abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2018 @ 22:58:08 #76
368283 ato
pi_179346541
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik moest even nadenken. oO<
M'n shuffle heeft het al voor elkaar gekregen in 15 minuten drie winnende liedjes af te spelen. En Julie Samoylova op d'r glitterberg.

En ato, tot nu toe valt het best mee! De ESF fans zijn gelukkig afspeellijstjesfetisjisten dus er is tot nu toe voor ieder jaar dat ik wil toevoegen al een complete lijst.
Dat is het mooie van You tube, Je vind veel oude songfestivals terug.

Ik spaarde eerst alle songfestivals op videoband en toen later op DVD.
Nu kan ik bv 1966 terug zien of de puntentelling van 1975.

Ook zet ik vaak de jaren 80 disco op, als ik iets moet doen in huis of tijdens de afwas.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179346651
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja het wordt best een ding. :@
Ben nu van 2000-2018. Morgen ga ik weer verder en ik denk dat het wel steeds moeilijker gaat worden met het vinden van de clips. Maar gelukkig wordt het aantal landen ook steeds minder. :D
Ben steeds een afspeellijst van een jaar aan het opzoeken en daar voeg ik de video’s een voor een van toe.
Hier alvast een linkje, mocht je zin hebben. https://www.youtube.com/p(...)ZK5myDSi3C2zy5Dqe5Mq
Wat een geweldig idee! Ik ga dit zeker volgen. Heerlijk om mee bezig te zijn in de PED. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:06:44 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179346652
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:54 schreef ato het volgende:

[..]

Ja het kwartje viel later.

Ik heb een Israëlische Facebook vriendin die plaatste dat filmpje van het optreden en reageerde furieus op dat filmpje. Dat gaat natuurlijk snel de wereld rond.

Zij begon ook over Nederland en antisemitisme. Natuurlijk begrijp ik dat het gevoelig en diep ligt.
Maar om nu weer Nederland in een keer te noemen als Pro-Nazisme land etc.
Ik dacht meid, nu generaliseer je ook.

Ik ben er niet op ingegaan, maar maakte wel een grapje van 'oh dan kunnen wij de punten voor volgend jaar vanuit Israel ook weer vergeten'.

Vond zij niet leuk geloof ik.
Ik vind die parodie zelf ook van vrij laag niveau, maar die punten horen gewoon gemaakt te mogen worden. Maar niet voor dat soort mensen, daar is enkele vorm van kritiek verboden. Waardoor ze uiteindelijk dus gewoon net zo erg zijn als hun Arabische vijanden. Die reageren ook altijd al zo heftig op satire, parodie en kritiek.

De mensen die ik ken aan beide kanten (Israëliërs en Palestijnen) zijn gelukkig niet zo zwart wit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:10:05 #79
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179346689
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh loop jij echt op een baan? Wat tof O+

En De Eerste Keer *O*
Eerst was het een grasbaan, maar sinds een jaar of tien geleden hebben de gemeente en de vereniging samen er een vet mooie kunsstofbaan laten bouwen. Qua demping ook supergoed, dus ik loop daar regelmatig m'n rondjes. Van zo'n superfascileit in m'n durp moet ik wel gebruik maken natuurlijk. En het ledengeld isecjt een schijntje. Je merkt ben er enthousiast over. Sowieso ook goede trainers bij de vereninging, allemaal hun trainersdiploma's, en een aantal ook nog meer certificaten.

Doe het wel afgewisseld met lopen in de polder en bos ofzo, want anders wordt het eentonig. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:15:10 #80
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179346749
Bovenstaande tekst staat vol fouten, Nondeknetter. :') Lange dag geweest zullen we maar zeggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:16:42 #81
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179346770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:27 schreef MaLo het volgende:
Cee wat een verhaal met die koffie c_/
Volgende keer maar ruimer op tijd nieuwe bestellen, om dergelijke catastrofes te voorkomen :’)

ijsbeer ik had Maxine vrijdag live gezien en gehoord, bij de Edwin Evers Band. Echt een leuk mens en ze kan zowat alles zingen :o w/
Zoiets had ik gelezen ja, tof! Heb ze samen bij Eurovision in concert gezien, zit bij beiden nog echt geen sleet op hun zang. _O_ hartstikke goed. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179346785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind die parodie zelf ook van vrij laag niveau, maar die punten horen gewoon gemaakt te mogen worden. Maar niet voor dat soort mensen, daar is enkele vorm van kritiek verboden. Waardoor ze uiteindelijk dus gewoon net zo erg zijn als hun Arabische vijanden. Die reageren ook altijd al zo heftig op satire, parodie en kritiek.

De mensen die ik ken aan beide kanten (Israëliërs en Palestijnen) zijn gelukkig niet zo zwart wit.
Ik vind het ook echt geen goede parodie. Meteen bij het kijken al wist ik al dat er heel veel gedoe mee ging komen. Ook vond ik het niet grappig, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.

Ik ben het wel helemaal met je eens dat kritiek altijd moet worden toegestaan en dat er veel te vaak een slachtofferkaart wordt getrokken. De afgelopen jaren heb ik het idee dat het ook ineens enorm is toegenomen. Om wat voor conflict het ook gaat, er zijn altijd nuances en geen 1 partij is altijd "de goede", wat zo'n slachtofferkaart enorm hypocriet maakt als die wordt ingezet.

Sowieso ben ik tegen elke vorm van censuur, maar kritiek moet altijd worden toegestaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179346805
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zoiets had ik gelezen ja, tof! Heb ze samen bij Eurovision in concert gezien, zit bij beiden nog echt geen sleet op hun zang. _O_ hartstikke goed. _O_
Ze waren inderdaad geweldig bij EIC! _O_ Ik had er van tevoren niet enorm veel van verwacht (omdat ik De eerste keer "niet zo" vind), maar ze deden het super!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:20:20 #84
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179346819
Ik zou dat topic en die discussie maar voorlopig even laten liggen. Gelijk ga je er toch niet krijgen, en is toch een potentiële vlam in de pan. Beter met daadwerkelijk ontwikkelingen er overheen lullen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179346821
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Rekel!!! En dan willen ze dat mensen harder gaan lopen met die muziek? Franklin en Maxine niet meegerekend dan. Hopelijk heb je daar goed mee kunnen accellereren.
Ik ben mijn playlist aan het aanvullen, zit nu op 699 live optredens. Net even op shuffle gezet om uit te rusten en van de 699 nummers komt uitgerekend die Finse jostiband schreeuwerds voorbij. -O-
Oh ja en ik heb een mailtje gekregen van DHL dat mijn pakketje weer opnieuw in mijn locker is gezet. _O- Maar ik bel wel netjes naar Nespresso om te zeggen dat ik het nu dubbel heb.
Einde dagboekpost van vandaag.
Heb je eindelijk je koffie, krijg je het dubbel _O-

En dn ook nog de Finse jostiband tegenkomen in je playlist. Het is wat! :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:29:45 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179346927
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Bovenstaande tekst staat vol fouten, Nondeknetter. :') Lange dag geweest zullen we maar zeggen.
ijs_beer go home, you're tired.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:32:08 #87
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179346955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt geen goede parodie. Meteen bij het kijken al wist ik al dat er heel veel gedoe mee ging komen. Ook vond ik het niet grappig, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.

Ik ben het wel helemaal met je eens dat kritiek altijd moet worden toegestaan en dat er veel te vaak een slachtofferkaart wordt getrokken. De afgelopen jaren heb ik het idee dat het ook ineens enorm is toegenomen. Om wat voor conflict het ook gaat, er zijn altijd nuances en geen 1 partij is altijd "de goede", wat zo'n slachtofferkaart enorm hypocriet maakt als die wordt ingezet.

Sowieso ben ik tegen elke vorm van censuur, maar kritiek moet altijd worden toegestaan.
Mee eens. De slachtofferkaart wordt inderdaad vaker getrokken, maar dat komt ook omdat het CIDI de laatste jaren weer actiever bezig is. En dat komt weer omdat antisemitisme juist ook weer is toegenomen het afgelopen decennium.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:33:18 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179346974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heb je eindelijk je koffie, krijg je het dubbel _O-

En dn ook nog de Finse jostiband tegenkomen in je playlist. Het is wat! :P
Op zich past dat wel bij elkaar. Dubbele koffie en dat liedje van die Finse jostiband was ook dubbel, want dat was zo kort dat ze het maar twee keer achter elkaar deden om de tijd vol te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179347227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mee eens. De slachtofferkaart wordt inderdaad vaker getrokken, maar dat komt ook omdat het CIDI de laatste jaren weer actiever bezig is. En dat komt weer omdat antisemitisme juist ook weer is toegenomen het afgelopen decennium.
Precies, er is heel veel antisemitisme, maar ook groeperingen die daar gebruik van maken voor aandacht, macht en privileges door een slachtofferkaart op te houden. Veel mensen denken dat discriminatie van een groepering niet samen kan gaan met privileges voor dezelfde groepering, maar vaak zie je het júist samengaan; want als je groepering eenmaal te boek staat als minderheid, kan er misbruik van worden gemaakt door mensen die niet eens meteen steun nodig hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2018 @ 23:55:20 #90
368283 ato
pi_179347346
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind die parodie zelf ook van vrij laag niveau, maar die punten horen gewoon gemaakt te mogen worden. Maar niet voor dat soort mensen, daar is enkele vorm van kritiek verboden. Waardoor ze uiteindelijk dus gewoon net zo erg zijn als hun Arabische vijanden. Die reageren ook altijd al zo heftig op satire, parodie en kritiek.

De mensen die ik ken aan beide kanten (Israëliërs en Palestijnen) zijn gelukkig niet zo zwart wit.
Gelukkig heb je die mensen ook.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 00:07:42 #91
368283 ato
pi_179347485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mee eens. De slachtofferkaart wordt inderdaad vaker getrokken, maar dat komt ook omdat het CIDI de laatste jaren weer actiever bezig is. En dat komt weer omdat antisemitisme juist ook weer is toegenomen het afgelopen decennium.
Wordt ik ook moe van, ik noemde al het voorbeeld van die Facebookvriendin.
Ik reageer al niet meer op die eindeloze discussies. En Redefine zei het ook goed, over dat met 2 maten meten.
Maar ik heb er al genoeg over gezegd. Slaap lekker allemaal voor straks ik ga toch maar op tijd naar bed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179347553
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:07 schreef ato het volgende:

[..]

Wordt ik ook moe van, ik noemde al het voorbeeld van die Facebookvriendin.
Ik reageer al niet meer op die eindeloze discussies. En Redefine zei het ook goed, over dat met 2 maten meten.
Maar ik heb er al genoeg over gezegd. Slaap lekker allemaal voor straks ik ga toch maar op tijd naar bed.
Welterusten!

Voor mijn doen ben ik inmiddels toch weer vrij laat op. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 mei 2018 @ 00:18:55 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179347585
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:07 schreef ato het volgende:

[..]

Wordt ik ook moe van, ik noemde al het voorbeeld van die Facebookvriendin.
Ik reageer al niet meer op die eindeloze discussies. En Redefine zei het ook goed, over dat met 2 maten meten.
Maar ik heb er al genoeg over gezegd. Slaap lekker allemaal voor straks ik ga toch maar op tijd naar bed.
Er zijn twee Redefine's :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:36:35 #94
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179348112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 00:18 schreef Redefine het volgende:
Er zijn twee Redefine's :o
Je bent waarschijnlijk te vaak met ons in discussie geweest, daardoor is je persoonlijkheid gesplitst. :7
Er zijn nu twee Redefine's net zoals er twee Rogers zijn... of twee Epialesen, ligt eraan van welke kant je het bekijkt. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:37:36 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179348114
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk te vaak met ons in discussie geweest, daardoor is je persoonlijkheid gesplitst. :7
Er zijn nu twee Redefine's net zoals er twee Rogers zijn... of twee Epialesen, ligt eraan van welke kant je het bekijkt. :+
Ik denk het.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:40:30 #96
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179348123
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik denk het.
Is imo de enige logische conclusie.
Jij wordt zo steeds meer zoals ik. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:41:55 #97
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179348129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is imo de enige logische conclusie.
Jij wordt zo steeds meer zoals ik. 8-)
Of ik was al zo, maar het viel niet direct op, terwijl jij onbewust juist zoals mij werd. :7

Aan bovenstaande zin is geen touw vast te knopen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:48:10 #98
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179348147
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Of ik was al zo, maar het viel niet direct op, terwijl jij onbewust juist zoals mij werd. :7
:o
Existential crisis incoming! :X
quote:
Aan bovenstaande zin is geen touw vast te knopen :+
Jawel, die zin is zelfs te logisch om zomaar aan voorbij te gaan. :@

* Roger_Epiales zet morgen wat tijd opzij om over zichzelf na te denken en zich ervan te overtuigen dat Redefine het bij het verkeerde eind heeft. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:55:19 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179348160
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:o
Existential crisis incoming! :X

[..]

Jawel, die zin is zelfs te logisch om zomaar aan voorbij te gaan. :@

* Roger_Epiales zet morgen wat tijd opzij om over zichzelf na te denken en zich ervan te overtuigen dat Redefine het bij het verkeerde eind heeft. :+
Mooi dat mijn woorden tot tijd voor bezinning leiden.

Zelf ga ik mij ook bezinnen. Al betekent dat in dit geval slapen.

Trusten Roger en Epiales :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 24 mei 2018 @ 01:58:10 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179348168
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mooi dat mijn woorden tot tijd voor bezinning leiden.

Zelf ga ik mij ook bezinnen. Al betekent dat in dit geval slapen.

Trusten Roger en Epiales :W
Welterusten Redefine en Redefine. :W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')