Mokka kindjes ?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
Dit topic kan het best leuk doen op fok. Afhankelijk van wat men bedoelt met Hollandsche kinderen.
Hier op fok zijn voldoen blanke jochies mannen met minimaal 30cm schoon aan de haak!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle blanke vrouwen voor die grotere donkere piemels gaan.
FOK! till you drop.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt, maar er komen er meer.
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
Tegenwoordig zie je bijna geen Hollandse kinders meer.
Nog even en ze sterven helemaal uit.
Klacht: onvoldoende reproductie. feminisme
Mooie blanke kinderen die zich in het Nederlands verstaanbaar maken en zo, uiteraard.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
Dit topic kan het best leuk doen op fok. Afhankelijk van wat men bedoelt met Hollandsche kinderen.
En minimaal vwo doen en zich voortplanten met een andere blanke.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mooie blanke kinderen die zich in het Nederlands verstaanbaar maken en zo, uiteraard.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:47 schreef Shanna_ het volgende:
Word hoog tijd dat die saaie kaaskoppen een keer uitsterven. Zie het probleem niet.
Eensch! Vrouwen hebben minstens net zoveel te lijden onder het kapitalisme/feminisme.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..
Waarom hoeven die andere vrouwen dat niet?
Ideaal toch? Eén kind werpen en beide werken zodat je tijd hebt voor elkaar en je kind.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, door de schuld van het feminisme moeten wij vrouwen nu de hele tijd mee werken. Geen tijd meer voor grote gezinnen dus..
Waarom hoeven die andere vrouwen dat niet?
40cm en blank hierquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle blanke vrouwen voor die grotere donkere piemels gaan.
Mijn zoon heeft hele blauwe ogen en blond haar. Toen ik op Mallorca was kwamen al die bejaarde Duitsers hem bewonderen.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
Witte kinderen hebben in 95% van de gevallen geen uitstraling en zien er ook nooit schattig uit.
Mokka kinderen
Mokka kinderenquote:Op zondag 20 mei 2018 13:06 schreef Myrr het volgende:
Witte kinderen hebben in 95% van de gevallen geen uitstraling en zien er ook nooit schattig uit.
Mokka kinderen
Ja die horen nergens bij. Zij vaak ook redelijk verknipt later.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip. Vraag me af waar hun voorkeur dan uitgaat. Wit of zwart? Ze zijn het beide namelijk.
Die van mij is gewoon getint en getint. En tussen wit en zwart heb je dus PADAMTTTSSSKKKK getint. Echt een Hollandse denkwijze weer, wit en zwart.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip. Vraag me af waar hun voorkeur dan uitgaat. Wit of zwart? Ze zijn het beide namelijk.
Ja joh is dat Hollands? Bij jou is alles grijs? Ben je soms ook aanhanger van de religie van vrede?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon getint en getint. En tussen wit en zwart heb je dus PADAMTTTSSSKKKK getint. Echt een Hollandse denkwijze weer, wit en zwart.
Godver.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft hele blauwe ogen en blond haar. Toen ik op Mallorca was kwamen al die bejaarde Duitsers hem bewonderen.
Nee. Ik ben Maori man, rot op. Nog nooit 'verloren' gevoeld of me afgevraagd waar ik wegens zowel donker en wit te zijn op zou moeten valken?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja joh is dat Hollands? Bij jou is alles grijs? Ben je soms ook aanhanger van de religie van vrede?
Hoe ben jij in Nederland beland dan als Maori?quote:Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Maori man, rot op. Nog nooit 'verloren' gevoeld of me afgevraagd waar ik wegens zowel donker en wit te zijn op zou moeten valken?
Anyhow, je hebt wel prachtige ogen ja dus je zoontje zal die ook wel hebben.
Intussen moet ik bejaarden van alle afkomst van mn kind af slaan.
Dat is een kwestie van tijd.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:24 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Mokka kinderen![]()
Dan val je tussen wal en schip.
Hele slechte zaak. Mixen van rassen is niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd.
Voor je het weet zijn de hele lichte en hele donkere mensen de uitzonderingen. Karamel is de toekomst.
Mijn vader was schipper.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe ben jij in Nederland beland dan als Maori?
Karamel met zeezout waait ook wel weer over.quote:Op zondag 20 mei 2018 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd.
Voor je het weet zijn de hele lichte en hele donkere mensen de uitzonderingen. Karamel is de toekomst.
Dat weten we, hij heet Vogeltjesdans.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2018 14:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Karamel met zeezout waait ook wel weer over.
Succesquote:Op zondag 20 mei 2018 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Ik en mijn wederhelft gaan lekker halfbloed mutanten produceren. Lekker puh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |