijk van gaat lopen vind ik het altijd wat minder fijn worden.
DAAR W0RD IK CHAGRIJNIG VANquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik onthou het voor de volgende keer. NIET SCHREEUWEN IN DE OCHTEND !
Jeetjequote:Op woensdag 23 mei 2018 06:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik onthou het voor de volgende keer. NIET SCHREEUWEN IN DE OCHTEND !
Misschien komt Bolkequote:
Bolkequote:Op woensdag 23 mei 2018 06:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien komt Bolkeje weer uitzwaaien als je in de trein zit!
dat is al snelquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze zijn wel anders dan in Amsterdam. Beetje leuker
Niet zo gek, want er is helemaal niets in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles buiten Amsterdam is beter
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:58 schreef I. het volgende:
[..]
Niet zo gek, want er is helemaal niets in Amsterdam.
zo is datquote:Op woensdag 23 mei 2018 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja is genoeg geweest. Slaap slecht hier. Oost west, thuis best
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles buiten Amsterdam is beter
quote:Op woensdag 23 mei 2018 06:58 schreef I. het volgende:
[..]
Niet zo gek, want er is helemaal niets in Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 07:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt nog wat als we ooit een dodetopicspelmeet willen organiseren.
Bij de slager ook.quote:Op woensdag 23 mei 2018 07:07 schreef I. het volgende:
Ze hebben wel een prima Pathe, dat wel trouwens.
Het is ook niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb het nooit gegeten maar paté lijkt me echtlever...
ja bahquote:Op woensdag 23 mei 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik heb het nooit gegeten maar paté lijkt me echtlever...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gewone paté wel, de penetrante smaak van leverpastei zit nog sterker in paté, omdat daar simpelweg minder vlees, en meer lever in zit.quote:
Hangt er een beetje vanaf wat de autogarage bedoelde met vandaag de auto wegbrengen, vanochtend of vanavond, als het vanochtend is, moet ik zo ook even naar buiten.quote:
scheelt ons weer frisse luchtquote:Op woensdag 23 mei 2018 08:38 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker. Hoef ik niet met m'n gare hoofd ongedoucht die kant op
quote:Op woensdag 23 mei 2018 08:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
scheelt ons weer frisse lucht
ja kutquote:Op woensdag 23 mei 2018 09:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
En gisteren was ik te lui om foto's te maken
nu al?quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef I. het volgende:
Voel wel een lichte vermoeidheid opkomen, maar ach.
Uhuh, valt mij ook wel tegen van mezelf, langer dan 13.5 uur werken moet ik toch wel aankunnen.quote:
doe ik ook zovaak.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:39 schreef I. het volgende:
[..]
Uhuh, valt mij ook wel tegen van mezelf, langer dan 13.5 uur werken moet ik toch wel aankunnen.
Ik ben na een half uur al moequote:Op woensdag 23 mei 2018 09:39 schreef I. het volgende:
[..]
Uhuh, valt mij ook wel tegen van mezelf, langer dan 13.5 uur werken moet ik toch wel aankunnen.
Als je lekker in een flow zit is het prima te doen. Maar als het dan even kut voelt, hakt 't er wel flink in..quote:
gewoon door blijven gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:43 schreef I. het volgende:
[..]
Als je lekker in een flow zit is het prima te doen. Maar als het dan even kut voelt, hakt 't er wel flink in..
Potver, dat is ook veel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:39 schreef I. het volgende:
[..]
Thuis werken is toch anders dan ergens van 9 tot 5 op kantoor zittenquote:Op woensdag 23 mei 2018 09:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Potver, dat is ook veel.
Je bent nog jong neem ik aan.
Klopt, net als een eigen zaak.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:56 schreef I. het volgende:
[..]
Thuis werken is toch anders dan ergens van 9 tot 5 op kantoor zitten
27
Nog geen druppel gezien hier, ook gisteren nietquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel weer even klaar met de regen.
Vrijwel de hele avond en vannacht verschillende keren wakker geworden dat het echt aan het gieten was.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nog geen druppel gezien hier, ook gisteren niet
Ah oké, moet zeggen dat het nu wel somberder wordt hierquote:Op woensdag 23 mei 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrijwel de hele avond en vannacht verschillende keren wakker geworden dat het echt aan het gieten was.
HALLO HAAGSquote:
iets minder warm mag wel van mij. Dat 25+ elke dag vind ik niksquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:13 schreef noodgang het volgende:
Het weer is ook wel absurd mooi geweest in mei. Dat mag van mij nog wel even blijven
Idd. Het moet wisselvallig weer zijnquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
iets minder warm mag wel van mij. Dat 25+ elke dag vind ik niks
hom of kuitquote:
tafelpoot en stoelpoot?quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan zit ik met al mijn vrienden alleen in de kantine
Ik ben meestal binnen 15 minuten klaar en we hebben maar half uur pauzequote:Op woensdag 23 mei 2018 11:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Mag je pauze houden? Lekker uurtje rustig lunchen
Lekker toch. Hele kantine voor julliezelfquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan zit ik met al mijn vrienden alleen in de kantine
Kwartiertje is kort. Half uur is wel te doenquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
of maar, ik vind eerlijk gezegd een half uur te veel.
Ik ook. Productiviteit neemt ook alleen maar afquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
of maar, ik vind eerlijk gezegd een half uur te veel.
Ik loop meestal na 20 / 25 minuten weg, maar ja ik FOK! ook onder werktijd dus ik kom niets te kort.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kwartiertje is kort. Half uur is wel te doen
Wauw, harde werker hoorquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Productiviteit neemt ook alleen maar af
nee hoorquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Het is toch enige pauze die je neemt tussen 12 en 13 uur
Iedereen die fokt onder werktijd (niet pauze) werkt per definitie niet hard.quote:
Dat is per definitie gelulquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen die fokt onder werktijd (niet pauze) werkt per definitie niet hard.
nou ja, je hebt het iig niet heel druk dan.quote:
Ene keer wel, andere keer nietquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nou ja, je hebt het iig niet heel druk dan.
Precies, dan ben je gewoon een paar weken weg.quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, als je echt veel aan je kop hebt ga je gewoon niet onzin op een forum lopen posten.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:10 schreef I. het volgende:
[..]
Precies, dan ben je gewoon een paar weken weg.
quote:
Voedinghypesquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon zorgen dat je voldoende van alles binnenkrijgt en de rest van de voedingshype naast je neerleggen.
of Albufeiraquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee eerder Mallorca. South hampton regent het ook
Engeland!quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee eerder Mallorca. South hampton regent het ook
Niet alleen voor je darmen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al moet ik wel meer groente en fruit gaan eten eigenlijk. Is goed voor m'n darmen.
Niet veel grijzer dan hier toch?quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas een grijs en grauw land
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Paar jaar terug. Ik vind het gewoon een heel gezellig cultuurtje.
De Engelse toeristen?quote:
Lekker kuilen graven toch.quote:
somsquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in
Doen die Duitsers wel voor je toch!quote:
Ik heb liever dat ze naar Friesland gaan in het vervolgquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen die Duitsers wel voor je toch!
Hahaha ja ik had dat ook paar dagen terug ergens gelezenquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze naar Friesland gaan in het vervolgDat is nummertje 3 qua Europese bestemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |