Ah die 20 sec. is op De Marchi en Henao.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze liggen meer dan een kilometer achter, dus dat tijdsverschil klopt sowieso niet.
In Tour zijn ze als dood voor een goede heuvelritquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel een echte Girorit. Zie je in de Tour niet.
Hoezo? Lijkt mij gezien de zwaarte van de etappe toch gewoon een voor het bepalende groepje met misschien een verdwaald figuur die voorblijft.quote:
Niks mis mee. Hoewel ze wel het begin moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel een echte Girorit. Zie je in de Tour niet.
Battaglin had mee moeten gaan met De Marchi en Henaoquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Djumbo nog een keer op kop rijden of hoe zit dat? Gouden mogelijkheid om nog een ritje te winnen.
Zouden die met 'm naar de streep gereden zijn? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Battaglin had mee moeten gaan met De Marchi en Henao
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=29676quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij gezien de zwaarte van de etappe toch gewoon een voor het bepalende groepje met misschien een verdwaald figuur die voorblijft.
Keldermerkx had hier gewonnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef Szura het volgende:
maar goed dat Wielco niet mee is, die had wat gebroken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |