Het lijkt wel als of het gisteren gebeurdequote:Mei 18 1569 - De hertog van Alva krijgt toestemming van de Staten-Generaal voor de invoering van de Tiende Penning in, een belasting op roerende goederen.
smileys zijn alleen maar gemeen als de context gemeen is. Jij bent te aardig daarvoorquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Defzero ik neem de gemene smiley terug. Ik meende dat niet hoor
nooitquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen Den Haag(over paar jaar Amsterdammer)
Druk jaar hoor 1569quote:Pieter Bruegel de Oude (mogelijk Breda of Breugel, tussen 1525 en 1530 – Brussel, 9 september 1569) was een Brabantse kunstschilder. Hij was de vader van Pieter Brueghel de Jonge en van Jan Brueghel de Oude. Zelf schreef hij zijn naam en tekende hij zijn werken van 1559 tot aan zijn dood als Bruegel (zonder "h" dus), maar zijn zoons tekenden met Brueghel wat voor hem dan soms ook gebruikt wordt. Hij wordt in de literatuur soms ook de "Boeren-Bruegel" genoemd, omdat er in zijn oeuvre een aantal schilderijen voorkomen die scènes uit het boerenleven afbeelden.
iddquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
amsterdams_kwartiertje klinkt toch niet zo goed.
mokums_kwartiertje dan ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
amsterdams_kwartiertje klinkt toch niet zo goed.
dit jaquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:54 schreef sp3c het volgende:
in Amsterdam is er toch niemand meer het laatste kwartier?
dat kan helemaal niet
goedzoquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry ik hou wel op. Je bent en blijft haags_kwartiertje. Den haag oh Den Haag
Ik denk dat de naam het "makkelijkste" is, daarna moet je nog publiek zien te krijgen en dat zal nog best lastig worden nu forums er eigenlijk niet meer zo toe doen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb je zelf al enkele namen voor je forum ? Of nog helemaal niks
Het zal lastig zijn maar doorzettingsvermogen is de sleutel tot succes. (1 van de sleutels dan)quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam het "makkelijkste" is, daarna moet je nog publiek zien te krijgen en dat zal nog best lastig worden nu forums er eigenlijk niet meer zo toe doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |