Een van de meest debiele overwinning ooit.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol. Op Gibraltar Road plaatste Bernal een versnelling en Van Garderen was al total loss.
Wat een slappe zak. Rebellin en Nocentini fietsen nog rustig rondquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Bij Ricco ging het toen niet helemaal soepelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Enige wat ik van de Ronde van Oostenrijk weet is Riccardo Zoidl. En Riccardo Ricco.
En Education First heeft ook genoeg belangen met Dani Martinez. En het klassement van Tao Hart kan ook nog opgevijzeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
De echte TJ, die is echt overschatquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
Bernal gaat met minuten smijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had hij hier weer zelf met bloedzakken zitten rommelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Ricco ging het toen niet helemaal soepel
[ afbeelding ]
Thomas Rohreggerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:57 schreef Szura het volgende:
Over Oostenrijk praten en Totschnig niet benoemen
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit rijtje met namen zie, verlang ik weer zó naar 2007. Al die prachtige grapjassen en Perez Cuapio.
Ceausescuquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?
Over Mihai Cazacu en zijn Godensite geen verkeerd woord, let op je tellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, van welk antiek medium heb je dit plaatje nou weer?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot die Roemeense dwerg weer gaat live tweeten over de Sobibor Tour.
Mihai Cazacu is een ongelooflijke nobuddie en die site is pure aids.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over Mihai Cazacu en zijn Godensite geen verkeerd woord, let op je tellen.
Ik vrees dat je nu op de shitlist komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mihai Cazacu is een ongelooflijke nobuddie en die site is pure aids.
Now what?
Gezien?quote:
Dit gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
AH Tomatensoep, rijkelijk gevuld-
Koekoek. Die zou ik wel willen onderschijten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koekoek. Die zou ik wel willen onderschijten.
Titia heeft wel een toepasselijke naam, want aan haar spraakgebrek te horen heeft ze wel ervaring met een TIA her en der.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien?
Volgens mij is elk item over voeding op TV een verschrikkelijk pijnlijke gewaarwording.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Titia heeft wel een toepasselijke naam, want aan haar spraakgebrek te horen heeft ze wel ervaring met een TIA her en der.
Verder komt dit echt episch amateuristisch over.
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?quote:
Bloemetjesseizoen is weer even voorbij tot de zomer, geen vloedgolf aan mensen meer, gelukkig.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?
Misschien heeft ie mij weleens voorbij zien fietsen tijdens rondje Ringvaart. Zal wat zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je nog BN'ers gespot in de tuin?
Ik had als ik had gewild Knut iedere dag kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien heeft ie mij weleens voorbij zien fietsen tijdens rondje Ringvaart. Zal wat zijn.
Je bent Hollebolle Mani in de Keukenhof?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bloemetjesseizoen is weer even voorbij tot de zomer, geen vloedgolf aan mensen meer, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |