Omdat er geen enkele aanwijzing is dat Porsche interesse heeft. Sterker nog, het lijkt er meer op dat men zich focust op een terugkeer naar Le Mans als daar de nieuwe LMP1 regels van kracht worden. Veel goedkoper, is het devies. Na dieselgate kan VAG zich simpelweg geen dure raceprogramma's meer veroorloven.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen waar jij deze zekerheid vandaan haalt
Bombcardo weer in full lock aan de binnenkantquote:Op donderdag 17 mei 2018 22:33 schreef Fer het volgende:
I mean, am i the only one, or are you not seeing what i’m seeing?
[ afbeelding ]
Echt belachelijk dat Vettel daar de schuld van kreeg door die bizarre 'Verstappen-regel' .quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bombcardo weer in full lock aan de binnenkant
Die daarom snel weer is afgeschaftquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat Vettel daar de schuld van kreeg door die bizarre 'Verstappen-regel' .
Gelukkig maar inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2018 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die daarom snel weer is afgeschaft
Eigen schuld.quote:Op donderdag 17 mei 2018 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat Vettel daar de schuld van kreeg door die bizarre 'Verstappen-regel' .
Die regel wilde Vettel toch juist graag? Want Max deed dat en dat mag nietquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat Vettel daar de schuld van kreeg door die bizarre 'Verstappen-regel' .
dat is toch wel de bedoeling van die regelement veranderingquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk echt niet dat er 5e motor fabrikant in 2021 in gaat stappen. Wie gaat dat betalen? En dan begint de ellende weer opnieuw zoals met Renault in het begin...
Ze hadden een jaar geleden al een testopstelling met een cilinder, en ontkennen ook niet dat ze bezig zijn met een F1 blok he ik sluit het in ieder geval niet uit, en van alle fabrikanten lijkt porsche mij dan de meest waarschijnlijke. Of Ford moet iets uit de hoge hoed gaan toveren, maar dat is ook grote speculaas.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele aanwijzing is dat Porsche interesse heeft. Sterker nog, het lijkt er meer op dat men zich focust op een terugkeer naar Le Mans als daar de nieuwe LMP1 regels van kracht worden. Veel goedkoper, is het devies. Na dieselgate kan VAG zich simpelweg geen dure raceprogramma's meer veroorloven.
Je kunt je beter afvragen waarom mensen zich zo laten verleiden door hun eigen wensdenken. We hadden jarenlang dat domme gezeik over Audi, bleek ook allemaal gebakken lucht. Net als dit.
Die is er ook niet meer... Zat bij het inrijden van de tunnel, maar daar waar de brug was staat nu een McDonaldsquote:Op donderdag 17 mei 2018 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hier een brug was...
Zitten er dan teams op te wachten?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch wel de bedoeling van die regelement verandering
maar het blijft natuurlijk afwachten wie er het beste uitkomt in 2021, nu op Honda gokken omdat ze misschien het beste zijn in 2021 lijkt me niet zinvol, de enige reden om over te stappen moet zijn dat ze volgend jaar Renault al voorbij zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zitten er dan teams op te wachten?
Ik verwacht namelijk dat als er überhaupt een nieuwe leverancier komt er ook een verdwijnt.
Er zijn imho in ieder geval 6 teams die niet gaan veranderen.
Mercedes: Mercedes, Force India
Ferrari: Ferrari, Sauber, Haas
Renault: Renault
Dus dan blijven Red Bull en Toro Rosso (die de komende jaren waarschijnlijk met Honda gaan rijden) en McLaren en Williams over. McLaren gaat sowieso niet met Honda rijden na het debacle van de afgelopen seizoenen en met Williams is het sowieso afwachten.
Mocht er een nieuwe leveranciers (of leveranciers) instappen dan zou dat kunnen voor Red Bull en Toro Rosso en misschien voor McLaren of Williams, alhoewel ik verwacht dat een van de laatste twee wel met Renault blijft ofgaat rijden.
Er is dan geen team meer voor Honda. Of er moeten nieuwe teams bijkomen, wat ik ook niet snel zie gebeuren.
Dat was een testopstelling voor een nieuwe LMP1-motor. Heeft niets met F1 te maken. Ze ontkennen juist wel bezig te zijn met F1.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:48 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ze hadden een jaar geleden al een testopstelling met een cilinder, en ontkennen ook niet dat ze bezig zijn met een F1 blok he
Waarom zou hij blijven als Renault blijft en weggaan als Renault niet blijft?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:34 schreef ondeugend het volgende:
Die e-tuk tuk was lachen!
En voor the records wil ik ff zeggen dat ik denk dat RIC blijft bij RB als Renault leverancier blijft.
Eigenlijk hoop ik dat gewoon.
Precies. En dat ze slecht begonnen is niet alleen hun schuld. Die schuld ligt ook zeker voor een flink deel bij McLaren naar ik begreep. Dat was gewoon echt een ongelukkige samenwerking.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:04 schreef Fer het volgende:
Ze zijn slecht begonnen, maar maken een sterke inhaalrace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |