abonnement Unibet Coolblue
pi_179253514
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:54 schreef Geralt het volgende:
Naar welke monsieur bonjouren we eigenlijk in de TT? :@
Je n'ai sais pas mais je m'appelle frikandel
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:24:04 #52
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179253600
Omdat RIC geen 2e rijder wil zijn en een winnende auto wil. Daarom
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179253828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Omdat RIC geen 2e rijder wil zijn en een winnende auto wil. Daarom
De Red Bull met de Renault gaat voor 2021 geen winnende auto opleveren. En 1ste rijder wordt ie bij Red Bull niet, want daar zijn ze gelijk. Bij Mercedes of Ferrari kan ie 1ste rijder ook op zn buik schrijven. Dus wat wil hij dan??

Zijn beste bet is hoe dan ook bij Red Bull blijven, of ze nou met Renault verder gaan of met Honda. Misschien duurt het een jaar, maar daarna heeft ie wel mogelijk een kans op de titel als de samenwerking Red Bull / Honda goed van de grond komt. En dan vanaf 2021 kan hij kijken wat ie doet.

Als ik hem was bleef ik, linksom of rechtsom tot en met 2020. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179253963
Stel ze gaan met Honda verder, wat ik denk en hoop; waar moet hij dan naar toe als hij geen 2de rijder wil zijn? Bij Red Bull gaan ze er prat op dat men gelijk is.

Hij kan nergens heen. Ja als Alonso stopt na dit jaar kan hij naar het team met het beste chassis van de grid (volgens eigen zeggen), maar wat nog niemand gezien heeft dat dat ook zo is. En waar hij ook niet zomaar races mee gaat winnen.

Hij wint eerder races met een Honda achter in die Red Bull dan met een McLaren met een Renault achterin. Dat durf ik gerust te stellen.

Zoals ik al zei, Mercedes en Ferrari is geen optie. Daar komt ie binnen als 2de viool.

Zijn beste bet is gewoon blijven en hopen op Honda (want Renault gaat hem niet meer worden in 2019 en 2020) en dan heeft ie mogelijk in 2020 de beste kans voor zijn shot op de titel; kan hij het mooi uitmaken tussen hem en Max wie de betere is van de 2 en dan hopen dat ie voor 2021 de juiste gok weet te maken en misschien in de jaren daaropvolgend nog serieus mee kan doen voor de titel.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:37:19 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179254004
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:04 schreef Fer het volgende:
Renault was er redelijk bij in 2014
_O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:48:40 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179254330
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
Stel ze gaan met Honda verder, wat ik denk en hoop; waar moet hij dan naar toe als hij geen 2de rijder wil zijn? Bij Red Bull gaan ze er prat op dat men gelijk is.

Hij kan nergens heen. Ja als Alonso stopt na dit jaar kan hij naar het team met het beste chassis van de grid (volgens eigen zeggen), maar wat nog niemand gezien heeft dat dat ook zo is. En waar hij ook niet zomaar races mee gaat winnen.

Hij wint eerder races met een Honda achter in die Red Bull dan met een McLaren met een Renault achterin. Dat durf ik gerust te stellen.

Zoals ik al zei, Mercedes en Ferrari is geen optie. Daar komt ie binnen als 2de viool.

Zijn beste bet is gewoon blijven en hopen op Honda (want Renault gaat hem niet meer worden in 2019 en 2020) en dan heeft ie mogelijk in 2020 de beste kans voor zijn shot op de titel; kan hij het mooi uitmaken tussen hem en Max wie de betere is van de 2 en dan hopen dat ie voor 2021 de juiste gok weet te maken en misschien in de jaren daaropvolgend nog serieus mee kan doen voor de titel.

:)
wanneer stopt HAM?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:50:02 #57
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179254365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wanneer stopt HAM?
Eind 2020. Je las het hier het eerst..
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179254382
quote:
Die gaat dit seizoen nog instappen las ik zojuist. Zal volgend jaar dan wel een heel seizoen afwerken. Heeft kennelijk ook aandelen in de Formule-E
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:53:14 #60
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179254448
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

De Red Bull met de Renault gaat voor 2021 geen winnende auto opleveren. En 1ste rijder wordt ie bij Red Bull niet, want daar zijn ze gelijk. Bij Mercedes of Ferrari kan ie 1ste rijder ook op zn buik schrijven. Dus wat wil hij dan??

Zijn beste bet is hoe dan ook bij Red Bull blijven, of ze nou met Renault verder gaan of met Honda. Misschien duurt het een jaar, maar daarna heeft ie wel mogelijk een kans op de titel als de samenwerking Red Bull / Honda goed van de grond komt. En dan vanaf 2021 kan hij kijken wat ie doet.

Als ik hem was bleef ik, linksom of rechtsom tot en met 2020. :Y
Dat zeg ik toch pinda! Nootje van me O+

Ik heb alleen nog minder vertrouwen in Honda... vandaar blijven met Renault
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179254589
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:53 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch pinda! Nootje van me O+

Ik heb alleen nog minder vertrouwen in Honda... vandaar blijven met Renault
Dat zeg je niet. Je zegt hij blijft met Renault. Dus zeg je ook hij gaat weg indien Honda. Feit is dat hij simpelweg geen serieuze opties heeft en daar veranderd pas over een nieuw contract onderhandelen na de zomerstop niets aan.

Als ie nog een shot op de titel wil hebben dan blijft ie en moet ie juist hopen op die Honda.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 01:01:33 #62
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179254648
Kan RB ook per jaar met Renault verlengen?
pi_179254675
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:01 schreef THEFXR het volgende:
Kan RB ook per jaar met Renault verlengen?
Geen idee. Zal vast. Denk ik. Als ze slim zijn doen ze dat niet en stappen ze komend jaar al op de Honda over.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179255006
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:35 schreef Geralt het volgende:
Stel ze gaan met Honda verder, wat ik denk en hoop; waar moet hij dan naar toe als hij geen 2de rijder wil zijn? Bij Red Bull gaan ze er prat op dat men gelijk is.

Hij kan nergens heen. Ja als Alonso stopt na dit jaar kan hij naar het team met het beste chassis van de grid (volgens eigen zeggen), maar wat nog niemand gezien heeft dat dat ook zo is. En waar hij ook niet zomaar races mee gaat winnen.

Hij wint eerder races met een Honda achter in die Red Bull dan met een McLaren met een Renault achterin. Dat durf ik gerust te stellen.

Zoals ik al zei, Mercedes en Ferrari is geen optie. Daar komt ie binnen als 2de viool.

Zijn beste bet is gewoon blijven en hopen op Honda (want Renault gaat hem niet meer worden in 2019 en 2020) en dan heeft ie mogelijk in 2020 de beste kans voor zijn shot op de titel; kan hij het mooi uitmaken tussen hem en Max wie de betere is van de 2 en dan hopen dat ie voor 2021 de juiste gok weet te maken en misschien in de jaren daaropvolgend nog serieus mee kan doen voor de titel.

:)
Maar Ricciardo wil kampioen worden, en hij wordt steeds ouder dus de tijd begint een beetje te dringen. De kans dat Red Bull voor 2021 voor het kampioenschap kan gaan is klein denk ik, ongeacht of ze voor Honda gaan of bij Renault blijven.

En 2de viool spelen hoeft ook niet persee als hij het vertrouwen heeft dat hij Hamilton of Vettel aan kan. Kwa materiaal zit er volgens mij niet echt verschil in de wagens zoals vroeger. Als hij ze aan het begin van een seizoen de baas kan promoveerd hij zichzelf gewoon naar 1e rijder lijkt me.
pi_179255050
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:17 schreef Sjemmert het volgende:
Als hij ze aan het begin van een seizoen de baas kan promoveerd hij zichzelf gewoon naar 1e rijder lijkt me.
Denk je dat met een paar betere races in het begin van het seizoen hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?

Ik acht die kans vrij klein eerlijk gezegd.

Maargoed, we zulllen zien wat ie kiest uiteindelijk. Ik ben wel benieuwd :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Geralt op 19-05-2018 01:27:21 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179255470
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Denk je dat met een paar betere races hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?

Ik acht die kans vrij klein eerlijk gezegd.
Met een paar races niet natuurlijk maar als hij na een half seizoen of langer dik voorstaat op punten, waarom niet ? Uiteindelijk blijven de snelheid en gescoorde punten hetgene die dat bepalen voor het huidige seizoen.

Wat jij zegt dat hij geen optie heeft ben ik het daarom niet mee eens. Hij heeft wel opties en dat zijn 1; Bij red bull blijven en hopen en gokken dat dat nog wat wordt, of 2; verkassen naar Ferrari of Mercedes en het gevecht aangaan met Vet of Ham.

Optie 1 moet hij hopen dat hij een winnend pakket krijgt en blijft hij afhankelijk daarvan, daarnaast zal hij het nog steeds tegen Max op moeten nemen. Optie 2 moet hij het waarmaken tegen een ervaren top rijder maar heeft hij zijn kansen wel meer zelf in handen.

Persoonlijk denk ik niet dat hij zomaar gaat winnen van Ham of Vet maar als hij zelf denkt van wel zou ik het heel goed snappen als die vertrekt bij Red Bull.
pi_179255522
Ik zou het ook wel snappen als ie vertrekt, maar of hij het nou moet opnemen tegen Max, Lewis of Vettel; dat gaat alle drie niet makkelijk worden. Op ervaring kan hij Max kloppen. Die andere 2 denk ik van niet. We zien wel. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179255651
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:45 schreef Geralt het volgende:
Ik zou het ook wel snappen als ie vertrekt, maar of hij het nou moet opnemen tegen Max, Lewis of Vettel; dat gaat alle drie niet makkelijk worden. Op ervaring kan hij Max kloppen. Die andere 2 denk ik van niet. We zien wel. :)
Heel lullig gezegd kan hij bij RB op gelijke voet racen, bij Ferrari of Mercedes zal hij simpelweg tweede viool moeten spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 19 mei 2018 @ 02:03:05 #69
408813 crew  trein2000
pi_179255766
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Denk je dat met een paar betere races in het begin van het seizoen hij een 4 of 5 voudig wereldkampioen zomaar even kan degraderen tot overduidelijk 2de rijder bij het team waar ze al jaren rijden?

Ik acht die kans vrij klein eerlijk gezegd.

Maargoed, we zulllen zien wat ie kiest uiteindelijk. Ik ben wel benieuwd :)
Bij Ferrari sowieso niet. Maar ik heb de indruk dat Mercedes hun rijders wel iets vrijer laat.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179255803
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:45 schreef Geralt het volgende:
Ik zou het ook wel snappen als ie vertrekt, maar of hij het nou moet opnemen tegen Max, Lewis of Vettel; dat gaat alle drie niet makkelijk worden. Op ervaring kan hij Max kloppen. Die andere 2 denk ik van niet. We zien wel. :)
Eens.

Wel een lastige keuze waar hij voor staat.
pi_179255807
Nogmaals, als Vettel en Hamilton allebei volgend jaar nog rijden dan zit Ricciardo gewoon bij red bull denk ik :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:09:25 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179255809
Er van uitgaande dat hij überhaupt een keus heeft. Ja, naar Renault misschien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179255966
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:09 schreef Fir3fly het volgende:
Er van uitgaande dat hij überhaupt een keus heeft. Ja, naar Renault misschien.
Ook dat, denk dat Mercedes wel tevreden is met Bottas op het moment.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 03:09:20 #74
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179255984
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat zeg je niet. Je zegt hij blijft met Renault. Dus zeg je ook hij gaat weg indien Honda. Feit is dat hij simpelweg geen serieuze opties heeft en daar veranderd pas over een nieuw contract onderhandelen na de zomerstop niets aan.

Als ie nog een shot op de titel wil hebben dan blijft ie en moet ie juist hopen op die Honda.
Ik voorspel de toekomst die mij zou uitkomen ook. Ik denk dat RIC blijft.. want de GP winnende auto is er. Met Honda lijkt het me vanaf bijna 0 beginnen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 03:11:00 #75
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179255986
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:08 schreef Geralt het volgende:
Nogmaals, als Vettel en Hamilton allebei volgend jaar nog rijden dan zit Ricciardo gewoon bij red bull denk ik :)
Beiden rijden volgend jaar sowieso
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')