Uiteraard wel, een classicquote:Op donderdag 17 mei 2018 17:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Met het oog op morgen, of telt dat niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde (original)
MTV at the Moviesquote:Op donderdag 17 mei 2018 17:58 schreef Ulx het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouble - Psychotic Reaction
Werd meen ik bij Headbangers Ball gebruikt in de tijd dat MTV nog muziek op het programma had staan.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:44 schreef cafca het volgende:
Dat deze nog niet genoemd is:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
David Mcwilliams - Can I Get There by Candlelight (1968)
quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:05 schreef BufordTJustice het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tòòòòòm Mulder!quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is bestaat een generatie die dit mee kan zingen tot aan "Ed" en dan wat anders zingtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mr. Ed theme song w/ lyrics
ik dacht mijn fout geruisloos te kunnen herstellen, maar helaasquote:Op donderdag 17 mei 2018 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja ,maar die is echt gecomponeerd voor het programma.
Door ons aller Tony Eyk.
Wacht even dan ga ik 'm geruisloos meeherstellenquote:Op donderdag 17 mei 2018 20:09 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik dacht mijn fout geruisloos te kunnen herstellen, maar helaas
Ooit is dit gebruikt in een tv reclame met pinguïns, voor ijsjes geloof ik? En het is de opkomstmuziek van Adrian Lewis.quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien herken je 't, misschien niet.
Je ziet maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PIGBAG - Papa's got a brand new pigbag
Zou allebei heel goed kunnen,quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:16 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ooit is dit gebruikt in een tv reclame met pinguïns, voor ijsjes geloof ik? En het is de opkomstmuziek van Adrian Lewis.
Oh ja, natuurlijk. Dat is lang geleden zeg!quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou allebei heel goed kunnen,
Ik ken het vooral van JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ZIIIIEEET MAAAAARRRR
Ik mis de tramsquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:53 schreef fripper het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Steve Martland - Danceworks: Dance 2
Buitenhof
quote:Op donderdag 17 mei 2018 20:22 schreef Ulx het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ELO - Here Is The News
VPRO leader
TS heeft het na een aantal posts goedgekeurd en inmiddels een aanvrage tot aanpassing van TT ingediendquote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
TS vroeg om radiotunes, ik zie niks staan over tv-tunes...
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
TS heeft het na een aantal posts goedgekeurd en inmiddels een aanvrage tot aanpassing van TT ingediend
Deze van hun draaide Stenders vanmiddag. Is toch ook van een tv programma? Ik kan het nergens vinden (of ik zoek niet goed).quote:Op vrijdag 18 mei 2018 08:50 schreef Berkery het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mezzoforte-Playing for time.wmv
Blik op de weg
Precies mijn reactiequote:
NOOIIT geweten dat dat ELO wasquote:
Staat op Time uit 1982.quote:
Ja ik herkende de hoes direct, maar het album nog nooit geluisterdquote:
Niet dat ik weet, maar het zal vast wel een keer als achtergrondmuziek gebruikt zijn, het is een vrij bekend nummer.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:18 schreef Homdeck het volgende:
Deze van hun draaide Stenders vanmiddag. Is toch ook van een tv programma? Ik kan het nergens vinden (of ik zoek niet goed).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mezzoforte - Garden Party (1983)
En daar hoort uiteraard deze ook nog bij:quote:Op donderdag 17 mei 2018 19:44 schreef cafca het volgende:
Dat deze nog niet genoemd is:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is dan weer muziek, puur gemaakt voor tv en radio. Niet voor Lingo specifiek, die hebben het ook maar uit een bak gevist (pun intended).quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:11 schreef Moody het volgende:
Rode bal, rode bal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Network Music Ensemble - Awesome (video)
Haha, vet! Goed stukje blazers.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef Homdeck het volgende:
Barend en Van Dorp nog niet genoemd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Phil Collins - Saturday Night And Sunday Morning (video)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop