2 vosjes en een eend Hillz dat wordt wat

voor de zwangerschap chago perikelen
Scheren doe ik niet meer. Kom er niet bij en heb door het vele hoesten geen controle over mijn blaas. Gebruik in de nacht ook tena broekjes. Gisteren werd ik overvallen door een onderzoek, tsja charmante onderbroek heeft u aan zei de gyn. Thanks for pointing that out
Tnx vivi voor de tip! Zal het topic eens doorlezen en kolf bh is een goede investering.
Oh bah wolken zoveel prikken. Hopelijk helpt het wel en voel je je snel beter!
Wát een ontzettend tof kamertje Aure!
Krijgertje is er niets dichterbij?
Bij mijn eerste zwangerschap moest ik vanaf de bus anderhalve kilometer lopen. Dat redde ik niet meer in het derde trimester. Vlak daarna werd ik medisch dus kwam ik in het ziekenhuis op loop afstand.
Deze x een andere praktijk gezocht met directe busverbinding en goed te lopen. Ben er 1x geweest en nu wegens tweeling direct medisch. Daar gingen mijn keuzes
Al vind ik meer echo's wel érg fijn.
Nou hier een redelijke nachtrust gehad, ging naar het toilet en op het toilet kreeg ik een hard en pijnlijk gevoel in mijn buik. De pijn voelt als steken in je milt. Dat herken ik niet. Direct daarna werd ik toevallig aan de ctg gelegd en dat registreerden ze om de 4 minuten harde buiken wat later afzakte naar om de 8 minuten. Na de ctg ging ik mij even omkleden en direct weer vlotte harde steken. Komt zo een arts aan. Dat beloofd wat, als 5 meter naar het toilet lopen al te veel prikkels veroorzaakt. De tweeling doet het perfect, ik word door de rechter helemaal lens getrapt. Maar een iets minder positief gevoel als gisteren. ik wil heel graag naar huis maar vind het ook eng.
Edit ik blijf nog even, in ieder geval tot na het weekend
[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 26-05-2018 11:22:04 ]