Dalijk krijgen we Almere, Emmen en Fortunaquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Adames het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat dit armoedige elftal, dit armoedige emmen, volgend jaar tegen ajax, psv speelt.
nee sparta is lekker
fortuna heeft nog wat nostalgische waarde, al is dat wel 60 jaar geledenquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dalijk krijgen we Almere, Emmen en Fortuna
Die 1-1 ook welquote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die aanval van Emmen was trouwens ook wel erg goed... over 9 spelers, zonder haast, mooi opgebouwd.
Klopt, maar Almere en Emmen is pure armoe. Dan echt veel liever Sparta en De Graafschap.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
fortuna heeft nog wat nostalgische waarde, al is dat wel 60 jaar geleden
Absoluutquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen volgend jaar de schakelshow van de JL gaat volgenwordt een mooi seizoen
Called itquote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Bartje Vriends een op een achterin kan ook nooit goed gaan overigens
Wat dat betreft missen ze die Chabot nogal
De Graafschap met al die teringtokkies moet ik nietquote:Op zondag 20 mei 2018 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
De Graafschap en Emmen is een geniaal.
Stel je krijgt Emmen vs Almere in de Eredivisiequote:Op zondag 20 mei 2018 15:51 schreef RubenSosa het volgende:
Eerste divisie met:
Twente
Roda
Sparta
Jong Psv
Jong Ajax
Nec
en dan in de eredivisie
Fortuna
Emmen
Almere/De Graafschap
Gaat volgend jaar iemand topscoorder worden met 35+ goals
Ik las ‘een genitaal’.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
De Graafschap en Emmen is een geniaal.
ik heb ook heel weinig met de graafschap, en niet alleen vanwege bryan smeetsquote:Op zondag 20 mei 2018 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap met al die teringtokkies moet ik niet
Daarnaast AlmereLeuk cluppie joh
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:55 schreef Bolasie het volgende:
Stel je krijgt Emmen vs Almere in de Eredivisie
Hef die competitie maar op.
Dat jaar met Richard Roelofsen betonvoetbalquote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ook heel weinig met de graafschap, en niet alleen vanwege bryan smeets
kan me niet herinneren dat die ooit leuk voetbal hebben gespeeld in de eredivisie.
Qua stadions op zich nog wel, maar dat is het dan ookquote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.
Bal is rond..quote:Op zondag 20 mei 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Leuk voor Emmen. Almere zal het geluk niet hebben ben ik bang.
Gelukkig heb ik er geen last van. Wat matig.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.
Hoop ik.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Leuk voor Emmen. Almere zal het geluk niet hebben ben ik bang.
Hij had natuurlijk gewoon op kunnen nemen dat hij alleen coach werd als Sparta zich handhaaft, heeft hij in principe zelf voor gekozenquote:
NAC en Go Ahead in 2015..quote:Op zondag 20 mei 2018 15:59 schreef Tarado het volgende:
hoe lang is dat geleden 2 eredivisie clubs eruit in de play-offs?
Dankzij koning Pastoor.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:02 schreef richolio het volgende:
Echt doodzonde. Die club heeft zulke mooie supporters, historie enzo. Alleen een waardeloos team
Nee man, dit is fantastisch. Zoveel belangen in 1 wedstrijd, ik hou er van.quote:
op zich wel maar die eredivisie clubs verdienen het om te degraderen maar een middenmoter die een periodetitel wint minder om te promoveren, pak dan de nummers 1-3quote:
Ze gingen onder Dick nou ook niet ineens beter spelen, het materiaal is gewoon kutquote:
Toch hadden ze Kramer wel kunnen gebruiken vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze gingen onder Dick nou ook niet ineens beter spelen, het materiaal is gewoon kut
Valt vaak niet tegen op te coachen
Pastoor heeft dit zooitje bij elkaar gezocht, Dickie moest puin ruimen.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze gingen onder Dick nou ook niet ineens beter spelen, het materiaal is gewoon kut
Valt vaak niet tegen op te coachen
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
rijkaard was toch ook gedegradeerd met sparta
Rijkaard is dan ook een matige coachquote:Op zondag 20 mei 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
dat is niet zoquote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijkaard is dan ook een matige coach
Terwijl Sunday Oliseh heel goed op z'n plek zou zijn bij Fortuna nu..quote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef Maver24 het volgende:
Maar goed dat Sparta gaat spelen op Vrijdag in de JL want Fred Friday heeft nu zijn achternaam niet mee
Eerst met FM proberen.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Europa League halen moet te doen zijn in careermode..
coachen kan hij wel, matige voetballers trainen nietquote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijkaard is dan ook een matige coach
Mooie sfeer altijd man. Wat is er leuk aan Almere dan? Al gun ik het de Gier wel.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap met al die teringtokkies moet ik niet
Daarnaast AlmereLeuk cluppie joh
Nee klaasquote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo
rijkaard is een topcoach
Kan alleen coachen met HTC?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
coachen kan hij wel, matige voetballers trainen niet
Oh ja inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2018 16:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Terwijl Sunday Oliseh heel goed op z'n plek zou zijn bij Fortuna nu..
Ze presteren al jaren prima, leuke spelers, leuk voetbal. Niks mis meequote:Op zondag 20 mei 2018 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mooie sfeer altijd man. Wat is er leuk aan Almere dan? Al gun ik het de Gier wel.
Almere is het afvoerputje van NL.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mooie sfeer altijd man. Wat is er leuk aan Almere dan? Al gun ik het de Gier wel.
Na toornstra natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2018 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geef kramer de schuld
met kramer was sparta moeiteloos er in gebleven
die kramer is gewoon de grootste randdebiel van dit seizoen.....
het blijft alleen almere.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze presteren al jaren prima, leuke spelers, leuk voetbal. Niks mis mee
Met het overgrote deel van die DGS supporters is ook niks mis, maar die figuren in dat hoekje links(?)achter zijn dusdanig doorgesnoven dat ik daar zo min mogelijk van wil zien
coachen is meer wedstrijd gericht, dat kan hij wel, net als Cruijff dat kon, dagelijks een ploeg trainen is toch wat andersquote:
rijnomond zijn helemaal randdebielen....quote:
Ik vind een fietsenstalling wel genoeg in de eredivisie.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze presteren al jaren prima, leuke spelers, leuk voetbal. Niks mis mee
Met het overgrote deel van die DGS supporters is ook niks mis, maar die figuren in dat hoekje links(?)achter zijn dusdanig doorgesnoven dat ik daar zo min mogelijk van wil zien
Met de ervaring van Kramer in de kleedkamer hadden ze vandaag niet verloren.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geef kramer de schuld
met kramer was sparta moeiteloos er in gebleven
die kramer is gewoon de grootste randdebiel van dit seizoen.....
ja die was ik inderdaad vergeten...quote:
oh nu alweerquote:Op zondag 20 mei 2018 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
net was het mooier dat ze emmen en hun supporters aan het afkraken waren
Hij was de eerste die dat voor elkaar kreeg.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
iddquote:Op zondag 20 mei 2018 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Heracles kan nooit degraderen volgend jaar
Ja eensquote:Op zondag 20 mei 2018 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch hadden ze Kramer wel kunnen gebruiken vandaag.
Ik wist niet dat Edwin kan schrijven..quote:Op zondag 20 mei 2018 16:09 schreef Idisrom het volgende:
Edwin van der Sar had gisteren in zijn column
wtf dit meen je niet... kijkt hij Jong Ajaxquote:Op zondag 20 mei 2018 16:09 schreef Idisrom het volgende:
Edwin van der Sar had gisteren in zijn column kritiek op de ´beperkte´ degradatieregeling vanuit de Eredivisie.
Met name de laatste tien jaar komen er meer Jupiler ploegen via de play-offs in de Eredivisie dan dat er Eredivisieploegen zich handhaven.
Volgt Edwin eigenlijk wel de Nederlandse competitie buiten het rechterrijtje?
ghostwriter, zal niet Jaap de Groot zijn denk ikquote:Op zondag 20 mei 2018 16:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Edwin kan schrijven..
Kennelijk nietquote:Op zondag 20 mei 2018 16:11 schreef KingRadler het volgende:
het beleid bij JL clubs is vele malen beter dan veel Eredivisie clubs
Evenmin z'n vrouw..quote:Op zondag 20 mei 2018 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ghostwriter, zal niet Jaap de Groot zijn denk ik
het is ongeveer 50/50 met de huidige opzet. Dat kan je beperkt noemenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:09 schreef Idisrom het volgende:
Edwin van der Sar had gisteren in zijn column kritiek op de ´beperkte´ degradatieregeling vanuit de Eredivisie.
Met name de laatste tien jaar komen er meer Jupiler ploegen via de play-offs in de Eredivisie dan dat er Eredivisieploegen zich handhaven.
Haar verdiende loonquote:
Ja, als je 18 jaar moet huilen tot een nieuw kampioenschap dan zijn je tranen op een bepaald ogenblik wel op natuurlijk..quote:Op zondag 20 mei 2018 16:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Haar verdiende loon
had ze maar supporter van feyenoord moeten zijn
Europa League hehquote:Op zondag 20 mei 2018 16:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, als je 18 jaar moet huilen tot een nieuw kampioenschap dan zijn je tranen op een bepaald ogenblik wel op natuurlijk..
diverse bekersquote:
die play-offs zijn ook wel raar, met periodekampioenen.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:09 schreef Idisrom het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:16 schreef WethouderHekking het volgende:
In de Toto Divisie, is het altijd een feest.........
Zeker. Als je een lucky speelschema hebt en zeven kutclubs op rij treft kun je zo om promotie mee spelen, ook al presteer je de rest van het seizoen niets.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
die play-offs zijn ook wel raar, met periodekampioenen.
Joh, gozert, denk aan je hartquote:Op zondag 20 mei 2018 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
die scheidsrechters zijn echt tegen sparta gaan fluiten sinds DIckie zoveel krtiek op de scheidsrechter had de afgelopen maanden
dat is allemaal doorgestoken kaart van dat schijtrechtersclubje in zeist.....triest volk
Heb ik ook altijd oneerlijk gevonden ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker. Als je een lucky speelschema hebt en zeven kutclubs op rij treft kun je zo om promotie mee spelen, ook al presteer je de rest van het seizoen niets.
emmen en almere zijn de nummer 7&9 geworden.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker. Als je een lucky speelschema hebt en zeven kutclubs op rij treft kun je zo om promotie mee spelen, ook al presteer je de rest van het seizoen niets.
ik zit er niet mee dat sparta degradeertquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 20 mei 2018 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zit er niet mee dat sparta degradeert
vorig seizoen riepen die spartanen dat ze het liever ajax de titel gunde dan feyenoord
en zie wat er gebeurd.....
lekker verdiende loon voor ze
1-1 genotquote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ook heel weinig met de graafschap, en niet alleen vanwege bryan smeets
kan me niet herinneren dat die ooit leuk voetbal hebben gespeeld in de eredivisie.
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:20 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Advocaat doet liever Slagroom op zijn Dick
schijtenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Edwin kan schrijven..
bron?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:20 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Advocaat doet liever Slagroom op zijn Dick
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand gifje of link van rode kaart? Heb m gemist
Dat zal wel. Maar Sparta blijft een mooie club. Liever Sparta dan Excelsior.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:24 schreef Keyos het volgende:
Terechte degradatie, dat team van Sparta is zo gigantisch kwaliteitsarm. Het is dat Twente het compleet heeft verpest dit jaar, anders was hebt gewoon direct klaar geweest.
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bal werd beetje rondgespeeld, uit irritatie twee benen vol op de speler terwijl de bal al weg was.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, kan hem geven dus.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bal werd beetje rondgespeeld, uit irritatie twee benen vol op de speler terwijl de bal al weg was.
Ja was donkerrood, werd ook niet geprotesteerd ofzo, liep gelijk het veld af.quote:
Excelsiorgodenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar Sparta blijft een mooie club. Liever Sparta dan Excelsior.
http://i.fok.nl/s/rodekaart.gifquote:Op zondag 20 mei 2018 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je vinden, maar met wanbeleid mag je geen medelijden hebben. Dat wordt tegenwoordig gewoon keihard afgestraft.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar Sparta blijft een mooie club. Liever Sparta dan Excelsior.
Wie wel in Nederland, lol.quote:
Het was de vijfde plaats, als je de Jong-ploegen eruit filtert.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:18 schreef KingRadler het volgende:
Emmen van de 7de plaats JL naar promotie, ongelooflijk eigenlijk
no wayquote:Op zondag 20 mei 2018 16:34 schreef LordVoldermort het volgende:
We juichen nu met zijn allen voor de superboeren.
ben je gekquote:Op zondag 20 mei 2018 16:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zou Almere grappiger vinden.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:34 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emmenwat een leuke Eredivisie volgend jaar
En Eerste Divisie heet volgend jaar de Boh Boh Stukje Pener Sow Koekoek League
Dat zal best. Maar het is ook wel tekenend dat Sparta twee keer een penalty had moeten krijgen (vandaag en de vorige wedstrijd), maar de scheidrechters in beide gevallen ook na het zien van de beelden niets doen. Zulke cruciale fouten die zo bepalend zijn en dat week in, week uit. Waarom is het scheidsrechterscorp in Nederland zo extreem kwaliteitsarm?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar met wanbeleid mag je geen medelijden hebben. Dat wordt tegenwoordig gewoon keihard afgestraft.
Het is niet zo dat Sparta zich eenvoudig gehandhaafd had met die twee penaltiesquote:Op zondag 20 mei 2018 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het is ook wel tekenend dat Sparta twee keer een penalty had moeten krijgen (vandaag en de vorige wedstrijd), maar de scheidrechters in beide gevallen ook na het zien van de beelden niets doen. Zulke cruciale fouten die zo bepalend zijn en dat week in, week uit. Waarom is het scheidsrechterscorp in Nederland zo extreem kwaliteitsarm?
Sparta had met handhaving wellicht de weg naar boven kunnen vinden. Nu gaat het echt weer heel naar worden.
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Emmen zal morgen wel bekend maken dat ze liever niet in de eredivisie willen uitkomen
emmen en almere hebben echt geen fuck in de eredivisie te zoeken....
Dan hadden ze maar vrijwillig moeten verliezen vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Emmen zal morgen wel bekend maken dat ze liever niet in de eredivisie willen uitkomen
emmen en almere hebben echt geen fuck in de eredivisie te zoeken....
Van Emmen weet ik het niet zeker. Maar Almere gaat wel weer terug op gewoon gras. Maar die moeten zich nog naar de eredivisie spelenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Mooi. Dan zijn ze meer dan welkom
Hup Almere dan.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Emmen weet ik het niet zeker. Maar Almere gaat wel weer terug op gewoon gras. Maar die moeten zich nog naar de eredivisie spelen
Wie weet bouwen ze het wel uit. Emmen de nieuwe Heracles en Almere de nieuwe Excelsiorquote:Op zondag 20 mei 2018 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens kan ik er ook wel om lachen dat al die klote clubs promoveren. Ik vind Sparta en NEC veel mooiere clubs (of in geval van NEC de stad), maar voor mij als supporter van een degradatiekandidaat is dit prima.
Emmen, Fortuna, Almere/Graafschap. Die zou je toch onder je moeten kunnen houden.
Eerste jaar zal toch vooral overleven zijn. Beetje a la VVV dit jaar.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie weet bouwen ze het wel uit. Emmen de nieuwe Heracles en Almere de nieuwe Excelsior
Dat weet ik zelf ook niet. Ben er ook nog nooit geweestquote:Op zondag 20 mei 2018 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hup Almere dan.
Nog nooit geweest daar. Is dat wat?
Toch liever dat soort clubs dan een club met het beleid van Roda (al is het dan ironisch genoeg juist dit jaar dat ze enigszins normaal bleven doen)quote:Op zondag 20 mei 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie weet bouwen ze het wel uit. Emmen de nieuwe Heracles en Almere de nieuwe Excelsior
Emmen oke, maar Almere met dat kut stadion hoeft nog niet. Laat die maar eerst uitbreiden.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet net alsof Almere al gepromoveerd is.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als Emmen en almere straks gewoon zich handhaven in de eredivisie en er volgend seizoen weer 2 traditionele clubs eruit vliegen....
Die hopen natuurlijk op meer publieke belangstelling zodra ze Eredivisie spelen.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Emmen oke, maar Almere met dat kut stadion hoeft nog niet. Laat die maar eerst uitbreiden.
Dat weet je natuurlijk niet, maar als je de uitwedstrijd wint en je komt twee keer thuis op voorsprong, dan geeft de tegenstander toch sneller op en het geeft je zelfvertrouwen een boost.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Sparta zich eenvoudig gehandhaafd had met die twee penalties
Al ben ik ook wel iemand die clubs als Excelsior uiteindelijk liever ziet degraderen zodat er meer grote stadions kunnen komen. Maar vooral omdat die wel aan hun plafond zitten en ik bij Emmen en Almere benieuwd ben waar dat ligt.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch liever dat soort clubs dan een club met het beleid van Roda (al is het dan ironisch genoeg juist dit jaar dat ze enigszins normaal bleven doen)
Er zaten net 1000 man dit jaar. Dat is wel echt treurig. Misschien wel het minst van die jl.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hopen natuurlijk op meer publieke belangstelling zodra ze Eredivisie spelen.
quote:Op zondag 20 mei 2018 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er zaten net 1000 man dit jaar. Dat is wel echt treurig. Misschien wel het minst van die jl.
Als Almere promoveert, krijgt het naast Almere-Centrum, Almere-Buiten, Almere-Muziekwijk en Almere-Klootwijk een nieuw station naast het stadion..quote:Op zondag 20 mei 2018 17:11 schreef Luckyseven het volgende:
Komend seizoen lekker op de fiets naar Almere - Ajax kunnen
Ben jij daar wel eens geweest?quote:Op zondag 20 mei 2018 17:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Almere promoveert, krijgt het naast Almere-Centrum, Almere-Buiten, Almere-Muziekwijk en Almere-Klootwijk een nieuw station naast het stadion..
In Almere.quote:Op zondag 20 mei 2018 17:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Almere of het stadion?
Ik eet een bord verse nasi, nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |