SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Die was vorige week al 6 keer gevallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef Szura het volgende:
maar goed dat Wielco niet mee is, die had wat gebroken vandaag
Denz gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Als Nico Denz deze rit wint, of uberhaupt ooit iets wint ga ik nooit meer naar deze sport kijken.
Wielen zijn leeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:54 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je nu nog van fiets wisselen Ritchie
Ik geef me gewonnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=29676
Hopelijk geeft Sky weer een BBQ-feestje.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:54 schreef Max23 het volgende:
Henao virtueel voorbij Froome, die gaat straks de kopman worden
Enige wat je ze kan verwijten is dat Batta niet mee gesprongen is. Gees en Bouwman hebben zich helemaal leeggereden om Chaves op achterstand te zettenquote:
Eigenlijk niet, want volgens hem kan Denz er niet veel van.quote:
Die is druk een fanmail aan het schrijven, waarbij hij natuurlijk foto's van een scharrel erbij doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef TheArt het volgende:
Waar is Columbiafan als je hem nodig hebt.....
Ja dat is dan ook wat ik bedoel, gouden kans op nog een ritzegequote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Enige wat je ze kan verwijten is dat Batta niet mee gesprongen is. Gees en Bouwman hebben zich helemaal leeggereden om Chaves op achterstand te zetten
Als je het goed bouwt zoals nu met een goed bergje in begin waar iemand faalt en dan is het alle remmen losquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef Mykonos het volgende:
Dit is wel een heerlijke rit, gebeurt genoeg. Lange ritten kunnen ook spectaculair zijn dus.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want volgens hem kan Denz er niet veel van.
Morgen Szura, morgen. Met rode viltstift omcirkeld door Battaquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wat ik bedoel, gouden kans op nog een ritzege
Correctie; Columbia kent er niets vanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want volgens hem kan Denz er niet veel van.
Gaan er niet eens voorblijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Henao en De Marchi gaan het niet dichtrijden
Liever observeert hij Dominik Nerzquote:
Hangt er een beetje af wat er in het peloton gebeurt. Als ze eenmaal echt doorhebben dat ze niet meer voor de zege rijden.....quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
Katusha is ook gewoon een gigantische faalploeg.
Maar ze hebben wel goeie shampoo. Ook belangrijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
Katusha is ook gewoon een gigantische faalploeg.
Djumbo wil hem welquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop voor Katusha dat contract van Tony afloopt. Er zou geen WT-ploeg meer moeten zijn die hem wil hebben
ScullyGodquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pelotonsprintje met Bennett, Battaglin, Goncalves?, Woods?,
quote:23 MINUTEN GELEDEN
Problemen Dumoulin
18 km - Tom Dumoulin staat ineens in de berm! Geen paniek, hij is niet aan het poepen. Er was blijkbaar iets met zijn fiets.
Ja net.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze nu nog rijden voor Goncalves?
Is Vendrama al ingerekend?
Zolang Visconti maar een poging waagtquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pelotonsprintje met Bennett, Battaglin, Goncalves?, Woods?,
Niemand die Mani serieus neemt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:04 schreef showtimer het volgende:
Mani zijn voortbestaan staat nu wel serieus op het spel
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:04 schreef showtimer het volgende:
Mani zijn voortbestaan staat nu wel serieus op het spel
Niet hopenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]![]()
Even serieus, Dance wordt straks op 20 lengtes gesprint.
Viel te proberenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]![]()
Even serieus, Dance wordt straks op 20 lengtes gesprint.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie De Mohoor ook als secret weapon bij Sportpools?
Graag tijdens etappes niet praten over pooltjesquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
Nee, ik heb Benquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
Misschien. Mijn sportpools is al een tijdje om zeep.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
Ik heb Brambiela hahaha.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
Ik heb Heek.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
WT puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:08 schreef TheArt het volgende:
Was dit nou de geweldige tactiek van Lotto Soudal? Hansen lanceren?
#droomplanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:08 schreef TheArt het volgende:
Was dit nou de geweldige tactiek van Lotto Soudal? Hansen lanceren?
volgens mij heb ik hem 'gewoon'quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:07 schreef wimderon het volgende:
quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Ik heb Battaglin al gebruikt. Had gewoon Goncalves moeten spelen dusquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Batta niet gekozen omdat ik dacht dat hij morgen zou schroeien lol
Leuk ritje hoor
Deze Giro kan je Battaglin zowat iedere dag selecteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Batta niet gekozen omdat ik dacht dat hij morgen zou schroeien lol
Leuk ritje hoor
RIP inderdaad.quote:
Lekker knechten ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chaves op 15+ minuten. Die mag lekker los op Zoncolan
Sterk geklimd inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:13 schreef Mykonos het volgende:
Dat Bennett deze etappe heeft overleeft, die is toch ook wel in vorm zeg.
I was only pretending to be retarderd.quote:
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Supermannetje verliest weer eens zeven seconden...
Ik ookquote:
Ik ken hier nog een leuke rebus voor!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
Visconti die hier opeens meesprint. Dit is niet leuk.
Wellicht niet na zo'n ettappequote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:27 schreef spijkerbroek het volgende:
"Tom, wat er gebeurd is, laat zich raden. Wat is er precies gebeurd?"
Mijn antwoord zou zijn: "Nou, raad dan".
Hij deed een Lopezje, rechtdoor berm in. Zachte val zo te zien op beeldenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De enige interessante vraag is: Hoe/waarom viel Tom en wat is de schade. De rest is niet rullevant want dat hebben we zelf al gezien.
Krijn krijgt het voor elkaar om alleen maar andere dingen te vragen.
Dát moet worden uitgezonden ipv een dom interview dat op dat moment niet meer relevant is.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:29 schreef wimderon het volgende:
Karsten moet vanavond maar even facetimen met Lau voor wat inside-informatie.
Buikproblemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:32 schreef showtimer het volgende:
Hamilton aan de schijt of wat zei hij nou?
Hij volgde de motor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De enige interessante vraag is: Hoe/waarom viel Tom en wat is de schade. De rest is niet rullevant want dat hebben we zelf al gezien.
Krijn krijgt het voor elkaar om alleen maar andere dingen te vragen.
Morgen piept ie er vanuit de start vandoor en wint al die tijd terug.quote:
Ik hoop op Pinot.quote:
10 renners uit 9 verschillende landen en 10 verschillende ploegenquote:
Zelfgeilerij en ongemakkelijke stilte kunnen er ook uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:02 schreef Szura het volgende:
Kan iemand trouwens ff de bingo bijwerken?
Hard-onzacht en de gevaarlijke afdaling mogen eruit.
De bumpers en zelfgeilerij mogen er ook wel uitquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:02 schreef Szura het volgende:
Kan iemand trouwens ff de bingo bijwerken?
Hard-onzacht en de gevaarlijke afdaling mogen eruit.
Assisi, de laatste keer dat we daar waren won ONZE Tom-Jelte Slagter bijna de rit.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
Denken dat jullie dat Meintjes vanaf nu alles gaat zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere ontsnapping mee moet zitten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
Denken dat jullie dat Meintjes vanaf nu alles gaat zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere ontsnapping mee moet zitten?
Het was dus eigenlijk de bedoeling dat Twan in de ontsnapping zou zitten, maar toen loste Tjaves ineens.quote:We wanted Wout to be in the breakaway and to put him back in the game but at the end it went crazy. Esteban Chaves had a bad day and then it was completely different. A lot of teammates of the GC contenders tried to put him out of the race.
Dan zal Twan wel een geweldige rustdag hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was dus eigenlijk de bedoeling dat Twan in de ontsnapping zou zitten, maar toen loste Tjaves ineens.
Ik schrijf hem alvast op voor de Zoncolan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zal Twan wel een geweldige rustdag hebben gehad.
Even afgeleid.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De val is niet in beeld geweest, dus Dumoulin moest uitleggen wat er gebeurd was. "Ik ben vol van de weg geraakt, ik was te laat met remmen. Ik was even afgeleid." Hoe is het met zijn verwondingen? "Niet zo erg, maar we gaan het morgen voelen."
Tom
tramadolgenotquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De val is niet in beeld geweest, dus Dumoulin moest uitleggen wat er gebeurd was. "Ik ben vol van de weg geraakt, ik was te laat met remmen. Ik was even afgeleid." Hoe is het met zijn verwondingen? "Niet zo erg, maar we gaan het morgen voelen."
Tom
Zes man voor hem schatten de bocht verkeerd in, de man voor hem ging uit z'n klikpedaal, hij had teveel snelheid en remde te laat aldus Tom.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even afgeleid.
In een natte afdaling afgeleid zijn.
Tom Lopez
Sprintte een week geleden toch ook al mee tegen Battaklien, makker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
Visconti die hier opeens meesprint. Dit is niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
ParcoursbouwersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.![]()
Als Mitchelson maar niet op het idee komt met hun bus daarlangs te rijden, dan kan er niets misgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.
Dat was een hellende aankomst, voor eigen volk, voor winst. In verdere massale aankomsten eindigde hij buiten de top 100. En dat zou hier ook zo zijn geweest mocht Chaves niet gefaald hebben, wat mij razend maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprintte een week geleden toch ook al mee tegen Battaklien, makker.
Daarom nam ik hem ook, ik dacht met hem op beide manieren een kans te hebben.
Dit is echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.![]()
Chaves last van pollen??twitter:BreukEB twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 19:25:37Vandaag was het in de Giro met zijn allen tegen een klein colombiaantje die in ademnood kwam door zijn pollenallergie. Knap hoor 😂😂 reageer retweet
Hopen op een massasprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.
(lol)
Idd. Al was het alleen maar om die kilometer aan 12,4% die er een stukje voor zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat het niet
Er zullen renners hier terrein verliezen
Hij moet wel mee het roze verdedigen...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Nu krijg je dus iedere bergrit Chaves mee in een kopgroep want die gaat voor de bergtrui zodat zijn Giro niet helemaal naar de vaantjes is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Nu krijg je dus iedere bergrit Chaves mee in een kopgroep want die gaat voor de bergtrui zodat zijn Giro niet helemaal naar de vaantjes is.
Slecht voor Yates dus geen knecht met Chaves.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Hij wordt gewoon de vooruitgeschoven pion. Valt prima te combineren.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet wel mee het roze verdedigen...
Als je Antwan en Dylan mixt en je doet er 100 kilo bij krijg je deze vent.quote:
Daar heb je Van Poppel nog niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Antwan en Dylan mixt en je doet er 100 kilo bij krijg je deze vent.
Deze man is zonder enige twijfel een drinker.quote:
Toen ik hem heel snel zag dacht ik héél kort: WAT IS ER MET ANTWAN. ?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je Van Poppel nog niet eens voor nodig.
Daar denkt je opa wel anders over.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Balen dat Nico D. net te kort kwam. Duitsers zijn jammer genoeg geen afmakers.
Ze begonnen goed maar zo richting '45 gaven ze het volledig uit handen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
De eerste keer zowat dat hij in een situatie als deze belandt. Ben je niet wat veeleisend?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Het is knap, maar ik denk niet dat Nico nog veel kansen als deze gaat krijgen. Het is een degelijke renner, maar ook geen rittenkapers als Mohoric.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De eerste keer zowat dat hij in een situatie als deze belandt. Ben je niet wat veeleisend?
Nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is knap, maar ik denk niet dat Nico nog veel kansen als deze gaat krijgen. Het is een degelijke renner, maar ook geen rittenkapers als Mohoric.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze begonnen goed maar zo richting '45 gaven ze het volledig uit handen.
Oelissi staat bij mij ook op de lijst van de hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Ulissi eens een teken van leven geeft morgen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Ulissi eens een teken van leven geeft morgen.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had dat zelf ook nog wel bedacht hoor.
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rit 4 en 5 waren Sanchez en Bilbao niet echt constant. Ik mik eerder op explosieve klassementrenners
Absoluut maar uiteindelijk tellen de benenquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!
En tot op het bot geprepareerd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!
Dat zagen we in de Tirreno, haha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
13e in de etappe met hetzelfde slot als vandaag. 'vies goed'.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
In TotA waren ze wel vies goed. Maar als ze net zo goed waren hadden ze in etappe 4 of 5 wel in top-5 mogen eindigen.
waddan?quote:
Neenee, Yaids krijgt vandaag pech of valt. Die wordt op een paar sec gereden. Let op jongons, echt waar.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Yaids gaat lachend over de finish rijden wederom
Marco Borsato gelooft dit nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Neenee, Yaids krijgt vandaag pech of valt. Die wordt op een paar sec gereden. Let op jongons, echt waar.
Ik snap deze nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco Borsato gelooft dit niet
o dacht dat ie opgegeven had ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd in die Tirreno rit 20e en is viesslecht in vorm. En een mens moet keuzes maken.
De meeste dromen..quote:
Maar hij heeft vast een goede rustdag gehad, ik voel het in m'n vezels.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd in die Tirreno rit 20e en is viesslecht in vorm. En een mens moet keuzes maken.
Floyd Chaves.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
Nu al zin in de wederopstanding van Chaves.
De meeste ja. Maar die éne sliep toch naast hem, die hij de vorige avond helemaal had-quote:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 16-05-2018 om 10:36:27There is a lot of snow on Zoncolan. Road has been cleaned but it's snowing also today and rain is expected in Italy until sunday. Don't think stage is at risk at the moment, but we'll keep an eye on that #Giro101 reageer retweet
Hopelijk kan er wel worden gereden zaterdag.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:02 schreef Marcoss het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 16-05-2018 om 10:36:27There is a lot of snow on Zoncolan. Road has been cleaned but it's snowing also today and rain is expected in Italy until sunday. Don't think stage is at risk at the moment, but we'll keep an eye on that #Giro101 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |