Koning alcohol is van de partij.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Stichting Korrelatie te bellen. Gaat helemaal mis met Stijn.
Maar ik heb vandaag niets op.quote:
Alleen genieten als Bernal van mietje en aanklamper Tejay wint.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Mansjester het volgende:
Stinho en ik gaan zo samen genieten van Californië:)
Stefan was jarenlang opgevoerdquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Bugno het volgende:
Was Stefan Schumacher niet ook altijd op een opgevoerde Zundapp in de Ronde van Oostenrijk?
Nee, maar Stijn Devolder heeft er wel ooit gewonnen!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:48 schreef Bugno het volgende:
Was Stefan Schumacher niet ook altijd op een opgevoerde Zundapp in de Ronde van Oostenrijk?
Zal toch wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen genieten als Bernal van mietje en aanklamper Tejay wint.
Machucos alweer weggestopt?quote:
Lol. Op Gibraltar Road plaatste Bernal een versnelling en Van Garderen was al total loss.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zal toch wel.
Ik bedoel als ie TJ er niet af rijdt lijkt me de hype wat overdreven
Een van de meest debiele overwinning ooit.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol. Op Gibraltar Road plaatste Bernal een versnelling en Van Garderen was al total loss.
Wat een slappe zak. Rebellin en Nocentini fietsen nog rustig rondquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Stefan niet bij Sovac-Natura4ever? Is hij gestopt met fietsen?
Bij Ricco ging het toen niet helemaal soepelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Enige wat ik van de Ronde van Oostenrijk weet is Riccardo Zoidl. En Riccardo Ricco.
En Education First heeft ook genoeg belangen met Dani Martinez. En het klassement van Tao Hart kan ook nog opgevijzeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
De echte TJ, die is echt overschatquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daarom juist.TJ is zwaar overschat imo en dat Colombiaantje kan hem makkelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |