Je n'ai sais pas mais je m'appelle frikandelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:54 schreef Geralt het volgende:
Naar welke monsieur bonjouren we eigenlijk in de TT?
De Red Bull met de Renault gaat voor 2021 geen winnende auto opleveren. En 1ste rijder wordt ie bij Red Bull niet, want daar zijn ze gelijk. Bij Mercedes of Ferrari kan ie 1ste rijder ook op zn buik schrijven. Dus wat wil hij dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Omdat RIC geen 2e rijder wil zijn en een winnende auto wil. Daarom
.quote:
wanneer stopt HAM?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
Stel ze gaan met Honda verder, wat ik denk en hoop; waar moet hij dan naar toe als hij geen 2de rijder wil zijn? Bij Red Bull gaan ze er prat op dat men gelijk is.
Hij kan nergens heen. Ja als Alonso stopt na dit jaar kan hij naar het team met het beste chassis van de grid (volgens eigen zeggen), maar wat nog niemand gezien heeft dat dat ook zo is. En waar hij ook niet zomaar races mee gaat winnen.
Hij wint eerder races met een Honda achter in die Red Bull dan met een McLaren met een Renault achterin. Dat durf ik gerust te stellen.
Zoals ik al zei, Mercedes en Ferrari is geen optie. Daar komt ie binnen als 2de viool.
Zijn beste bet is gewoon blijven en hopen op Honda (want Renault gaat hem niet meer worden in 2019 en 2020) en dan heeft ie mogelijk in 2020 de beste kans voor zijn shot op de titel; kan hij het mooi uitmaken tussen hem en Max wie de betere is van de 2 en dan hopen dat ie voor 2021 de juiste gok weet te maken en misschien in de jaren daaropvolgend nog serieus mee kan doen voor de titel.
Eind 2020. Je las het hier het eerst..quote:
Die gaat dit seizoen nog instappen las ik zojuist. Zal volgend jaar dan wel een heel seizoen afwerken. Heeft kennelijk ook aandelen in de Formule-Equote:
Dat zeg ik toch pinda! Nootje van mequote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Red Bull met de Renault gaat voor 2021 geen winnende auto opleveren. En 1ste rijder wordt ie bij Red Bull niet, want daar zijn ze gelijk. Bij Mercedes of Ferrari kan ie 1ste rijder ook op zn buik schrijven. Dus wat wil hij dan??
Zijn beste bet is hoe dan ook bij Red Bull blijven, of ze nou met Renault verder gaan of met Honda. Misschien duurt het een jaar, maar daarna heeft ie wel mogelijk een kans op de titel als de samenwerking Red Bull / Honda goed van de grond komt. En dan vanaf 2021 kan hij kijken wat ie doet.
Als ik hem was bleef ik, linksom of rechtsom tot en met 2020.
Dat zeg je niet. Je zegt hij blijft met Renault. Dus zeg je ook hij gaat weg indien Honda. Feit is dat hij simpelweg geen serieuze opties heeft en daar veranderd pas over een nieuw contract onderhandelen na de zomerstop niets aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch pinda! Nootje van me
Ik heb alleen nog minder vertrouwen in Honda... vandaar blijven met Renault
Geen idee. Zal vast. Denk ik. Als ze slim zijn doen ze dat niet en stappen ze komend jaar al op de Honda over.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:01 schreef THEFXR het volgende:
Kan RB ook per jaar met Renault verlengen?
Maar Ricciardo wil kampioen worden, en hij wordt steeds ouder dus de tijd begint een beetje te dringen. De kans dat Red Bull voor 2021 voor het kampioenschap kan gaan is klein denk ik, ongeacht of ze voor Honda gaan of bij Renault blijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
Stel ze gaan met Honda verder, wat ik denk en hoop; waar moet hij dan naar toe als hij geen 2de rijder wil zijn? Bij Red Bull gaan ze er prat op dat men gelijk is.
Hij kan nergens heen. Ja als Alonso stopt na dit jaar kan hij naar het team met het beste chassis van de grid (volgens eigen zeggen), maar wat nog niemand gezien heeft dat dat ook zo is. En waar hij ook niet zomaar races mee gaat winnen.
Hij wint eerder races met een Honda achter in die Red Bull dan met een McLaren met een Renault achterin. Dat durf ik gerust te stellen.
Zoals ik al zei, Mercedes en Ferrari is geen optie. Daar komt ie binnen als 2de viool.
Zijn beste bet is gewoon blijven en hopen op Honda (want Renault gaat hem niet meer worden in 2019 en 2020) en dan heeft ie mogelijk in 2020 de beste kans voor zijn shot op de titel; kan hij het mooi uitmaken tussen hem en Max wie de betere is van de 2 en dan hopen dat ie voor 2021 de juiste gok weet te maken en misschien in de jaren daaropvolgend nog serieus mee kan doen voor de titel.
Denk je dat met een paar betere races in het begin van het seizoen hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:17 schreef Sjemmert het volgende:
Als hij ze aan het begin van een seizoen de baas kan promoveerd hij zichzelf gewoon naar 1e rijder lijkt me.
Met een paar races niet natuurlijk maar als hij na een half seizoen of langer dik voorstaat op punten, waarom niet ? Uiteindelijk blijven de snelheid en gescoorde punten hetgene die dat bepalen voor het huidige seizoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je dat met een paar betere races hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?
Ik acht die kans vrij klein eerlijk gezegd.
Heel lullig gezegd kan hij bij RB op gelijke voet racen, bij Ferrari of Mercedes zal hij simpelweg tweede viool moeten spelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:45 schreef Geralt het volgende:
Ik zou het ook wel snappen als ie vertrekt, maar of hij het nou moet opnemen tegen Max, Lewis of Vettel; dat gaat alle drie niet makkelijk worden. Op ervaring kan hij Max kloppen. Die andere 2 denk ik van niet. We zien wel.
Bij Ferrari sowieso niet. Maar ik heb de indruk dat Mercedes hun rijders wel iets vrijer laat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je dat met een paar betere races in het begin van het seizoen hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?
Ik acht die kans vrij klein eerlijk gezegd.
Maargoed, we zulllen zien wat ie kiest uiteindelijk. Ik ben wel benieuwd
Eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 01:45 schreef Geralt het volgende:
Ik zou het ook wel snappen als ie vertrekt, maar of hij het nou moet opnemen tegen Max, Lewis of Vettel; dat gaat alle drie niet makkelijk worden. Op ervaring kan hij Max kloppen. Die andere 2 denk ik van niet. We zien wel.
Ook dat, denk dat Mercedes wel tevreden is met Bottas op het moment.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 02:09 schreef Fir3fly het volgende:
Er van uitgaande dat hij überhaupt een keus heeft. Ja, naar Renault misschien.
Ik voorspel de toekomst die mij zou uitkomen ook. Ik denk dat RIC blijft.. want de GP winnende auto is er. Met Honda lijkt het me vanaf bijna 0 beginnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je zegt hij blijft met Renault. Dus zeg je ook hij gaat weg indien Honda. Feit is dat hij simpelweg geen serieuze opties heeft en daar veranderd pas over een nieuw contract onderhandelen na de zomerstop niets aan.
Als ie nog een shot op de titel wil hebben dan blijft ie en moet ie juist hopen op die Honda.
Beiden rijden volgend jaar sowiesoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 02:08 schreef Geralt het volgende:
Nogmaals, als Vettel en Hamilton allebei volgend jaar nog rijden dan zit Ricciardo gewoon bij red bull denk ik
heb al van het begin af aan een aversie gehad tegen het huidige DRS systeemquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)iet-om-te-verdedigen
Charlie Whiting die na al die jaren nog altijd niet doorheeft dat veel inhaalacties niet gelijk staat aan goede races __!
Is nog wel het mooiste systeem als je toch drs wil.quote:Gewoon net zoals in DTM. Een x aantal mag je het gebruiken na gelang je het zelf nodig acht
Dan krijg je alleen maar stuivertje wisselen, beetje de situatie zoals Max en Ric hadden in Baku.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef Sinister-D- het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)iet-om-te-verdedigen
Charlie Whiting die na al die jaren nog altijd niet doorheeft dat veel inhaalacties niet gelijk staat aan goede races __!
En daarmee 10x zoveel crashes en SC's die de wedstrijd beïnvloeden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar stuivertje wisselen, beetje de situatie zoals Max en Ric hadden in Baku.
Ik zou het mooier vinden als je een x aantal seconden je drs mag gebruiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
heb al van het begin af aan een aversie gehad tegen het huidige DRS systeem
[..]
Is nog wel het mooiste systeem als je toch drs wil.
Ja, iets in die richting. x aantal seconde per ronde, ongeacht waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik zou het mooier vinden als je een x aantal seconden je drs mag gebruiken.
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 13-05-2018 om 15:44:15 Mercedes staff down having a good nosy at the tyres that came off Vettel's Ferrari LIVE NOW on Sky Sports F1 – Channel 406📺 Sky Go: https://t.co/fxH131oxfk 🗒️ Blog: https://t.co/SzGssXnjAZ #SkyF1 #F1 #SpanishGP https://t.co/qMO1teJ71Y reageer retweet
Ze halen nu illegaal 20pk uit de elektromotor (gerucht) dus mocht dat waar zijn blijven ze op gelijke hoogtequote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
De verbeterde Ferrari-motor voor Canada schijnt 20 pk meer te leveren, zo meldt La Gazetta dello Sport.
De nieuwe Honda zou 30 pk meer moeten leveren, terwijl Renault het met 15 pk moet stellen
Grosjean kreeg er ook maar twee zelfs.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:12 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind dit nog steeds een uiterst sneue actie van Mercedes.
Naast alle telemetrie en aanpassing van de banden door Pirelli hebben ze Ferrari nodig om wat over de banden te kunnen zeggen.
In Monaco moet Ferrari de pitbox van Merc maar binnenwandelen.
Sws, FIA is echt debiel voor woorden. Grosjean haalt zichzelf en twee andere rijders midden op de baan uit de race en krijgt 3 gridpenalties en 3 strafpunten op zijn superlicentie. Sirotkin geeft een kleine zet in Baku en krijgt bijna dezelfde straf (1 strafpunt minder).twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 13-05-2018 om 15:44:15 Mercedes staff down having a good nosy at the tyres that came off Vettel's Ferrari LIVE NOW on Sky Sports F1 – Channel 406📺 Sky Go: https://t.co/fxH131oxfk 🗒️ Blog: https://t.co/SzGssXnjAZ #SkyF1 #F1 #SpanishGP https://t.co/qMO1teJ71Y reageer retweet
dat gerucht heb ik ook gehoord, maar ook dat de FIA de vinger er niet helemaal achter kan krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:07 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze halen nu illegaal 20pk uit de elektromotor (gerucht) dus mocht dat waar zijn blijven ze op gelijke hoogte
Is daar een bron van, dan kan ik me even inlezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat gerucht heb ik ook gehoord, maar ook dat de FIA de vinger er niet helemaal achter kan krijgen.
Iig een Spaanstalig bericht gevonden: https://as.com/motor/2018/05/01/formula_1/1525205033_543553.htmlquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is daar een bron van, dan kan ik me even inlezen.
Ik heb inmiddels m’n Google eens even aangeslingerd en vind niks in de gerenommeerde Nederlandse bronnen, alleen de obscure blogjes melden het. Zal wel loslopen denk ik dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iig een Spaanstalig bericht gevonden: https://as.com/motor/2018/05/01/formula_1/1525205033_543553.html
Ja, dat is ook zo’n site met een zeer hoog telegraaf-gehaltequote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:55 schreef Pagan het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)i-dreigt-voor-monaco
https://www.auto-motor-un(...)-gp-spanien-ferrari/quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
nah, een deel van het verhaal komt van Auto Motor und Sport en die hebben het regelmatig bij het rechte eind
http://www.planetf1.com/n(...)h-protest-in-monaco/quote:According to Auto Motor und Sport, Ferrari are being accused of periodically bypassing measuring sensors in order to achieve more than the four megajoules allowed.
This effect would come from a deliberate manipulation of electrical resistance and battery output.
Ferrari have also raised suspicions by their sudden agreement to the proposed aero rule changes for 2019 and for the removal of the MGU-H element of the engine in 2021.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |