Assisi, de laatste keer dat we daar waren won ONZE Tom-Jelte Slagter bijna de rit.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
Denken dat jullie dat Meintjes vanaf nu alles gaat zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere ontsnapping mee moet zitten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
Denken dat jullie dat Meintjes vanaf nu alles gaat zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere ontsnapping mee moet zitten?
Het was dus eigenlijk de bedoeling dat Twan in de ontsnapping zou zitten, maar toen loste Tjaves ineens.quote:We wanted Wout to be in the breakaway and to put him back in the game but at the end it went crazy. Esteban Chaves had a bad day and then it was completely different. A lot of teammates of the GC contenders tried to put him out of the race.
Dan zal Twan wel een geweldige rustdag hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was dus eigenlijk de bedoeling dat Twan in de ontsnapping zou zitten, maar toen loste Tjaves ineens.
Ik schrijf hem alvast op voor de Zoncolan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zal Twan wel een geweldige rustdag hebben gehad.
Even afgeleid.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De val is niet in beeld geweest, dus Dumoulin moest uitleggen wat er gebeurd was. "Ik ben vol van de weg geraakt, ik was te laat met remmen. Ik was even afgeleid." Hoe is het met zijn verwondingen? "Niet zo erg, maar we gaan het morgen voelen."
Tom
tramadolgenotquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De val is niet in beeld geweest, dus Dumoulin moest uitleggen wat er gebeurd was. "Ik ben vol van de weg geraakt, ik was te laat met remmen. Ik was even afgeleid." Hoe is het met zijn verwondingen? "Niet zo erg, maar we gaan het morgen voelen."
Tom
Zes man voor hem schatten de bocht verkeerd in, de man voor hem ging uit z'n klikpedaal, hij had teveel snelheid en remde te laat aldus Tom.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even afgeleid.
In een natte afdaling afgeleid zijn.
Tom Lopez
Sprintte een week geleden toch ook al mee tegen Battaklien, makker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
Visconti die hier opeens meesprint. Dit is niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
ParcoursbouwersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.![]()
Als Mitchelson maar niet op het idee komt met hun bus daarlangs te rijden, dan kan er niets misgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.
Dat was een hellende aankomst, voor eigen volk, voor winst. In verdere massale aankomsten eindigde hij buiten de top 100. En dat zou hier ook zo zijn geweest mocht Chaves niet gefaald hebben, wat mij razend maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sprintte een week geleden toch ook al mee tegen Battaklien, makker.
Daarom nam ik hem ook, ik dacht met hem op beide manieren een kans te hebben.
Dit is echt fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.![]()
Chaves last van pollen??twitter:BreukEB twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 19:25:37Vandaag was het in de Giro met zijn allen tegen een klein colombiaantje die in ademnood kwam door zijn pollenallergie. Knap hoor 😂😂 reageer retweet
Hopen op een massasprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat fout.
(lol)
Idd. Al was het alleen maar om die kilometer aan 12,4% die er een stukje voor zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat het niet
Er zullen renners hier terrein verliezen
Hij moet wel mee het roze verdedigen...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Nu krijg je dus iedere bergrit Chaves mee in een kopgroep want die gaat voor de bergtrui zodat zijn Giro niet helemaal naar de vaantjes is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Nu krijg je dus iedere bergrit Chaves mee in een kopgroep want die gaat voor de bergtrui zodat zijn Giro niet helemaal naar de vaantjes is.
Slecht voor Yates dus geen knecht met Chaves.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef TLC het volgende:
Hij wordt gewoon de vooruitgeschoven pion. Valt prima te combineren.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet wel mee het roze verdedigen...
Als je Antwan en Dylan mixt en je doet er 100 kilo bij krijg je deze vent.quote:
Daar heb je Van Poppel nog niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je Antwan en Dylan mixt en je doet er 100 kilo bij krijg je deze vent.
Deze man is zonder enige twijfel een drinker.quote:
Toen ik hem heel snel zag dacht ik héél kort: WAT IS ER MET ANTWAN. ?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je Van Poppel nog niet eens voor nodig.
Daar denkt je opa wel anders over.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Balen dat Nico D. net te kort kwam. Duitsers zijn jammer genoeg geen afmakers.
Ze begonnen goed maar zo richting '45 gaven ze het volledig uit handen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
De eerste keer zowat dat hij in een situatie als deze belandt. Ben je niet wat veeleisend?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
Het is knap, maar ik denk niet dat Nico nog veel kansen als deze gaat krijgen. Het is een degelijke renner, maar ook geen rittenkapers als Mohoric.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De eerste keer zowat dat hij in een situatie als deze belandt. Ben je niet wat veeleisend?
Nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is knap, maar ik denk niet dat Nico nog veel kansen als deze gaat krijgen. Het is een degelijke renner, maar ook geen rittenkapers als Mohoric.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze begonnen goed maar zo richting '45 gaven ze het volledig uit handen.
Oelissi staat bij mij ook op de lijst van de hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Ulissi eens een teken van leven geeft morgen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Ulissi eens een teken van leven geeft morgen.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had dat zelf ook nog wel bedacht hoor.
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rit 4 en 5 waren Sanchez en Bilbao niet echt constant. Ik mik eerder op explosieve klassementrenners
Absoluut maar uiteindelijk tellen de benenquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!
En tot op het bot geprepareerd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het is vandaag de rit van het eerbetoon aan Scarponi. Astana zal tot op het bot gemotiveerd zijn!
Dat zagen we in de Tirreno, haha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
13e in de etappe met hetzelfde slot als vandaag. 'vies goed'.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
In TotA waren ze wel vies goed. Maar als ze net zo goed waren hadden ze in etappe 4 of 5 wel in top-5 mogen eindigen.
waddan?quote:
Neenee, Yaids krijgt vandaag pech of valt. Die wordt op een paar sec gereden. Let op jongons, echt waar.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Yaids gaat lachend over de finish rijden wederom
Marco Borsato gelooft dit nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Neenee, Yaids krijgt vandaag pech of valt. Die wordt op een paar sec gereden. Let op jongons, echt waar.
Ik snap deze nietquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marco Borsato gelooft dit niet
o dacht dat ie opgegeven had ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd in die Tirreno rit 20e en is viesslecht in vorm. En een mens moet keuzes maken.
De meeste dromen..quote:
Maar hij heeft vast een goede rustdag gehad, ik voel het in m'n vezels.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd in die Tirreno rit 20e en is viesslecht in vorm. En een mens moet keuzes maken.
Floyd Chaves.quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
Nu al zin in de wederopstanding van Chaves.
De meeste ja. Maar die éne sliep toch naast hem, die hij de vorige avond helemaal had-quote:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 16-05-2018 om 10:36:27There is a lot of snow on Zoncolan. Road has been cleaned but it's snowing also today and rain is expected in Italy until sunday. Don't think stage is at risk at the moment, but we'll keep an eye on that #Giro101 reageer retweet
Hopelijk kan er wel worden gereden zaterdag.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:02 schreef Marcoss het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 16-05-2018 om 10:36:27There is a lot of snow on Zoncolan. Road has been cleaned but it's snowing also today and rain is expected in Italy until sunday. Don't think stage is at risk at the moment, but we'll keep an eye on that #Giro101 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |