SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Live gemixt, alles kan nog goed fout gaan...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:14 schreef cafca het volgende:
Ik ben niet zo van de house, maar ik vind deze mix lekkerder dan Malibu met appelsap
Dat is dan ook niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:14 schreef cafca het volgende:
Ik ben niet zo van de house, maar ik vind deze mix lekkerder dan Malibu met appelsap
Ja dit hangt een beetje lekker in de achtergrondquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan dus niet zo goed tegen vocals bij trance, maar hier voegen ze m.i. wel iets toe...
Ik zou niet echt nummers concreet kennen die bij de mixjes zouden kunnen passenquote:
Het was ook wat cynisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou niet echt nummers concreet kennen die bij de mixjes zouden kunnen passen
Ohquote:
Ssst... Just listen...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh
Het draaien gaat lekker hoor, ga vooral zo door
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
Mad, zoals gewoonlijk weer bedankt voor de lekkere muziek! Jouw diensten zijn altijd genieten![]()
Ik deed een spijkerbroekje. Kon de hele nacht slecht slapen en besloot uiteindelijk maar op te staan.quote:
Vervelend zeg. Kwam het door de hitte?quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik deed een spijkerbroekje. Kon de hele nacht slecht slapen en besloot uiteindelijk maar op te staan.
Nee, ik heb de laatste tijd weer veel stress. Dochter doet eindexamen en het gaat niet echt goed en werk wordt wat te zwaar voor me. Ik ben al bezig met mijn nieuwe functie, maar tegelijkertijd ook nog met mijn oude functie. Het voelt als twee banen op het moment en ik overzie het niet meer helemaal. Vorige week is een nieuwe collega begonnen die mijn oude functie moet overnemen, dus ik ben haar nog aan het inwerken en ben me tegelijkertijd ook zelf aan het inwerken voor mijn nieuwe functie.quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Kwam het door de hitte?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb de laatste tijd weer veel stress. Dochter doet eindexamen en het gaat niet echt goed en werk wordt wat te zwaar voor me. Ik ben al bezig met mijn nieuwe functie, maar tegelijkertijd ook nog met mijn oude functie. Het voelt als twee banen op het moment en ik overzie het niet meer helemaal. Vorige week is een nieuwe collega begonnen die mijn oude functie moet overnemen, dus ik ben haar nog aan het inwerken en ben me tegelijkertijd ook zelf aan het inwerken voor mijn nieuwe functie.
Weinig hoop. Ze ging er al in met lage gemiddeldes en dat houdt in dat ze echt boven haar kunnen moet presteren. Je houdt altijd nog hoop, maar gisteren heeft ze haar wiskunde totaal verknald. Ik verwacht niks en ben eigenlijk alleen maar bezig om haar overeind te houden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit dat het niet teveel wordt? Niemand heeft er iets aan als je er aan onderdoor gaat hè?
Dat je dochter haar eindexamen niet goed gaat is wel heel vervelend.
Is er nog hoop dat dat nog goed komt?
Hoe is je dochter er zelf onder? En is het omdat ze het gewoon niet kan, of omdat ze er te weinig aan gedaan heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig hoop. Ze ging er al in met lage gemiddeldes en dat houdt in dat ze echt boven haar kunnen moet presteren. Je houdt altijd nog hoop, maar gisteren heeft ze haar wiskunde totaal verknald. Ik verwacht niks en ben eigenlijk alleen maar bezig om haar overeind te houden.
En voor het eerst heb ik inderdaad het gevoel dat het me allemaal te veel wordt, ja. De verjaardag gisteren was wel even lekker. Gewoon de deur achter me dichttrekken thuis en even iets heel anders.
met een gezin is dat makkelijker gezegd dan gedaan..quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk wel aan jezelf hè?![]()
Plan desnoods wat momentjes voor jezelf, zodat ook jij even kan ontspannen. Dat heb jij ook nodig.
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe is je dochter er zelf onder? En is het omdat ze het gewoon niet kan, of omdat ze er te weinig aan gedaan heeft?
Denk wel aan jezelf hè?![]()
Plan desnoods wat momentjes voor jezelf, zodat ook jij even kan ontspannen. Dat heb jij ook nodig.
Dus eigen schuld, dikke bult?quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.
Maar ja, genoeg over het eindexamen en scholen. Eigenlijk word ik keihard gestraft voor mijn eigen uitspraken. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde omdat ik nooit meer iets met scholen te maken wilde hebben. Ik kijk zelf met geen enkel goed gevoel terug op mijn eigen schooltijd. Zowel basisschool als middelbare school vond ik vreselijk. Pas op de universiteit kreeg ik er lol in. En vervolgens heb ik toch kinderen gekregen en ben ik vooral met schoolellende geconfronteerd. Eerst met mijn jongste en nu met mijn oudste. Ik met mijn grote mond ook
Ik ben gewoon gejinxtquote:
Tja, kinderen blijven een mooie spiegel.quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.
Maar ja, genoeg over het eindexamen en scholen. Eigenlijk word ik keihard gestraft voor mijn eigen uitspraken. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde omdat ik nooit meer iets met scholen te maken wilde hebben. Ik kijk zelf met geen enkel goed gevoel terug op mijn eigen schooltijd. Zowel basisschool als middelbare school vond ik vreselijk. Pas op de universiteit kreeg ik er lol in. En vervolgens heb ik toch kinderen gekregen en ben ik vooral met schoolellende geconfronteerd. Eerst met mijn jongste en nu met mijn oudste. Ik met mijn grote mond ook
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gejinxt![]()
En ik hoor het mijn man nog zeggen: "dan doe ik alles wel als het om scholen gaat". Hoe naief kon ik zijn
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.
Broodje bij het tankstation denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?
al dat soort dingen is redelijk ver weg, dus dat is geen uitgemaakte zaak..quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?
Calimeroquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hiep hiep hallo
Hiep hiep hallo
Hiep hiep hoi
Hiep hiep hoi
wrom?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef CindieY het volgende:
Mailbox van het werk opgeschoond in het kader van de avg. Ik ben altijd al slecht geweest in het bijhouden van m'n mailbox, dus heel rigoureus alles geselecteerd en verwijderd
En toen had je wat ouds nodigquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef CindieY het volgende:
Mailbox van het werk opgeschoond in het kader van de avg. Ik ben altijd al slecht geweest in het bijhouden van m'n mailbox, dus heel rigoureus alles geselecteerd en verwijderd
Werken zuigt altijdquote:
Als je prostituee bent wel.quote:
Ctrl+A, Shift+Del. Ideale oplossing voor veel dingenquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:25 schreef CindieY het volgende:
"Jij wilt later zeker prostituee worden hè?"quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Jij wilt later zeker prostituee worden hè?"
- "En schoonmaker!"
"Zuig maar lekker door dan."
In het kader van de foute reclames.
Omdat avg. Ik had echt geen zin om alle mails stuk voor stuk door te gaan nemen om te zien of ik ze wel of niet mag bewaren. Dan zat ik hier vanavond nogquote:
domme afkorting, het doet me alleen aan antivirussoftware denkenquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat avg. Ik had echt geen zin om alle mails stuk voor stuk door te gaan nemen om te zien of ik ze wel of niet mag bewaren. Dan zat ik hier vanavond nog
Jep, hier ook...quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
domme afkorting, het doet me alleen aan antivirussoftware denken
gesprek ging super. net even pc schoongemaakt en aan schoolwerken.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor. Aan het werk? Hoe was je sollicitatie?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
gesprek ging super. net even pc schoongemaakt en aan schoolwerken.
owja en een kaart van nieuw stulpje gemaakt
Dit. En accepteer ook gewoon dat je dochter het huidige schoolniveau niet kan bolwerken. Het is veel belangrijker dat ze straks een richting kiest waar werk in te vinden is wat ze leuk vindt om te doen. Ze moet het uiteindelijk toch echt zelf doen en willen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Sterkte livelink! Vergeet niet te ademen.
Ice ToTquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Óf de naam van miniToT is bekend óf ToT heeft een nieuw soort koude versnapering bedacht.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Óf de naam van miniToT is bekend óf ToT heeft een nieuw soort koude versnapering bedacht.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
IJs wat niet echt glanst!
Of wiskundig ijs!
rapper:pquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft ineens...
... dat mailbox rijmt op Tailfox
quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft ineens...
... dat mailbox rijmt op Tailfox
Ik had een leuk thema in gedachte, maar dat houden jullie tegoed, omdat ik vanavond op pad blijk te gaan...quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een leuk thema in gedachte, maar dat houden jullie tegoed, omdat ik vanavond op pad blijk te gaan...
quote:Op woensdag 16 mei 2018 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een leuk thema in gedachte, maar dat houden jullie tegoed, omdat ik vanavond op pad blijk te gaan...
Gisteren livelink, vandaag jullie en Mad...... er wordt wat afverjaard.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn er niet. Wij gaan zo naar een verjaardag...
Vorig jaar ook al!quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren livelink, vandaag jullie en Mad...... er wordt wat afverjaard.
Het moet niet gekker worden hè?quote:
We hebben altijd veel verjaardagen in mei. Vandaag zijn er ook nog een nichtje en een tante jarig, maar daar gaan we niet naartoe.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren livelink, vandaag jullie en Mad...... er wordt wat afverjaard.
Gewoon jezelf klonen, kan je overal heen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben altijd veel verjaardagen in mei. Vandaag zijn er ook nog een nichtje en een tante jarig, maar daar gaan we niet naartoe.
Ik heb juist in september niet normaal veel verjaardagen. Ik, mijn zus en zowat vier goede vrienden meestal maar zeker ook anderen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben altijd veel verjaardagen in mei. Vandaag zijn er ook nog een nichtje en een tante jarig, maar daar gaan we niet naartoe.
Dat is niet meer nodig. Voor mijn tante worden we niet uitgenodigd en voor mijn nichtje ook niet meer. Zij is inmiddels 21 jaar en studeert in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf klonen, kan je overal heen.
Wij in mei en oktober.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik
[..]
Ik heb juist in september niet normaal veel verjaardagen. Ik, mijn zus en zowat vier goede vrienden meestal maar zeker ook anderen.
twee Diana’s? Vind 1 wel voldoendequote:Op woensdag 16 mei 2018 19:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf klonen, kan je overal heen.
17 januari en 11 juni?quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben eigenlijk nooit verjaardagen, ik geloof maximaal twee per jaar ofzo
jij hebt ook een Diana?quote:
je eigen?quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
6 en 25 december.
Ik heb vandaag een trouwdag. Kwam ik ook halverwege de dag achter
Als vrouw of bijvrouw.. ?quote:
Zoals cafca het zegt klinkt het alsof het één van zijn vele trouwdagen is, ja.quote:
Wat houdt dat nou zo'n beetje in, bijvrouw zijn?quote:
Afwassen terwijl de vrouw gedingest wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat houdt dat nou zo'n beetje in, bijvrouw zijn?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afwassen terwijl de vrouw gedingest wordt.
Ach zo. Wel praktisch danquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afwassen terwijl de vrouw gedingest wordt.
Ik ben meestal gewoon op vakantie met mijn verjaardag.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vier mijn verjaardag tegenwoordig niet meer. Sinds mijn nichtje geboren werd, 1 dag voor mijn verjaardag, is mijn verjaardag niet meer interessant.
Aaahquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vier mijn verjaardag tegenwoordig niet meer. Sinds mijn nichtje geboren werd, 1 dag voor mijn verjaardag, is mijn verjaardag niet meer interessant.
Ik ook niet. De geboorte van mijn nichtje was een mooi excuusquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
Aaah![]()
Ik vier mijn verjaardag al niet meer sinds ik er zelf iets over te zeggen had. Daar had ik geen nichtje voor nodig
Hier ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik vier mijn verjaardag al niet meer sinds ik er zelf iets over te zeggen had. Daar had ik geen nichtje voor nodig
Tja, wat valt erover te vertellen?quote:
ik ben veel te eerlijk en chaotisch om een bijvrouw te hebbenquote:
uitgebreid verhaal hoor...quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, wat valt erover te vertellen?
Het was warm, we zijn naar het stadhuis geweest om een papiertje te ondertekenen en hebben 's-avonds een leuk feestje gegeven
nee, dat lijkt mijn huwelijk welquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, wat valt erover te vertellen?
Het was warm, we zijn naar het stadhuis geweest om een papiertje te ondertekenen en hebben 's-avonds een leuk feestje gegeven
Maar je hoeft je bijvrouw niet te verstoppen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben veel te eerlijk en chaotisch om een bijvrouw te hebben
dan is het geen bijvrouw meer maar een open huwelijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je hoeft je bijvrouw niet te verstoppen.
dat pleit alleen maar voor jequote:Op woensdag 16 mei 2018 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben veel te eerlijk en chaotisch om een bijvrouw te hebben
ai... pijnlijk! Nog een bosje bloemen kunnen halen bij het tankstation?quote:
Aangezien het een Amerikaanse is die trouwt, kun je ook gewoon hamburgers eten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we de lunch zaterdag bij de tv een beetje in Britse stijl kunnen doen, ik heb nog nooit scones gebakken, misschien moet ik maar eens een poging wagen. Ik ga in elk geval een leuk hoedje opzetten, niet mijn grote trouwhoed, want dan is er geen plaats meer voor Symph.
ook een idee, heb nog mini hamburgerbroodjes in de diepvriesquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien het een Amerikaanse is die trouwt, kun je ook gewoon hamburgers eten.
"Mini" is een woord dat Amerikanen niet kennen. Dus snel nog wat maxibroodjes kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook een idee, heb nog mini hamburgerbroodjes in de diepvries
Ik zie soms van die milkshake porties, en die kleine portie is gewoon een grote hier heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Mini" is een woord dat Amerikanen niet kennen. Dus snel nog wat maxibroodjes kopen.
Terugschoppen dan!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
Tsss de kleine is z'n moeder weer aan het schoppen.
Zo klein en nu al zo opstandig he!Dat gaat nooit meer goed komen!
0,5 liter (omgerekend) is daar klein geloof ik en meestal gratis bijvullen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie soms van die milkshake porties, en die kleine portie is gewoon een grote hier heb ik het gevoel.
Geen wonder dat ze zoveel obesitasproblemen hebben, met al die suiker.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
0,5 liter (omgerekend) is daar klein geloof ik en meestal gratis bijvullen.
Diabetes FTW!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
0,5 liter (omgerekend) is daar klein geloof ik en meestal gratis bijvullen.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel obesitasproblemen hebben, met al die suiker.
Ik zat terug te scrollen om de post over jullie huwelijksfeestje zaterdag te zoeken, maar kon niks vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we de lunch zaterdag bij de tv een beetje in Britse stijl kunnen doen, ik heb nog nooit scones gebakken, misschien moet ik maar eens een poging wagen. Ik ga in elk geval een leuk hoedje opzetten, niet mijn grote trouwhoed, want dan is er geen plaats meer voor Symph.
Geheid een jongetje, of was dat sowieso al duidelijk?quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
Tsss de kleine is z'n moeder weer aan het schoppen.
Zo klein en nu al zo opstandig he!Dat gaat nooit meer goed komen!
Dat is babyvetquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are you gonna finish that one? I've only had 6!
Ach, nog maar 18 1/2 jaar en dan ben je er weer van af.quote:
"I would like two french fries with extra ketchup, a double cheeseburger, 20 chicken nuggets, and a diet coke."quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are you gonna finish that one? I've only had 6!
Gewoon ff wat lekkers gehaald bij de bakker.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ai... pijnlijk! Nog een bosje bloemen kunnen halen bij het tankstation?
We hebben al een dickpic van 'm!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geheid een jongetje, of was dat sowieso al duidelijk?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, nog maar 18 1/2 jaar en dan ben je er weer van af.
Ik zou het ook niet doen. Ik zal een samenvatting waarschijnlijk wel op het nieuws zien. Verder boeit het me niet zo bijster veel.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat terug te scrollen om de post over jullie huwelijksfeestje zaterdag te zoeken, maar kon niks vinden.
Maar het gaat om dat gedoe in Engeland, het muntje is gevallen.
Daar ga je toch geen happening van maken?
Dat idd ja!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
"I would like two french fries with extra ketchup, a double cheeseburger, 20 chicken nuggets, and a diet coke."
Ik weet niet eens wanneer onze huwelijksdag precies is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon ff wat lekkers gehaald bij de bakker.
We zijn er ook wel eens allebei pas 's-avonds achter gekomen dat het onze trouwdag was, dus zo'n big deal is het niet
Dat hoop je dan. Sommig blijven tot hun 30e thuiswonenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, nog maar 18 1/2 jaar en dan ben je er weer van af.
Het word onderschat hoe dikmakend ook toegevoegde suikers zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ketchup zal denk ik niet veel vet bevatten, maar wellicht wel weer veel suiker
tuurlijk wel, mooie outfits en hoedjes kijken, als het even kan kijk ik al die koninklijke bruiloftenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat terug te scrollen om de post over jullie huwelijksfeestje zaterdag te zoeken, maar kon niks vinden.
Maar het gaat om dat gedoe in Engeland, het muntje is gevallen.
Daar ga je toch geen happening van maken?
Op hun 18e kun je ze legaal de deur uit schoppenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat hoop je dan. Sommig blijven tot hun 30e thuiswonen
Maar alle suikers in fruit zijn dan zogenaamd wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het word onderschat hoe dikmakend ook toegevoegde suikers zijn.
Arme Symphquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mooie outfits en hoedjes kijken, als het even kan kijk ik al die koninklijke bruiloften
net zo slecht.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar alle suikers in fruit zijn dan zogenaamd wel goed
Toch zie je met previews van programma's waarin mensen gaan lijnen, dat alle witte sausjes de kliko in gaan en alle rode sausjes in de koelkast mogen blijven staan.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het word onderschat hoe dikmakend ook toegevoegde suikers zijn.
Nou ja, wel minder toegevoegd dan in snoep lijkt me.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar alle suikers in fruit zijn dan zogenaamd wel goed
Arme Henk...quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mooie outfits en hoedjes kijken, als het even kan kijk ik al die koninklijke bruiloften
hij mag ook wat anders gaan doen hoor, misschien is er nog een herhaling van het songfestival ofzoquote:
en dat ze gewoon een rechtzaak beginnenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op hun 18e kun je ze legaal de deur uit schoppen![]()
Probleem is wel dat je als ouders nog tot hun 21e financieel verantwoordelijk bent.
"Zet die grote hoed maar op, schat! Oh, dan is er geen plaats meer voor mij? Nou, wat is dát toch jammer! Goh, wát een ellende. Maar ja, die hoed past zo goed bij het thema! Dan moet ik maar iets gaan doen. Alles voor jou, lieverd!" *danst naar de kroeg*quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mag ook wat anders gaan doen hoor, misschien is er nog een herhaling van het songfestival ofzo
in onze ringen staat de datum van het feestje, die houden we dus maar aan als officiele datum, al ligt de echte datum eigenlijk een dag eerder.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer onze huwelijksdag precies is.
Meestal zit ik er een dag naast. De ringen hebben we nooit laten graveren, dus ik kan niet spieken...
de kroegen hier zijn een en al Hollandse hitsellendequote:Op woensdag 16 mei 2018 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zet die grote hoed maar op, schat! Oh, dan is er geen plaats meer voor mij? Nou, wat is dát toch jammer! Goh, wát een ellende. Maar ja, die hoed past zo goed bij het thema! Dan moet ik maar iets gaan doen. Alles voor jou, lieverd!" *danst naar de kroeg*
Je kan gewoon alles eten en drinken wat je wilt. Als het maar met mate en gevarieerd is en je genoeg lichaamsbeweging krijgt. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ik geloof veel van het gebabbel sowieso niet meer.
Af en toe een snoepje mag best, maar neem wel minimaal 2 stuks fruit.
Maar zit daar geen suiker in? Ja, maar dat is goed. Oh oké en met de lange termin suiker hoe werkt dat dan? "Nou dat is gewoon het gemiddelde over 6 weken, dan maakt het niet uit welke suiker het is".
Ja tuurlijk mag een snoepje of twee wel maar een hele zak op een dag leegvreten is niet bepaald iets wat ik als gezond mag zien. Alles met mate, maar in Amerika doen ze het juist weer overmaats,quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zit daar geen suiker in? Ja, maar dat is goed. Oh oké en met de lange termijn suiker hoe werkt dat dan? "Nou dat is gewoon het gemiddelde over 6 weken, dan maakt het niet uit welke suiker het is".
Nou, dat is dan nog steeds een goed alternatief voor een koninklijk huwelijk in het VKquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de kroegen hier zijn een en al Hollandse hitsellende
suiker is suiker.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zit daar geen suiker in? Ja, maar dat is goed. Oh oké en met de lange termijn suiker hoe werkt dat dan? "Nou dat is gewoon het gemiddelde over 6 weken, dan maakt het niet uit welke suiker het is".
Tijd geleden ook met de huisartsassistente zitten praten over cholesterol, bloeddruk en gezond eten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geloof ik ook niet hoor. We moeten gewoon niet in Amerika veranderen en elke dag lunchen met een hamburger en ontbijten met zo'n vieze stapel pannenkoeken. Niks mis met af en toe een burgertje, zolang je verder gewoon goed eetquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je alle berichten moet geloven, is alles ongezond.
Nou mensen, leven is dodelijk.
En de mensen die nu leven, leven gemiddeld langer dan welke generatie voor ons dan ook.
Zó slecht kan een appel niet zijn.
Niet alleen voor de suiker hoorquote:
"Met mate" is dus voor iedereen anders. Als dat voor jou te veel is, is dat dus niet met mate.quote:
Ik heb ook een hoge bloeddruk en ik probeer zo zoutarm mogelijk te eten en ik heb medicijnen tegen de hoge bloeddrukquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:39 schreef ToT het volgende:
Sowieso wel apart; ondanks dat ik een vrij hoge bloeddruk heb, kon ik volgens die assistente gewoon alles vreten, zuipen en roken wat ik wilde voordat het schade zou kunnen opleveren.
Ehhhh WTF??????
De suiker in druiven is net zo slecht als de suiker in winegums.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
suiker is suiker.
100 druiven zijn net zo slecht als een zak winegums
Die geven ze me gelukkig nog niet, laatste keer zat ik op 143/89 geloof ik, net niet hoog genoeg voor meer snoepjes.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge bloeddruk en ik probeer zo zoutarm mogelijk te eten en ik heb medicijnen tegen de hoge bloeddruk
dan neem ik maar 'n wijntjequote:Op woensdag 16 mei 2018 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
De suiker in druiven is net zo slecht als de suiker in winegums.
Over de rest van de ingrediënten zou ik niet zo zeker zijn
Maar inderdaad, beetje nadenken over wat je eet en af en toe een keer losgaan, dan valt het allemaal best mee
Alcohol onttrekt vocht uit het lichaam, dus na een avondje heftig drinken adviseer ik twee glazen water voor het slapen gaan. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een kater de volgende dag helpt voorkomen.quote:
Bier had blijkbaar ook gezondheidsvoordelen als het met mate gedronken werd. Ik weet niet zo goed meer volgens mij verlaagde stressniveaus en dergelijke.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Cheers!
Wijn is goed voor je: zit fruit in!
als ik 2 glazen water voor het slapen neem kan ik de hele nacht naar het toilet waggelenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alcohol onttrekt vocht uit het lichaam, dus na een avondje heftig drinken adviseer ik twee glazen water voor het slapen gaan. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een kater de volgende dag helpt voorkomen.
Dat blijft ping pong. Net hoe het uitkomt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bier had blijkbaar ook gezondheidsvoordelen als het met mate gedronken werd. Ik weet niet zo goed meer volgens mij een verlaagde stressniveaus en dergelijke.
Maar wel zonder kater!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
als ik 2 glazen water voor het slapen neem kan ik de hele nacht naar het toilet waggelen
dat doe ik toch wel, zo irritant, maar je raakt eraan gewendquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
als ik 2 glazen water voor het slapen neem kan ik de hele nacht naar het toilet waggelen
Tena Ladyquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook zo'n een, die moet echt om de drie kwartierquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat doe ik toch wel, zo irritant, maar je raakt eraan gewend
quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tena Lady
* Rafeiro rent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg.
Ik kijk meestal even naar wie het onderzoek betaald heeft en oordeel dan of ik de conclusie van het onderzoek onafhankelijk en aannemelijk vind.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Bier had blijkbaar ook gezondheidsvoordelen als het met mate gedronken werd. Ik weet niet zo goed meer volgens mij een verlaagde stressniveaus en dergelijke.
als jij nog goede adviezen hebt ?quote:
Ninja-edit.quote:
....waar dan high fructose corn syrup overheen gaat, zoals met zo veel dingen daar.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet hoor. We moeten gewoon niet in Amerika veranderen en elke dag lunchen met een hamburger en ontbijten met zo'n vieze stapel pannenkoeken. Niks mis met af en toe een burgertje, zolang je verder gewoon goed eet
Voor typo's heb ik geen drank nodig, laat staan 2 glazen water...quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ninja-edit.
Ik wilde je net adviseren twee glazen water te drinken
Zout water zeker? Denk dat de enige garantie is om geen kater te hebben, dan kots je alles uit voor je een kater kan krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ninja-edit.
Ik wilde je net adviseren twee glazen water te drinken
Ja echt, ik heb het nooit geprobeerd maar het ziet er in series altijd zo goor en dik uit, ook die vieze honing/boter eropquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
....waar dan high fructose corn syrup overheen gaat, zoals met zo veel dingen daar.
Zelfs honing is 9 van de 10x dat goedje met wat smaakstoffen er doorheen!
Tja tegen mij zeiden ze dat zolang ik nog niet de 50 gepasseerd was, dat het allemaal geen kwaad kon.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge bloeddruk en ik probeer zo zoutarm mogelijk te eten en ik heb medicijnen tegen de hoge bloeddruk
Ja, gewoon eten en drinken waar je trek in hebt en je eigen verantwoording nemen.quote:
ik zat bij meerdere controles op 140 / 110.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die geven ze me gelukkig nog niet, laatste keer zat ik op 143/89 geloof ik, net niet hoog genoeg voor meer snoepjes.
Mijn moeder heeft 3x een hartinfarct gehad ik denk dat ze daarom bij mij voorzichtig zijn, ik hoef ook maar 1x per jaar op controle.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja tegen mij zeiden ze dat zolang ik nog niet de 50 gepasseerd was, dat het allemaal geen kwaad kon.
Mijn broer had jaren geleden ook al een hoge bloeddruk, maar bij hem zaten ze toen ook al over medicijnen te praten.
Tegenwoordig zit hij wel aan de medicijnen, want een bovendruk van 200 was toch wel erg schrikbarend.
idd; de ene keer is "X" kankerverwekkend, de andere keer helpt het juist kanker voorkomen. Yoghurt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kijk meestal even naar wie het onderzoek betaald heeft en oordeel dan of ik de conclusie van het onderzoek onafhankelijk en aannemelijk vind.
"Wij van WC Eend..."
Nope, kraanwater. Of mineraalwater ofzo. Gewoon om het verlies van vocht in de nacht aan te vullen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zout water zeker? Denk dat de enige garantie is om geen kater te hebben, dan kots je alles uit voor je een kater kan krijgen
Flensjes!quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb het nooit geprobeerd maar het ziet er in series altijd zo goor en dik uit, ook die vieze honing/boter erop
Nee, geef mij maar een lekkere Nederlandse dunne pannenkoek
Ja daar schrokken ze wel enorm van.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 3x een hartinfarct gehad ik denk dat ze daarom bij mij voorzichtig zijn, ik hoef ook maar 1x per jaar op controle.
Bovenduk van 200... pfffff
quote:Op woensdag 16 mei 2018 23:00 schreef just me het volgende:
Mooie tijd voor mij om naar bed te gaan, zonder 2 glaasjes water te drinken
Uiteraardquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Flensjes!En dan goed gebakken, niet van die bleke dingen!
Trustenquote:Op woensdag 16 mei 2018 23:00 schreef just me het volgende:
Mooie tijd voor mij om naar bed te gaan, zonder 2 glaasjes water te drinken
Goedemorgen Melting. Gezellig toch, al die wakkere mensen op de vroege morgen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 05:41 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen ok01 en livelink.
Wat zijn jullie vroeg op? Het moet niet gekker worden.....
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 mei 2018 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Gezellig toch, al die wakkere mensen op de vroege morgen.
De rest wil maar niet wakker worden, lijkt het. Die vinden het kennelijk gezelliger in bed.quote:
Stelletje langslapers.quote:Op donderdag 17 mei 2018 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De rest wil maar niet wakker worden, lijkt het. Die vinden het kennelijk gezelliger in bed.
quote:
Goedemorgen dames.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De rest wil maar niet wakker worden, lijkt het. Die vinden het kennelijk gezelliger in bed.
Doe jij er zo lang over om je om te draaien?quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:16 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
niet dat het gezellig was in bed maar ik draaide me om 7 uur nog 'n keertje om en toen was het 9 uur
dagje ouder, wat strammerquote:Op donderdag 17 mei 2018 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe jij er zo lang over om je om te draaien?
En jij vraagt je met dit soort opmerkingen af waarom mensen liever in hun bed blijven liggen dan dat ze hier in het topic verschijnen? Tssk.quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe jij er zo lang over om je om te draaien?
quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En jij vraagt je met dit soort opmerkingen af waarom mensen liever in hun bed blijven liggen dan dat ze hier in het topic verschijnen? Tssk.
Dat soort opmerkingen zou ik nou nóóit maken!
Ja, dat wat just me zegtquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 09:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En jij vraagt je met dit soort opmerkingen af waarom mensen liever in hun bed blijven liggen dan dat ze hier in het topic verschijnen? Tssk.
Dat soort opmerkingen zou ik nou nóóit maken!
Slijmbal.quote:
iets met paardenhoofdenquote:
quote:
Moet ik nog een maand volhouden. Daarna kan ik weer los gaan.quote:
juiste inschattingquote:Op donderdag 17 mei 2018 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet ik nog een maand volhouden. Daarna kan ik weer los gaan.
Als ik het geen maand volhou, dan is er een kans dat ik met mijn gezicht naar beneden in de Fata Morgana gevonden word.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
*kuch* *hoest* ik voel een griepje opkomen. Ik denk dat ik toevallig op 16 juni ziek ben, hoor *rochel*
quote:
quote:
Ook goedemiddag iedereenquote:
Nice! Was wel een goed mixje, heb je een file ergens?quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Even wat PR gedaan, misschien levert het nog wat op (spellingscorrectie van Spijkerbroek bijvoorbeeld):
Inspired by the cackling ESF winner Netta I created this mix on the fly while it was live broadcasted at Radio 49 (radio49.nl). The title refers to the tracks that are used for this spontaneous mix...
quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Even wat PR gedaan, misschien levert het nog wat op (spellingscorrectie van Spijkerbroek bijvoorbeeld):
Inspired by the cackling ESF winner Netta I created this mix on the fly while it was live broadcasted at Radio 49 (radio49.nl). The title refers to the tracks that are used for this spontaneous mix...
Uiteraard, staat nu online voor de hele wereld:quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nice! Was wel een goed mixje, heb je een file ergens?
Dankquote:Op donderdag 17 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, staat nu online voor de hele wereld:
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/you-stupid-boy/
quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik ga hem meteen luisteren want ik heb het gemist.quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:12 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere (thema-)uitzendingen en mixen, voor zover opgenomen/bewaard, gooi ik er misschien ook nog wel eens op...
Ik ben nu bij de Albatraozquote:Op donderdag 17 mei 2018 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je Euphoria al gehad.
Tracklist staat er trouwens ook bij...
Ook gemist, dus fijn! Ik zal na het werk eens luisteren.quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze informatie doe ik nu even niks meequote:Op donderdag 17 mei 2018 17:30 schreef MadMaster het volgende:
De mix is trouwens qua tempo continue 128 BPM, dus ideaal voor fietsen...
Girl, look at that body...quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze informatie doe ik nu even niks mee![]()
Niet met de wind tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:30 schreef MadMaster het volgende:
De mix is trouwens qua tempo continue 128 BPM, dus ideaal voor fietsen...
Nou, ik weet niet waar jij Nederlands hebt geleerd, maar letterlijk geen enkel woord is correct! Kan er geen touw aan vastknopen!quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:12 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb straks met mijn vereniging een European night. Onze vereniging is gevestigd in meerdere landen in Europa en het idee is ook gebaseerd op een meer verbonden Europa. Bij European Night is het de bedoeling dat je van je eigen land eten en drinken meeneemt en dat iedereen dus traditioneel eten en drank kan proberen. Wij Nederlanders doen vaak goldstrike en stroopwafelsHet is normaal bij zowat elk Europees evenement binnenin de vereniging.
Deze avonden escaleren altijd behoorlijk door die mix van drankjes. Ik ga Schotland representeren, dus heb ik een fles Scotch whiskey gekocht. Niemand lust whiskey daar dus dit is voor mij gewoon lekker een excuus om na die avond nog een lekkere fles whiskey op voorraad te hebben
Die komma zou kunnen maar is niet per se nodig. Ik heb English Proficiency deels gestudeerd, die komma's maken als het erop neerkomt weinig uit. Je kan ook te veel komma's hebben overigens. Engels is daar niet zo streng in als in het Nederlands (denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij Nederlands hebt geleerd, maar letterlijk geen enkel woord is correct! Kan er geen touw aan vastknopen!![]()
(volgens mij moet er officieel achter Netta een komma, maar dat is een gevoel dat ik heb, en kan ik zeker niet onderbouwen)
Verder, als je wilt spammen: zet www. voor het domein. De meeste browsers maken er dan een link van. Klikvee vindt het fijner als er een link is, dan hoeven ze niet te copy/pasten of, oh the horror, te typen.
Ja, die Engelse komma struikel ik nog steeds over. Niet dat een native English speaker er ooit over struikelt als iemand al dan niet een komma plaatst, maar ja, taalnazi hè?quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
Die komma zou kunnen maar is niet per se nodig. Ik heb English Proficiency deels gestudeerd, die komma's maken als het erop neerkomt weinig uit. Je kan ook te veel komma's hebben overigens. Engels is daar niet zo streng in als in het Nederlands (denk ik)
Ik bedoel daarmee niet van: 'gebruik lekker nooit komma's haha' maar het is minder vaak nodig dan men denkt in het Engels.
Ja, ik heb vaker van die sneaky ideeënquote:
Ja dat is wel onzin, op een paper werd ik heus niet afgerekend omdat ik ergens een komma te veel had. Engels is een taal waar je heel veel kanten op kan gaan met o.a. formulering, zinsbouw, woordkeuzes en ook interpunctiequote:Op donderdag 17 mei 2018 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die Engelse komma struikel ik nog steeds over. Niet dat een native English speaker er ooit over struikelt als iemand al dan niet een komma plaatst, maar ja, taalnazi hè?
En dan heb je natuurlijk nog legal English, waarbij een bedrijf onlangs miljoenen dollars is kwijtgeraakt door een komma in de wet: https://www.nytimes.com/2018/02/09/us/oxford-comma-maine.html
Gotta love language
Nou, de VS is heel erg van de letter van de wet. En daarbij is een Oxford comma dus erg belangrijk. In Nederland zouden rechters veel meer in de geest van de wet oordelen, waarbij dus de exacte bewoording en interpunctie van minder belang is.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ja dat is wel onzin, op een paper werd ik heus niet afgerekend omdat ik ergens een komma te veel had. Engels is een taal waar je heel veel kanten op kan gaan met o.a. formulering, zinsbouw, woordkeuzes en ook interpunctie
Bij die wettelijke gevallen zou ik het niet weten, ik had het eigenlijk puur over hoe Engels wordt beoordeeld in papers. Ik had ook alleen maar Britse docenten dus die hadden het niet over hoe de VS het deedquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, de VS is heel erg van de letter van de wet. En daarbij is een Oxford comma dus erg belangrijk. In Nederland zouden rechters veel meer in de geest van de wet oordelen, waarbij dus de exacte bewoording en interpunctie van minder belang is.
Maar juist als letterlijk elke komma onderzocht wordt, is het wel van belang dat de wet correct en ondubbelzinnig geschreven wordt.
Ik vind het ook debiel dat er uitgegaan wordt van de letter van de wet, want dat levert alleen maar meer bureaucratie op en dat komt de rechtsstaat niet ten goede. Maar zo doen ze dat nu eenmaal daar.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Mijn poezen zijn high van de cat nip
En hoofdletters zijn ook belangrijk.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
Maar zo'n big deal over een komma maken gaat me wel echt te ver, tenzij je het echt hebt over zinnen als 'We're eating, grandma' en 'We're eating grandma'
Als een malle gaan rennen, in rondjes, rechtuit, whatever floats their boat. Dingen zien die er niet zijn en daar ook achteraan gaan. Oh ja en muren bestaan dan ineens nietquote:Op donderdag 17 mei 2018 18:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk, heb ik mijn (voormalige) katten nooit high van catnip gezien. Wat doen ze zoal anders dan normaal onder invloed van catnip?
Ik gok dat die zinsnede niet in Bassman's paper voorkomt.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hoofdletters zijn ook belangrijk.
"We were helping uncle Jack off a horse"
kikook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |