Dalijk krijgen we Almere, Emmen en Fortunaquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Adames het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat dit armoedige elftal, dit armoedige emmen, volgend jaar tegen ajax, psv speelt.
nee sparta is lekker
fortuna heeft nog wat nostalgische waarde, al is dat wel 60 jaar geledenquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dalijk krijgen we Almere, Emmen en Fortuna
Die 1-1 ook welquote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die aanval van Emmen was trouwens ook wel erg goed... over 9 spelers, zonder haast, mooi opgebouwd.
Klopt, maar Almere en Emmen is pure armoe. Dan echt veel liever Sparta en De Graafschap.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
fortuna heeft nog wat nostalgische waarde, al is dat wel 60 jaar geleden
Absoluutquote:Op zondag 20 mei 2018 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik neem wel aan dat iedereen volgend jaar de schakelshow van de JL gaat volgenwordt een mooi seizoen
Called itquote:Op zondag 20 mei 2018 15:52 schreef Tagliano het volgende:
Bartje Vriends een op een achterin kan ook nooit goed gaan overigens
Wat dat betreft missen ze die Chabot nogal
De Graafschap met al die teringtokkies moet ik nietquote:Op zondag 20 mei 2018 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
De Graafschap en Emmen is een geniaal.
Stel je krijgt Emmen vs Almere in de Eredivisiequote:Op zondag 20 mei 2018 15:51 schreef RubenSosa het volgende:
Eerste divisie met:
Twente
Roda
Sparta
Jong Psv
Jong Ajax
Nec
en dan in de eredivisie
Fortuna
Emmen
Almere/De Graafschap
Gaat volgend jaar iemand topscoorder worden met 35+ goals
Ik las ‘een genitaal’.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
De Graafschap en Emmen is een geniaal.
ik heb ook heel weinig met de graafschap, en niet alleen vanwege bryan smeetsquote:Op zondag 20 mei 2018 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap met al die teringtokkies moet ik niet
Daarnaast AlmereLeuk cluppie joh
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:55 schreef Bolasie het volgende:
Stel je krijgt Emmen vs Almere in de Eredivisie
Hef die competitie maar op.
Dat jaar met Richard Roelofsen betonvoetbalquote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ook heel weinig met de graafschap, en niet alleen vanwege bryan smeets
kan me niet herinneren dat die ooit leuk voetbal hebben gespeeld in de eredivisie.
Qua stadions op zich nog wel, maar dat is het dan ookquote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.
Bal is rond..quote:Op zondag 20 mei 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Leuk voor Emmen. Almere zal het geluk niet hebben ben ik bang.
Gelukkig heb ik er geen last van. Wat matig.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:56 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een betere wedstrijd dan Twente-Roda.
Hoop ik.quote:Op zondag 20 mei 2018 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Leuk voor Emmen. Almere zal het geluk niet hebben ben ik bang.
Hij had natuurlijk gewoon op kunnen nemen dat hij alleen coach werd als Sparta zich handhaaft, heeft hij in principe zelf voor gekozenquote:
NAC en Go Ahead in 2015..quote:Op zondag 20 mei 2018 15:59 schreef Tarado het volgende:
hoe lang is dat geleden 2 eredivisie clubs eruit in de play-offs?
Dankzij koning Pastoor.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:02 schreef richolio het volgende:
Echt doodzonde. Die club heeft zulke mooie supporters, historie enzo. Alleen een waardeloos team
Nee man, dit is fantastisch. Zoveel belangen in 1 wedstrijd, ik hou er van.quote:
op zich wel maar die eredivisie clubs verdienen het om te degraderen maar een middenmoter die een periodetitel wint minder om te promoveren, pak dan de nummers 1-3quote:
Ze gingen onder Dick nou ook niet ineens beter spelen, het materiaal is gewoon kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |