abonnement Unibet Coolblue
pi_179304598
Motorclub topic!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit, 15 april 2018!
- PTA / De 22e Motorrijders New/Oldbierit op 13 augustus! #36 :+


New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. Meestal worden ook de nodige U-bochten gemaakt, veelal door de schuld van Salatrel.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Motoroccasion.nl
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.
pi_179304625
Omdat hoesjes van 6 euro knudde zijn.

Ik heb zelf ook een ultimate addon case voor op de motort :)
pi_179305130
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:43 schreef Salatrel het volgende:
Omdat hoesjes van 6 euro knudde zijn.

Ik heb zelf ook een ultimate addon case voor op de motort :)
Voor de kleine portemonnee (lees: gierige mensen) wel prima hoor. Heb zelf ook zo'n chineesje, keurig waterdicht maar wel iets minder solide bevestiging. Mijn eigen telefoon stop ik er in ieder geval niet in, gebruik daar meestal een oude HTC voor.
pi_179306816
Telefoon van het werk. Gaat mij er om dat het vast blijft zitten en er niet af trilt

En het is voorlopig puur voor de route bij par tourritjes in Nederland
pi_179306871
Ik heb nu ook zo'n hoesje, maar zie er echt helemaal niks op -O-
Plastic bobbelt best wel, en met de zon er op is het helemaal kansloos. Binnenkort nog eens een poging doen of ik mn telefoon er strakker in kan krijgen, zodat het minder bobbelt.
pi_179307169
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:35 schreef Piles het volgende:
Ik heb nu ook zo'n hoesje, maar zie er echt helemaal niks op -O-
Plastic bobbelt best wel, en met de zon er op is het helemaal kansloos. Binnenkort nog eens een poging doen of ik mn telefoon er strakker in kan krijgen, zodat het minder bobbelt.
Gewoon een condoom eromheen doen
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 21:23:06 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179309275
Die ultimate addon dingen zijn er niet voor mijn foon.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179310110
Bespaart men in jullie ervaring daadwerkelijk een noemenswaardig aantal centjes door woon-werkverkeer met de motor af te leggen?
pi_179310506
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:04 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Bespaart men in jullie ervaring daadwerkelijk een noemenswaardig aantal centjes door woon-werkverkeer met de motor af te leggen?
Nee, zeker niet goedkoper...
Ik zwaai naar dieren.
pi_179310555
Wel sneller :P
pi_179310608
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:22 schreef Salatrel het volgende:
Wel sneller :P
Mwja ook niet echt...omkleden op het werk.
Ik zwaai naar dieren.
pi_179310732
Op het werk had ik altijd een locker, overal dubbele kleren..toch nog nat geregend op de laatste 5km altijd schone kleren.

Nu heb ik een postvakje _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_179310765
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:04 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Bespaart men in jullie ervaring daadwerkelijk een noemenswaardig aantal centjes door woon-werkverkeer met de motor af te leggen?
neuh, misschien met een motorscootertje of een 250cc ding
pi_179310902
Besparing in tijd misschien.
pi_179310922
Vooral mist is leuk om 0400 ofzo...dat bevriest op je pak en op je vizier..en van de binnenkant beslaat het door je adem kun je wel een pinlock of wat ook hebben je ziet geen fuck...

Dan maar met open vizier en hele wimpers met ijs steeds weghalen
Ik zwaai naar dieren.
pi_179310954
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Besparing in tijd misschien.
Ja je hoeft maar 2 banden op spanning te houden ipv4 :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_179310995
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

180521_50937_KTM-Duke-Anne.jpg

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
pi_179311014
Hmm, begrepen. Dat ik geen motor heb mag duidelijk zijn, maar ik had altijd het idee dat ook met meer dan 500cc (i.c.m. een rustige rijstijl) 1 op 25 wel realistisch was. (Geen idee waar ik dat vandaan haal)
pi_179311087
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
:D feli !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_179311109
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Ziet er goed uit, veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Is het op zo'n KTM mogelijk de koppelingshendel af te stellen?
pi_179311135
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat
zo kan je em ook verlagen ja
pi_179311166
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Nice! :D Kun je goed bij de grond? Je klinkt in ieder geval wel voorzichtig enthousiast dus dat klinkt goed! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 21 mei 2018 @ 22:52:30 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179311191
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mwja ook niet echt...omkleden op het werk.
aankleden in de ochtend ook. Naar buiten lopen, in de auto stappen en wegrijden, of naar de garage lopen, pak aantrekken, laarzen aandoen, motor naar buiten schoppen, garage afsluiten, helm op, handschoenen aan, ding aanzwengelen, poort open, motor erdoor, poort dicht en wegrijden.

Als je geroutineerd bent is het 10 minuten, anders kan het dubbele ook.

Je hebt weinig last van file, als de idioot uithangt kun je misschien op een flinke rit je omkleedtijd goedmaken, en goedkoper als autorijden is het echt niet.
Kettingen en tandwielen, banden, motorkleding en helmen gaan niet eeuwig mee, en als je veel rijdt wil je fijne kleding (lees:dure)..
Als je zelf kunt sleutelen en onderhoud kunt doen kan het misschien goedkoper zijn, maar dat geldt voor auto rijden idem.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179311239
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Nais _O_ Gefeliciteerd!
pi_179311256
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

aankleden in de ochtend ook. Naar buiten lopen, in de auto stappen en wegrijden, of naar de garage lopen, pak aantrekken, laarzen aandoen, motor naar buiten schoppen, garage afsluiten, helm op, handschoenen aan, ding aanzwengelen, poort open, motor erdoor, poort dicht en wegrijden.

Als je geroutineerd bent is het 10 minuten, anders kan het dubbele ook.

Je hebt weinig last van file, als de idioot uithangt kun je misschien op een flinke rit je omkleedtijd goedmaken, en goedkoper als autorijden is het echt niet.
Kettingen en tandwielen, banden, motorkleding en helmen gaan niet eeuwig mee, en als je veel rijdt wil je fijne kleding (lees:dure)..
Als je zelf kunt sleutelen en onderhoud kunt doen kan het misschien goedkoper zijn, maar dat geldt voor auto rijden idem.
Dan moet je echt wel hard rijden...ik had net 10 min eraf gereden op 350 km,
Ik zwaai naar dieren.
pi_179311263
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Kun je op de grond komen met je voeten nu dan?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:01:50 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179311358
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kun je op de grond komen met je voeten nu dan?
Als ze schuin genoeg gaat zeker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179311387
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ze schuin genoeg gaat zeker.
:7
Ik zwaai naar dieren.
pi_179311411
Ik wil morgen nog even bellen voor zo een radiateur bescherming, die kost 70/80 nieuwe radiateur 460 ofzo
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:13:11 #30
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179311604
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Nice, mooi ding! En je went er snel genoeg aan hoor, dan kan je iedereen eruit trekken bij een stoplicht. :7
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179311774
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Jij hebt nog een extra val beugel? Was die standaard ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:24:28 #32
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_179311848
Gratz anne! Ik vond de 690 ook een prachtig hooligan apparaat 😁

En wat woonwerk verkeer betreft ben ik sneller lopend naar mijn werk dan dat ik mijn motorkleding aan heb 👌
Daarintegen neem ik hem wel eens mee om met een omweg naar huis te gaan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 21 mei 2018 @ 23:32:04 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179311967
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:43 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hmm, begrepen. Dat ik geen motor heb mag duidelijk zijn, maar ik had altijd het idee dat ook met meer dan 500cc (i.c.m. een rustige rijstijl) 1 op 25 wel realistisch was. (Geen idee waar ik dat vandaan haal)
mijn 750 loopt 1 op 16, mijn 1000 deed 1 op 10, mijn 1300 doet 1 op 14, Anne dr Alp ongeveer 1 op 20 (rustige rijstijl) en d'r nieuwe (400 cc) zou 1 op 23 doen volgens de vorige eigenaar.

Maar.. Bij een motor is brandstofverbruik niet echt heel spannend, je onderhoud is veel intensiever en duurder als bij een auto. Belangrijk ook, want over het algemeen is iets wat stuk gaat aan een motor ook meteen een cruciaal onderdeel. Iets stuk, betekent ook vaak meteen: niet (veilig) kunnen rijden. Veiligheid is een dingetje met motorrijden; op je bek gaan doet zeer enzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 mei 2018 @ 23:35:14 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179312013
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

mijn 750 loopt 1 op 16, mijn 1000 deed 1 op 10, mijn 1300 doet 1 op 14, Anne dr Alp ongeveer 1 op 20 (rustige rijstijl) en d'r nieuwe (400 cc) zou 1 op 23 doen volgens de vorige eigenaar.

Maar.. Bij een motor is brandstofverbruik niet echt heel spannend, je onderhoud is veel intensiever en duurder als bij een auto. Belangrijk ook, want over het algemeen is iets wat stuk gaat aan een motor ook meteen een cruciaal onderdeel. Iets stuk, betekent ook vaak meteen: niet (veilig) kunnen rijden. Veiligheid is een dingetje met motorrijden; op je bek gaan doet zeer enzo.
Dat duurder valt dus wel mee, vaak is 't allemaal wel met een touwtje of een tie wrap op te lossen. O-)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179312018
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat duurder valt dus wel mee, vaak is 't allemaal wel met een touwtje of een tie wrap op te lossen. O-)
Of wd40
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:36:13 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312021
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan moet je echt wel hard rijden...ik had net 10 min eraf gereden op 350 km,
ik kachel er op een rit van 100km makkelijk een kwartier vanaf hoor. Zeker in de spits met veel linkshangers en een stukje snelwegparkeerplaats O-)
Als ik normaal doe, moet ik met de motor 10 minuten vroeger de deur uit als dat ik met de auto ga.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179312036
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik kachel er op een rit van 100km makkelijk een kwartier vanaf hoor. Zeker in de spits met veel linkshangers en een stukje snelwegparkeerplaats O-)
Als ik normaal doe, moet ik met de motor 10 minuten vroeger de deur uit als dat ik met de auto ga.
Ja oke hier in de polder
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:37:33 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312037
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:04 schreef Geerd het volgende:
Ik wil morgen nog even bellen voor zo een radiateur bescherming, die kost 70/80 nieuwe radiateur 460 ofzo
tip: kijk eens bij ome Ali.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 mei 2018 @ 23:40:34 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312077
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij hebt nog een extra val beugel? Was die standaard ?
nee, zat erop, tailpackje ook, en de handguards.

Was van iemand van KTM Nederland.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179312081
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tip: kijk eens bij ome Ali.
Uhmzz iets met 2 linker handen, ik wil gewoon rijden. *)
Ik zwaai naar dieren.
pi_179312132
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, zat erop, tailpackje ook, en de handguards.

Was van iemand van KTM Nederland.
Beter !
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 mei 2018 @ 23:45:48 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312156
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja oke hier in de polder
Hier in Limbabwe hebben ze het linkshangen ook uitgevonden, en ik kom regelmatig in de randstad.. Met de auto doe ik braaf mee, met de motor gebruik ik de rest van de ruimte. Op een ritje Utrecht in de ochtendspits pak ik makkelijk 100 auto's rechts denk ik, zónder enig risico te nemen of gek te doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 mei 2018 @ 23:47:14 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312180
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz iets met 2 linker handen, ik wil gewoon rijden. *)
dude, dat zit er echt binnen 10 minuten op. 2 of 3 boutjes M5 of 6 meestal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 mei 2018 @ 23:50:02 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312230
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
Gratz anne! Ik vond de 690 ook een prachtig hooligan apparaat 😁

En wat woonwerk verkeer betreft ben ik sneller lopend naar mijn werk dan dat ik mijn motorkleding aan heb 👌
Daarintegen neem ik hem wel eens mee om met een omweg naar huis te gaan.
ik heb hem naar huis gereden, en ondanks dat ik er nét niet helemaal geweldig op pas, is het best een grappig dingetje om op te rijden. Als je een beetje went is het een geinig gooi- en smijtding.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179312328
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dude, dat zit er echt binnen 10 minuten op. 2 of 3 boutjes M5 of 6 meestal.
Ik kan vrij weinig
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 00:05:33 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179312446
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb hem naar huis gereden, en ondanks dat ik er nét niet helemaal geweldig op pas, is het best een grappig dingetje om op te rijden. Als je een beetje went is het een geinig gooi- en smijtding.
Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.

Bij m'n 690 maakte dat echt een wereld van verschil.
Huilen dan.
pi_179312622
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.

Bij m'n 690 maakte dat echt een wereld van verschil.
Mwja kan er eigenlijk niks aan merken..in zijn 2 3 en 4 gaat die nog steeds omhoog
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 00:33:19 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179312748
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik kan vrij weinig
dat kun jij echt.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 00:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zou meteen al die milieumeuk eraf slopen. Andere demper. Open luchtfilter. Andere mapping.

Bij m'n 690 maakte dat echt een wereld van verschil.
Ga ik niet over, is van Anne. Zal ws ook in onderhoud blijven, of iig de eerstvolgende keer, bij de vorige eigenaar. Aan een Akra wordt gewerkt, mapping ga IK niet aankomen. We hebben 'connecties' richting KTM, dus er kan veel gerommeld worden, maar dat is niet aan mij om te beslissen. Laten we eerst maar eens zien dat Anne zich lekker gaat voelen op het ding. Dan kunnen we altijd gaan modden en sleutelen.

Van de week effe de paddockstand onder de CB vandaan trekken en wat ergonomische aanpassinkjes doen zodat ze wat lekkerder zit, moeten andere hendels op, steppies moeten we even wat mee.. First things first.. Eerst lopen, dan pas rennen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:06:12 #49
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179315281
:') eerst blazen voordat je moet lopen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 08:11:40 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179315315
Eerst effe naar Hyperpro vandaag w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179315999
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nice! :D Kun je goed bij de grond? Je klinkt in ieder geval wel voorzichtig enthousiast dus dat klinkt goed! *O*
Als ik erop zit, zonder hem naar een kant af te schuinen, kan ik met mijn tenen op de grond.
Maar bij het stoplicht heb ik dus één voet helemaal plat op de grond.

Ik laat hem voor nu zo, maar hij zou eventueel als ik zou willen nog een klein stukje lager kunnen, zodat ik altijd met de voeten plat op de grond kan. Maar dan moet er een andere veer op en bladiebla. Maar het is fijn te weten dat het eventueel zou kunnen.
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij hebt nog een extra val beugel? Was die standaard ?
Zit er normaal gesproken niet standaard op nee.

Ik heb er dus meteen wat opties bij die de vorige eigenaar erop heeft gezet *O* !
Ik heb hem stiekem ook wel echt voor een goede prijs. Als ik het over een jaar niks vind, kan ik hem voor meer geld verkopen.
pi_179316040
En toch heb ik ook nog lopen afdingen :7 :').
pi_179316181
Of je op de motor sneller bent of niet hangt natuurlijk volledig af van wat je onderweg tegenkomt. Als ik van Den Bosch naar Zaltbommel moet om 08:00 dan ga je hier in de stad bij de oprit al de file in en pas bij Zaltbommel de file weer uit. Als ik naar Tilburg moet (meestal rond 17:00..) dan moet ik over de N65 met elke paar kilometer een stoplicht.

Naar Zaltbommel (20 km) scheelt het me met de motor 10 minuten, naar Tilburg (30 km) zelfs een kwartier tot een half uur als het écht druk is. Inclusief omkleden. En dan misdraag ik me niet buitenproportioneel, eigenlijk alleen tussen de file door of naar voren bij het stoplicht.


Goedkoper zal ook wel kunnen. 250cc scootertje, stevige toerbanden en rustig rijden, maar goed dat heeft dan niet zoveel meer met motorrijden te maken.


quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 22:42 schreef Anne het volgende:
Voor wie niet op mijn Facebook kan neuzen. Ik heb 'm!

[ afbeelding ]

SD moest hem in eerste instantie wel klaarzetten op straat, want ik durfde niet zo goed nog.
Maar eenmaal rijdend; nice! Ik moet wel even het bochtenwerk opnieuw leren, maar ik voel wel dat dit mijn brommertje gaat worden.

In Nijmegen stonden we bij het (rode) stoplicht en kwam er een auto naast me staan (terwijl ie nog minstens 3 meter naar voren kon). Hij knikken en duimpje omhoog. Ik terugknikken.. Toen kregen wij groen, dus ik wilde rijden... maar toen liet ik hem afslaan.. Mweheheh ;(. Koppeling pakt een beetje sneller dan dat ik gewend ben.
Nice! Was het nou een nieuwe, of tweedehands?

Edit: ah, hij ziet er echt als nieuw uit zo op de foto. Hoe ver heeft ie gerold?

[ Bericht 1% gewijzigd door BlackLining op 22-05-2018 09:46:02 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179316232
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Als ik erop zit, zonder hem naar een kant af te schuinen, kan ik met mijn tenen op de grond.
Maar bij het stoplicht heb ik dus één voet helemaal plat op de grond.

Ik laat hem voor nu zo, maar hij zou eventueel als ik zou willen nog een klein stukje lager kunnen, zodat ik altijd met de voeten plat op de grond kan. Maar dan moet er een andere veer op en bladiebla. Maar het is fijn te weten dat het eventueel zou kunnen.

[..]

Zit er normaal gesproken niet standaard op nee.

Ik heb er dus meteen wat opties bij die de vorige eigenaar erop heeft gezet *O* !
Ik heb hem stiekem ook wel echt voor een goede prijs. Als ik het over een jaar niks vind, kan ik hem voor meer geld verkopen.
Nice! Ja, zo zit ik ook op mijn gs500. Ik vind 't prima, maar bepaalde dingen zijn wel kut zo. Ik kan 'm niet achteruit lopen terwijl ik erop zit, en de zijstandaard inklappen is lastig en wat hupswerk omdat ik links aan de grond zet (rechts heb ik een slechte knie). Maar het gaat verder prima. Wel prettig te weten dat 'ie eventueel nog lager kan. :)

Afdingen hoort erbij. Heb ik ook gedaan met de mijne toen, terwijl ik 'm voor 500 meer dan de vraagprijs ook wel had gekocht. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_179316445
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:39 schreef BlackLining het volgende:
Nice! Was het nou een nieuwe, of tweedehands?

Edit: ah, hij ziet er echt als nieuw uit zo op de foto. Hoe ver heeft ie gerold?
13.500 kilometertjes :Y. En hij is oprecht van een oude man (77 geworden afgelopen weekend) geweest :D.
Hij heeft hem 1 keer laten vallen (met stilstaan), dus er zit een ieniemienie putje op een van de handkappen en een klein veegje op een van de valdoppen. Verder is ie eigenlijk nog aardig als nieuw.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nice! Ja, zo zit ik ook op mijn gs500. Ik vind 't prima, maar bepaalde dingen zijn wel kut zo. Ik kan 'm niet achteruit lopen terwijl ik erop zit, en de zijstandaard inklappen is lastig en wat hupswerk omdat ik links aan de grond zet (rechts heb ik een slechte knie). Maar het gaat verder prima. Wel prettig te weten dat 'ie eventueel nog lager kan. :)

Afdingen hoort erbij. Heb ik ook gedaan met de mijne toen, terwijl ik 'm voor 500 meer dan de vraagprijs ook wel had gekocht. _O-
Ja, sommige dingen lukken inderdaad niet. Achteruit lopen lukt wel, maar ik zat bijvoorbeeld wel vast in het begin bij de stoep aflopen, zittend op de motor (dan kom je op zo'n punt dat je niet meer bij de grond kan).
Vandaar dat SD hem ook effe op straat moest zetten :') :X.

En precies.. dat zei ik ook: Ik ding altijd af. Ik vraag tenminste zelf ook altijd meer dan dat ik er daadwerkelijk voor wil hebben. Ik heb er verder wel maar 50 euro afgeluld hoor ;) En die heb ik weer gegeven aan de persoon die even tussen ons in zat en ons bij elkaar heeft gebracht.
En mocht ik hem toch nog verlagen, heb ik het uurloon al betaald zei ie, want die 50 euro was niet nodig :P.
pi_179318112
Als ik zo brutaal mag zijn mij er tegenaan te bemoeien ff een tailtidy voor je verjaardag vragen :D
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:02:40 #57
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179318605
Mooie fiets Anne!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_179319167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:34 schreef Salatrel het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn mij er tegenaan te bemoeien ff een tailtidy voor je verjaardag vragen :D
Hehe, nou, Saladel. Bij deze 8-) Ik ben 30 juli jarig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:02 schreef Elegy het volgende:
Mooie fiets Anne!
Dankje! O+
pi_179319537
Mwja je eigen motor om laten kuukelen is snel gebeurt....ook al kun je met beide voeten aan de grond.

Als 200 kilo ineens gaat rollen succes.

Wat ik wel doe, afritje keren ofzo in zijn 1, jiffy uit, koppeling in en altijd iets overlaten hellen linkerkant.

Mocht je dan evenwicht verliezen ofzo als je er naast loopt valt die op de jiffy tegen de comoressie
Ik zwaai naar dieren.
pi_179319617
Mooie bike Anne
pi_179319679
Compressie
Ik zwaai naar dieren.
pi_179319709
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Hehe, nou, Saladel. Bij deze 8-) Ik ben 30 juli jarig.

[..]

Dankje! O+
Juli is een goede maand om jarig te zijn :)
  dinsdag 22 mei 2018 @ 13:15:52 #63
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_179319786
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:11 schreef Sounddragon het volgende:
Eerst effe naar Hyperpro vandaag w/
Blijft voor de twin nog steeds de nummero uno upgrade! wereld van verschil.

Moet zeggen dat ik nu de banden wat meer "normaal" heb in plaats van noppen dat ik met het bakbeest aardig door de bochten jaag.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:39:08 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179321326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:15 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Blijft voor de twin nog steeds de nummero uno upgrade! wereld van verschil.

Moet zeggen dat ik nu de banden wat meer "normaal" heb in plaats van noppen dat ik met het bakbeest aardig door de bochten jaag.
Mijn vorige had afgesleten steppies >:) :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 mei 2018 @ 14:39:36 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179321332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Juli is een goede maand om jarig te zijn :)
Is dat een toezegging? Nice! *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179322516

en weer schoon tijd voor een drankje
Ik zwaai naar dieren.
pi_179322853
Geerd is ook in juli jarig geweest, zie ik!
pi_179323716
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:11 schreef Sounddragon het volgende:
Eerst effe naar Hyperpro vandaag w/
En??
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:28:40 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179323751
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:34 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
en weer schoon tijd voor een drankje
Tijd om die schaamranden er eens af te werken bedoel je.
Huilen dan.
pi_179324017
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tijd om die schaamranden er eens af te werken bedoel je.
Je bedoelt die 2.5cm ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_179325141
Nou vandaag weer de nodige bermbeunhazerij :D

Achterlicht was kapot. Nieuw lampje, werkte niet. Uiteindelijk door wat stekkertjes kort te sluiten geconcludeerd dat er ergens een kabelbreuk zat. Maar ik moet zo nog wel naar huis, waarschijnlijk door een soort armageddon, dus ik moet toch licht hebben :D

Uiteindelijk via wat overbodige bedrading behorend bij de handvatverwarming en snelheidsmeter een verbinding kunnen maken tussen kontje en koplamp, en daar het achterlicht aan de koplamp gekoppeld 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis maar even goed voor gaan zitten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 22-05-2018 17:51:52 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179325200
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:44 schreef BlackLining het volgende:
Nou vandaag weer de nodige bermbeunhazerij :D

Achterlicht was kapot. Nieuw lampje, werkte niet. Uiteindelijk door wat stekkertjes kort te sluiten geconcludeerd dat er ergens een kabelbreuk zat. Maar ik moet zo nog wel naar huis, waarschijnlijk door een soort armageddon, dus ik moet toch licht hebben :D

Uiteindelijk via wat overbodige bedrading behorend bij de handvatverwarming en snelheidsmeter een verbinding kunnen maken tussen kontje en koplamp, en daar het achterlicht aan de koplamp gekoppeld 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis maar even goed voor gaan zitten :')
Lekker bezig weer dus
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 17:49:39 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179325245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je bedoelt die 2.5cm ?
o|O
Huilen dan.
pi_179325553
quote:
16s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

o|O
Battleax s21r hypersport..dat is die 3e uh iets geen idee hoe dat heet die band heeft 3 delen
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:56:45 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179326406
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

En??
iemand hep me achterveer paars gewrept.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 mei 2018 @ 19:00:16 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179326442
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:44 schreef BlackLining het volgende:
Nou vandaag weer de nodige bermbeunhazerij :D

Achterlicht was kapot. Nieuw lampje, werkte niet. Uiteindelijk door wat stekkertjes kort te sluiten geconcludeerd dat er ergens een kabelbreuk zat. Maar ik moet zo nog wel naar huis, waarschijnlijk door een soort armageddon, dus ik moet toch licht hebben :D

Uiteindelijk via wat overbodige bedrading behorend bij de handvatverwarming en snelheidsmeter een verbinding kunnen maken tussen kontje en koplamp, en daar het achterlicht aan de koplamp gekoppeld 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis maar even goed voor gaan zitten :')
McGniffel did it again *O*

Ik was naar de dichtstbijzijnde ACtion gereden en had 2 fietslampies op batterijen gekocht denk ik :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179326448
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

iemand hep me achterveer paars gewrept.
^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_179326473
Ik dacht eigenlijk de duke van anne
Ik zwaai naar dieren.
pi_179326622
Nou. Ik ben ook weer thuis, eindelijk. :') Zit ook nog een heel verhaal aan vast (BlackLining loste me af bij station Beunhazerij) maar dat typ ik later wel een keer uit. Twee keer in de file beland onderweg en zeker file naast een smallere spitsstrook is echt retekut om doorheen te filteren.

Score van vandaag: 290km, 4hr15min. :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarasi op 22-05-2018 19:24:58 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_179326693
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:13 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Ik ben ook weer thuis, eindelijk. :') Zit ook nog een heel verhaal aan vast (BlackLining loste me af bij station Beunhazerij) maar dat typ ik later wel een keer uit. Twee keer in de file beland onderweg en zeker file naast een smallere vluchtstrook is echt retekut om doorheen te filteren.

Score van vandaag: 290km, 4hr15min. :'(
Smalle vluchtstrook? Je filtert toch op de meest linkse baan?
pi_179326734
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:13 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Ik ben ook weer thuis, eindelijk. :') Zit ook nog een heel verhaal aan vast (BlackLining loste me af bij station Beunhazerij) maar dat typ ik later wel een keer uit. Twee keer in de file beland onderweg en zeker file naast een smallere vluchtstrook is echt retekut om doorheen te filteren.

Score van vandaag: 290km, 4hr15min. :'(
Ach het was droog...hoe is het ook alweer met file
Ik zwaai naar dieren.
pi_179326786
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Smalle vluchtstrook? Je filtert toch op de meest linkse baan?
Ja, ik bedoelde zo'n extra spitsstrook. Die er links bij komt. Brainfart. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_179326796
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ach het was droog...hoe is het ook alweer met file
Ik ben droog overgekomen ja! *O* Goddank. Maar ik ben nu wel echt helemaal lam. In een halfuur heb ik 25km snelweg gereden. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_179326832
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben droog overgekomen ja! *O* Goddank. Maar ik ben nu wel echt helemaal lam. In een halfuur heb ik 25km snelweg gereden. :')
Is kut he steeds dat leunen op je polsen etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_179326834
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben droog overgekomen ja! *O* Goddank. Maar ik ben nu wel echt helemaal lam. In een halfuur heb ik 25km snelweg gereden. :')
rechts is de gashendel he
  dinsdag 22 mei 2018 @ 20:02:30 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179327256
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is kut he steeds dat leunen op je polsen etc
zitpositie is prima aan te passen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179327347
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde zo'n extra spitsstrook. Die er links bij komt. Brainfart. :')
Ah ik dacht al. Dat kan wel eens krap zijn inderdaad :P
pi_179327364
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zitpositie is prima aan te passen.
dat is waar
Ik zwaai naar dieren.
pi_179328363
Zon klein meisje alleen op zon grote motor is ook niet verantwoord natuurlijk....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179328841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 20:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ah ik dacht al. Dat kan wel eens krap zijn inderdaad :P
Er gingen wel best veel mensen wat extra opzij voor me, dat was dan wel weer lief. O+ Maar 't houdt niet over met zo'n smalle spitsstrook. Zag ook iemand anders één baan verder naar rechts filteren, maar dat leek me ook niet echt een ideale oplossing.
Your opinion of me is none of my business.
pi_179330086
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:24 schreef Salatrel het volgende:
Pinksterweekend samen met Maegrim ongeveer 1200km geklokt schat ikweet niet precies hoeveel we vrijdag gereden hadden
stiekem toch 1319 km?

  woensdag 23 mei 2018 @ 07:35:45 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179333197
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 21:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Er gingen wel best veel mensen wat extra opzij voor me, dat was dan wel weer lief. O+ Maar 't houdt niet over met zo'n smalle spitsstrook. Zag ook iemand anders één baan verder naar rechts filteren, maar dat leek me ook niet echt een ideale oplossing.
nee, want de mensen die dan braaf ruimte voor hem maken, rijden jou voor je donder |:(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179333680
Heb een givi ea106b tanktas besteld. Eens kijken hoe dat bevalt
pi_179334201
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 07:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, want de mensen die dan braaf ruimte voor hem maken, rijden jou voor je donder |:(
Ja dat was wel even een dingetje. 'Gelukkig' ging hij ongeveer twee keer zo snel overal tussendoor, dus ik had er maar kort last van.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:15:33 #95
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179334328
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 21:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Er gingen wel best veel mensen wat extra opzij voor me, dat was dan wel weer lief. O+ Maar 't houdt niet over met zo'n smalle spitsstrook. Zag ook iemand anders één baan verder naar rechts filteren, maar dat leek me ook niet echt een ideale oplossing.
Was dit bij Zwolle ofzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179334344
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Was dit bij Zwolle ofzo
Ja.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:25:17 #97
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179334410
Nouja als je dat gehad hebt kun je wel 200 doorblazen toch
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:50:45 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179334631
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 08:59 schreef Den_Haag het volgende:
Heb een givi ea106b tanktas besteld. Eens kijken hoe dat bevalt
wat een liev handtasje :D

Het lijkt me dat zo'n ding nogal in het zicht zit voor je tellers, of valt dat wel mee?

[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 23-05-2018 11:07:36 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179334643
quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wat een liev handtasje :D
tasje om de nek :D
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:08:47 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179334861
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

tasje om de nek :D
Beetje noordafrikaanse look O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179335084
En natuurlijk zo een helm met rode dingen aan de zijkant, boxer
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:30:55 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179335130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:27 schreef Geerd het volgende:
En natuurlijk zo een helm met rode dingen aan de zijkant, boxer
En 2 voorwielen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179335500
Nu nog een boxer roof en een MP3
pi_179336906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
Nu nog een boxer roof en een MP3
yamaha niken is de nieuwe mp3
pi_179337431
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

yamaha niken is de nieuwe mp3
ik moest googlen. Maar de naam is perfect gekozen voor de doelgroep.
pi_179338032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik moest googlen. Maar de naam is perfect gekozen voor de doelgroep.
:D
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:22:24 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179338956
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik moest googlen. Maar de naam is perfect gekozen voor de doelgroep.
wielen aan de buitenkant van de vorken zetten en achter ook dubbel maken en je hebt een quad on steroids :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179339366
met extra gratis gucci tas
pi_179339850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 13:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

yamaha niken is de nieuwe mp3
Oogtyfus.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:56:25 #110
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179342616
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 11:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beetje noordafrikaanse look O-)
Zo exotisch is dat niet meer in Den Haag ;( :X
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_179345609
quote:
9s.gif Op woensdag 23 mei 2018 16:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oogtyfus.
mag het ook een griepje zijn?
pi_179345950
In hoeverre heeft de hoeveelheid cilinders invloed op het rijgedrag?

De KTM 690 met een ééncilinder motorblok bijvoorbeeld; heeft de motor hierdoor een unieke karakter of hangt dit ook sterk van andere zaken af?
  woensdag 23 mei 2018 @ 23:19:07 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179346808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:25 schreef br00djekaas54321 het volgende:
In hoeverre heeft de hoeveelheid cilinders invloed op het rijgedrag?

De KTM 690 met een ééncilinder motorblok bijvoorbeeld; heeft de motor hierdoor een unieke karakter
Ja.
quote:
of hangt dit ook sterk van andere zaken af?
Ja.
Huilen dan.
pi_179346880
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Ja.
Wat is typerend voor een ééncilinder?
pi_179347548
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2018 23:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Ja.
Gast :')

quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:25 schreef br00djekaas54321 het volgende:
In hoeverre heeft de hoeveelheid cilinders invloed op het rijgedrag?

De KTM 690 met een ééncilinder motorblok bijvoorbeeld; heeft de motor hierdoor een unieke karakter of hangt dit ook sterk van andere zaken af?
Eencilinders zijn in alles wat directer. Er is minder draaiende massa in het blok, dus minder massatraagheid. Komen dus snel op toeren, maar remmen ook hard af op de motor. Ze komen dan, uitzonderingen daargelaten, ook niet echt hoog in toeren.

Je ziet ze dan ook vaak in van die fietsen waar isdatzo zich altijd mee misdraagt :+ van die hooliganfietsen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 08:34:12 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179350923
Hmm, onweers buitjes vanmiddag, gaan de bugspots er weer een beetje vanaf ^O^

Alleen een beetje jammer dat mijn regenliners in de garage liggen 😂
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179356094
Gratis douche
  donderdag 24 mei 2018 @ 14:24:33 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179356345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
Gratis douche
isse nice eh, alleen geen sjampoo bij me -O-

Als het blijft 'regenen' zoals het al de hele dag doet, droog je harder op als je nat regent.. No wahalla.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179356568
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

isse nice eh, alleen geen sjampoo bij me -O-

Als het blijft 'regenen' zoals het al de hele dag doet, droog je harder op als je nat regent.. No wahalla.
Het is hier heerlijk weer !! Lekker zon,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 24 mei 2018 @ 20:51:58 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179364611
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is hier heerlijk weer !! Lekker zon,
hele dag grijzig en bewolkt geweest, paar minderwaardige buitjes en op de terugweg zeker wel 10 druppels gevoeld.. Niet veel mis mee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:08:58 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179365037
Lol gehad onderweg trouwens; had best wat file en stropend verkeer, en zodra ik meer dan 10 remlichten voor me zie hang ik hem meteen op de rijbaanscheiding om ertussendoor te fietsen.. Op een gegeven moment duikt er een Yammie 660 met plofpijp op in mijn spiegels terwijl ik achter een sloompie op een caferacert aan huppelde.. Samen besloten we dat sloompie maar effe achteraan moest sluiten, dus ingehaald zodra er een gaatje viel en lekker vlot samen door de file heen gebanjerd.. Hij moest dezelfde kant op als ik, bij A12 -> A50 stond een popokar op de middelste rijstrook in de file, die deden we links en rechts :7,
A50 op, paar keer fileslalommetje, niet veel spannends.. A73 op, wederom druk en langzaamaan, komen we al slalommend bij afslag Nijmegen, rijdt daar een grijze VW T5, zwartgefoliede ramen, blauwe strobe op het dak en blauwe strobes in de grille, verder niks, is zich een weg aan het banen tussen de rijstroken door, kat int bakkie natuurlijk, wij op de trekhaak :7 _O-
Heel stuk volgehouden, 3 afslagen voor ik eraf moest komt ie achter een meubelbakkie op de linkerbaan, rechts vrij, niet opzij gaan he.. Hij slingeren achter hem en gek doen, ikke rechts erlangs, naast die meubelbak, op mijn spiegels wijzen, die kerel schrikt wakker, ziet die flitskar achter hem en gaat naar rechts, bus weer vol stamp erlangs, ikke naar rechts om hem weer voor te laten, krijg ik echt een dikke vette duim van die kerel _O- _O- _O-

Tldr:Iederen in de file, ikke op sleeptouw bij een of andere secret agent en met 140 erlangs B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179365200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Lol gehad onderweg trouwens; had best wat file en stropend verkeer, en zodra ik meer dan 10 remlichten voor me zie hang ik hem meteen op de rijbaanscheiding om ertussendoor te fietsen.. Op een gegeven moment duikt er een Yammie 660 met plofpijp op in mijn spiegels terwijl ik achter een sloompie op een caferacert aan huppelde.. Samen besloten we dat sloompie maar effe achteraan moest sluiten, dus ingehaald zodra er een gaatje viel en lekker vlot samen door de file heen gebanjerd.. Hij moest dezelfde kant op als ik, bij A12 -> A50 stond een popokar op de middelste rijstrook in de file, die deden we links en rechts :7,
A50 op, paar keer fileslalommetje, niet veel spannends.. A73 op, wederom druk en langzaamaan, komen we al slalommend bij afslag Nijmegen, rijdt daar een grijze VW T5, zwartgefoliede ramen, blauwe strobe op het dak en blauwe strobes in de grille, verder niks, is zich een weg aan het banen tussen de rijstroken door, kat int bakkie natuurlijk, wij op de trekhaak :7 _O-
Heel stuk volgehouden, 3 afslagen voor ik eraf moest komt ie achter een meubelbakkie op de linkerbaan, rechts vrij, niet opzij gaan he.. Hij slingeren achter hem en gek doen, ikke rechts erlangs, naast die meubelbak, op mijn spiegels wijzen, die kerel schrikt wakker, ziet die flitskar achter hem en gaat naar rechts, bus weer vol stamp erlangs, ikke naar rechts om hem weer voor te laten, krijg ik echt een dikke vette duim van die kerel _O- _O- _O-

Tldr:Iederen in de file, ikke op sleeptouw bij een of andere secret agent en met 140 erlangs B-)
AT gasten..?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:58:03 #124
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179366921
A27 was ook goed blauw net, dikke polizei Kontrolle.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 24 mei 2018 @ 23:00:30 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179366972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

AT gasten..?
geen idee, kan, ik zag er maar eentje voorin zitten, rest was pikzwart geblindeerd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179369425
Nog een paar adressen die jullie kunnen aanraden wat het huren van motoren betreft?

Zolang de locatie maar goed met het openbaar vervoer te bereiken is.

Alvast bedankt.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:17:22 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179372345
Ask the big G, wij weten niet waar je huis woont.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179373221
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ask the big G, wij weten niet waar je huis woont.
Het moge duidelijk zijn dat ik bereid ben te reizen, zolang het maar om een degelijke zaak gaat.

Ik ben simpelweg benieuwd naar waar men goede ervaringen mee heeft.
pi_179373280
Wat is er ingewikkeld aan motorverhuur? :') Zoek gewoon een zaak in de buurt uit die verhuurt en een motor in de pool heeft die je leuk lijkt. Vervolgens even rondkijken of de prijs redelijk is, en bellen. Het is geen rocket science of driejarencontract ofzo he.
Your opinion of me is none of my business.
pi_179373403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:10 schreef Sarasi het volgende:
Wat is er ingewikkeld aan motorverhuur? :') Zoek gewoon een zaak in de buurt uit die verhuurt en een motor in de pool heeft die je leuk lijkt. Vervolgens even rondkijken of de prijs redelijk is, en bellen. Het is geen rocket science of driejarencontract ofzo he.
Is er iets ingewikkelds aan het vertellen met welke zaak je goede ervaringen hebt?
pi_179373968
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:16 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Is er iets ingewikkelds aan het vertellen met welke zaak je goede ervaringen hebt?
Ik denk niet dat er in dit topic veel mensen zijn die met enige regelmaat motoren huren
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179374148
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er in dit topic veel mensen zijn die met enige regelmaat motoren huren
Daar heb je een punt, maar niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 11:44:01 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179375250
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:07 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat ik bereid ben te reizen, zolang het maar om een degelijke zaak gaat.

Ik ben simpelweg benieuwd naar waar men goede ervaringen mee heeft.
as said; gewoon een degelijke zaak in de buurt pakken.. Effe opletten met vrije kilometers, ophaal- en terugbreng tijden en afkoop eigen risico. En pak een opzittenden verzekering als dat kan..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 25 mei 2018 @ 11:46:34 #134
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179375306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 02:33 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Nog een paar adressen die jullie kunnen aanraden wat het huren van motoren betreft?

Zolang de locatie maar goed met het openbaar vervoer te bereiken is.

Alvast bedankt.
Als je je rijbewijs nog niet zo lang hebt, let dan ook op de eisen die ze stellen voor motoren. Vooral de zwaardere motoren vragen ze soms 3+ jaar rijervaring.

Verder heb ik zelf nooit een motor gehuurd, eigenlijk.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179376325
Fris Motorverhuur in Amsterdam. Niet erg makkelijk met OV te bereiken though.
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:32:37 #136
395194 Martijn137
it is i....
pi_179376550
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 02:33 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Nog een paar adressen die jullie kunnen aanraden wat het huren van motoren betreft?

Zolang de locatie maar goed met het openbaar vervoer te bereiken is.

Alvast bedankt.
motoshare.nl ;)
pi_179384397
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

as said; gewoon een degelijke zaak in de buurt pakken.. Effe opletten met vrije kilometers, ophaal- en terugbreng tijden en afkoop eigen risico. En pak een opzittenden verzekering als dat kan..
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 11:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Als je je rijbewijs nog niet zo lang hebt, let dan ook op de eisen die ze stellen voor motoren. Vooral de zwaardere motoren vragen ze soms 3+ jaar rijervaring.

Verder heb ik zelf nooit een motor gehuurd, eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:25 schreef Nero22 het volgende:
Fris Motorverhuur in Amsterdam. Niet erg makkelijk met OV te bereiken though.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:32 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

motoshare.nl ;)
Bedankt voor de tips en suggesties!

Een lokale verhuurder een kans geven kan waarschijnlijk geen kwaad, maar Fris Motorverhuur lijkt mij zeker een bezoekje waard.

MotoShare is ook best wel interessant.

Nogmaals bedankt.
pi_179384529
Laat maar ff weten wat je gehuurd hebt dan
Ik zwaai naar dieren.
pi_179384791
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 18:01 schreef Geerd het volgende:
Laat maar ff weten wat je gehuurd hebt dan
Uiteraard. Waarschijnlijk een naked om maar ergens mee te beginnen!
pi_179392321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:32 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

motoshare.nl ;)
Hier begrijp ik dus niks van he :+


Ik leen mijn motor hooguit uit aan vrienden waarvan ik weet hoe ze rijden voor een rondje
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179394430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 17:52 schreef br00djekaas54321 het volgende:
MotoShare is ook best wel interessant.
D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

pi_179394582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 07:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

[ afbeelding ]
Daar zou ik bij een huurmotor van een bedrijf ook niet blind vanuit gaan. :@
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 08:42:22 #143
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_179394856
Damn hier in UK rijden veel groms rond!
Sowieso is het gehalte motoren gigantisch hoog, maar die groms blijven me boeien 🤭
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_179396257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 07:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

[ afbeelding ]
verkapte kijk mij eens in luxemburg zitten post
pi_179398589
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 00:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier begrijp ik dus niks van he :+

Ik leen mijn motor hooguit uit aan vrienden waarvan ik weet hoe ze rijden voor een rondje
En of ze verzekerd zijn....
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 07:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

[ afbeelding ]
Dat schakelt toch kut man...
Ik zwaai naar dieren.
pi_179401758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 07:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

[ afbeelding ]
Mijn ogen zijn toegegeven nog niet heel goed getraind in het spotten van mankementen. Wat dat betreft bedankt voor de waardevolle herinnering!
pi_179402021
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 16:26 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn toegegeven nog niet heel goed getraind in het spotten van mankementen. Wat dat betreft bedankt voor de waardevolle herinnering!
bravok alweer vergeten?
pi_179402400
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 16:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bravok alweer vergeten?
Dat is inderdaad wel een handige methode. Bedankt!
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:02:00 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179405682
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 16:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bravok alweer vergeten?
BANDEN REMMEN ACHTERWIELAANDRIJVING VOLGAS OK
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179408528
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 07:59 schreef Maegrim het volgende:

[..]

D'r staat hier in Luxemburg een Ducati monster van motoshare met een slappe ketting, zou er niet blind vanuit gaan dat die motoren goed onderhouden zijn :R

[ afbeelding ]
nou dat onderhoud zal ie wel krijgen want die is blijkbaar omgevallen vandaag, links alles krom :')
pi_179409391
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:57 schreef Maegrim het volgende:

[..]

nou dat onderhoud zal ie wel krijgen want die is blijkbaar omgevallen vandaag, links alles krom :')
fijn toch dat motoshare :D mij niet gezien
pi_179409458
Er zijn twee soorten mensen. De mensen die niet eens in de buurt mogen komen van m'n motor en de mensen die er onder toezicht op mogen zitten (niet rijden, zitten). De uitzondering die de regel bevestigt zijn dan BlackLining en m'n monteur, die mogen er wel op rijden. :P

Al lijkt Motoshare me best leuk om een keer een motor bij te huren, om een keer een dagje wat anders te proberen ofzo. Maar zelf m'n motor verhuren... Nope, mij niet gezien.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 23:03:39 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179410694
Brokken is dokken. Als iemand een motorrijbewijs heeft prima. Niks mis met een beetje ruilen zo nu en dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 27 mei 2018 @ 00:05:22 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179412266
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 23:03 schreef fathank het volgende:
Brokken is dokken. Als iemand een motorrijbewijs heeft prima. Niks mis met een beetje ruilen zo nu en dan.
Hehe, no way Josè.

Mijn auto al niet.. Mijn brommer zéker niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 mei 2018 @ 00:55:11 #155
183523 Salatrel
Salatrel
pi_179413786
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 23:03 schreef fathank het volgende:
Brokken is dokken.
ja ongetwijfeld maar ik zit niet te wachten op een schadefiets ook al betaald een ander ervoor
  zondag 27 mei 2018 @ 01:02:36 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179413987
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 00:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ongetwijfeld maar ik zit niet te wachten op een schadefiets ook al betaald een ander ervoor
gerepareerde schade is nog de beste schade. Als elke gebruiker er één krasje op maakt ben je al niet blij na een jaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179414814
Nee dank je de koekoek...
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 27 mei 2018 @ 09:39:18 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179417470
Ach, ik zie een motor als gebruiksvoorwerp, niet als heilig ding ofzo. Ik ruil zeker een paar keer per jaar met een maat van me.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 27 mei 2018 @ 11:56:58 #159
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179419614
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Er zijn twee soorten mensen. De mensen die niet eens in de buurt mogen komen van m'n motor en de mensen die er onder toezicht op mogen zitten (niet rijden, zitten). De uitzondering die de regel bevestigt zijn dan BlackLining en m'n monteur, die mogen er wel op rijden. :P

Al lijkt Motoshare me best leuk om een keer een motor bij te huren, om een keer een dagje wat anders te proberen ofzo. Maar zelf m'n motor verhuren... Nope, mij niet gezien.
:')

Je hebt een motor van nog geen rug, boeiend.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179421068
Da's alvast oefenen voor de S1000R die ze volgend jaar koopt
  zondag 27 mei 2018 @ 14:50:24 #161
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_179422644
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')

Je hebt een motor van nog geen rug, boeiend.
Dus omdat die motor iets van zijn waarde heeft verloren hoef je er niet meer zuinig op te zijn?
pi_179424918
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 14:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Dus omdat die motor iets van zijn waarde heeft verloren hoef je er niet meer zuinig op te zijn?
Dit dus. Bovendien is 't een motor waar ik graag nog lang op wil blijven rijden, dus ben ik er zuinig op, want dan kan dat. Sowieso boeit 't geen drol of Moebsje 'm duur genoeg vindt om er zuinig op te zijn, want prijs heeft daar an sich niks mee te maken. Ik ben zuinig op wel meer spullen die allemaal minder kostten dan m'n motor.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 27 mei 2018 @ 16:35:49 #163
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179425300
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 14:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Dus omdat die motor iets van zijn waarde heeft verloren hoef je er niet meer zuinig op te zijn?
Ik snap wel dat je 'm niet verhuurt, maar om van je hoge stoel te roepen dat niemand erop mag rijden omdat je ze niet vertrouwt terwijl je 'm zelf ook gewoon over de ringweg schuift is wel :') - waardig.

En waarde is alleen om uit te drukken dat brokken = dokken best een haalbare afspraak is.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179425553
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je 'm niet verhuurt, maar om van je hoge stoel te roepen dat niemand erop mag rijden omdat je ze niet vertrouwt terwijl je 'm zelf ook gewoon over de ringweg schuift is wel :') - waardig.

En waarde is alleen om uit te drukken dat brokken = dokken best een haalbare afspraak is.
Dus als jij je telefoon een keer laat vallen moet je 'm maar aan iedereen uitlenen? Ik heb nergens gezegd dat ik mensen niet vertrouw, alleen dat ik niet veel mensen ken die ik op m'n motor zou laten rijden. Niemand heeft het recht om op mijn motor te rijden, want van mij, dus waar je nou zo zuur over doet is me een raadsel. Mijn motor, ik bepaal wat ik ermee doe en wie erop rijdt.

Brokken = dokken is een leuk idee, maar daar krijg ik mijn motor niet mee terug. Niet eens een vergelijkbare. Nog los van het feit dat ik helemaal niet een andere motor (ook geen vergelijkbare) zou willen, ik wil gewoon deze. En als ik 'm dan zelf in de prak rijd is dat zuur, maar goed, eigen schuld. Als een vriend 'm in de prak zou rijden is 't een heel ander verhaal. Ik heb ook helemaal geen zin in gehannes over geld of vergoedingen met vrienden.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 27 mei 2018 @ 16:58:54 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179425921
Wat een gemiep. Als ik met maten rijd dan ruilen we regelmatig van motor. En dan mag er ook best gas mee worden gegeven, doe ik ook met die van mij (en met die van hun :+ ). Kom nou, het is een motor, geen schilderij.

En ja, als iemand ermee flikkert dan zijn de kosten voor hem. Lijkt me vrij duidelijk. Gelukkig hebben we allemaal min of meer 't zelfde idee van motorrijden en weet ik dat ze ook wel aardig kunnen sturen.
Huilen dan.
  zondag 27 mei 2018 @ 17:05:20 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179426094
Heb 't ding ook wel eens een weekend meegegeven aan een maat die gecrasht was. Was 'ie zo blij mee _O_ . Mooi toch? Zou ik andersom ook goed kunnen waarderen.

Denk dat de motor nog 't meeste lijdt als ik erop zit eigenlijk :') . Broaaaaap!
Huilen dan.
  zondag 27 mei 2018 @ 17:08:17 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179426147
Godverdomme goed nat geregend vandaag trouwens. Was gister naar de Moezel gereden, vandaag weer terug. Dikke onweersbuien, hagel alles. Bij de eerste bui was ik al binnen 5 min. tot m'n ballen doorweekt :( . Toen maar zo snel mogelijk terug naar huus. Lekker glibberen en glijden op zo'n supermotard.

Gister en vanochtend wel goed gas kunnen geven :9~ . Oh en ook nog ff van motor geruild natuurlijk.
Huilen dan.
  zondag 27 mei 2018 @ 18:09:15 #168
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179427637
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus als jij je telefoon een keer laat vallen moet je 'm maar aan iedereen uitlenen? Ik heb nergens gezegd dat ik mensen niet vertrouw, alleen dat ik niet veel mensen ken die ik op m'n motor zou laten rijden. Niemand heeft het recht om op mijn motor te rijden, want van mij, dus waar je nou zo zuur over doet is me een raadsel. Mijn motor, ik bepaal wat ik ermee doe en wie erop rijdt.
Het is de manier waarop je het brengt, alsof je GS500 van goud is omdat je een badeend op je stuur hebt zitten. Niet eens in de buurt mogen komen? Vrij land hoor, dat geldt niet alleen voor Sarasi. Of je 'm verder wel of niet uitleent zal me echt een zorg zijn want ik denk niet dat veel rijders nou zo warmlopen voor een 35kW motor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 27 mei 2018 @ 18:11:05 #169
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179427683
quote:
7s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Heb 't ding ook wel eens een weekend meegegeven aan een maat die gecrasht was. Was 'ie zo blij mee _O_ . Mooi toch? Zou ik andersom ook goed kunnen waarderen.

Denk dat de motor nog 't meeste lijdt als ik erop zit eigenlijk :') . Broaaaaap!
Njah weekendje weg is wel ander verhaal, zolang kan ik 'm niet missen. Maar even ruilen als ik zn motor eens wil uittesten doen we niet te moeilijk over. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179427748
Als het je een zorg is wat doe je dan moeilijk. Ga ergens anders over janken dan aan wie ik wel of niet m'n motor mee geef. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 27 mei 2018 @ 18:33:56 #171
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179428337
Welkom op fok waar we mogen janken over elkaars gejank.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 27 mei 2018 @ 19:40:57 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179430365
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')

Je hebt een motor van nog geen rug, boeiend.
voor de één is 15k zakgeld, voor de ander is 500¤ een jaar sparen. En als je dan die niet-boeiende motor van' maar' een rug eindelijk bij elkaar hebt en het is je enige vorm van vervoer, ga je die niet graag aan een ander meegeven.

Lekker makkelijk oordelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179437491
Mensen met een integraal-helm die met deze warme dagen verlangen naar een systeem-helm of valt het wel mee?
pi_179437652
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 23:41 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Mensen met een integraal-helm die met deze warme dagen verlangen naar een systeem-helm of valt het wel mee?
Systeemhelm op lekker in de tuin met bbq en koudepils _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_179437908
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 23:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Systeemhelm op lekker in de tuin met bbq en koudepils _O_ _O_
Hopelijk kan je het een beetje vinden met je buren. Nog niemand horen klagen over het opstarten van je motor?
pi_179438179
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 00:11 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Hopelijk kan je het een beetje vinden met je buren. Nog niemand horen klagen over het opstarten van je motor?
Nee doe ik alleen met de gp..geluid van de tv iets harder
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 28 mei 2018 @ 10:58:06 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179442810
Met 9 van de 10 systeemhelmen mag je niet open rijden (vizier wel natuurlijk, maar kinstuk niet). Plus dat je er niet knapper op wordt als je met je klaphelmpje open op je bakkes stuitert.


Je pak is veel nastier als je helm trouwens..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2018 @ 11:18:55 #178
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179443174
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

voor de één is 15k zakgeld, voor de ander is 500¤ een jaar sparen. En als je dan die niet-boeiende motor van' maar' een rug eindelijk bij elkaar hebt en het is je enige vorm van vervoer, ga je die niet graag aan een ander meegeven.

Lekker makkelijk oordelen.
Dat is helemaal niet het punt zoals ik in post 163 en daarna al duidelijk maakte.

:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179443379
Ik rij nog liever een uur naar mijn vaste garage, dan dat ik een of andere tjappie aan mijn shit laat werken die ik niet vertrouw.
pi_179443413
Dat is ongeveer hetzelfde als dat jij je hond laat uitlaten door een ander, die hond wordt aangereden en gaat dood. Kosten worden vergoed zodat je een nieuwe hond kan kopen, maar daar heb je je oude hond nog niet mee terug.
pi_179443480
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik rij nog liever een uur naar mijn vaste garage, dan dat ik een of andere tjappie aan mijn shit laat werken die ik niet vertrouw.
Laat staan erop rijden ja

Ik doe mooi alles zelf. Alleen voor de bandenwissel heb ik geen apparatuur dus daarvoor gaat ie inderdaad ook gewoon naar zijn vaste adres.

Woensdag maar eens een nieuwe kettingset aan de GSX hangen trouwens :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179443533
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:33 schreef BlackLining het volgende:

Woensdag maar eens een nieuwe kettingset aan de GSX hangen trouwens :)
geef je dat wel even op aan de verzekering aangezien het de dagwaarde van je fiets zal verdubbelen :D
pi_179443647
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

geef je dat wel even op aan de verzekering aangezien het de dagwaarde van je fiets zal verdubbelen :D
Ik had laatst gevraagd of ze opnieuw wilde taxeren nadat ik getankt had maar dat wilde ze niet :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:42:24 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179443671
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is ongeveer hetzelfde als dat jij je hond laat uitlaten door een ander, die hond wordt aangereden en gaat dood. Kosten worden vergoed zodat je een nieuwe hond kan kopen, maar daar heb je je oude hond nog niet mee terug.
Wat een ontzettend rare vergelijking.

Een motor is een motor. Als 'ie kapot is dan maak je 'm. Als 'ie gejat wordt dan koop je een nieuwe.
Huilen dan.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:44:54 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179443711
Zou blij zijn als ze m'n KTM meenamen, kon ik mooi een nieuwe uitzoeken _O- .
Huilen dan.
  maandag 28 mei 2018 @ 11:58:39 #186
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179443976
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is ongeveer hetzelfde als dat jij je hond laat uitlaten door een ander, die hond wordt aangereden en gaat dood. Kosten worden vergoed zodat je een nieuwe hond kan kopen, maar daar heb je je oude hond nog niet mee terug.
Nee dat is nog niet eens ongeveer hetzelfde. Dan geef je gewoon niet genoeg om je hond ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 28 mei 2018 @ 12:01:09 #187
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179444037


Ik wel trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179444129
quote:
12s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

geef je dat wel even op aan de verzekering aangezien het de dagwaarde van je fiets zal verdubbelen :D
_O-

Ik moet m'n ketting even spannen binnenkort. Dat vind ik dus echt een kutklusje. :') Ga nog liever kleppen stellen. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_179444398
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee dat is nog niet eens ongeveer hetzelfde. Dan geef je gewoon niet genoeg om je hond ofzo.
Je gaat een paar dagen niet weg en de hond kan niet mee. Ik noem maar wat. Kan prima
pi_179444701
Ik krijg de indruk dat Moebsje maar wat graag een keer op die GS500 zou willen rijden :D wat een zure drab zeg
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179444734
Jaloers dat die motor het wel altijd doet itt die bak met spijkers
  maandag 28 mei 2018 @ 12:57:53 #192
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179445319
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg de indruk dat Moebsje maar wat graag een keer op die GS500 zou willen rijden :D wat een zure drab zeg
Zat net op Marktplaats te kijken naar een nieuwe pekelfiets en toen keek ik naar een GS500
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:00:51 #193
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179445367
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:15 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je gaat een paar dagen niet weg en de hond kan niet mee. Ik noem maar wat. Kan prima
Je vergelijkt je doodgereden hond met je gecrashte motor en je snapt niet dat die zaken tot een totaal andere categorie behoren? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:02:49 #194
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179445404
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:01 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wel trouwens.
O+ Woofer
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179445490
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je vergelijkt je doodgereden hond met je gecrashte motor en je snapt niet dat die zaken tot een totaal andere categorie behoren? :')
Idd, hoe kun je de liefde van je leven, waar je zoveel uren mee doorbrengt nou vergelijken met zo'n stinkende vlooienbaal :{w
  maandag 28 mei 2018 @ 13:15:50 #196
395194 Martijn137
it is i....
pi_179445663
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
Met 9 van de 10 systeemhelmen mag je niet open rijden (vizier wel natuurlijk, maar kinstuk niet). Plus dat je er niet knapper op wordt als je met je klaphelmpje open op je bakkes stuitert.

Je pak is veel nastier als je helm trouwens..
meeste Nolan helmen hebben een vergrendeling van het kin-stuk die je kan gebruiken als ie open staat. die is ook goed gekeurd als "jet helm"
ik heb een te dikke bakkes en die Nolans gaan niet dicht bij mij :'( ;(

de Shoei neotec II is volgens mij ook goed gekeurd als jet helm....

enige reden dat ik een systeem helm heb: is makkelijk op en af te zetten :+ *)
uiteindelijk rij ik altijd met de kin dicht (of ik heb hem nog open en doe hem onderweg dicht als ik nog geen 30km/h rij)
ook heb ik mezelf aangeleerd om te checken of het kin-stuk goed vergrendeld is.
ben er toevallig achter gekomen dat hij een keer niet goed dicht zat :o

(hi ha ho grapje: en als je kin-stuk dan niet dicht is en je valt op je smoel is je kin... stuk.... :D 8)7 sorry kon het niet laten :P :X :W )
  maandag 28 mei 2018 @ 13:27:41 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179445962
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat een ontzettend rare vergelijking.

Een motor is een motor. Als 'ie kapot is dan maak je 'm. Als 'ie gejat wordt dan koop je een nieuwe.
nee.

Jóuw motor is jóuw motor, en dat is niet een andere..

Heb wel eens dik oorlog gehad over een schademotor.. Ik had een bepaalde kleur, die koop je omdat je die kleur mooi vindt... En dan de waarde bepalen op het totale aanbod van alle kleuren :') Nee, trut, ik wil dezelfde kleur terug, en die zijn er niet, en dus is de waarde van het ding in mijn kleur hoger, minstens 1500¤, want dat kost het om een kutkleur over te spuiten en stickeren naar de goede kleur.

Staat van onderhoud is ook zoiets.. Jouw perfect onderhouden en vertroetelde motor wordt gepikt, en dan krijg je een verkrachte frikandel van een winterridder terug. Ja, kleur is hetzelfde, kilometerstand ook, dus dit issum.. NOT!

Mijn motor is voor mij uniek, en 'even' een andere kopen is geen goede pleister.

Als mijn AT zometeen klaar is, wordt 'ie getaxeerd. Vorige keer té hard mee op mijn bek gegaan toen hij geklauwd werd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2018 @ 13:31:35 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179446033
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zat net op Marktplaats te kijken naar een nieuwe pekelfiets en toen keek ik naar een GS500
ik keek op MP naar een goede deurmat.. Airedale terrier is op zich wel het goede spul..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2018 @ 13:34:32 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179446094
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:15 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

meeste Nolan helmen hebben een vergrendeling van het kin-stuk die je kan gebruiken als ie open staat. die is ook goed gekeurd als "jet helm"
ik heb een te dikke bakkes en die Nolans gaan niet dicht bij mij :'( ;(

de Shoei neotec II is volgens mij ook goed gekeurd als jet helm....

enige reden dat ik een systeem helm heb: is makkelijk op en af te zetten :+ *)
uiteindelijk rij ik altijd met de kin dicht (of ik heb hem nog open en doe hem onderweg dicht als ik nog geen 30km/h rij)
ook heb ik mezelf aangeleerd om te checken of het kin-stuk goed vergrendeld is.
ben er toevallig achter gekomen dat hij een keer niet goed dicht zat :o

(hi ha ho grapje: en als je kin-stuk dan niet dicht is en je valt op je smoel is je kin... stuk.... :D 8)7 sorry kon het niet laten :P :X :W )
Nolan pas ik ook niet in.. Kin tegen het kinstuk. De HJC was één van de weinigen die me fatsoenlijk paste.. Is wel een dikke herriebak.. Handig-achtig met opzetten, of effe snel frisse lucht bij het verkeerslicht. Geen must voor mijn volgende helm iig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2018 @ 14:02:15 #200
395194 Martijn137
it is i....
pi_179446682
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nolan pas ik ook niet in.. Kin tegen het kinstuk. De HJC was één van de weinigen die me fatsoenlijk paste.. Is wel een dikke herriebak.. Handig-achtig met opzetten, of effe snel frisse lucht bij het verkeerslicht. Geen must voor mijn volgende helm iig.
HJC pas ik ook niet in, maar dat begint al met mijn hoofd, en niet zo zeer mijn kin.
hoorde laatst iemand die met een HJC systeem helm helemaal gelukkig was en dat het zon beetje de stilste helm ooit was voor hem, daarvoor had hij een Shoei en die maakte te veel lawaai schijnbaar....

heel apart hoe dat per persoon kan verschillen :)
  maandag 28 mei 2018 @ 15:07:15 #201
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179447823
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee.

Jóuw motor is jóuw motor, en dat is niet een andere..

Heb wel eens dik oorlog gehad over een schademotor.. Ik had een bepaalde kleur, die koop je omdat je die kleur mooi vindt... En dan de waarde bepalen op het totale aanbod van alle kleuren :') Nee, trut, ik wil dezelfde kleur terug, en die zijn er niet, en dus is de waarde van het ding in mijn kleur hoger, minstens 1500¤, want dat kost het om een kutkleur over te spuiten en stickeren naar de goede kleur.

Staat van onderhoud is ook zoiets.. Jouw perfect onderhouden en vertroetelde motor wordt gepikt, en dan krijg je een verkrachte frikandel van een winterridder terug. Ja, kleur is hetzelfde, kilometerstand ook, dus dit issum.. NOT!

Mijn motor is voor mij uniek, en 'even' een andere kopen is geen goede pleister.

Als mijn AT zometeen klaar is, wordt 'ie getaxeerd. Vorige keer té hard mee op mijn bek gegaan toen hij geklauwd werd.
Dat je financieel genaaid wordt is wel iets anders dan sentimenteel lopen doen over 'jouw motor'

En een airedale is groter, dit is een Welsh terrier
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:15:56 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179447969
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat je financieel genaaid wordt is wel iets anders dan sentimenteel lopen doen over 'jouw motor'

En een airedale is groter, dit is een Welsh terrier
Believe it or not; sommige mensen hechten zich ook aan spullen, en dan met name hun vervoersmiddel.

En same shit, different size.. Oor kapot uiterst selectief gehoor en stronteigenwijs _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179448149
Mensen hier die ervaring hebben met de Shoei Gt-air?
pi_179448190
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:26 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Mensen hier die ervaring hebben met de Shoei Gt-air?
Als je alleen maar losse vragen blijft stellen, denk ik dat de respons snel opdroogt. Als je er nou even bij vertelt waarom je dit vraagt, of probeert meerdere vragen in één keer te stellen, onderbouwd met wat achtergrondinformatie, denk ik dat je meer (en uitgebreider) reacties krijgt. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 28 mei 2018 @ 15:34:18 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179448266
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zou blij zijn als ze m'n KTM meenamen, kon ik mooi een nieuwe uitzoeken _O- .
Waar staat ie? Wil er nog wel eentje voor de vrouw :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179448542
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:26 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Mensen hier die ervaring hebben met de Shoei Gt-air?
Als ik hier met "ja" op antwoord, weet je nog niks.
pi_179448675
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je alleen maar losse vragen blijft stellen, denk ik dat de respons snel opdroogt. Als je er nou even bij vertelt waarom je dit vraagt, of probeert meerdere vragen in één keer te stellen, onderbouwd met wat achtergrondinformatie, denk ik dat je meer (en uitgebreider) reacties krijgt. :)
Bedankt voor de feedback.

quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als ik hier met "ja" op antwoord, weet je nog niks.
Wat een indrukwekkende constatering. Chapeau!
pi_179450933
nee maar mijn buurman heeft een bmw en ook een shoei dus dan zal het wel goed zijn
  maandag 28 mei 2018 @ 21:53:25 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179455874
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee.

Jóuw motor is jóuw motor, en dat is niet een andere..

Heb wel eens dik oorlog gehad over een schademotor.. Ik had een bepaalde kleur, die koop je omdat je die kleur mooi vindt... En dan de waarde bepalen op het totale aanbod van alle kleuren :') Nee, trut, ik wil dezelfde kleur terug, en die zijn er niet, en dus is de waarde van het ding in mijn kleur hoger, minstens 1500¤, want dat kost het om een kutkleur over te spuiten en stickeren naar de goede kleur.

Staat van onderhoud is ook zoiets.. Jouw perfect onderhouden en vertroetelde motor wordt gepikt, en dan krijg je een verkrachte frikandel van een winterridder terug. Ja, kleur is hetzelfde, kilometerstand ook, dus dit issum.. NOT!

Mijn motor is voor mij uniek, en 'even' een andere kopen is geen goede pleister.

Als mijn AT zometeen klaar is, wordt 'ie getaxeerd. Vorige keer té hard mee op mijn bek gegaan toen hij geklauwd werd.
Als je 't nou hebt over een zelfbouw-machine, een zeldzame klassieker of iets anders echt unieks dan snap ik het helemaal. Maar wanneer het gaat over een gs500, een africa twin of iets anders waarvan er ontelbaar veel rondrijden dan kan je prima een vergelijkbare of zelfs betere motor kopen. Zo bijzonder is het allemaal niet.

Wanneer mijn perfect onderhouden (maar niet heel erg vertroetelde) motor wordt gejat dan krijg ik een glanzend nieuw ding terug, dus mij hoor je niet klagen. En jaar of 7 geleden kreeg ik ¤8700 voor m'n R1 terug. Had er minder dan ¤6000 voor betaald _O- .

En wanneer je iemand anders erop laat rijden komt er helemaal geen verzekering aan te pas. Dan los je het onderling op. Prima toch?
Huilen dan.
  maandag 28 mei 2018 @ 21:54:48 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179455902
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 15:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar staat ie? Wil er nog wel eentje voor de vrouw :D
M'n circuitracer slaapt ernaast, laat je die wel staan? Die krengen zijn lastig te verzekeren :') .

Ik ga hem misschien verkopen, dus als 'de vrouw' serieus interesse heeft dan weet je me te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  maandag 28 mei 2018 @ 22:27:01 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179456551
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

M'n circuitracer slaapt ernaast, laat je die wel staan? Die krengen zijn lastig te verzekeren :') .

Ik ga hem misschien verkopen, dus als 'de vrouw' serieus interesse heeft dan weet je me te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon erop zetten en achtjrs draaien, vervolgens op rijles sturen. Als ik niet oppas gaat ze platter dan mij over de dijk :D

Die racer mag je houwe, daar heb ik niks mee :7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179456682
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je 't nou hebt over een zelfbouw-machine, een zeldzame klassieker of iets anders echt unieks dan snap ik het helemaal. Maar wanneer het gaat over een gs500, een africa twin of iets anders waarvan er ontelbaar veel rondrijden dan kan je prima een vergelijkbare of zelfs betere motor kopen. Zo bijzonder is het allemaal niet.

Wanneer mijn perfect onderhouden (maar niet heel erg vertroetelde) motor wordt gejat dan krijg ik een glanzend nieuw ding terug, dus mij hoor je niet klagen. En jaar of 7 geleden kreeg ik ¤8700 voor m'n R1 terug. Had er minder dan ¤6000 voor betaald _O- .

En wanneer je iemand anders erop laat rijden komt er helemaal geen verzekering aan te pas. Dan los je het onderling op. Prima toch?
Nou prima toch dat jij er zo over denkt, next...
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 28 mei 2018 @ 22:36:18 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179456715
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon erop zetten en achtjrs draaien, vervolgens op rijles sturen. Als ik niet oppas gaat ze platter dan mij over de dijk :D

Die racer mag je houwe, daar heb ik niks mee :7
Welke dijk?
Huilen dan.
  maandag 28 mei 2018 @ 22:39:02 #214
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179456753
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke dijk?
Drielse dijk bij Arnhem zuid richting Heteren en verder. Of de dijk bij Pannerden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 mei 2018 @ 22:54:40 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179456978
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nou prima toch dat jij er zo over denkt, next...
Ben ik! Hij heeft helemaal gelijk :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 28 mei 2018 @ 23:38:45 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179457600
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je 't nou hebt over een zelfbouw-machine, een zeldzame klassieker of iets anders echt unieks dan snap ik het helemaal. Maar wanneer het gaat over een gs500, een africa twin of iets anders waarvan er ontelbaar veel rondrijden dan kan je prima een vergelijkbare of zelfs betere motor kopen. Zo bijzonder is het allemaal niet.

Wanneer mijn perfect onderhouden (maar niet heel erg vertroetelde) motor wordt gejat dan krijg ik een glanzend nieuw ding terug, dus mij hoor je niet klagen. En jaar of 7 geleden kreeg ik ¤8700 voor m'n R1 terug. Had er minder dan ¤6000 voor betaald _O- .

En wanneer je iemand anders erop laat rijden komt er helemaal geen verzekering aan te pas. Dan los je het onderling op. Prima toch?
onderling? Dus je moet eigenlijk eerst vragen aan degene die je op je motor laat rijden of hij hem wel kan betalen als hij hem TL rijdt? :D

Ik voorkom het wel gewoon; ik leen hem lekker niet uit. Stukkie rijden maybe voor bepaalde personen als ik er vertrouwen in heb. Maar echt uitlenen als in: neem maar mee? Neh..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179457747
Van ruilen komt huilen...
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 00:23:23 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179458079
Ik rij eigenlijk helemaal niet graag op de motor van een ander. Voelt niet fijn.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_179464975
Volgens de voorspellingen wordt het weer feest op de motor straks :') twee keer, als het een beetje meezit
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179465096
Koos daarom toch maar voor de auto vanochtend.
pi_179465488
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Drielse dijk bij Arnhem zuid richting Heteren en verder. Of de dijk bij Pannerden.
Mooie stukjes hè :D
pi_179465562
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2018 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wanneer je iemand anders erop laat rijden komt er helemaal geen verzekering aan te pas. Dan los je het onderling op. Prima toch?
Echt niet hè, zie jij je geld maar eens te krijgen. Onderling oplossen is vaak ook drama: ja het komt volgende maand, nu komt het niet uit. Of ik heb het niet, of andere kul smoes. Allerlei beloftes, maar naar het geld kun je fluiten..

Nee, gebeurd gewoon niet! Heb er al een keer flink gezeik mee gehad, wil ik nooit meer. Was tevens ook einde "vriendschap".
pi_179465886
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
pi_179465907
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
:{ ...

Sterkte :*.
pi_179465988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
:{ Sterkte.
Your opinion of me is none of my business.
pi_179466106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
Wow heftige shit. Sterkte!
pi_179466156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
:{ :{
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:14:25 #228
395194 Martijn137
it is i....
pi_179466274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
sterkte!
pi_179466352
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
Wat :{
Sterkte man :{
pi_179467402
Bedankt. Gozer van 35, geen idee waardoor hij ineens tegen de grond ging, de berm raakte en 50 meter verderop door een boom heen landde

http://www.rtl.lu/letzebuerg/1186057.html
pi_179467553
godver man.....
Ik zwaai naar dieren.
pi_179467997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Maegrim het volgende:
Bedankt. Gozer van 35, geen idee waardoor hij ineens tegen de grond ging, de berm raakte en 50 meter verderop door een boom heen landde

http://www.rtl.lu/letzebuerg/1186057.html
Kinderen ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_179468108
geen kids
pi_179468124
Beter...
Ik zwaai naar dieren.
pi_179468312
Was je alleen met hem ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_179468433
we waren met 7 motoren en 8 mensen, waaronder 2 mensen die gereanimeerd hebben tot de hulpdiensten er eindelijk waren. In de middle of nowhere duurt dat zo een half uur ;( maar zonder gruwelijke details is het genoeg om te zeggen dat het meteen gedaan was..
  dinsdag 29 mei 2018 @ 15:42:58 #237
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179469370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:50 schreef Maegrim het volgende:
we waren met 7 motoren en 8 mensen, waaronder 2 mensen die gereanimeerd hebben tot de hulpdiensten er eindelijk waren. In de middle of nowhere duurt dat zo een half uur ;( maar zonder gruwelijke details is het genoeg om te zeggen dat het meteen gedaan was..
Heftig... Sterkte.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 29 mei 2018 @ 16:04:50 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179469810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
WTF.. -O-

Sterkte man.. :{ ;(

Als je wilt lullen zijn we er voor je eej :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 mei 2018 @ 19:02:14 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179473542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
:{ sterkte!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_179476204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:54 schreef Maegrim het volgende:
Nadat ik zondag een vriend vlak voor m'n ogen heb zien verongelukken in Luxemburg ben ik ff helemaal klaar met het motorrijden
:{ Damn, dat hoop ik toch nooit mee te hoeven maken zeg.

Sterkte met het verwerken daarvan..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179484042
😟
pi_179484488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:50 schreef Maegrim het volgende:
we waren met 7 motoren en 8 mensen, waaronder 2 mensen die gereanimeerd hebben tot de hulpdiensten er eindelijk waren. In de middle of nowhere duurt dat zo een half uur ;( maar zonder gruwelijke details is het genoeg om te zeggen dat het meteen gedaan was..
Pff.. Sterkte & gecondoleerd
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:34:51 #243
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179495129
Kut zeg ..

Met de motor naar de uitvaart?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:37:50 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179495162
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mooie stukjes hè :D
Pannerdense dijk is lekker overzichtelijk. Daar kan de gaskraan goed open als het rustig is. En geen fietsers doorgaans.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179495177
:{

Gecondoleerd.
pi_179495374
Thanks lui
pi_179495591
Sterkte Maegrim, ik weet hoe het voelt helaas.
En je hebt er nu geen klote zin aan, maar gewoon weer opstappen en rijden.
pi_179515100
Iemand van plan om aan de triumph offroad dagen mee te doen?
https://www.experience-island.nl/triumph-adventure-experience/

[ Bericht 59% gewijzigd door Den_Haag op 31-05-2018 16:36:44 ]
pi_179515265
Zet er dan op z’n minst een link bij
  donderdag 31 mei 2018 @ 16:55:27 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179515761
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Pannerdense dijk is lekker overzichtelijk. Daar kan de gaskraan goed open als het rustig is. En geen fietsers doorgaans.
Ik ken die omgeving niet zo goed, maar de dijkjes rondom Utrecht moet je of doordeweeks of 's avonds aandoen. Anders is het slalommen om de fietsers, wandelaars en ruiters heen ;( .

Maaarrrrr 's avonds is het uitgestorven en kan je je prima misdragen _O_ .
Huilen dan.
  donderdag 31 mei 2018 @ 16:56:21 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179515775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Maegrim het volgende:
Bedankt. Gozer van 35, geen idee waardoor hij ineens tegen de grond ging, de berm raakte en 50 meter verderop door een boom heen landde

http://www.rtl.lu/letzebuerg/1186057.html
Sterkte yo :{ .
Huilen dan.
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:54:10 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179521273
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 16:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ken die omgeving niet zo goed, maar de dijkjes rondom Utrecht moet je of doordeweeks of 's avonds aandoen. Anders is het slalommen om de fietsers, wandelaars en ruiters heen ;( .

Maaarrrrr 's avonds is het uitgestorven en kan je je prima misdragen _O_ .
Over misdragen gesproken :@ skipte laatst door rood, was een beetje laat, maargoed kon nog wel. Ben ik net een stuk verder in de volgende straat, zie ik ineens zwaailichten de bocht om komen, waar ik dus ook vandaan kwam.

Wist niet hoe snel ik weg moest wezen :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:11:56 #253
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179521972
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 16:26 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand van plan om aan de triumph offroad dagen mee te doen?
https://www.experience-island.nl/triumph-adventure-experience/

Dat klinkt leuk! En handig voor op vakantie om wat offroad ervaring te hebben...
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 31 mei 2018 @ 22:52:35 #254
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_179525083
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:50 schreef Maegrim het volgende:
we waren met 7 motoren en 8 mensen, waaronder 2 mensen die gereanimeerd hebben tot de hulpdiensten er eindelijk waren. In de middle of nowhere duurt dat zo een half uur ;( maar zonder gruwelijke details is het genoeg om te zeggen dat het meteen gedaan was..
pff, sterkte man
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_179525837
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk! En handig voor op vakantie om wat offroad ervaring te hebben...
totdat je die huurmotor laat vallen en je tegen een eigen risico aanloopt :P
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:10:14 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179529813
Beter een huurmotor naar de vaantjes dan je eigen motor toch :7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:58:17 #257
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_179530411
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

totdat je die huurmotor laat vallen en je tegen een eigen risico aanloopt :P
wat -O-

Er staan geen algemene voorwaarden bij :{
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_179531196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Xaryna het volgende:

[..]

wat -O-

Er staan geen algemene voorwaarden bij :{
daar teken je waarschijnlijk voor als je die motor huurt :P
pi_179531983
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Xaryna het volgende:

[..]

wat -O-

Er staan geen algemene voorwaarden bij :{
500e eigen risico vind ik te doen
  vrijdag 1 juni 2018 @ 13:26:55 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179536159
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:10 schreef fathank het volgende:
Beter een huurmotor naar de vaantjes dan je eigen motor toch :7
sommige mensen boeit dat heul niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179537226
Zo, kettingset vervangen :7 Hard nodig wel. Zag wel dat de wiellagers ook weer aan de beurt zijn binnenkort :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 15:16:50 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179538809
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Over misdragen gesproken :@ skipte laatst door rood, was een beetje laat, maargoed kon nog wel. Ben ik net een stuk verder in de volgende straat, zie ik ineens zwaailichten de bocht om komen, waar ik dus ook vandaan kwam.

Wist niet hoe snel ik weg moest wezen :P
Zo mag ik het horen _O_ .

Of ja, het laatste stukje dan. Door rood rijden is meestal niet zo chique. Alhoewel je altijd wel situaties hebt waarbij het prima kan. Midden in de nacht op een uitgestorven kruispunt etc.
Huilen dan.
pi_179539155
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen _O_ .

Of ja, het laatste stukje dan. Door rood rijden is meestal niet zo chique. Alhoewel je altijd wel situaties hebt waarbij het prima kan. Midden in de nacht op een uitgestorven kruispunt etc.
Of slechte lussen in een vak waar niemand anders heen wil. Sta je dan :(
En op een 2-strooks autoweg door rood linksaf is toch niet heel tof.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 15:49:33 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179539414
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Of slechte lussen in een vak waar niemand anders heen wil. Sta je dan :(
En op een 2-strooks autoweg door rood linksaf is toch niet heel tof.
Ik meen me te herinneren dat jij ook uit de omgeving van Valkenswaard komt/kwam? Dan ken je misschien ook wel de lus voor linksaf op de Eindhovenseweg naar de Geenhovensedreef. Dat is vlakbij m'n ouderlijk huis, en die pikt me met de motor ook nooit op :( . Vroeger een paar keer over gebeld maar ik heb nooit iets van verbetering gemerkt.

Als er lang genoeg geen auto achter me komt dan pak ik die ook wel door rood, ken de cyclus na al die jaren prima uit m'n hoofd :') .
Huilen dan.
pi_179539693
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:07 schreef BlackLining het volgende:
Zo, kettingset vervangen :7 Hard nodig wel. Zag wel dat de wiellagers ook weer aan de beurt zijn binnenkort :{
Weer? Monteer je open lagers of zo? :')
pi_179540288
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat jij ook uit de omgeving van Valkenswaard komt/kwam? Dan ken je misschien ook wel de lus voor linksaf op de Eindhovenseweg naar de Geenhovensedreef. Dat is vlakbij m'n ouderlijk huis, en die pikt me met de motor ook nooit op :( . Vroeger een paar keer over gebeld maar ik heb nooit iets van verbetering gemerkt.

Als er lang genoeg geen auto achter me komt dan pak ik die ook wel door rood, ken de cyclus na al die jaren prima uit m'n hoofd :') .
Nee joh, Utrecht gek! :D Leidse Rijn dan wel ;(

Was op de N320 richting Culemborg vanaf de A2, linksaf naar de carpool.
pi_179541055
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Weer? Monteer je open lagers of zo? :')
Deze heeft lang pekelfiets gespeeld.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:14:16 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179541363
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen _O_ .

Of ja, het laatste stukje dan. Door rood rijden is meestal niet zo chique. Alhoewel je altijd wel situaties hebt waarbij het prima kan. Midden in de nacht op een uitgestorven kruispunt etc.
Als ik weer eens voor een verkeerslicht sta wat me negeert, kachel ik na de 2e keer gewoon door; jammer dan :W
En midden in de nacht doe ik ook niet aan verkeerslichten; als ik niemand zie, ziet niemand mij ook; tsjuus w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:15:10 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179541390
Vliegjes zijn er weer vanaf, pak gewassen, werkschoenen diep gereinigd, lekkaaaahh.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179541482
Ik ga vanavond m'n pak eens blinkend schoon maken. Ik moet er wel netjes uitzien als ik morgen m'n familie een hartverzakking bezorg, tenslotte. O~)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:20:25 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179541527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:19 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga vanavond m'n pak eens blinkend schoon maken. Ik moet er wel netjes uitzien als ik morgen m'n familie een hartverzakking bezorg, tenslotte. O~)
wacht de volgende hoosbui af, gooi een dot wasmiddel over je pak en gas erop :7 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179541588
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wacht de volgende hoosbui af, gooi een dot wasmiddel over je pak en gas erop :7 8-)
Liever niet. :') Gewoon even met een vochtig doekje wil prima.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:29:42 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179541752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Liever niet. :') Gewoon even met een vochtig doekje wil prima.
doe het bijna nooit, maar als ik mijn pak wil wassen gaat 'ie gewoon in de wasmachine.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179541756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

doe het bijna nooit, maar als ik mijn pak wil wassen gaat 'ie gewoon in de wasmachine.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:41:35 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179542109
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee joh, Utrecht gek! :D Leidse Rijn dan wel ;(
Haha, oké.. geen idee waar ik dat dan vandaan haalde. Hier ook Utrecht tegenwoordig.
quote:
Was op de N320 richting Culemborg vanaf de A2, linksaf naar de carpool.
Daar kom ik nooit met de motor, pak dan altijd de dijk :P .
Huilen dan.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 17:42:56 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179542143
Pak in de wasmachine? Zak vast geen leren overall zijn dan.

Kan me niet herinneren dat ik die dingen ooit schoon heb gemaakt. Waarom zou je?
Huilen dan.
pi_179542248
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

doe het bijna nooit, maar als ik mijn pak wil wassen gaat 'ie gewoon in de wasmachine.
Ja dat ga ik niet doen met leer. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_179544956
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja dat ga ik niet doen met leer. _O-
Invetten met babyolie !
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 21:21:00 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179547725
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
Pak in de wasmachine? Zak vast geen leren overall zijn dan.

Kan me niet herinneren dat ik die dingen ooit schoon heb gemaakt. Waarom zou je?
ik heb alleen een leren portemonnee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 juni 2018 @ 21:22:07 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179547752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 19:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Invetten met babyolie !
jij probeert milfz te lokken heah :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179547769
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 21:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

jij probeert milfz te lokken heah :D
O-)
Ik zwaai naar dieren.
pi_179548005
Beetje spullen bij elkaar aan het zoeken voor de vakantie....kom er wel achter ik had beter een horizontale roltas kunnen kopen.

Dan had ik hem misschien nog wel zo vast kunnen maken dat ik er onderweg nog bij kan.
Nu maar ff klein rugzakje mee..kettingspray, deo tandborstel shampoo..als ik hem straks vast maak hoeft die ook niet meer los.
Ik zwaai naar dieren.
pi_179548046
had nou maar een gsa gekocht
pi_179548090
:+
Ik zwaai naar dieren.
pi_179548155


Dat is wel makkelijker ja...maja
Ik zwaai naar dieren.
pi_179548473
eerder deze
pi_179548635
Wie weet ooit...
Ik zwaai naar dieren.
pi_179548754
Jezus Maegrim, dat zal er aardig inhakken. Sterkte, ook bij de uitvaart, mocht die nog niet zijn geweest.

Geerd, waar ga je heen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_179548789
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 22:00 schreef mjan het volgende:
Jezus Maegrim, dat zal er aardig inhakken. Sterkte, ook bij de uitvaart, mocht die nog niet zijn geweest.

Geerd, waar ga je heen?
Vlakbij Villach
Ik zwaai naar dieren.
pi_179560282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 22:00 schreef mjan het volgende:
Jezus Maegrim, dat zal er aardig inhakken. Sterkte, ook bij de uitvaart, mocht die nog niet zijn geweest.
dat doet het :{ komende dinsdag is de uitvaart
  zaterdag 2 juni 2018 @ 17:28:10 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179562087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 21:55 schreef Geerd het volgende:
Wie weet ooit...
het nijlpaard onder de motorfietsen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179568757
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

het nijlpaard onder de motorfietsen.
dat is toch een rt
  zondag 3 juni 2018 @ 04:10:24 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179573586
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 22:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

dat is toch een rt
Dat is ook lomp, maar daar zie ik mezelf eerder op rijden als op een GS. Een GS is een wannabe. Een RT is een dikke vette rij-10-keer-de-wereld-rond brommer à la FJR ofzo, als zit een FJR wel wat sportiever denk ik. Daar zou ik ook best wel eens een rondje op willen rijden :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179578001
Een GS is meer midlifecrisis werk.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:15:36 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179579956
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Een GS is meer midlifecrisis werk.
Het schijnt wel aardig te rijden op zich.. het moet iets hebben, anders reden er niet zoveel van die krengen rond. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 3 juni 2018 @ 14:41:06 #296
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179580456
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen _O_ .

Of ja, het laatste stukje dan. Door rood rijden is meestal niet zo chique. Alhoewel je altijd wel situaties hebt waarbij het prima kan. Midden in de nacht op een uitgestorven kruispunt etc.
's avonds na werk en ik gokte op 'gas bijgeven = groen licht', ik was uiteindelijk 1-2 seconden te laat ofzo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:47:12 #297
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179580565
En verder rijd ik eigenlijk nooit door rood, ook 's avonds op een uitgestorven kruispunt niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:47:48 #298
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179580576
Ik ben gewoon braaf en houd me altijd aan de verkeersregels.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179588830
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het schijnt wel aardig te rijden op zich.. het moet iets hebben, anders reden er niet zoveel van die krengen rond. :+
een rt rijdt ook prima (leenfiets van de garage) maar ik zou het nooit kopen
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:41:09 #300
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_179624227
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het schijnt wel aardig te rijden op zich.. het moet iets hebben, anders reden er niet zoveel van die krengen rond. :+
ik was best onder de indruk! Qua gewicht voelt hij zoveel lichter aan als mijn twin, terwijl hij toch echt een stuk zwaarder is.
Binnenkort het nieuwe model even proberen,maar zal hetzelfde verhaal zijn. Mooie fiets met een stigma ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_179624538
Goed eten hier _O_ _O_ wel kappot..gister weg veel te laat wakker natuurlijk 1900 pas echt opweg. Doorgereden tot 0330 motel pitten tot 0830..toen laatste stukkie ...


Dacht eerst nog zal ik gewoon doorrijden maja ...hele ritme na de klote
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')