SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Live gemixt, alles kan nog goed fout gaan...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:14 schreef cafca het volgende:
Ik ben niet zo van de house, maar ik vind deze mix lekkerder dan Malibu met appelsap
Dat is dan ook niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:14 schreef cafca het volgende:
Ik ben niet zo van de house, maar ik vind deze mix lekkerder dan Malibu met appelsap
Ja dit hangt een beetje lekker in de achtergrondquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan dus niet zo goed tegen vocals bij trance, maar hier voegen ze m.i. wel iets toe...
Ik zou niet echt nummers concreet kennen die bij de mixjes zouden kunnen passenquote:
Het was ook wat cynisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou niet echt nummers concreet kennen die bij de mixjes zouden kunnen passen
Ohquote:
Ssst... Just listen...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh
Het draaien gaat lekker hoor, ga vooral zo door
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
Mad, zoals gewoonlijk weer bedankt voor de lekkere muziek! Jouw diensten zijn altijd genieten![]()
Ik deed een spijkerbroekje. Kon de hele nacht slecht slapen en besloot uiteindelijk maar op te staan.quote:
Vervelend zeg. Kwam het door de hitte?quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik deed een spijkerbroekje. Kon de hele nacht slecht slapen en besloot uiteindelijk maar op te staan.
Nee, ik heb de laatste tijd weer veel stress. Dochter doet eindexamen en het gaat niet echt goed en werk wordt wat te zwaar voor me. Ik ben al bezig met mijn nieuwe functie, maar tegelijkertijd ook nog met mijn oude functie. Het voelt als twee banen op het moment en ik overzie het niet meer helemaal. Vorige week is een nieuwe collega begonnen die mijn oude functie moet overnemen, dus ik ben haar nog aan het inwerken en ben me tegelijkertijd ook zelf aan het inwerken voor mijn nieuwe functie.quote:Op woensdag 16 mei 2018 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Kwam het door de hitte?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb de laatste tijd weer veel stress. Dochter doet eindexamen en het gaat niet echt goed en werk wordt wat te zwaar voor me. Ik ben al bezig met mijn nieuwe functie, maar tegelijkertijd ook nog met mijn oude functie. Het voelt als twee banen op het moment en ik overzie het niet meer helemaal. Vorige week is een nieuwe collega begonnen die mijn oude functie moet overnemen, dus ik ben haar nog aan het inwerken en ben me tegelijkertijd ook zelf aan het inwerken voor mijn nieuwe functie.
Weinig hoop. Ze ging er al in met lage gemiddeldes en dat houdt in dat ze echt boven haar kunnen moet presteren. Je houdt altijd nog hoop, maar gisteren heeft ze haar wiskunde totaal verknald. Ik verwacht niks en ben eigenlijk alleen maar bezig om haar overeind te houden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit dat het niet teveel wordt? Niemand heeft er iets aan als je er aan onderdoor gaat hè?
Dat je dochter haar eindexamen niet goed gaat is wel heel vervelend.
Is er nog hoop dat dat nog goed komt?
Hoe is je dochter er zelf onder? En is het omdat ze het gewoon niet kan, of omdat ze er te weinig aan gedaan heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig hoop. Ze ging er al in met lage gemiddeldes en dat houdt in dat ze echt boven haar kunnen moet presteren. Je houdt altijd nog hoop, maar gisteren heeft ze haar wiskunde totaal verknald. Ik verwacht niks en ben eigenlijk alleen maar bezig om haar overeind te houden.
En voor het eerst heb ik inderdaad het gevoel dat het me allemaal te veel wordt, ja. De verjaardag gisteren was wel even lekker. Gewoon de deur achter me dichttrekken thuis en even iets heel anders.
met een gezin is dat makkelijker gezegd dan gedaan..quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk wel aan jezelf hè?![]()
Plan desnoods wat momentjes voor jezelf, zodat ook jij even kan ontspannen. Dat heb jij ook nodig.
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe is je dochter er zelf onder? En is het omdat ze het gewoon niet kan, of omdat ze er te weinig aan gedaan heeft?
Denk wel aan jezelf hè?![]()
Plan desnoods wat momentjes voor jezelf, zodat ook jij even kan ontspannen. Dat heb jij ook nodig.
Dus eigen schuld, dikke bult?quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.
Maar ja, genoeg over het eindexamen en scholen. Eigenlijk word ik keihard gestraft voor mijn eigen uitspraken. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde omdat ik nooit meer iets met scholen te maken wilde hebben. Ik kijk zelf met geen enkel goed gevoel terug op mijn eigen schooltijd. Zowel basisschool als middelbare school vond ik vreselijk. Pas op de universiteit kreeg ik er lol in. En vervolgens heb ik toch kinderen gekregen en ben ik vooral met schoolellende geconfronteerd. Eerst met mijn jongste en nu met mijn oudste. Ik met mijn grote mond ook
Ik ben gewoon gejinxtquote:
Tja, kinderen blijven een mooie spiegel.quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter werkt keihard. Volkomen ineffectief, dat wel. Het lijkt te hoog gegrepen te zijn dus. We moeten maar even goed kijken wat we volgend jaar gaan doen. Nog een jaar op deze school lijkt me niet bevorderlijk voor haar welbevinden.
Maar ja, genoeg over het eindexamen en scholen. Eigenlijk word ik keihard gestraft voor mijn eigen uitspraken. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde omdat ik nooit meer iets met scholen te maken wilde hebben. Ik kijk zelf met geen enkel goed gevoel terug op mijn eigen schooltijd. Zowel basisschool als middelbare school vond ik vreselijk. Pas op de universiteit kreeg ik er lol in. En vervolgens heb ik toch kinderen gekregen en ben ik vooral met schoolellende geconfronteerd. Eerst met mijn jongste en nu met mijn oudste. Ik met mijn grote mond ook
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 07:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gejinxt![]()
En ik hoor het mijn man nog zeggen: "dan doe ik alles wel als het om scholen gaat". Hoe naief kon ik zijn
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2018 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet toch wat afvallen, dus zo erg is het ook weer niet.
Broodje bij het tankstation denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?
al dat soort dingen is redelijk ver weg, dus dat is geen uitgemaakte zaak..quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan tussen de middag maar even naar de snackbar, omdat je toch wel honger hebt?
Calimeroquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hiep hiep hallo
Hiep hiep hallo
Hiep hiep hoi
Hiep hiep hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |