Mokka kindjes ?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
Dit topic kan het best leuk doen op fok. Afhankelijk van wat men bedoelt met Hollandsche kinderen.
Hier op fok zijn voldoen blanke jochies mannen met minimaal 30cm schoon aan de haak!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle blanke vrouwen voor die grotere donkere piemels gaan.
FOK! till you drop.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt, maar er komen er meer.
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
Tegenwoordig zie je bijna geen Hollandse kinders meer.
Nog even en ze sterven helemaal uit.
Klacht: onvoldoende reproductie. feminisme
Mooie blanke kinderen die zich in het Nederlands verstaanbaar maken en zo, uiteraard.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
Dit topic kan het best leuk doen op fok. Afhankelijk van wat men bedoelt met Hollandsche kinderen.
En minimaal vwo doen en zich voortplanten met een andere blanke.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mooie blanke kinderen die zich in het Nederlands verstaanbaar maken en zo, uiteraard.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:47 schreef Shanna_ het volgende:
Word hoog tijd dat die saaie kaaskoppen een keer uitsterven. Zie het probleem niet.
Eensch! Vrouwen hebben minstens net zoveel te lijden onder het kapitalisme/feminisme.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..
Waarom hoeven die andere vrouwen dat niet?
Ideaal toch? Eén kind werpen en beide werken zodat je tijd hebt voor elkaar en je kind.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..
Waarom hoeven die andere vrouwen dat niet?
40cm en blank hierquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle blanke vrouwen voor die grotere donkere piemels gaan.
Mijn zoon heeft hele blauwe ogen en blond haar. Toen ik op Mallorca was kwamen al die bejaarde Duitsers hem bewonderen.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
Witte kinderen hebben in 95% van de gevallen geen uitstraling en zien er ook nooit schattig uit.
Mokka kinderen
Mokka kinderenquote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
Witte kinderen hebben in 95% van de gevallen geen uitstraling en zien er ook nooit schattig uit.
Mokka kinderen
Ja die horen nergens bij. Zij vaak ook redelijk verknipt later.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip. Vraag me af waar hun voorkeur dan uitgaat. Wit of zwart? Ze zijn het beide namelijk.
Die van mij is gewoon getint en getint. En tussen wit en zwart heb je dus PADAMTTTSSSKKKK getint. Echt een Hollandse denkwijze weer, wit en zwart.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip. Vraag me af waar hun voorkeur dan uitgaat. Wit of zwart? Ze zijn het beide namelijk.
Ja joh is dat Hollands? Bij jou is alles grijs? Ben je soms ook aanhanger van de religie van vrede?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon getint en getint. En tussen wit en zwart heb je dus PADAMTTTSSSKKKK getint. Echt een Hollandse denkwijze weer, wit en zwart.
Godver.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft hele blauwe ogen en blond haar. Toen ik op Mallorca was kwamen al die bejaarde Duitsers hem bewonderen.
Nee. Ik ben Maori man, rot op. Nog nooit 'verloren' gevoeld of me afgevraagd waar ik wegens zowel donker en wit te zijn op zou moeten valken?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja joh is dat Hollands? Bij jou is alles grijs? Ben je soms ook aanhanger van de religie van vrede?
Hoe ben jij in Nederland beland dan als Maori?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Maori man, rot op. Nog nooit 'verloren' gevoeld of me afgevraagd waar ik wegens zowel donker en wit te zijn op zou moeten valken?
Anyhow, je hebt wel prachtige ogen ja dus je zoontje zal die ook wel hebben.
Intussen moet ik bejaarden van alle afkomst van mn kind af slaan.
Dat is een kwestie van tijd.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip.
Hele slechte zaak. Mixen van rassen is niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd.
Voor je het weet zijn de hele lichte en hele donkere mensen de uitzonderingen. Karamel is de toekomst.
Mijn vader was schipper.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe ben jij in Nederland beland dan als Maori?
Karamel met zeezout waait ook wel weer over.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd.
Voor je het weet zijn de hele lichte en hele donkere mensen de uitzonderingen. Karamel is de toekomst.
Dat weten we, hij heet Vogeltjesdans.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 14:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Karamel met zeezout waait ook wel weer over.
Succesquote:Op zondag 20 mei 2018 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Ik en mijn wederhelft gaan lekker halfbloed mutanten produceren. Lekker puh.
Geen zorgen, Meghan had er ook totaal geen last van. Niets tussen wal en schip vallen. Tenzij je allemaal racisten in je omgeving hebtquote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Hier hetzelfde. Hoewel ik in Brabant woon en derhalve geen Hollandse kinderen heb. En ze zijn ook niet Brabants maar gewoon Belgisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb er vijf, aan mij heeft het niet gelegen.
Kinderen moedwillig op de wereld zetten zonder eigen culture erfenis maar wel dwingen om tussen twee culturen in te leven.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
Mokka kinderen
Racistische uitspraak. Ben zelf zwart, maar toch vind ik het een racistische uitspraak.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:47 schreef Shanna_ het volgende:
Word hoog tijd dat die saaie kaaskoppen een keer uitsterven. Zie het probleem niet.
Schattig. Je kent duidelijk geen tot zeer weinig gemengde mensen. Anders had je wel anders gepiept.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 01:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kinderen moedwillig op de wereld zetten zonder eigen culture erfenis maar wel dwingen om tussen twee culturen in te leven.Pure kindermishandeling.
Geloof je het zelf? Dus al die religieuze haat verdwijnt als we maar gemengd fokken. Dus al die moord en doodslag om geld, macht en aanzien verdwijnt als we maar gemengd zijn. Etc, etc, etc. Hoe naief kun je zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:52 schreef aquawoman het volgende:
Ik heb zelf geen kids, maar wel twee mooie misneefjes. En geen problemen qua twee culturen - eigenlijk vooral the best of both worlds.
Zou fijn zijn als het uiteindelijk iedereen een mix van van alles was, dan hebben we een stuk minder reden voor haat, oorlog en conflict
Maar goed, dat duurt helaas nog even en in de tussentijd hou je mensen met dit soort denkbeelden. Jammer voor ze.
Ik denk heus niet dat er dan niks meer gebeurt - zoals je zegt blijven geld en macht en religie bestaan. Maar er is dan wel weer een reden minder om andere mensen te hatenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dus al die religieuze haat verdwijnt als we maar gemengd fokken. Dus al die moord en doodslag om geld, macht en aanzien verdwijnt als we maar gemengd zijn. Etc, etc, etc. Hoe naief kun je zijn?
Dat zit in de mens, niet in het ras (kleur). Haten zal altijd blijven ongeacht of je gemengd fokt of niet. Mensen vinden altijd wel een reden om anderen te haten; kleur, ras, religie, groot, klein, dik, dun, rood haar, etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:07 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik denk heus niet dat er dan niks meer gebeurt - zoals je zegt blijven geld en macht en religie bestaan. Maar er is dan wel weer een reden minder om andere mensen te haten
Gemengd fokken
Dat geloof ik ook heus welquote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat zit in de mens, niet in het ras (kleur). Haten zal altijd blijven ongeacht of je gemengd fokt of niet. Mensen vinden altijd wel een reden om anderen te haten; kleur, ras, religie, groot, klein, dik, dun, rood haar, etc.
Met de kleur heb ik ook geen moeite, wel met de aard van het beestje van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook heus welAnyway, het maakt mij niet uit welk kleurtje iemand heeft en snap vrij slecht waarom het anderen wel uitmaakt.
Gebruik effe een ander dier voor je voorbeeld met enge ondertoon ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hele slechte zaak. Mixen van rassen is niet goed.
Als voorbeeld, een Ijsbeer overleeft in zijn eigen habitat, een bruine beer zou daar direct sterven. Omgekeerd zal de ijsbeer het niet overleven in het habitat van de bruine beer. Ga je de 2 mixen overleven ze beiden nergens.
Ik vind ze net niet mooiquote:Op woensdag 23 mei 2018 05:08 schreef CaVaBien het volgende:
Hollandse kinders
Af en toe zie ik wel een schattig exemplaar rondhuppelen, maar over het algemeen zien ze er niet uit.
Mokka kindjes daarentegen zijn super schattig.
Heb een antilliaanse buurjongen/ vroegere klasgenoot die zich heeft voortgeplant met een witte chick. Heb nog nooit zo'n schattig kindje gezien. En dat terwijl vader en moeder niet knap zijn.
Aangezien ik een Nederlandse vriend heb, zal ik waarschijnlijk in de toekomst ook haldbloedjes op de wereld zetten. Worden dan helaas geen mokka'tjes, aangezien ik zelf lichtgetint ben en mijn vriend blank, maar ja
Zuiverheid heeft ook zijn waarde. Van al die halfbloedjes heb je geen idee waar ze nou bij horen. Zelf hebben ze dat ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:08 schreef CaVaBien het volgende:
Hollandse kinders
Af en toe zie ik wel een schattig exemplaar rondhuppelen, maar over het algemeen zien ze er niet uit.
Heb een antilliaanse buurjongen/ vroegere klasgenoot die zich heeft voortgeplant met een witte chick. Heb nog nooit zo'n schattig kindje gezien. En dat terwijl vader en moeder niet knap zijn.
Aangezien ik een Nederlandse vriend heb, zal ik waarschijnlijk in de toekomst ook haldbloedjes op de wereld zetten. Worden dan helaas geen mokka'tjes, aangezien ik zelf lichtgetint ben en mijn vriend blank, maar ja
Je kent duidelijk geen tot zeer weinig 'halfbloedjes', anders had je dit niet gezegd. Alsof jij als wit persoon enig idee hebt hoe zij zichzelf zien. Dat verzin je ook maar omdat je dat graag wil geloven. Wat zielig en infantiel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zuiverheid heeft ook zijn waarde. Van al die halfbloedjes heb je geen idee waar ze nou bij horen. Zelf hebben ze dat ook niet.
'Net niet mooi'. Ehm, wat?quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind ze net niet mooi
Maar ik vind de combinatie blond, blauwe oogjes net super mooi. Of zo een rosse krullenbol!
De kortzichtigheid is lachwekkend ...quote:Op woensdag 23 mei 2018 05:08 schreef CaVaBien het volgende:
Hollandse kinders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |