SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Jij volgt de Ronde van Oostenrijk niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot TotA had ik eigenlijk niet van hem gehoord
Ach, het had vreemder geweest of enger als hij nog nooit een goede uitslag had gereden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het hele air om die gozer nu hij n paar dagen goed rijd is om te kotsen werkelijk.
Toen had ik vast wat jij noemt 'iets te doen in het leven'.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij volgt de Ronde van Oostenrijk niet?
Fuck the haters.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, het had vreemder geweest of enger als hij nog nooit een goede uitslag had gereden.
Zitten nog wel een paar zekerheidjes tussen.quote:
Dat was tijdens de Tour, dus dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen had ik vast wat jij noemt 'iets te doen in het leven'.
Froome reed 8 jaar al eens naar boven op de Zoncolan in de Giro, maar toen was hij niet echt op de brommer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft al jaren nachtmerries over de Zoncolan, hopelijk worden die morgen werkelijkheid.
De minderheden in een rationele mening staan hedendag stevig onderdruk.quote:
Stop eens met deze act.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De minderheden in een rationele mening staan hedendag stevig onderdruk.
Ah dan was ik drukker met de Tour ja. Oostenrijk heeft ook niet echt fantastisch deelnemersveld dan. Grosssssssschartner ook niet veel beter geworden bij BORA.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was tijdens de Tour, dus dat kan ik me niet voorstellen.
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=31723
Hij reed toen toch maar mooi Riccardo Zoidl ondersteboven!
Stefan Denifl?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Enige wat ik van de Ronde van Oostenrijk weet is Riccardo Zoidl. En Riccardo Ricco.
Nee dat is gewoon zo. Als jij iets vindt en dat op een drammerige mening ten gehore brengt, loopt na een paar weken als een bij achter de honingreet aan. Wanneer andere users soms een drammerige mening hebben en die mening wat tegenslag kent of 'unpopular' is, wordt die door de mangel gehaald en neergezet als een mongool.quote:
Superman won daar toch maar mooi op de Kitzbüheler Horn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah dan was ik drukker met de Tour ja. Oostenrijk heeft ook niet echt fantastisch deelnemersveld dan. Grosssssssschartner ook niet veel beter geworden bij BORA.
Ik snap helemaal NIKS van deze post.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo. Als jij iets vindt en dat op een drammerige mening ten gehore brengt, loopt na een paar weken als een bij achter de honingreet aan. Wanneer andere users soms een drammerige mening hebben en die mening wat tegenslag kent of 'unpopular' is, wordt die door de mangel gehaald en neergezet als een mongool.
Die dag is volgens mij inderdaad de oorsprong van de nachtmerries al had hij in een interview op de rustdag wel verteld dat hij een stuk beter gevoel had toen hij eerder dit jaar een verkenning had gedaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Froome reed 8 jaar al eens naar boven op de Zoncolan in de Giro, maar toen was hij niet echt op de brommer.
De meest nikszeggende coureur ooit.quote:
Het wordt tijd om Stichting Korrelatie te bellen. Gaat helemaal mis met Stijn.quote:
Koning alcohol is van de partij.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Stichting Korrelatie te bellen. Gaat helemaal mis met Stijn.
Maar ik heb vandaag niets op.quote:
Alleen genieten als Bernal van mietje en aanklamper Tejay wint.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Mansjester het volgende:
Stinho en ik gaan zo samen genieten van Californië:)
Stefan was jarenlang opgevoerdquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Bugno het volgende:
Was Stefan Schumacher niet ook altijd op een opgevoerde Zundapp in de Ronde van Oostenrijk?
Nee, maar Stijn Devolder heeft er wel ooit gewonnen!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Bugno het volgende:
Was Stefan Schumacher niet ook altijd op een opgevoerde Zundapp in de Ronde van Oostenrijk?
Zal toch wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen genieten als Bernal van mietje en aanklamper Tejay wint.
Machucos alweer weggestopt?quote:
Lol. Op Gibraltar Road plaatste Bernal een versnelling en Van Garderen was al total loss.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zal toch wel.
Ik bedoel als ie TJ er niet af rijdt lijkt me de hype wat overdreven
Een van de meest debiele overwinning ooit.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol. Op Gibraltar Road plaatste Bernal een versnelling en Van Garderen was al total loss.
Wat een slappe zak. Rebellin en Nocentini fietsen nog rustig rondquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Bij Ricco ging het toen niet helemaal soepelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Enige wat ik van de Ronde van Oostenrijk weet is Riccardo Zoidl. En Riccardo Ricco.
En Education First heeft ook genoeg belangen met Dani Martinez. En het klassement van Tao Hart kan ook nog opgevijzeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
De echte TJ, die is echt overschatquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
Bernal gaat met minuten smijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had hij hier weer zelf met bloedzakken zitten rommelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Ricco ging het toen niet helemaal soepel
[ afbeelding ]
Thomas Rohreggerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:57 schreef Szura het volgende:
Over Oostenrijk praten en Totschnig niet benoemen
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit rijtje met namen zie, verlang ik weer zó naar 2007. Al die prachtige grapjassen en Perez Cuapio.
Ceausescuquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?
Over Mihai Cazacu en zijn Godensite geen verkeerd woord, let op je tellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot die Roemeense dwerg weer gaat live tweeten over de Sobibor Tour.
Mihai Cazacu is een ongelooflijke nobuddie en die site is pure aids.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over Mihai Cazacu en zijn Godensite geen verkeerd woord, let op je tellen.
Ik vrees dat je nu op de shitlist komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mihai Cazacu is een ongelooflijke nobuddie en die site is pure aids.
Now what?
Gezien?quote:
Dit gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
AH Tomatensoep, rijkelijk gevuld-
Koekoek. Die zou ik wel willen onderschijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koekoek. Die zou ik wel willen onderschijten.
Titia heeft wel een toepasselijke naam, want aan haar spraakgebrek te horen heeft ze wel ervaring met een TIA her en der.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
Volgens mij is elk item over voeding op TV een verschrikkelijk pijnlijke gewaarwording.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Titia heeft wel een toepasselijke naam, want aan haar spraakgebrek te horen heeft ze wel ervaring met een TIA her en der.
Verder komt dit echt episch amateuristisch over.
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?quote:
Bloemetjesseizoen is weer even voorbij tot de zomer, geen vloedgolf aan mensen meer, gelukkig.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?
Misschien heeft ie mij weleens voorbij zien fietsen tijdens rondje Ringvaart. Zal wat zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?
Ik had als ik had gewild Knut iedere dag kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien heeft ie mij weleens voorbij zien fietsen tijdens rondje Ringvaart. Zal wat zijn.
Je bent Hollebolle Mani in de Keukenhof?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bloemetjesseizoen is weer even voorbij tot de zomer, geen vloedgolf aan mensen meer, gelukkig.
Toen ik het voor het eerst afspeelde hoorde ik Yanny, toen ik hetzelfde fragment nog een keer afspeelde hoorde ik Laurel en daar kom ik nu niet meer vanaf.quote:
Ik zou tekenen voor zo'n ontbijtje, lekker hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
Yanny.quote:
Of eigenlijk dit ja. Alsof je de hersenpan hoort schakelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst afspeelde hoor ik Yanny, toen ik hetzelfde fragment nog een keer afspeelde hoor ik Laurel en daar kom ik nu niet meer vanaf.
Ik zal je ongetwijfeld wel eens voorbij zijn gefietst.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien heeft ie mij weleens voorbij zien fietsen tijdens rondje Ringvaart. Zal wat zijn.
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent Hollebolle Mani in de Keukenhof?
Hoe kijk jij aan tegen het weglopen van Baudet bij de Genee-vrijdagmiddagshow?quote:
Het verschil is niet te merken, hahahaha.quote:
Hier hoor ik Yanny. Maar verder altijd Laurel.quote:
Kohl was wel een toppertjequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Die Oostenrijkers hebben een berg narigheid voortgebracht dat wil je niet weten.
Ik hoor nu beidenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Wacht wat, nu hoor ik daar ook weer Laurel. Maar vanmiddag nog Yanny. Wat is dit voor verneukerij? Ben ik langzaam doof aan het worden?
In de tuin van Johan Derksen, naast Dries Mertens.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de tuin van Johan Derksen, naast Dries Mertens.
Dat kan wel.quote:
Baudet neem ik sowieso niet serieus (sirieus volgens Elia) dus het doet me vrij weinig.Het past prima bij de rest van zn kansloze act.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe kijk jij aan tegen het weglopen van Baudet bij de Genee-vrijdagmiddagshow?
Mag ik een redevoering tegen diversiteit houden?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:53 schreef Aguero het volgende:
WAUW, wat is het menselijk brein toch bijzonder!!!
Kan het nu weer over wielrennen gaan?
Of een wat lichter onderwerp zoals politiek of racisme.
Met gehoorbeschadiging of als je een oude lul bent hoor je Laurel, dus dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Wacht wat, nu hoor ik daar ook weer Laurel. Maar vanmiddag nog Yanny. Wat is dit voor verneukerij? Ben ik langzaam doof aan het worden?
Ze hebben toch helemaal nog geen internet in Grollo?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Grollo is momenteel alleen de brievenbus nog open.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hebben toch helemaal nog geen internet in Grollo?
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 17:44:09Monte Zoncolan 2011. Testa della corsa 5.9 km from finish. I didn't remember this unexpected race situation. #Giro101 https://t.co/BouF3l5M7e reageer retweet
Hoe kun je hier dan op Fok posten?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Grollo is momenteel alleen de brievenbus nog open.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 17:44:09Monte Zoncolan 2011. Testa della corsa 5.9 km from finish. I didn't remember this unexpected race situation. #Giro101 https://t.co/BouF3l5M7e reageer retweet
twitter:VelonCC twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 17:11:59Elia Viviani (@quickstepteam) made that final winning sprint look easy but he produced some heavyweight numbers over the crucial last 280m of @giroditalia Stage 13:⏱️ Time: 16”💨 Top speed: 69.2km/h⚡️Power: 1100W💪 Max power: 1310W#FeeltheBurn with VelonLive https://t.co/fuB9YIn0Zo reageer retweet
Nee, dat soort uitingen tolereer ik alleen van onze knuffelracist.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mag ik een redevoering tegen diversiteit houden?
1300W haalt mn Dyson ook denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:VelonCC twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 17:11:59Elia Viviani (@quickstepteam) made that final winning sprint look easy but he produced some heavyweight numbers over the crucial last 280m of @giroditalia Stage 13:⏱ Time: 16”💨 Top speed: 69.2km/h⚡Power: 1100W💪 Max power: 1310W#FeeltheBurn with VelonLive https://t.co/fuB9YIn0Zo reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar overdreven gepropageerde diversiteit had ik het over. Diversiteit moet altijd kunnen maar geen verplichte diversiteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, dat soort uitingen tolereer ik alleen van onze knuffelracist.
Nee hoor, want de rest van de etappe mist.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu nog een top-5 en het voorbeschouwingkje is compleet.
Rest van de etappe is morgen niet rullevant, alles gaat morgen op de Zoncolan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor, want de rest van de etappe mist.
Ik sluit niet uit dat Met Wait met een droomplannetje komt om Tom al eerder onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rest van de etappe is morgen niet rullevant, alles gaat morgen op de Zoncolan gebeuren.
Handenwrijvende_Derksen.gif
Dat moet dan op de Passo d'Uron gebeuren. Taai klimmetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Met Wait met een droomplannetje komt om Tom al eerder onder druk te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Jack Haig met zijn lollerbenen is er toe in staat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Met Wait met een droomplannetje komt om Tom al eerder onder druk te zetten.
Jack Haig gaat gewoon doen wat ie de hele Giro al doet, schroeien in het peloton.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jack Haig met zijn lollerbenen is er toe in staat.
Vuelta 2015 all over again.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jack Haig gaat gewoon doen wat ie de hele Giro al doet, schroeien in het peloton.
Kreuziger, Nieve en eventueel Chaves (waarschijnlijk echt ziek en dus niet) zullen wel vooruit worden gestuurd. Bruggenhoofden en dat soort werk.Brilliant tactics.
wanneer komt het verval?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helaas gaat Yaids weer winnen.
Doe eens volwassen, R_R.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helaas gaat Yaids weer winnen.
En Gheesinckquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jack Haig gaat gewoon doen wat ie de hele Giro al doet, schroeien in het peloton.
Kreuziger, Nieve en eventueel Chaves (waarschijnlijk echt ziek en dus niet) zullen wel vooruit worden gestuurd. Bruggenhoofden en dat soort werk.Brilliant tactics.
Boos.quote:
Die was retekut op Etna.quote:
Valt reuze mee. Van ironie kan ik altijd genieten.quote:
Het blijft wielrennen, dus het kan. Maar op dit moment zie ik zo'n moment niet aankomen. Geen enkele indicatie.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
natuurlijk wel, Yates gaat nog een monumentale inzinking krijgen in week 3
Ah, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn fiets was kapot, dan is het logisch dat je minuten verliest.
Ik ben eerder benieuwd hoe groot de afgang van Froome gaat zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijft wielrennen, dus het kan. Maar op dit moment zie ik zo'n moment niet aankomen. Geen enkele indicatie.
Als hij deze lijn doortrekt zou je toch al snel aan een minuut of twee moeten denken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe groot de afgang van Froome gaat zijn.
Zou me niks verbazen als Froome morgen kopje onder gaat en zich definitief op de Tour gaat richten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe groot de afgang van Froome gaat zijn.
Een minuut of twee vind ik nog mild. Hij kan morgen onmogelijk iets hebben aan ploegmaten op zo'n klim. De afgelopen jaren is hij iig zelden op zo'n klim zonder ploegmaats geweest als ik het me goed herinner. Ik denk dat hij er wel eens gruwelijk hard doorheen kan zakken, misschien valse hop maar soit.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij deze lijn doortrekt zou je toch al snel aan een minuut of twee moeten denken.
Maar misschien hebben ze zijn brommertje ingevlogen en gaat hij vanaf nu weer vliegen.
Aru heb ik afgeschreven.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef Aguero het volgende:
Ik vraag me ook af of Lopez en Aru morgen beter gaan zijn.
Als ze nog wat willen moeten ze inmiddels toch wat bijzonders gaan doen.
Aru verwacht ik weinig van. Lopez zal er nog wel doorkomen in de langere bergetappes. Wellicht weer 1 of 2 ritten pakken in de slotweek.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef Aguero het volgende:
Ik vraag me ook af of Lopez en Aru morgen beter gaan zijn.
Als ze nog wat willen moeten ze inmiddels toch wat bijzonders gaan doen.
Salbutamol-gate is inmiddels 8 maanden geleden...het is belachelijk dat er nog steeds geen beweging in die zaak is gekomen. Blijkbaar is de UCI echt bang voor die dure advocaten van Sky.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens heb ik bijzonder weinig moeite met Froome als hij iedere keer als een baksteen moet lossen.
Maar toch moet ie zo snel mogelijk geschorst worden.
Normaal gesproken komen vanaf nu de etappes waar hij op z'n best is, maar het oogt nog niet bijzonder inderdaadquote:
Nouja, het schijnt dat die zaken wel vaker zo lang duren. Vooral als de renner niet van plan is om mee te werken. Die zaken gaan eigenlijk alleen snel bij nobuddies die geen of weinig moeite doen om zichzelf te verdedigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Salbutamol-gate is inmiddels 8 maanden geleden...het is belachelijk dat er nog steeds geen beweging in die zaak is gekomen. Blijkbaar is de UCI echt bang voor die dure advocaten van Sky.
Hopelijk blijft ie zo slecht rijden onder het juk van deze zaakquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, het schijnt dat die zaken wel vaker zo lang duren. Vooral als de renner niet van plan is om mee te werken. Die zaken gaan eigenlijk alleen snel bij nobuddies die geen of weinig moeite doen om zichzelf te verdedigen.
In principe kan je zoiets wel vergelijken met rechtszaken in het echt. Dat duurt soms ook een eeuwigheid.
Alsnog vind ik de procedure wel heel slecht geregeld. Het zou toch mogelijk moeten zijn voor de UCI om meer initiatief te nemen en eisen te stellen. Daar mogen ze wel eens wat aan veranderen. Vind het ook maar een slechte zaak dat dit normaal gesproken achter de schermen blijft, dat is voor de geloofwaardigheid heel erg slecht. Is natuurlijk gemeengoed in sport in het algemeen, maar dat maakt het niet minder kwalijk.
Denk trouwens dat het weinig met angst voor advocaten te maken heeft. Die angst speelt bij bloedpaspoortzaken wel, daarom zijn ze daar eigenlijk helemaal mee gestopt. Maar dit is toch wel weer een ander geval, waarbij het tot nu toe volledig onduidelijk is hoe die waarde van Froome op een natuurlijke manier tot stand kan zijn gekomen. Daarom gaat hij voorlopig ook nog steeds geschorst worden, we weten alleen nog niet wanneer en dat mag je ondertussen gerust lachwekkend noemen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:08 schreef Szura het volgende:
Overigens gaat Aru morgen met een gigantische tia-kop bovenkomen
Froome kon niet pissen bij dopingcontrole na etappe naar Etna waardoor hij helikopter van organisatie miste, derhalve huurde Sky maar een eigen heli inquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe vaak Froome tegenwoordig getest wordt. Kan zomaar zijn dat dit vaker is dan vroeger en dat ook dat invloed heeft op zijn prestaties.
Maar goed, ook daar is totaal geen openheid over dus ik lul maar wat.
Ik kreeg wel wat meer respect voor Froome door die fratsen, dat zouden meer klassementsrenners moeten doen. Dat respect was overigens wel direct weer weg na die hele salbutamol-bullshit.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Froome wordt overmorgen 33; hij is dus ook niet meer de jongste. Je ziet eigenlijk de laatste jaren al dat hij steeds minder dominant wordt en het vooral van rare fratsen als aanvallen in de afdaling en waaierrijden moet hebben.
Ze hebben beide een onmenselijk zwaar middenstuk. De Mortirolo is wel langer en overall misschien wel vergelijkbaar, maar in het middenstuk van 6 km is de Mortirolo 12,4% gemiddeld en de Zoncolan 14,9% gemiddeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:14 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij komt de Mortirolo in de buurt qua zwaarte? Vanaf de goede kant dan, vorig jaar deden ze de 'makkelijke' dacht ik.
Niet met Aqua Blue hè. Niet met Aqua Blue.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Denifl is wel weer aan een sterk seizoen bezig.
[ afbeelding ]
Verval zou best kunnen, maar van nergens lossen bergop naar dit? Volgens mij is veel gewoon terug te leiden naar de val in Israël.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Froome wordt overmorgen 33; hij is dus ook niet meer de jongste. Je ziet eigenlijk de laatste jaren al dat hij steeds minder dominant wordt en het vooral van rare fratsen als aanvallen in de afdaling en waaierrijden moet hebben.
Dit denk ik trouwens ook wel, in TotA was Froome niet extreem zwak. Hij won weliswaar niet maar ging wel met Pozzovivo en Pinot mee omhoog, dat zie ik hem in de Giro niet doen tot dusverre.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verval zou best kunnen, maar van nergens lossen bergop naar dit? Volgens mij is veel gewoon terug te leiden naar de val in Israël.
Dark horse voor morgen.twitter:ryanmullen9 twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 22:41:06Tomorrow: Monte ZoncolanLol. reageer retweet
Hij zit vlak voor Sjors.quote:
Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 08:45 schreef franklop het volgende:
Ik werd wakker met het gevoel dat Gesink de etappe gaat winnen vandaag.
Hij zat daar om over zijn boek te praten, en Genee had zijn boek niet eens gelezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Baudet neem ik sowieso niet serieus (sirieus volgens Elia) dus het doet me vrij weinig.Het past prima bij de rest van zn kansloze act.
Wat betreft die act is ie van harte welkom in deze reeks
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag de 8 beste en een joker die iedereen heeft gespeeld
Is dat inclusief George?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag de 8 beste en een joker die iedereen heeft gespeeld
Dekker? Jaja...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 10:39 schreef Smoofie het volgende:
Hopen op een erik dekker 1989 moment voor yaids.
Wat edit je mijn post.quote:
Als politicus alleen maar over je Boek willen komen praten blijft wel vreemd, ook vrij laag, aangezien jij dan wel even komt bepalen hoe een praatprogramma ingevuld gaat worden. Zo werkt het natuurlijk niet in een volwassen democratie, als meneer Baudet een Boek uitbrengt, dan blijft het vreemd dat hij oprecht denkt dat we dit los moeten zien van zijn politieke ambities.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat daar om over zijn boek te praten, en Genee had zijn boek niet eens gelezen.
[ afbeelding ]
Samen met Matschiner?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat Johnny Hoogerland een Bed & Breakfast in Oostenrijk runt?
Hoe praat ie met z'n gasten? Die vent kan niet eens Nederlandsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Het is ook vrij laag om iemand uit te nodigen om over zijn boek te komen praten en vervolgens dat boek helemaal niet te lezen en telkens ergens anders over te beginnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als politicus alleen maar over je Boek willen komen praten blijft wel vreemd, ook vrij laag, aangezien jij dan wel even komt bepalen hoe een praatprogramma ingevuld gaat worden. Zo werkt het natuurlijk niet in een volwassen democratie, als meneer Baudet een Boek uitbrengt, dan blijft het vreemd dat hij oprecht denkt dat we dit los moeten zien van zijn politieke ambities.
Datzelfde hotel waar Johan Derksen eens gelogeerd heeft?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Heet Bett & Stacheldraht toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef Slobeend het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 11:46:25I already saw Meghan Markle getting married in the last episode of @Suits_USA. I don't need a do-over. Today is all about @giroditalia and Monte Zoncolan. #Giro101 reageer retweet
loltwitter:JeroenVanbelle twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 11:49:51Meghan Markle? Die hebben we al zien trouwen in Suits. Alle ogen gericht dus op de Giro en de Zoncolan! Volg de koninginnenrit van de Oostelijke Alpen live @Eurosport_NL vanaf 13u. Samen met @KarstenKroon #Giro101 reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef showtimer het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 11:46:25I already saw Meghan Markle getting married in the last episode of @Suits_USA. I don't need a do-over. Today is all about @giroditalia and Monte Zoncolan. #Giro101 reageer retweet
loltwitter:JeroenVanbelle twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 11:49:51Meghan Markle? Die hebben we al zien trouwen in Suits. Alle ogen gericht dus op de Giro en de Zoncolan! Volg de koninginnenrit van de Oostelijke Alpen live @Eurosport_NL vanaf 13u. Samen met @KarstenKroon #Giro101 reageer retweet
En gelijk hebben ze (behalve dat ik Meghan Markle in Suits helemaal niet heb zien trouwen, want ik heb dat nooit gezien). Als je op de dag van de Zoncolan naar een bruiloft gaat zitten kijken verdien je dat je TV en internet voor de rest van het wielerjaar kapot is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef showtimer het volgende:
Wat komt vaker voor thoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze (behalve dat ik Meghan Markle in Suits helemaal niet heb zien trouwen, want ik heb dat nooit gezien). Als je op de dag van de Zoncolan naar een bruiloft gaat zitten kijken verdien je dat je TV en internet voor de rest van het wielerjaar kapot is.
Het gaat er hier om dat Jeroen exact herhaalt wat Conde zegt hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze (behalve dat ik Meghan Markle in Suits helemaal niet heb zien trouwen, want ik heb dat nooit gezien). Als je op de dag van de Zoncolan naar een bruiloft gaat zitten kijken verdien je dat je TV en internet voor de rest van het wielerjaar kapot is.
Eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen prima, daarna werd het dikke bagger.quote:
Dan verdien je gewoon voor eeuwig karma.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij lijkt op Thorgod Venegod.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hem (ook) niet herkennen nee.
Volgens mij ligt het ook pas net iets van twee dagen in de winkel toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook vrij laag om iemand uit te nodigen om over zijn boek te komen praten en vervolgens dat boek helemaal niet te lezen en telkens ergens anders over te beginnen.
Je bent een minderwaardig mens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk lekker de Royal Wedding en er niks dat jullie daar tegen kunnen doen.
Ik lees net dat de cast van Suits er ook zitquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb George Clooney al gespot, David en Victoria Beckham, Oprah Winfrey, James Blunt, Idiris Elba.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik lees net dat de cast van Suits er ook zit
Jeroenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef showtimer het volgende:
Doen alsof dat spectaculairder en interessanter wordt dan de Zoncolan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer een act?
Dit slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:25 schreef skysherrif het volgende:
Tom Dumoulin (70,3%) Team Sunweb 4.196.570
Domenico Pozzovivo (69,5%) Bahrain - Merida 3.807.154
Davide Formolo (43%) Bora - Hansgrohe 3.473.869
Miguel Angel Lopez Moreno (65,1%) Astana Pro Team 2.620.906
Wout Poels Greyhorse (7,1%) Team Sky 1.540.026
Giulio Ciccone (29,4%) Bardiani CSF 1.165.150
Ben Hermans Darkhorse (3,5%) Israel Cycling Academy 1.117.468
Alessandro De Marchi Darkhorse (1,7%) BMC Racing Team 1.026.684
Fausto Masnada Greyhorse (6,8%) Androni Giocattoli - Sidermec 385.006
yolo
Bestaat er ook wel iets wat jij niet hebt bekeken? Soms lijkt het alsof achter de user R_R een volledig team zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen prima, daarna werd het dikke bagger.
Wel als de ontsnapping het haalt HE.quote:
Oprah heb ik gemist, ben je niet in de war met Serena Williams?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb George Clooney al gespot, David en Victoria Beckham, Oprah Winfrey, James Blunt, Idiris Elba.
Nou noem maar op, ik ben echt aan het genieten.
Insinueer jij dat R_R Dotan-praktijken erop nahoudt?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bestaat er ook wel iets wat jij niet hebt bekeken? Soms lijkt het alsof achter de user R_R een volledig team zit.
Hij heeft echt geen leven he.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bestaat er ook wel iets wat jij niet hebt bekeken? Soms lijkt het alsof achter de user R_R een volledig team zit.
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oprah heb ik gemist, ben je niet in de war met Serena Williams?
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever in een vat met zwavelzuur.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Je kan ook kijken naar de kampioenswedstrijd van Joden Boys op Fox.
[ afbeelding ]
Koertgodquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Je kan ook kijken naar de kampioenswedstrijd van Joden Boys op Fox.
[ afbeelding ]
Eerste twee seizoenen ook pure bagger. Vreselijk simplistisch format.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen prima, daarna werd het dikke bagger.
Simpel kan best okee zijn. Niet alles moet ingewikkeld zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen ook pure bagger. Vreselijk simplistisch format.
twitter:ginevragarga twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 12:40:35Weather update: it’s now raining on Zoncolan ☔️ 💦Good luck 🍀#giro101 reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:46 schreef showtimer het volgende:
twitter:ginevragarga twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 12:40:35Weather update: it’s now raining on Zoncolan ☔️ 💦Good luck 🍀#giro101 reageer retweet
Goeie reis en hou je haaks en kijk goed uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:45 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie is deze mevrouw eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:46 schreef showtimer het volgende:
Welles is een dag te vroeg uitgestapt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:46 schreef showtimer het volgende:
Het is dat we je niet nog minder serieus kunnen nemen..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Maakt mij dat uit, jullie betekenen NIKS voor mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dat we je niet nog minder serieus kunnen nemen..
Mja maar daar hebben we sport al voor. Ik vind het toch moeilijk naar iets te kijken waarvan je het plot al helemaal kan uittekenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Simpel kan best okee zijn. Niet alles moet ingewikkeld zijn
hommoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt mij dat uit, jullie betekenen NIKS voor mij.
Ik kan voor je plot en einde van vrijwel elke film uittekenen. Daar is niks moeilijks aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja maar daar hebben we sport al voor. Ik vind het toch moeilijk naar iets te kijken waarvan je het plot al helemaal kan uittekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |